Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПРЕВЕНЦІЇ ТА ТЕРАПІЇ УЗАЛЕЖНЕНЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 01997768 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., м. Львів, вулиця Б.Лепкого, будинок 8 |
Контактна особа: |
Людмила Влах +380322555542 ludmila_vlakh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 17 329 816,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 649,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639. Форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. (Форма забезпечення тендерної пропозиції міститься в Додатку №5 до тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 13:36 |
Тендерна документація_Реставрація.docx | |
27 вересня 2023 13:36 |
Додаток 4_Проект договору.docx | |
27 вересня 2023 13:36 |
Додаток 3_Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-25-000009 ● 67f9e747ef934ef78cebccb05bb70b72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2024 № 87
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 25.04.2024 № 87.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-09-27-007420-a, 27.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 12:57:27
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-09-27-007420-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість предмета закупівлі (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектно-кошторисної документації та умовам договору.
Слід зазначити, що порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
У пункті 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Згідно з вимогами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
У Додатку №3 до тендерної документації Замовника міститься відомість обсягів робіт, у якій наведено найменування (перелік) робіт та витрат, а також їх обсяг. Однак, відомості ресурсів до вищевказаної відомості обсягів робіт або затвердженої проектної документації, у складі тендерної документації, Замовником не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати пояснення щодо причин відсутності у складі тендерної документації відомості ресурсів до відомості обсягів робіт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:06:01
Пояснення на запит в рамках моніторингу за ID: UA-M-2024-04-25-000009
З метою здійснення робіт з реставрації фасаду будівлі Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради “Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень” пам’ятки архітектури місцевого значення (охорон. № 4779-Лв) за адресою вул. Кульпарківська, 95 у м. Львові, замовником першочергово було здійснено закупівлю робіт з розробки проектно-кошторисної документації (ID закупівлі: UA-2023-04-19-009022-a) та закупівлю проведення експертизи даного проекту (ID закупівлі: UA-2023-07-14-009783-a).
В результаті проведення вищезазначених закупівель замовник отримав Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво та затверджену проектно-кошторисну документацію.
Щодо питання №1 запиту про надання пояснення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що зазначені замовником в Додатку №2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», сформовані замовником на основі «локальних кошторисів на будівельні роботи» затвердженої проектно-кошторисної документації.
За основу визначення очікуваної вартості замовником використано «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» затвердженої проектно-кошторисної документації (додаток №1 до пояснення). Розрахунок очікуваної вартості визначено як різницю загальної вартості робіт по зведеному кошторисному розрахунку та суми глави 10 "Утримання служб замовника та інжинірингові послуги" та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», а саме: 15 373 694,0 грн «-» (185 794,0 грн «+» 746 386,0 грн) = 14 441 514,0 грн без ПДВ. Очікувана вартість з врахуванням ПДВ становить 17 329 816, 80 грн.
Щодо питання №2 запиту про надання пояснення
Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” та Порядком ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. №681 врегульовано функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі – ЄДЕССБ). (Портал ЄДЕССБ розміщено за посиланням https://e-construction.gov.ua/).
Пунктом 88 Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. №681 передбачено, що проектна документація на будівництво об’єкта в електронній формі обов'язково завантажується до ЄДЕССБ генеральним проектувальником (проектувальником), а замовник вносить відомості про затвердження проектної документації через електронний кабінет та накладає електронний підпис.
Також Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” передбачено, зокрема:
- абзазом 1 частиною 10 статті 22-1: «Відомості, що містяться в електронній системі, є достовірними, а також відкритими і загальнодоступними…»;
- абзазом 3 частиною 10 статті 22-1: «Доступ до відомостей, що містяться в електронній системі, через портал електронної системи та через державні інформаційні системи, визначені Кабінетом Міністрів України, здійснюється безоплатно»;
- абзазом 6 частиною 10 статті 22-1: «Публічна інформація з електронної системи у формі відкритих даних підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації"».
На виконання вищезазначеного щодо об’єкта «Реставрація фасаду будівлі комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень», пам’ятки архітектури місцевого значення (охорон. № 4779-Лв), за адресою: вул. Кульпарківська, 95 у м. Львові» на порталі ЄДЕССБ було розміщено:
- затверджену проектну та кошторисну документацію (реєстраційні номери в ЄДЕССБ:
PD01:2625-9450-3475-3237 та EM01:2682-9762-9486-4173 відповідно);
- експертизу проекту (реєстраційний номер в ЄДЕССБ: EX01:1764-8691-9602-3134).
Дана інформація оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та міститься у ЄДЕССБ.
Отже, замовником забезпечено надання потенційним учасникам процедури закупівлі відкритих торгів за ID: UA-2023-09-27-007420-a відкритого, загальнодоступного та безоплатного доступу до вичерпної інформації, що міститься в затвердженій проектно-кошторисній документації, для можливості здійснення ними розрахунку ціни пропозиції та тим самим виконано вимогу, визначену пунктом 5.1 розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладенні договору про закупівлю)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РОКСІС ГРУП" |
15 958 272,00
UAH з ПДВ
|
15 958 272,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РОКСІС ГРУП" #38905242 |
Переможець |
15 958 272,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 15:19
|
Договір №64 від 23.10.2023.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 15:18
|