Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області
Очікувана вартість
6 408 674,40 UAH
UA-2023-09-27-010759-a 38fad855f9494f4983c3f096984bcee5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кшевська Світлана Михайлівна

380363343731 radyvylivrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02000263
Місцезнаходження: 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, Вулиця Садова, будинок 4
Контактна особа: Кшевська Світлана Михайлівна
380363343731
radyvylivrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2023 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2023 16:00
Очікувана вартість: 6 408 674,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 043,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Вул.Садова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2023 15:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-04-000050 ● 837a301aa6a343e7a72c3679df3b1284
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.03.2024 № 18
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2024 № 18.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-09-27-010759-a 27.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-04 17:48:37

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2023-09-27-010759-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Технічна специфікація (додаток № 3 до Тендерної документації) в переліку робіт містить роботи протипожежного призначення, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852.
Завантажена в складі пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд» ліцензія з додатком до неї, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ №47-Л від 20.08.2019), містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Проте, такий вид робіт як роботи протипожежного призначення відсутній в даному переліку.
Обґрунтуйте відповідність пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд» вимогам п.5 Додатку 3 Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-07 11:21:12

Відповідь на запит

Державній аудиторській службі України У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.03.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)) (номер оголошення в електронній системі закупівель ID:UA-2023-09-27-010759-a)), повідомляємо наступне. В запиті про надання пояснень вказана необхідність надати інформацію яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. А також обґрунтувати відповідність пропозиції ТОВ «Рівнетрансбуд» вимогам п.5 Додатку 3 Тендерної документації. Обґрунтування якісних характеристик, розміру витрат та очікуваної вартості вищевказаного предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог чинного законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проектній документації: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області»”(що додається), виконаній відповідно до вимог кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів. Проєктна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт № 62-30/08/23 від 15 вересня 2023р. Документація затверджена наказом № 52 від 01.09.2023р. Інформація щодо затвердження проектної документації внесена до реєстру будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Роботи виконуються з дотриманням безпечних умов праці, діючих будівельних норм і правил, виконуються з нових матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих національних стандартів ДСТУ та нормативних документів. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 3до тендерної документації “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» Очікувана вартість предмету закупівлі складає 6`408`674,40 (Шість мільйонів чотириста вісім тисяч шістсот сімдесят чотири гривні 40 копійок), в тому числі ПДВ.
Згідно п.5. Додатку 3 Тендерної документації учасник надає в складі пропозиції чинну ліцензію та/або документ дозвільного характеру на провадження такого виду господарської діяльності, що передбачено законом (Клас наслідків (відповідальності) об’єктів СС2)». ТОВ «Рівнетрансбуд» надало ліцензію з додатком до неї, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ №47-Л від 20.08.2019) ), яка містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Згідно вимог до Тендерної документації не вимагалось надавати ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення. Згідно пункту 2 статті 41 Закону України про публічні закупівлі «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.» Під час заключення договору ТОВ «Рівнетрансбуд» надало наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 292 від 14.05.2020р про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ПОЖДУМА-РІВНЕ», код ЄДРПОУ 43407331. Дану інформацію можна перевірити за посиланням: https://м .dsns.яov.ua/ua/Nakazi/108389.html. ТОВ «Рівнетрансбуд» під час подання документів не вказало, що буде залучати на виконання робіт протипожежного призначення, субпідрядну організацію, оскільки згідно вимог до тендерної документації вимагалось наступне «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця». Вартість робіт протипожежного призначення менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене ТОВ «Рівнетрансбуд» не порушило вимоги Тендерної документації, оскільки не зобов’язані надавати інформацію, яка не вимагалась. В підтвердження надаємо Наказ №292 від 14.05.2020р. про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «ПОЖДУМА-РІВНЕ», яка залучалась ТО«гвнетрансбуд» для виконання робіт протипожежного призначення. Крім того надаємо договір між ТОВ «Рівнетрансбуд» та ТОВ «ПОЖДУМА-РІВНЕ» на виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-07 15:53:36

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-010759-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Водночас, відповідно до п. 9 розділу 4 укладеного Договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «Рівнетрансбуд» від 16.10.2023 № 401 Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 9 років з моменту підписання Сторонами Акту.
Поясніть чому гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), який визначений у Договорі з ТОВ «Рівнетрансбуд», не відповідає вимогам чинного законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-11 14:57:52

Відповідь на запит

Державній аудиторській службі України У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.03.2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.)) (номер оголошення в електронній системі закупівель ID:UA-2023-09-27-010759-a)), повідомляємо наступне. У закупівлі № UA-2023-09-27-010759-a, було виявлено описку (технічну, механічну, формальну) помилку, допущену при складанні договору підряду, який було укладено між комунальним некомерційним підприємством «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області та ТзОВ «РІВНЕТРАНСБУД» № 401 від 16.10.2023р, а саме: у розділі 4. ВИМОГИ ДО ВИКОНАННЯ ТА ЯКІСТЬ РОБІТ п.9, було помилково вказано «9. Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 9 років з моменту підписання Сторонами Акту», замість «9. Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 10 років з моменту підписання Сторонами Акту». У зв’язку з чим на вебпорталі Уповноваженого органу було опубліковано зміни до договору № 401 від 16.10.2023р. у вигляді додаткової угоди № 5 від 11.03.2024р. (додається) з правильною інформацією про гарантійний строк, а саме : «9. Підрядник зобов’язується виконати Роботи гарантійний строк яких становить 10 років з моменту підписання Сторонами Акту».

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, комунальне некомерційне підприємство «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області в особі генерального директора Стецюка Федора Григоровича здійснює заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором підряду № 401 від 16.10.2023р., укладеного в результаті проведення відкритих торгів з особливостями закупівля № UA-2023-09-27-010759-a Капітальний ремонт приміщень під облаштування кабінету комп’ютерної томографії в будівлі хірургічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Радивилівська центральна міська лікарня» Радивилівської міської ради Рівненської області по вул. Садовій, 4 в м. Радивилів Рівненської області, відповідно до законодавства. Директору товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕТРАНСБУД» Віталію ГАЛАЙЧУКУ було надіслано Пропозицію розірвати договір та Додаткову угоду №6 (додається).

2024-04-01 16:55:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону) • усунуто

Договір розірвано

2024-09-03 16:14:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Рівнетрансбуд" 5 999 303,56
UAH з ПДВ
5 999 303,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 жовтня 2023 11:36
Електронний підпис
10 жовтня 2023 11:34
статут
10 жовтня 2023 11:34
протокол
10 жовтня 2023 11:34
Довідки переможця
10 жовтня 2023 11:34
наказ директор
10 жовтня 2023 11:34
Довідка корубція ТОВ
10 жовтня 2023 11:34
Витяг УМВС
04 жовтня 2023 13:10
Електронний підпис
04 жовтня 2023 11:11
5.2Досвід ф-3 і ф-2.pdf
04 жовтня 2023 11:11
228.imd
04 жовтня 2023 11:11
27. Лист пояснення.pdf
04 жовтня 2023 11:11
23.4 СТАТУТ.pdf
04 жовтня 2023 11:11
23.3 ВИПИСКА ЄДР.pdf
04 жовтня 2023 11:11
31. Обєктний кошторис.pdf
04 жовтня 2023 11:11
22.3.Паспорт ВМ.pdf
04 жовтня 2023 11:11
30. Пояснююча записка.pdf
04 жовтня 2023 11:11
29.Д.Ц..pdf
04 жовтня 2023 11:11
28.Проєкт договору.pdf
04 жовтня 2023 11:11
21. Довідка засновник.pdf
04 жовтня 2023 11:11
20.1 свідоцтво ПДВ.pdf
04 жовтня 2023 11:11
20. Загальні відомості.pdf
04 жовтня 2023 11:11
19. Лист згода.pdf
04 жовтня 2023 11:11
16.1 Ліцензія.pdf
04 жовтня 2023 11:11
15.7 сертифікати ISO.pdf
04 жовтня 2023 11:11
5.3відгук аналогічний.pdf
04 жовтня 2023 11:11
5. Довідка досвід.pdf
04 жовтня 2023 11:11
4.3 Договір ЦПД Рощина.pdf
04 жовтня 2023 11:11
10. Гарантійний лист.pdf
04 жовтня 2023 11:11
4.1 Накази працівники.pdf
04 жовтня 2023 11:11
7. Довідка аб14 п47.pdf
04 жовтня 2023 11:11
3. Довідка МТБ.pdf
04 жовтня 2023 11:11
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рівнетрансбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рівнетрансбуд"
#38012798
Переможець 5 999 303,56
UAH з ПДВ
09 жовтня 2023 16:49

Документи

09 жовтня 2023 16:49
Довідка НАЗК
09 жовтня 2023 16:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2023 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Рівнетрансбуд"
#38012798
5 999 303,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2023 16:49
Довідка НАЗК
09 жовтня 2023 16:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 11:49
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2024 10:51
Ду №6 від 25.04.2024.pdf зміни до договору
25 квітня 2024 10:50
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2024 14:26
Протокольне рішення №2.pdf зміни до договору
11 березня 2024 14:24
Ду №5 від 11.03.2024.pdf зміни до договору
11 березня 2024 14:24
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 15:22
Ду №4 від 21.02.2024.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 15:19
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2024 17:23
Ду №3 від 20.02.2024.pdf зміни до договору
20 лютого 2024 17:22
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 14:43
ДУ №2 від 14.11.2023 до дог №401 трансбуд.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 14:41
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 14:37
ДУ №1 до дог №401 від 16,10,2023 трансбуд.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 14:36
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2023 16:16
Підписаний договір від 16.10.2023.pdf укладений
16 жовтня 2023 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2023 — 25 квітня 2024
Сума оплати за договором: 4 400 277,91
UAH (в тому числі ПДВ 733 379,65 UAH)
Причини розірвання договору: Виконання зобов'язання Управління Західного офісу Держаудит служби в Рівненській області щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.