Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Кирилівській в Подільському районі м. Києва (на ділянці від зупинки ТОВ Поділ бізнес центр до вул. В. Хвойки), код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Очікувана вартість
10 586 463,25 UAH
UA-2023-09-27-013005-a ● 24d1ce959fc847ffa4e98f8bc2b526ef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Ольга Юрко +0442546656 oe.urko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 11:04 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 11:04 |
Очікувана вартість: | 10 586 463,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 932,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Кирилівській в Подільському районі м. Києва (на ділянці від зупинки ТОВ Поділ бізнес центр до вул. В. Хвойки), код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська в Подільському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 11:04 |
ТД зі змінами ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ПОКРИТТЯ ПО ВУЛ.КИРИЛІВСЬКІЙ 03.10.2023.docx | |
03 жовтня 2023 11:04 |
перелік змін № 2 до поточний ремонт асфальтобетонного покриття кирилівська 03.10.2023.docx | |
02 жовтня 2023 16:22 |
перелік змін № 1 до поточний ремонт асфальтобетонного покриття кирилівська.docx |
03 жовтня 2023 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 жовтня 2023 11:04 |
ТД зі змінами ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО ПОКРИТТЯ ПО ВУЛ.КИРИЛІВСЬКІЙ 03.10.2023.docx
|
||||||
03 жовтня 2023 11:04 |
перелік змін № 2 до поточний ремонт асфальтобетонного покриття кирилівська 03.10.2023.docx
|
||||||
02 жовтня 2023 16:22 |
перелік змін № 1 до поточний ремонт асфальтобетонного покриття кирилівська.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2023 07:49
Дата відповіді: 29 вересня 2023 14:18
Доброго ранку. Шановний Замовник, в 2.2. проєкту Договору наведеного в Додатку 3 до тендерної документації, зазначене наступне: договірна ціна Робіт за цим Договором уточнюється Сторонами за результатами експертизи кошторисної документації Підрядника та не перевищує її розмір, про що Сторонами буде підписано відповідну додаткову угоду до Договору.
Просимо надати роз’яснення щодо процедури проведення вищезазначеної експертизи кошторисної документації Підрядника, оскільки в технічному завдання (Додаток 5 до тендерної документації) безпосередньо так і в тендерній документацію в цілому, відсутні будь-які згадки/вимоги тощо, про необхідність її проведення. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2.2. та підпункту 7.2.7. проєкту договору додаток 3 до тендерної документації Виконавець, після підписання договору зобов’язаний пройти та оплатити проведення експертизи кошторисної документації.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 30 вересня 2023 19:32
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 12:04
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі яка наведена в Додатку 5 до тендерної документації, а саме:
1.Чому не враховані обсяги робіт з демонтажу та вивезення існуючого (старого) покриття?
2. Які вимоги до асфальтобетонної суміші? Який асфальт має бути застосований при асфальтуванні верхнього та нижнього шару асфальтування? Який шар асфальтування тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Демонтаж покриття з асфальту та плит був раніше проведений разом з демонтажем колії.
Між рейками в нижньому та верхньому шарах використовується дрібнозерниста асфальтобетонна суміш.
За рейками використовуємо асфальтобетонну суміш:
верхній шар: суміш дрібнозерниста, щільна, тип А, марка І;
нижній шар: суміш АБС, крупнозерниста, високопориста, тип А-Б, марка І.
Шар асфальтування між рейками становить 10 см, за рейками – 15 см.
Між рейками в нижньому та верхньому шарах використовується дрібнозерниста асфальтобетонна суміш.
За рейками використовуємо асфальтобетонну суміш:
верхній шар: суміш дрібнозерниста, щільна, тип А, марка І;
нижній шар: суміш АБС, крупнозерниста, високопориста, тип А-Б, марка І.
Шар асфальтування між рейками становить 10 см, за рейками – 15 см.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 30 вересня 2023 19:36
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 12:05
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення щодо форми подачі цінової пропозиції. Цінову пропозицію в складі тендерної пропозиції подавати у довільній формі?
Відповідь: Доброго дня! Інформація про ціну тендерної пропозиції подається Учасником в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм.
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 3.8. Переможець процедури закупівлі повинен надати Договірну ціну з кошторисними розрахунками.
Також повідомляємо, що відповідно до пункту 3.8. Переможець процедури закупівлі повинен надати Договірну ціну з кошторисними розрахунками.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 30 вересня 2023 19:40
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 12:06
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення щодо виду договірної ціни. Тендерною документацією передбачається тверда чи динамічна ціна?
Відповідь: Доброго дня! Договірна ціна є твердою.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 03 жовтня 2023 07:38
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 15:58
Доброго ранку, просимо надати роз’яснення, чи наполягає замовник на проходженні експертизи кошторисної документації виключно у експертній організації що заснована на державній власності?
Чи він погоджує проходження будівельної експертизи у будь-якій ліцензованій експертній організації (відомості про яку внесені до Реєстру будівельної діяльності), незалежно від форми власності, на вибір учасника. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проходження експертизи кошторисної документації можливе виключно в експертній організації, заснованій на державній власності.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 03 жовтня 2023 07:42
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 15:55
Просимо надати роз’яснення щодо відсутності в складі тендерної документації схеми відновлення об’ємів асфальтування. Дякуємо
Відповідь: Роботи з асфальтування трамвайних колій по вул. Кирилівській на ділянці від зупинки «Поділ бізнес-парк» до вул. Вікентія Хвойки передбачено виконувати паралельно з асфальтуванням всієї проїзної частини по вулиці Кирилівській на вищезазначеній ділянці, загальною протяжністю 710 м.
Обсяги робіт з асфальтування трамвайних колій зазначені в складі тендерної документації. Схема відновлення об’ємів асфальтування не передбачена.
Обсяги робіт з асфальтування трамвайних колій зазначені в складі тендерної документації. Схема відновлення об’ємів асфальтування не передбачена.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 03 жовтня 2023 17:12
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 16:58
Шановний Замовник, в 7.2.7. проєкту Договору наведеного в Додатку 3 до тендерної документації, зазначене наступне: виконавець зобов’язаний оплатити проведення експертизи, вчиняти всі передбачені цим Договором та чинним законодавством України дії необхідні для отримання позитивного висновку експертизи, включаючи усунення будь-яких зауважень експертної організації стосовно відхилення від державних стандартів, норм і правил, вимог вихідних даних та технічних умов та оплатити вихідні дані, та технічні умови уповноваженим державним органам та органам місцевого самоврядування, в тому числі усіма задіяним міським службам балансоутримувачам, в порядку визначеному чинним законодавством України.
На підставі вище зазначеного прошу надати роз’яснення чи перебачений механізм компенсації Змовником Виконавцю коштів що будуть витрачені на проведення експертизи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником не передбачено механізму компенсації коштів, що будуть витрачені на проведення експертизи.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 03 жовтня 2023 17:14
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:02
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення, які витрати необхідно включати до зведеного кошторисного розрахунку і в яких розмірах. дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Зведений кошторисний розрахунок складається за формою, наведеною в додатку 7 Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
У зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва кошти розподіляються по главах, що наведені в додатку 8 Настанови.
До зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва необхідно включити глави: Г2; Г3; Г4; Г5; Г6; Г7; Г12 (П123 - вартість експертизи проектної документації); Г13; Г16; Г17.
Проте слід зауважити, що вартість експертизи є витратами підрядника і не входить до договірної ціни, що є невід’ємною частиною договору.
Витрати на утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду до ЗКР не включати.
У зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва кошти розподіляються по главах, що наведені в додатку 8 Настанови.
До зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва необхідно включити глави: Г2; Г3; Г4; Г5; Г6; Г7; Г12 (П123 - вартість експертизи проектної документації); Г13; Г16; Г17.
Проте слід зауважити, що вартість експертизи є витратами підрядника і не входить до договірної ціни, що є невід’ємною частиною договору.
Витрати на утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду до ЗКР не включати.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:45
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:11
Шановний Замовник, в п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації, зазначене наступне: документальне підтвердження наявності обладнання, будівельних машин і механізмів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності (за наявності) або скан-копію оборотно-сальдової відомості (станом не раніше дати оголошення закупівлі) та/або надати в повному обсязі діючий (-і) договір(-и) оренди (суборенди) з актами прийому-передачі /надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду надання послуг, та/або діючий(-і) договір(-и) лізингу.
На підставі вище зазначеного просимо надати роз’яснення, якщо діючим договором оренди (суборенди), надання послуг, не передбачено передачу техніки шляхом оформлення акту прийому-передачі /надання послуг, чи необхідно цей акт в обов’язковому порядку подавати в складі тендерної пропозиції чи достатньо листа згоди від орендодавця/лізингодавця/надавача послуг тощо на використання техніки в зазначеній закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо діючим договором оренди (суборенди), надання послуг, не передбачено передачу техніки шляхом оформлення акту прийому-передачі /надання послуг, даний акт не обов’язковим, достатньо листа згоди від орендодавця/лізингодавця/надавача послуг тощо на використання техніки в зазначеній закупівлі
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 04 жовтня 2023 11:46
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:14
Шановний Замовник, в п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації, зазначене наступне: документальне підтвердження наявності обладнання, будівельних машин і механізмів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності (за наявності) або скан-копію оборотно-сальдової відомості (станом не раніше дати оголошення закупівлі) та/або надати в повному обсязі діючий (-і) договір(-и) оренди (суборенди) з актами прийому-передачі /надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду надання послуг, та/або діючий(-і) договір(-и) лізингу.
В свою чергу обладнання, будівельні машини і механізми, окрім договорів оренди (суборенди), лізингу, також можуть передаватися в користування на підставі договору про надання послуг.
На підставі вище зазначеного, просимо надати роз’яснення чи буде належним документальним підтвердженням наявності обладнання, будівельних машин і механізмів – обладнання, будівельні машини і механізми, що передані учаснику відповідно до договору про надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Договір про надання послуг буде належним документальним підтвердженням наявності обладнання, будівельних машин і механізмів.
Щодо роз’яснення положень тендерної документації
Дата подання: 04 жовтня 2023 13:55
Дата відповіді: 04 жовтня 2023 17:17
В п. 2.1 ДОДАТКУ 5 до тендерної документації зазначено наступне: гарантійний термін – не менше 12 місяців, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Просимо надати роз’яснення з якого моменту почнеться перебіг гарантійного терміну?
Відповідь: Доброго дня! Перебіг гарантійного терміну починається від дня прийняття об'єкта Замовником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-27-013005-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 29 вересня 2023 11:08
Щодо усунення вимог які обмежують конкуренцію
Шановний Замовник, в 3.2. проєкту Договору наведеного в Додатку 3 до тендерної документації, зазначене наступне: за вимогою Замовника та у встановлений ним строк, Виконавець зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника забезпечити на об’єкті відповідний режим роботи (цілодобовий, нічний, у дві чи три зміни, тощо).
В свою чергу, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» та від 29.12.2021 № 1455 «Про затвердження Порядку встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху транспортних засобів в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан» в м. Києві із 00:00 до 05:00 триває комендантська година. У цей час заборонено перебувати на вулиці та у громадських місцях.
На підставі вище зазначеного та відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині видалення з проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), п. 3.2. «за вимогою Замовника та у встановлений ним строк, Виконавець зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника забезпечити на об’єкті відповідний режим роботи (цілодобовий, нічний, у дві чи три зміни, тощо).
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» та від 29.12.2021 № 1455 «Про затвердження Порядку встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху транспортних засобів в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан» в м. Києві із 00:00 до 05:00 триває комендантська година. У цей час заборонено перебувати на вулиці та у громадських місцях.
На підставі вище зазначеного та відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині видалення з проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), п. 3.2. «за вимогою Замовника та у встановлений ним строк, Виконавець зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника забезпечити на об’єкті відповідний режим роботи (цілодобовий, нічний, у дві чи три зміни, тощо).
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2023 16:11
Вимога підлягає задоволенню, до тендерної документації будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2023-09-27-013005-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ РЕНТ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:41597708
Дата подання: 03 жовтня 2023 07:56
Щодо усунення вимог які обмежують конкуренцію
Шановний Замовник, в 3.2. проєкту Договору наведеного в Додатку 3 до тендерної документації, зазначене наступне: за вимогою Замовника та у встановлений ним строк, Виконавець зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника забезпечити на об’єкті відповідний режим роботи (цілодобовий, нічний, у дві чи три зміни, тощо).
В свою чергу, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» та від 29.12.2021 № 1455 «Про затвердження Порядку встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху транспортних засобів в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан» в м. Києві із 00:00 до 05:00 триває комендантська година. У цей час заборонено перебувати на вулиці та у громадських місцях.
На підставі вище зазначеного та відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині видалення з проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), п. 3.2. «за вимогою Замовника та у встановлений ним строк, Виконавець зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника забезпечити на об’єкті відповідний режим роботи (цілодобовий, нічний, у дві чи три зміни, тощо).
Шановний Замовник Ви не внесли до тендерної документації обіцяних змін.
Розгорнути
Згорнути
В свою чергу, відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» та від 29.12.2021 № 1455 «Про затвердження Порядку встановлення особливого режиму в’їзду і виїзду, обмеження пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху транспортних засобів в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан» в м. Києві із 00:00 до 05:00 триває комендантська година. У цей час заборонено перебувати на вулиці та у громадських місцях.
На підставі вище зазначеного та відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині видалення з проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації), п. 3.2. «за вимогою Замовника та у встановлений ним строк, Виконавець зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання вимоги Замовника забезпечити на об’єкті відповідний режим роботи (цілодобовий, нічний, у дві чи три зміни, тощо).
Шановний Замовник Ви не внесли до тендерної документації обіцяних змін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2023 11:16
Вимогу задоволено, 03.10.2023 до проєкту договору, що є додатком до тендерної документації внесено зміни
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-02-000012 • 1cd4aef973b042d5b9a835a198c9060b
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-02
•
17:58
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
9 087 870,44
UAH з ПДВ
|
9 087 870,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
9 682 636,76
UAH з ПДВ
|
9 682 636,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
9 786 000,00
UAH з ПДВ
|
9 786 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КП"ШЛЯХБУД ІНВЕСТ" |
10 581 062,64
UAH з ПДВ
|
10 581 062,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Переможець |
9 087 870,44
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2023 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2023 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:00
|
53.23-111 договір.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 13:57
|