Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт та благоустрій території Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. № 26
Очікувана вартість
35 443 594,20 UAH
UA-2023-09-27-006996-a ● 8c490a06c3a84c40abc535894e707c1a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 35 443 594,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 708 871,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт та благоустрій території Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. № 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Заболотного 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2023 16:35 |
ТД нова.docx | |
02 жовтня 2023 16:35 |
зміни ТД.docx | |
27 вересня 2023 13:24 |
оголошення благ. заб.26.doc | |
27 вересня 2023 13:15 |
Додаток 6 Проект Договору.docx | |
27 вересня 2023 13:15 |
Тех.задан. Заболотн.благоустр.xls |
02 жовтня 2023 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 жовтня 2023 16:35 |
ТД нова.docx
|
||||
02 жовтня 2023 16:35 |
зміни ТД.docx
|
||||
27 вересня 2023 13:24 |
оголошення благ. заб.26.doc
|
||||
27 вересня 2023 13:15 |
Додаток 6 Проект Договору.docx
|
||||
27 вересня 2023 13:15 |
Тех.задан. Заболотн.благоустр.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 28 вересня 2023 15:09
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:08
Шановний замовник зверніть увагу на те, що інформація яка зазначена в оголошенні відрізняється від інформації, яка зазначена у тендерній документації та проєкті договору. Так в п. 4.4. Тендерної документації зазначений строк виконання робіт 31.12.2023р., а в оголошенні та проєкті договору 01.05.2024р. Просимо вас привести у відповідність документацію до вимог оголошення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. будуть зміни в ТД
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 28 вересня 2023 15:36
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:09
у п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати чинні документи відповідно до вимог законодавства у сфері охорони праці (протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці) про проходження відповідальними працівниками (керівник та головний інженер учасника) навчання та перевірки знань Закону України «Про охорону праці», Правила охорони праці під час експлуатації пристроїв і відповідного обладнання, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, роботи в колодязях, вантажно-розвантажувальних роботи за допомогою машин і механізмів. Однак роботи в колодязях не передбачені в Технічному завданні до предмету закупівлі. У зв'язку з цим просимо внести зміни в Тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. будуть зміни в ТД
загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 28 вересня 2023 15:48
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:09
у п.3.9 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності якості робіт вимогам чинного законодавства, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- скан-копія оригіналу Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання електромонтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікати мають бути чинними; виданими органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності);
- скан-копія оригіналу ліцензії на провадження діяльності з будівництва об’єктів відповідного класу наслідків;
- скан-копія діючого дозвіла на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, подана Учасником в установленому законодавством порядку та із відміткою про її реєстрацію територіальним органом Держпраці, на виконання таких видів робіт підвищеної небезпеки: з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (електричне устаткування електричних мереж, технологічне електрообладнання напругою понад 1000В.
. Однак роботи з електричного устаткування електричних мереж, технологічне електрообладнання напругою понад 1000В не передбачені в Технічному завданні до предмету закупівлі. У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. будуть зміни в ТД
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 28 вересня 2023 16:37
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:09
в п.п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що обов’язково до опису додається копія повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору – будівництво, реставрація, реконструкція або капітальний ремонт благоустрій територій (вулиць), копії актів КБ-2в, довідок КБ-3, що підтверджують виконання робіт за вказаним договором, у період з 2020 року по теперішній час, завірені належним чином.
Технічним завданням до Тендерної документації в основному передбачені роботи з влаштування покриття з асфальтобетонних сумішей та роботи з влаштування тротуарів. Тому вважаємо, що необхідно внести зміни в Тендерну документацію та розширити перелік аналогічних договорів, які підтвердять досвід виконання робіт. Просимо внести зміни в Тендерну документацію та в якості аналогічних договорів зазначити договори з будівництва, реставрації, реконструкції, капітального ремонту дорожнього покриття доріг, вулиць, тротуарів або благоустрій територій
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. можливо будуть зміни в ТД
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 28 вересня 2023 16:53
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:10
у п.3.9 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності якості робіт вимогам чинного законодавства, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
- скан-копія оригіналу Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання електромонтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікати мають бути чинними; виданими органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності).
. Однак електромонтажні роботи не передбачені в Технічному завданні до предмету закупівлі. У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію та зазначити Сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. будуть зміни в ТД
загальне питання щодо оголошення
Дата подання: 29 вересня 2023 08:51
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:10
В п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено,що на підтвердження того, що програмний комплекс АВК-5 є сертифікованим/ліцензійним, учасники повинні надати скановані копії з оригіналу ліцензії та договору зі спеціалізованою організацією про надання послуг та супроводження АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації. Ліцензія повинна бути чинною на весь строк виконання робіт. Вимога щодо чинності ліцензії є дискримінаційною, поскільки обмежує кількість учасників,які можуть приймати участь в закупівлі. Ліцензія на програмне забезпечення видається лише на 12 місяців, і програмним забезпеченням не передбачено формування ліценіїї більше,ніж на 12 місяців. В зв'язку з цим просимо виключити слова ліцензія повинна бути чинною на весь строк виконання робіт із Тенденої документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую. будуть зміни в ТД
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
35 039 443,20
UAH з ПДВ
|
35 039 443,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
35 039 443,20
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2023 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:17
|
ДУ 2 до 41 16.10.23 Забол.26 благоустрій.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:22
|
ДУ 1 до 41 від 16.10.23 Заб.26 благоустрій.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 10:46
|
Договір 41 від 16.10.23 Забол.23 благоустрій.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули Договору, зміни до розділу 11 Договору, зміни до плану фінансування робіт, зміни до розділу 19 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули договору, п.2.1, графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |