Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для ремонту водомережі
Очікувана вартість
235,00 UAH
UA-2023-09-27-012096-a 0523635805a3408d8a83991c9d8e0f9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380975080830 elena1980e@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44651720
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., Баранівка, Соборна,20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380975080830
elena1980e@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Труба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
1 штуки
Коліно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару «Покупець» проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 30-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок «Продавця». Вид розрахунку – безготівковий. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 вересня 2023 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Паламарчук Л. П.
#2563711601
Переможець 235,00
UAH
27 вересня 2023 16:19