Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. ЖУКА, 4 (КОРИГУВАННЯ)
Очікувана вартість
29 765 020,00 UAH
UA-2023-09-27-012704-a ● f8617be28d9e41d6995a80a9c74486af
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22580239 |
Місцезнаходження: | 35705, Україна , Рівненська обл., Рівненський р-н, місто Здолбунів, вул.Жука Василя, будинок 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Джуга +380682103057 super.vika444vika@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 29 765 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297 650,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. ЖУКА, 4 (КОРИГУВАННЯ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35705, Україна, Рівненська область, Здолбунів, Василя Жука 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, підписаними уповноваженими представниками сторін на протязі 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 15:20 |
Додакток №3 Проєкт Договору (в новій редакції).docx | |
28 вересня 2023 15:20 |
Перелік Змін.docx | |
27 вересня 2023 16:40 |
Додаток №4 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
27 вересня 2023 16:40 |
ТД відкриті торги з особливостями Здолбунів Коригування.docx |
28 вересня 2023 15:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2023 15:20 |
Додакток №3 Проєкт Договору (в новій редакції).docx
|
|||
28 вересня 2023 15:20 |
Перелік Змін.docx
|
|||
27 вересня 2023 16:40 |
Додаток №4 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
|||
27 вересня 2023 16:40 |
ТД відкриті торги з особливостями Здолбунів Коригування.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 29 вересня 2023 13:43
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 11:22
Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд – це характеристика рівня можливої небезпеки для життя і здоров'я людей, які постійно або періодично будуть перебувати на об'єкті або зовні, а також матеріальних збитків або соціальних втрат, пов'язаних з припиненням експлуатації або втратою цілісності об'єкта.
Віднесення об'єкта до певного класу наслідків здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Потім правильність визначення класу наслідків перевіряється під час проведення експертизи проектної документації, якщо проведення такої експертизи є обов'язковим відповідно до закону. Просимо надати уточнення до якого класу наслідків згідно затвердженої ПКД належить об"єкт що є обєктом закупівлі
І чим обумовлена вимога аналогічного договору з класом наслідків СС3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до умов Тендерної документації, зазначається про те, що – «Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3)».
Повідомляємо, що такий клас наслідків об’єкта будівництва визначений у Експертному звіті (позитивний) за результатами розгляду Проектної документації на будівництво об’єкта: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. ЖУКА, 4 (КОРИГУВАННЯ)».
З урахуванням цього, вимогами Тендерної документації від учасників вимагається надання у складі пропозиції - Копії діючої ліцензії на право виконання робіт, що є предметом закупівлі, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками, а також документальне підтвердження досвіду виконання учасниками - Аналогічних договорів щодо даної закупівлі, із класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС3.
Зазначаємо, що дана вимога обґрунтована значним класом наслідків (відповідальності), щодо даного об’єкта будівництва, та не суперечить чинному законодавству України.
Дякуємо, за запитання!
Відповідно до умов Тендерної документації, зазначається про те, що – «Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3)».
Повідомляємо, що такий клас наслідків об’єкта будівництва визначений у Експертному звіті (позитивний) за результатами розгляду Проектної документації на будівництво об’єкта: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. ЖУКА, 4 (КОРИГУВАННЯ)».
З урахуванням цього, вимогами Тендерної документації від учасників вимагається надання у складі пропозиції - Копії діючої ліцензії на право виконання робіт, що є предметом закупівлі, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками, а також документальне підтвердження досвіду виконання учасниками - Аналогічних договорів щодо даної закупівлі, із класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС3.
Зазначаємо, що дана вимога обґрунтована значним класом наслідків (відповідальності), щодо даного об’єкта будівництва, та не суперечить чинному законодавству України.
Дякуємо, за запитання!
Дискримініційна вимога
Дата подання: 29 вересня 2023 14:23
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 11:22
Замовником встановлено умову надати «Довідку видану обслуговуючим Банком Учасника, про наявність на поточному рахунку учасника фінансових ресурсів для почату виконання робіт, та закупівлю відповідних матеріалів, що в грошовому еквіваленті повинно становити не менше 10% очікуваної вартості цієї закупівлі в грошовому виразі.». Дана вимога порушує закаупівельне законодавство зважаючи н а наступне: Законодавець чітко визначив, що учасник має підтвердити сво фінансову спромоджність фінансовою звітністю. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Вказує, що Фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Відповідно до Проекту договору розміщеному в системі Замовником «п.6.3. Підрядник зобов’язаний:
• 6.3.1. Забезпечити виконання робіт у строки, встановлені цим Договором.
• 6.3.2. Забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, установленим розділом ІІ цього Договору.»
Погоджуючись з умовами договору Потенційні учасники гарантують можливість і спроможність приступити до виконання робіт по об»єкту .
Просимо скасувати наявну умову в тендерній документації, як таку що дискримінує учасників та порушує закупівельне законодавство
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності», а тому Учасникам необхідно надати у складі пропозиції Лист-гарантію щодо спроможності власними та/або залученими силами та засобами виконувати роботи за предметом закупівлі, саме за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Акту виконаних робіт, у відповідності до черговості, що передбачені чинними НПА України, а також Довідку видану обслуговуючим Банком Учасника, про наявність на поточному рахунку учасника фінансових ресурсів для почату виконання робіт, та закупівлю відповідних матеріалів, що в грошовому еквіваленті повинно становити не менше 10% очікуваної вартості цієї закупівлі в грошовому виразі.
Повідомляємо, що дана вимога обґрунтована необхідністю виконання робіт за даним предметом закупівлі, саме за умов при, яких – відсутній аванс та з відстрочкою оплати після підписання Актів виконаних робі, що становить, відповідно до умов Проєкту Договору та умов Оголошення - «4.1. Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, підписаними уповноваженими представниками сторін на протязі 30 календарних днів.».
Наявність на поточному рахунку учасника фінансових ресурсів для почату виконання робіт, та закупівлю відповідних матеріалів – дозволить потенційним учасникам розпочати відповідного роду будівельно-монтажні роботи, що в свою чергу сприятиме виконанню усіх умов Договору та зобов’язань потенційних учасників, у строки, які пропонуються та необхідні Замовнику щодо даної закупівлі робіт.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Дякуємо, за запитання!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності», а тому Учасникам необхідно надати у складі пропозиції Лист-гарантію щодо спроможності власними та/або залученими силами та засобами виконувати роботи за предметом закупівлі, саме за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Акту виконаних робіт, у відповідності до черговості, що передбачені чинними НПА України, а також Довідку видану обслуговуючим Банком Учасника, про наявність на поточному рахунку учасника фінансових ресурсів для почату виконання робіт, та закупівлю відповідних матеріалів, що в грошовому еквіваленті повинно становити не менше 10% очікуваної вартості цієї закупівлі в грошовому виразі.
Повідомляємо, що дана вимога обґрунтована необхідністю виконання робіт за даним предметом закупівлі, саме за умов при, яких – відсутній аванс та з відстрочкою оплати після підписання Актів виконаних робі, що становить, відповідно до умов Проєкту Договору та умов Оголошення - «4.1. Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, підписаними уповноваженими представниками сторін на протязі 30 календарних днів.».
Наявність на поточному рахунку учасника фінансових ресурсів для почату виконання робіт, та закупівлю відповідних матеріалів – дозволить потенційним учасникам розпочати відповідного роду будівельно-монтажні роботи, що в свою чергу сприятиме виконанню усіх умов Договору та зобов’язань потенційних учасників, у строки, які пропонуються та необхідні Замовнику щодо даної закупівлі робіт.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Дякуємо, за запитання!
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 жовтня 2023 16:26
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 11:23
Тендерною документацією замовника встановлен вимогу про Обов’язкову наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію.
Відповідно до статті 16-1 Закону України "Про архітектурну діяльність" (далі - Закон) в Україні можуть створюватися і діяти саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності - неприбуткові добровільні об'єднання фізичних та юридичних осіб за відповідним напрямом підприємницької чи професійної діяльності, які в установленому порядку набули відповідного статусу. (абзац тринадцятий частини першої статті 1 Закону України "Про архітектурну діяльність").
Неприбуткові добровільні об'єднання фізичних та юридичних осіб, що провадять підприємницьку та професійну діяльність, набувають статусу саморегулівних організацій з дня їх реєстрації центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, яка здійснюється шляхом внесення інформації про таку організацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами саморегулівної організації товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості.
Саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності можуть на підставі делегованих повноважень проводити професійну атестацію виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, та залучатися до ліцензування господарської діяльності членів саморегулівної організації.
Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури, визначає порядок реєстрації таких організацій.
Контроль за діяльністю саморегулівних організацій у сфері архітектурної діяльності здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури.
Такі спеціалісти як інженер-консультант на роботи що є предметом даної закупівлі не передбачаються законодавством та будівельними нормами.
В тендерній документації відсутні вимоги щодо певного досвіду інженера-консультанта, проте інженер без досвіду і наявності виконаних об`єктів несе за собою технічні та корупційні ризики. Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності інженера-консультанта як дискримінаційну та таку, що звужує коло потенційних учасників. Ми вважаємо, що дана вимога протидіє доцільності і принципам прозорих торгів.
Просимо внести зміни в ТД Замовника шляхом виключення дискримінаційних вимог та приведення у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію».
Будівництво — це складний процес, який полягає не тільки у зведенні об’єкта (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), це ще й проведення організаційних, проєктних, вишукувальних, будівельних, монтажних та інших робіт. Результатом будівництва є наявність повного комплекту дозвільної документації, що підтверджує законність будівництва, ремонту, стійкість, міцність, надійність конструкцій та їх безпечну експлуатацію.
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва».
Основні послуги, які надає інженер-консультант:
консультує замовника/підрядника з питань залучення організацій;
бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
здійснює контроль за дотриманням підрядником затвердженого графіка виконання робіт;
аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів;
бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проєкту, в розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення;
може здійснювати контроль за якістю та обсягами виконаних робіт;
інформує замовника/підрядника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в процесі виконання робіт;
надає підряднику рекомендації щодо усунення порушень під час виконання робіт та контролює хід виконання таких рекомендацій;
може здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів.
Отже, Інженер-консультант, може бути залученим до процесу будівництва об’єктів, як зі сторони Замовника, та і зі Сторони Підрядника.
З урахуванням цього, а також зважаючи на необхідність якісної та успішної реалізації даного Проекту, Замовником вимагається наявність в учасників - власного або залученого на підставі договірних відносин інженера-консультанта (будівництво).
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Дякуємо, за запитання!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію».
Будівництво — це складний процес, який полягає не тільки у зведенні об’єкта (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), це ще й проведення організаційних, проєктних, вишукувальних, будівельних, монтажних та інших робіт. Результатом будівництва є наявність повного комплекту дозвільної документації, що підтверджує законність будівництва, ремонту, стійкість, міцність, надійність конструкцій та їх безпечну експлуатацію.
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва».
Основні послуги, які надає інженер-консультант:
консультує замовника/підрядника з питань залучення організацій;
бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
здійснює контроль за дотриманням підрядником затвердженого графіка виконання робіт;
аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів;
бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проєкту, в розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення;
може здійснювати контроль за якістю та обсягами виконаних робіт;
інформує замовника/підрядника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в процесі виконання робіт;
надає підряднику рекомендації щодо усунення порушень під час виконання робіт та контролює хід виконання таких рекомендацій;
може здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів.
Отже, Інженер-консультант, може бути залученим до процесу будівництва об’єктів, як зі сторони Замовника, та і зі Сторони Підрядника.
З урахуванням цього, а також зважаючи на необхідність якісної та успішної реалізації даного Проекту, Замовником вимагається наявність в учасників - власного або залученого на підставі договірних відносин інженера-консультанта (будівництво).
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Дякуємо, за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-27-012704-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41150966
Дата подання: 29 вересня 2023 13:26
Неправомірно встановлена вимога
В тендерній документації замовника встановлено умову "Дані роботи, які є предметом цієї закупівлі виконуватимуться для завершення робіт по об’єкту, що досі реалізовується, а саме: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4» Замовником кого є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а Генпідрядником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796) (надалі – «Генпідрядник»). В силу даних обставин учасник-переможець за даною закупівлею буде виконувати роботи паралельно з Генпідрядником по Договору про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, а отже повинен узгоджувати усі дії по виконанню робіт з останнім шляхом письмового звернення довільної форми. В ході виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі учасник-переможець повинен: - узгодити із Генпідрядником та самостійно здійснити тимчасове підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо. Генпідрядник надає точку підключення до відповідних мереж на території Об’єкту, про згоду з цим , про згоду з цим учасники у складі пропозиції надають гарантійний лист."
Дана умова суперечить чинному законодавству і дискримінує учасників закупівельного процесу, оскільки замовником робіт є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ і основний договір підписується з Замовником. Тому узгоджувати точки доступу з Генпідрядником немає ніякої юридичної сили та є незаконним. Зокрема в проекті договору розміщеному до закупівлі зазначено, що «2.3. Представники Замовника і Підрядника (особи, призначені відповідальними за організацію виконання робіт за цим Договором) в час, погоджений Сторонами, проводять на місці виконання робіт координаційні наради з метою вирішення питань, які виникатимуть в процесі реалізації даного Договору, або вирішують ці питання в робочому порядку.» Просимо внести з в Тендерну документацію в цій частині, як таку що суперечить умовам основного договору та порушує закупівельне законодавство. Залишаємо право оскаржувати дану вимогу в АМК.
Розгорнути
Згорнути
Дана умова суперечить чинному законодавству і дискримінує учасників закупівельного процесу, оскільки замовником робіт є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ і основний договір підписується з Замовником. Тому узгоджувати точки доступу з Генпідрядником немає ніякої юридичної сили та є незаконним. Зокрема в проекті договору розміщеному до закупівлі зазначено, що «2.3. Представники Замовника і Підрядника (особи, призначені відповідальними за організацію виконання робіт за цим Договором) в час, погоджений Сторонами, проводять на місці виконання робіт координаційні наради з метою вирішення питань, які виникатимуть в процесі реалізації даного Договору, або вирішують ці питання в робочому порядку.» Просимо внести з в Тендерну документацію в цій частині, як таку що суперечить умовам основного договору та порушує закупівельне законодавство. Залишаємо право оскаржувати дану вимогу в АМК.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2023 11:26
Шановний учаснику ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41150966»!
Відповідно до умов Тендерної документації, зазначено, про те, що – «Дані роботи, які є предметом цієї закупівлі виконуватимуться для завершення робіт по об’єкту, що досі реалізовується, а саме: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4» Замовником кого є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а Генпідрядником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796) (надалі – «Генпідрядник»). В силу даних обставин учасник-переможець за даною закупівлею буде виконувати роботи паралельно з Генпідрядником по Договору про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, а отже повинен узгоджувати усі дії по виконанню робіт з останнім шляхом письмового звернення довільної форми. В ході виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі учасник-переможець повинен: - узгодити із Генпідрядником та самостійно здійснити тимчасове підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо. Генпідрядник надає точку підключення до відповідних мереж на території Об’єкту, про згоду з цим учасники у складі пропоиції надають гарантійний лист.».
Повідомляємо, що Замовником дійсно є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, однак в силу різних причин, у Замовника наявний діючий Договір щодо об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4», а саме: Договір про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, Підрядником, згідно якого, виступає - Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796), з урахуванням, цього, Замовник, інформує про це потенційних учасників, щодо даної закупівлі робіт.
Проведення тимчасового підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо, щодо даного об’єкту будівництва, може відбуватися за участі такого Підрядника та Замовника, саме тому Замовником вимагається надання від учасників закупівлі у складі пропозиції такого роду Гарантійного листа, про згоду з цим.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є об’єктивною, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо, за вимогу!
Відповідно до умов Тендерної документації, зазначено, про те, що – «Дані роботи, які є предметом цієї закупівлі виконуватимуться для завершення робіт по об’єкту, що досі реалізовується, а саме: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4» Замовником кого є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, а Генпідрядником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796) (надалі – «Генпідрядник»). В силу даних обставин учасник-переможець за даною закупівлею буде виконувати роботи паралельно з Генпідрядником по Договору про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, а отже повинен узгоджувати усі дії по виконанню робіт з останнім шляхом письмового звернення довільної форми. В ході виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі учасник-переможець повинен: - узгодити із Генпідрядником та самостійно здійснити тимчасове підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо. Генпідрядник надає точку підключення до відповідних мереж на території Об’єкту, про згоду з цим учасники у складі пропоиції надають гарантійний лист.».
Повідомляємо, що Замовником дійсно є ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, однак в силу різних причин, у Замовника наявний діючий Договір щодо об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт будівлі Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Здолбунівської районної ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Жука, 4», а саме: Договір про виконання робіт №1 від 25 жовтня 2019 року, Підрядником, згідно якого, виступає - Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» (код ЄДРПОУ - 41159796), з урахуванням, цього, Замовник, інформує про це потенційних учасників, щодо даної закупівлі робіт.
Проведення тимчасового підключення до джерел електропостачання, водопостачання тощо, щодо даного об’єкту будівництва, може відбуватися за участі такого Підрядника та Замовника, саме тому Замовником вимагається надання від учасників закупівлі у складі пропозиції такого роду Гарантійного листа, про згоду з цим.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є об’єктивною, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо, за вимогу!
Номер вимоги: UA-2023-09-27-012704-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41150966
Дата подання: 01 жовтня 2023 22:16
Приведення у відповідність ТД
Тендерною документацією замовника встановлен вимогу «Обов’язкову наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію.»
Згідно з кошторисними норммами України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, установлено, що кошти на утримання служби замовника додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3 %) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником». Таким чином, передбачено можливість закладення у зведеному кошторисному розрахунку коштів на надання послуг інженера-консультанта. Отже, замовник будівництва з урахуванням вартості, складності та інших особливостей проекту, виходячи з власних потреб і можливостей може самостійно виконувати функції замовника і забезпечувати здійснення технічного нагляду силами власних працівників або залучати інженера-консультанта на виконання частини функцій замовника (додатково включаються кошти до кошторису.)
Інженер-консультант виконує свої обов'язки, згідно з Кваліфікаційними характеристиками (Зміна № 11 до Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»), затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 (зі змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у рамках нормативів для базової професії «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ» (БУДІВНИЦТВО) на договірних засадах. Цим документом установлено завдання та обов'язки, вимоги до освіти, досвіду й кваліфікації професії.
Зважаючи на наведене послуги інженера-консультанта, це додатковий вид робіт який має бути описаний замовником в первинній документації та обумовлений умовами проекту договору до закупівлі в рамках цієї процедури.
Просимо привести у відповідність Тендерну документацію Замовника шляхом виключення даної вимоги або врегулювання не відповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з кошторисними норммами України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, установлено, що кошти на утримання служби замовника додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3 %) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника, якщо інше не передбачено міжнародними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником». Таким чином, передбачено можливість закладення у зведеному кошторисному розрахунку коштів на надання послуг інженера-консультанта. Отже, замовник будівництва з урахуванням вартості, складності та інших особливостей проекту, виходячи з власних потреб і можливостей може самостійно виконувати функції замовника і забезпечувати здійснення технічного нагляду силами власних працівників або залучати інженера-консультанта на виконання частини функцій замовника (додатково включаються кошти до кошторису.)
Інженер-консультант виконує свої обов'язки, згідно з Кваліфікаційними характеристиками (Зміна № 11 до Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи»), затвердженими наказом № 192 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2017 (зі змінами, внесеними наказом від 29.12.2017 № 350) у рамках нормативів для базової професії «ІНЖЕНЕР-КОНСУЛЬТАНТ» (БУДІВНИЦТВО) на договірних засадах. Цим документом установлено завдання та обов'язки, вимоги до освіти, досвіду й кваліфікації професії.
Зважаючи на наведене послуги інженера-консультанта, це додатковий вид робіт який має бути описаний замовником в первинній документації та обумовлений умовами проекту договору до закупівлі в рамках цієї процедури.
Просимо привести у відповідність Тендерну документацію Замовника шляхом виключення даної вимоги або врегулювання не відповідностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2023 11:27
Шановний учаснику ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41150966»!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію».
Будівництво — це складний процес, який полягає не тільки у зведенні об’єкта (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), це ще й проведення організаційних, проєктних, вишукувальних, будівельних, монтажних та інших робіт. Результатом будівництва є наявність повного комплекту дозвільної документації, що підтверджує законність будівництва, ремонту, стійкість, міцність, надійність конструкцій та їх безпечну експлуатацію.
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва».
Основні послуги, які надає інженер-консультант:
консультує замовника/підрядника з питань залучення організацій;
бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
здійснює контроль за дотриманням підрядником затвердженого графіка виконання робіт;
аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів;
бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проєкту, в розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення;
може здійснювати контроль за якістю та обсягами виконаних робіт;
інформує замовника/підрядника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в процесі виконання робіт;
надає підряднику рекомендації щодо усунення порушень під час виконання робіт та контролює хід виконання таких рекомендацій;
може здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів.
Отже, Інженер-консультант, може бути залученим до процесу будівництва об’єктів, як зі сторони Замовника, та і зі Сторони Підрядника.
З урахуванням цього, а також зважаючи на необхідність якісної та успішної реалізації даного Проекту, Замовником вимагається наявність в учасників - власного або залученого на підставі договірних відносин інженера-консультанта (будівництво).
Повідомляємо, що витрати на надані послуги таким Інженером-консультантом для Підрядника, Замовником оплачуватися не будуть.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо, за вимогу!
Відповідно до умов Тендерної документації, від учасників вимагається – «Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера-консультанта (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі інженера-консультанта (будівництво) з можливістю здійснювати діяльність в будівельній галузі. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат та посвідчення має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію».
Будівництво — це складний процес, який полягає не тільки у зведенні об’єкта (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), це ще й проведення організаційних, проєктних, вишукувальних, будівельних, монтажних та інших робіт. Результатом будівництва є наявність повного комплекту дозвільної документації, що підтверджує законність будівництва, ремонту, стійкість, міцність, надійність конструкцій та їх безпечну експлуатацію.
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Інженер-консультант — виконавець окремих видів робіт, який пройшов професійну атестацію та має кваліфікаційний сертифікат «інжинірингова діяльність у сфері будівництва».
Основні послуги, які надає інженер-консультант:
консультує замовника/підрядника з питань залучення організацій;
бере участь у підготовці договору підряду та контролює дотримання його положень усіма учасниками будівництва;
контролює організаційно-технологічну надійність будівництва;
бере участь та вносить пропозиції щодо стадійності проєктування;
здійснює контроль за дотриманням підрядником затвердженого графіка виконання робіт;
аналізує результати перевірок та обґрунтованість висновків державних контролюючих і наглядових органів;
бере участь в аналізі претензій, які виникли між учасниками реалізації проєкту, в розробленні відповідних пропозицій щодо їх усунення;
може здійснювати контроль за якістю та обсягами виконаних робіт;
інформує замовника/підрядника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в процесі виконання робіт;
надає підряднику рекомендації щодо усунення порушень під час виконання робіт та контролює хід виконання таких рекомендацій;
може здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів.
Отже, Інженер-консультант, може бути залученим до процесу будівництва об’єктів, як зі сторони Замовника, та і зі Сторони Підрядника.
З урахуванням цього, а також зважаючи на необхідність якісної та успішної реалізації даного Проекту, Замовником вимагається наявність в учасників - власного або залученого на підставі договірних відносин інженера-консультанта (будівництво).
Повідомляємо, що витрати на надані послуги таким Інженером-консультантом для Підрядника, Замовником оплачуватися не будуть.
Зазначаємо, що наявна умова в Тендерній документації, є обґрунтованою, в жодному випадку не є дискримінаційною, не порушує жодне «закупівельне законодавство» та не є такою, що омежує коло потенційних учасників, навпаки спрямована на якісне, швидке та оперативне виконання робіт за даним предметом закупівлі, задля уникнення будь-якого роду зриву строків виконання робіт (кінцевих термінів).
Повідомляємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дякуємо, за вимогу!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Апартменс Сільвер |
29 762 995,16
UAH з ПДВ
|
29 762 995,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Апартменс Сільвер #40151340 |
Переможець |
29 762 995,16
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:55
|
3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:42
|
дод угода горд.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:13
|
д.у | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 16:07
|
договір.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору підряду №1 від «19» жовтня 2023 року (далі - Договір). Сторони погодили, керуючись пунктом 1.2. Договору, внести зміни до пункту 1.1. Договору і викласти його в новій редакції, а саме: «1.1. Підрядник зобов’язується власними силами і засобами, на свій ризик виконати роботи з «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. В.ЖУКА, 4» (КОРИГУВАННЯ)» код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (далі - Об’єкт), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконані роботи.». Сторони погодили, внести зміни до пункту 4.3. Договору і викласти його в новій редакції, а саме: «4.3. Роботи, що є предметом даного договору відносяться до заходів з енергозбереження приміщення ліцею, зокрема, предметом виконання робіт по «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ ЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 1 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В М. ЗДОЛБУНІВ ПО ВУЛ. В. ЖУКА, 4» (КОРИГУВАННЯ)» передбачається – утеплення фасадів, утеплення перекриття даху, заміна енергозберігаючих металоконструкцій.». Сторони погодили внести зміни до Додатків №1 «Договірна ціна» та №2 «План фінансування об’єкта будівництва» в частині зміни назви об’єкта будівництва та викласти їх в новій редакції, що додаються. Цю додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, по одному кожній із сторін, які є невід’ємними частинами Договору підряду №1 від «19» жовтня 2023 року. Інші умови вищезазначеного договору залишаються без змін та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до Договору підряду №1 від «19» жовтня 2023 року (далі - Договір). Сторони погодили, керуючись пунктом 10.8. Договору, внести зміни до Додатків №2 «Календарний графік виконання робіт" та №3 «План фінансування об’єкта будівництва» у зв’язку із збільшенням фінансування по об’єкту будівництва та викласти їх в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили ,керуючись пунктом 10.8 Договору,внести зміни до Додатків № 2 "Календарний графік виконання робіт" та № 3 "План фінансування обєкта будівництва" в звязку із збільшенням фінансування по обєкту будівництва та викласти їх в новій редакції , що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |