Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства"Золочівська центральна районна лікарня" по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області»
Очікувана вартість
2 369 287,36 UAH
UA-2023-09-27-014013-a b249303f05b841c8a955d4422b1bf8c6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпук Наталія Володимирівна

+380969553073 zolcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Золочівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01996272
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, Коновальця Є., 48
Контактна особа: Карпук Наталія Володимирівна
+380969553073
zolcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства"Золочівська центральна районна лікарня" по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м.Золочів, вул.Коновальця Є,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником упродовж 30-ти робочих днів на підставі підписаного обома сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (надалі – Акт), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

27 вересня 2023 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 19:16
ОБГРУНТУВАННЯ підстави для здійснення закупівлі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-24-000022 ● b38a3ef4011e4f1eb8040e09df3c0719
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2023 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.10.2023
№ 61-З
Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-09-27-014013-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-30 16:15:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства «Золочівська центральна районна лікарня» по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-014013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд», з яким укладений договір від 27.09.2023 № 452 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-02 17:59:19

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:

1) Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства"Золочівська центральна районна лікарня" по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 27.04.2023 р. № 1842/23.(копія додається)
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.( Відомість об’ємів робіт додається)

Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.

Щодо розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Замовника та затверджений рішенням сесії Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області від 31.08.2023 року.




3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.

4)Щодо інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів:
Згідно п.13 Особливостей, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
18 вересня 2023 року опубліковано оголошення UA-2023-09-18-013475-a, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 26 вересня 2023 року о 00:00 год. Однак, станом на зазначену дату відсутні учасники процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом.
Відтак, враховуючи вищенаведене уповноважена особа з публічних закупівель. Вирішила здійснити оприлюднення звіту про договір , укладений без використання електронної системи закупівель у строки визначені Законом України “Про публічні закупівлі” та з урахуванням Особливостей.(копія Обґрунтування підстави щодо прийняття рішення уповноваженої особою про затвердження річного плану та здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель з наступною публікацією звіту про договір , укладений без використання електронної системи закупівель надається).

5) Щодо оцінки можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд», з яким укладений договір від 27.09.2023 № 452 без використання електронної системи закупівель:

Замовником торгів КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було здійснено моніторинг цін на ринку, за результатами якого було отримано три договірні ціни (додаються до даної відповіді):
Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд»- 2 369 287.36 грн.
ТОВ «Енергоресурс-монтаж» - 2 377 860.00 грн.
ТОВ «РТ БУД» - 2 375 329.00 грн.
Враховуючи те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» було надано найбільш економічно вигідну пропозицію, відтак, саме з ним було вирішено укласти відповідну угоду.
.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 10:48:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства «Золочівська центральна районна лікарня» по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-014013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Поясніть, чи установлювались Комунальним некомерційним підприємством «Золочівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд», з яким укладено договір про закупівлю, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо, а також чи вимагалось під час укладання договору про закупівлю надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи, листи, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
Також, просимо надати протокольні рішення уповноваженої особи, що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-02 17:50:17

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:

1) Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства"Золочівська центральна районна лікарня" по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 27.04.2023 р. № 1842/23.(копія додається)
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.( Відомість об’ємів робіт додається)

Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.

Щодо розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Замовника та затверджений рішенням сесії Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області від 31.08.2023 року.




3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.

4)Щодо інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів:
Згідно п.13 Особливостей, Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
18 вересня 2023 року опубліковано оголошення UA-2023-09-18-013475-a, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, в якому було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій 26 вересня 2023 року о 00:00 год. Однак, станом на зазначену дату відсутні учасники процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом.
Відтак, враховуючи вищенаведене уповноважена особа з публічних закупівель. Вирішила здійснити оприлюднення звіту про договір , укладений без використання електронної системи закупівель у строки визначені Законом України “Про публічні закупівлі” та з урахуванням Особливостей.(копія Обґрунтування підстави щодо прийняття рішення уповноваженої особою про затвердження річного плану та здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель з наступною публікацією звіту про договір , укладений без використання електронної системи закупівель надається).

5) Щодо оцінки можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд», з яким укладений договір від 27.09.2023 № 452 без використання електронної системи закупівель:

Замовником торгів КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було здійснено моніторинг цін на ринку, за результатами якого було отримано три договірні ціни (додаються до даної відповіді):
Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд»- 2 369 287.36 грн.
ТОВ «Енергоресурс-монтаж» - 2 377 860.00 грн.
ТОВ «РТ БУД» - 2 375 329.00 грн.
Враховуючи те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» було надано найбільш економічно вигідну пропозицію, відтак, саме з ним було вирішено укласти відповідну угоду.
.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-11-06 17:29:53

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:

Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ помилково оприлюднено інформацію, яка не відповідає змісту запиту моніторингу, у відповідь на запит моніторингу від 01.11.2023 року. У зв’язку з тим, щоб не допустити порушення у сфері публічних закупівель, зокрема законодавчо встановлених строків для публікації відповіді на запит моніторингу, Уповноваженою особою було прийнято рішення надати відповідь на запит моніторингу від 01.11.2023 року надати у розділі: пояснення з власної ініціативи, оскільки іншої технічної можливості оприлюднити дану відповідь у Замовника немає.

1)Щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством «Золочівська центральна районна лікарня» вимог (перелік документів) до учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд», з яким укладено договір про закупівлю, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо, а також надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам:
Замовником, Комунальним некомерційним підприємством «Золочівська центральна районна лікарня», на виконання вимог пп.6 п.13 Постанови КМУ №1178, А САМЕ: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; встановлено вимоги до предмета закупівлі, а саме його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підтвердження даної вимоги, Замовником сформовано лист-запрошення для укладення договору (копія надається).
У відповідь Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд», надано лист-підтвердження про відповідність усім вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації (копія надається) та відповідно усі документи, що вимагались Замовником у тендерній документації (копія надається).

2)Щодо протокольного рішення уповноваженої особи, що стосується затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі:
На виконання вимог ч.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану., Замовником оприлюднено у ЕСЗ річний план. Окрім цього протокольним рішенням Уповноваженої особи затверджено даний річний план (копія надається).

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2023-11-08 10:31:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства"Золочівська центральна районна лікарня" по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-014013-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане Комунальним некомерційним підприємством «Золочівська центральна районна лікарня» 06.11.2023 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи).
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Враховуючи викладене вище, повторно надайте реєстр документів, наданих учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-11-08 16:15:56

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:

Товариством з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» надано Замовнику торгів пакет документів на підтвердження усіх вимог, які були зазначені у тендерній документації згідно предмета закупівлі: «Капітальний ремонт мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства"Золочівська центральна районна лікарня" по вул.Павлова академіка , 48 в м.Золочів Золочівського району Львівської області» у паперовому форматі.
Повідомляємо, що супровідний лист з відміткою Замовника про отримання Товариству з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» не надавався. Формування Замовником вищевказаного листа не є імперативним згідно вимог чинного законодавства України, зокрема з урахуванням, законодавства України у сфері публічних закупівель.
Уповноваженою особою були розміщені пояснення і документи у відповідь на запит моніторингу від 01.11.2023 року в ЕСЗ у розділі «Надати пояснення з власної ініціативи» від 06.11.2023року.
Відтак, на виконання вимог щодо надання інформації по запиту ДАСУ про надання пояснень від 08.11.2023 року, надаємо повторно сканкопії документів, які підтверджують відповідність пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Золочівагробуд» вимогам до предмета закупівлі, встановлених тендерною документацією.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-11-08 17:19:21

Пояснення з власної ініціативи

Акт обстеження об'єкту (копія додається)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок моніторингу: Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, розпочато моніторинг закупівлі UA-2023-09-27-014013-a, в процесі якого виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. За результатами проведення моніторингу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Держаудитслужбою 15.11.2023 року оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-09-27-014013-a, відповідно до якого встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 27.09.2023 № 452, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись абз.2 п. 8 ст 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку. КНП «Золочівська центральна районна лікарня» не погоджується з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі UA-2023-09-27-014013-a від 15.11.2023 року з огляду на наступне. Замовником здійснено закупівлю робіт з капітального ремонту мереж теплопостачання Комунального некомерційного підприємства «Золочівська центральна районна лікарня» по вул. Павлова академіка, 48 в м. Золочів Золочівського району Львівської області (ID: UA-2023-09-27-014013-a), очікуваною вартістю 2 369 287,36 грн, шляхом укладання договору про закупівлю без застосування електронної системи закупівель згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відповідно вимоги, які встановлювались до Підрядника згідно листа-запрошення від 26.09.2023 року №1046/05, відповідають вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації. Крім цього, Підрядником було надано усі документи, які вимагалися у листі-запрошенні від 26.09.2023 року №1046/05 на підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям та відповідності його пропозиції вимогам до предмета закупівлі . Як вбачається, з висновку моніторингу що відповідно до наданих Замовником в ході моніторингу пояснень та копій документів, суб’єктом ТОВ «Золочівагробуд» на вимогу, яка визначена Замовником у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації, не надано копії диплому про наявність відповідної освіти з кваліфікацією «будівельник» / «інженер-будівельник» інженера-будівельника, інформація про наявність якого зазначена у довідці від 26.09.2023 року №136/8, яка долучена до пояснення Замовника, чим не дотримано вимоги листа - запрошення Замовника, від 26.09.2023 року № 1046/05 та не підтверджено відповідність вказаного суб’єкта кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». З цього приводу слід зазначити, що недолучення при наданні відповіді на запити моніторингу копії диплому про наявність відповідної освіти з кваліфікацією «будівельник» / «інженер-будівельник» інженера-будівельника згідно наданих пояснень Замовника не може свідчити про відсутність чи ненадання такого документа Підрядником в пакеті документів Замовнику. Більше того, контролюючий орган не пересвідчився чи у Замовника були наявні вище згадані документи та чи такі документи надавались Підрядником. Підрядником було надано усі документи, які вимагались Замовником, в тому числі копія диплому про наявність відповідної освіти з кваліфікацією «будівельник» / «інженер-будівельник» інженера-будівельника (скан копія додається). Документи Підрядником надавались наручно, в паперовому форматі. Враховуючи великий обсяг документації, яка була передана Підрядником, та стислі терміни для надання пояснень Держаудитслужбі внаслідок технічної помилки Замовником було завантажено лише посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці на інженера-будівельника Бурака І. В. , натомість через технічну помилку копія диплому про освіту інженера будівельника Бурака І.В., була не завантажена, при наданні відповіді на запит моніторингу, проте такий документ був наявний у Замовника на момент укладення договору. Таким чином, Замовник не порушив вимоги підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а Підрядник підтвердив відповідність вказаного суб’єкта кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Крім цього у висновку моніторингу зазначено, що відповідно до наданих Замовником пояснень та копій документів, суб’єктом ТзОВ «Золочівагробуд» на вимогу, яка визначена Замовником до копії аналогічного договору від 12.10.2022 № 1 не надано копій акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, які підтверджують виконання вказаного договору в повному обсязі, чим не дотримано вимоги листа – запрошення Замовника, від 26.09.2023 року № 1046/05 та не підтверджено відповідність вказаного суб’єкта кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від «18 » вересня 2023 року та оприлюдненої в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-09-18-013475-a в додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» міститься вимога про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно якої учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, в тому числі платіжні документи, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічного(-их) договору(-ів). Замовником не було встановлено вимоги про надання саме копій актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, а лише надання копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Відповідно факт виконання робіт можуть підтверджувати не тільки акти ф. КБ-2в, але й платіжні інструкції. Таким чином, Замовником було надано пояснення на запит моніторингу та долучено відповідні документи (платіжні інструкції), які підтверджують виконання аналогічного договору. Більше того, Підрядником було надано копію актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, про що зазначено в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №136/9 від 26.09.2023. Отже, Замовником проведено закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей, без ознак порушень законодавства у сфері закупівель. Додатково повідомляємо, що вимога Держаудитслужби щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 27.09.2023 № 452, яка викладена у Висновку є протиправною, оскільки не відповідає вимогам статті 19 Конституції України та Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» , так як договір фактично виконаний, і претензій до Підрядника немає, роботи виконанні вчасно, якісно і в повному обсязі. Зазначена інформація підтверджується довідкою ф.Кб-3 (копія додається). Усунення виявлених у процесі проведення моніторингу закупівлі недоліків у запропонований контролюючим органом спосіб призведе до порушення прав та інтересів ТзОВ «Золочівагробуд» та КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗОЛОЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ», що спричинить негативні наслідки для їх господарської діяльності, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Положеннями ст. 651 ЦК України передбачено підстави для зміни або розірвання договору, зокрема: Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Положеннями ст. 320 ГК України встановлено у разі якщо підрядник не береться своєчасно за виконання договору або виконує роботу настільки повільно, що закінчення її до строку стає явно неможливим, замовник має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків. Відповідно до ч. 1, 2 ст. 598 ЦК України зобов’язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов’язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до ч. 1 ст. 604 ЦК України зобов’язання припиняється за домовленістю сторін. Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором (ч. 1 ст. 188 ГК України).

2023-11-22 19:11:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено з порушенням вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування .)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: У відповідності до п.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-27-014013-a в Львівському окружному адміністративному суді. Справа № 380/28130/23 від 29.11.2023 року
Дата публікації: 29 листопада 2023
Номер відкриття провадження: №П/380/28359/23
Дата відкриття провадження: 29 листопада 2023

Документи:

01 грудня 2023 16:46
Електронний підпис
29 листопада 2023 17:37
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Золочівагробуд"
#03585082
Переможець 2 369 287,36
UAH з ПДВ
27 вересня 2023 19:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 11:46
ду1.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 11:43
договір укладений
27 вересня 2023 19:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №452
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML