Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання офісних приміщень та обслуговування прибудинкової території та зелених насаджень
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-09-27-006190-a ● c92106d7de1744bca3ebdb397ed15478
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ "УКРСПЕЦЕКСПОРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 21655998 |
Вебсайт: | http://use.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Киев, вул. Дегтярівська, 36 |
Контактна особа: |
Наталія Вістратенко +380444893297 vistratenko_np@ukrspecexport.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2023 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2023 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія забезпечення виконання Договору складає 5% від загальної ціни послуг, яка буде зазначена у Ціновій пропозиції Учасника – Переможця торгів та у п. 3.2 проекту Договору (з ПДВ). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Детальна інформація міститься у доданих файлах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання офісних приміщень та обслуговування прибудинкової території та зелених насаджень (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2023 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2023 14:27 |
Додаток 4. Проект договору Зі зімнами.doc | |
11 жовтня 2023 14:27 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ клінінг 2024 Зі змінами 2.doc | |
27 вересня 2023 12:33 |
Додаток 5. Форма банк.гарантії.docx |
11 жовтня 2023 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2023 14:27 |
Додаток 4. Проект договору Зі зімнами.doc
|
||||||
11 жовтня 2023 14:27 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ клінінг 2024 Зі змінами 2.doc
|
||||||
27 вересня 2023 12:33 |
Додаток 5. Форма банк.гарантії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
антикорупційної перевірки потенційного ділового партнеру;
Дата подання: 28 вересня 2023 18:54
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:43
Добрий день !
Згідно ТД вказано : - учаснику на етапі кваліфікації електронним листом буде надано анкету, яку необхідно заповнити для здійснення Компанією антикорупційної перевірки потенційного ділового партнеру;
Поясніть будь ласка це буде лише анкетування чи фізична антикорупційна перевірка? Питаємо , бо теріторіально наша компанія знаходиться не в Києві.
Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Антикорупційна перевірка в Компанії проходить без присутності ділового партнера. Достатньо лише надати запитувані документи
щодо послуги озеленення квітника (висадження квітів)
Дата подання: 28 вересня 2023 19:00
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:44
Згідно ТД вказано послуги озеленення квітника (висадження квітів) . У нас питання :квіти в ключати в загальну вартість цінової пропозиції чи Ви їх закуповитиме окремо за власні кошти?
Відповідь: Квіти будуть закуповуватись Компанією окремо.
щодо бланка
Дата подання: 28 вересня 2023 19:04
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:44
Добрий вечір ! Шановний замовник ,поясніть будь ласка :
Згідно Додатка Додаток № 1до документації подається Учасником "КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ" , а далі по тексту Ви пишете :Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію.
Треба ще завантажувати в довільній формі Цінову пропозицію бланк ?
Відповідь: Компанія надає примірну форму Конкурсної пропозиції, яку кожен Учасник завантажує у складі своєї пропозиції, де зазначає ціну. Чіткої форми документу немає, тому може бути як конкурсна так і цінова пропозиція.
щодо сертифікатів ISO 14001, систем управління якістю ISO 9001 та ISO 45001 ?
Дата подання: 28 вересня 2023 19:09
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:44
Згідно Додатка 3 ТД вказано : 6. Учасник несе відповідальність за дотримання стандартів екологічного менеджменту ISO 14001, систем управління якістю ISO 9001 та стандартів з охорони здоров’я і безпеки праці на робочому місці ISO 45001 протягом всього періоду надання послуг.
Чи потрібно завантажувати копії сертифікатів ISO 14001, систем управління якістю ISO 9001 та ISO 45001 ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Завантажувати такі сертифікати в електронну систему Prozorro не потрібно.
медичні книжки
Дата подання: 28 вересня 2023 19:22
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:45
Добрий вечір ! Згідно Додатк а№ 3до документації "Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі" п.
12. Персонал, що буде залучатись до роботи на об’єкті Компанії повинен мати документи, що підтверджують проходження попереднього (періодичного) медичного огляду. На підтвердження зазначеного, Учасник має надати скановану копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників.
Чи потрібно завантажувати разом з договором медичні книжки на кожного працівника ?
Дякуємо за відповідь!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У складі своєї конкурсної пропозиції, Компанія просить від Учасників надати скановану копію чинного договору з медичною установою на надання послуг по медичному огляду співробітників, без надання копій медичних книжок. Так як навряд чи Учасник на етапі аукціону має у своєму штаті необхідну кількість працівників, які будуть задіяні у наданні послуг для Компанії. Копія договору дає можливість Компанії упевнитися що в період надання послуг Виконавець договору матиме діючий договір на проходження медогляду його працівниками.
сертифікати якості ,висновки СЕС ?
Дата подання: 28 вересня 2023 19:25
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:47
Згідно Додатк№ 3 до документації "Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі4. Послуги повинні надаватись із застосуванням екологічно безпечних (відповідно до ДСТУ ISO 14024), безфосфатних миючих, поліруючих та дезинфікуючих засобів, освіжувачів повітря (аерозоль), витратних матеріалів (крім туалетного паперу, рідкого мила, тощо які надає Компанія і які не включені у вартість Послуги) та власним інвентарем і обладнанням Виконавця.
В нас ще питання чи треба разом з конкурсною пропозицією завантажувати Сертифікати на безфосфатні миючі, поліруючих та дезинфікуючих засобів, освіжувачів повітря (аерозоль), витратних матеріалів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікати надавати не потрібно. Але зважаючи на періодичний хімічний аналіз стічних вод, Виконавець має надавати послуги саме безфосфатними миючими засобами.
Уточнення щодо ТД
Дата подання: 02 жовтня 2023 16:03
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 17:24
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, Виконавець повинен розраховувати чисельність штату згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше ніж 15 прибиральниць, 2 двірників (1 двірник-садівник), крім того обов’язково наявний управлінський персонал. Де, згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105 кількість працівників виходить меншою, аніж 18 осіб, що мінімально визначені вами. Надайте розяснення для чого саме визначена більша кількість осіб аніж необхідна та чку саме роботу мають виколнувати особи, які згідно міжгалузевих норм не матимуть роботи для її виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до карти 24 з Міжгалузевих нормам чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, Компанія застосовує до своєї будівлі норматив чисельності 0,23 прибиральника на 100 кв.м. (одноразове прибирання). Дана карта включає: прибирання службових приміщень адміністративних будівель, сходів, витирання пилу, підмітання вручну та миття вручну або за допомогою машин і пристроїв стін, підлоги, стелі, віконних рам і скла, дверних блоків, меблів та килимових виробів, чищення і дезінфікування раковин та іншого санітарно-технічного устаткування, очищення урн від паперу і промивання їх дезінфікуючими розчинами, збирання сміття та винесення його до встановленого місця, додержання правил санітарії і гігієни в приміщеннях, що прибираються.
Відповідно до технічного завдання прибирання ранкове здійснюється одноразово з 06:00 до 08:45, прицьому кількість персоналу для прибирання внутрішніх приміщень має бути не менш, як 15 осіб та для прибирання прилеглої території – не менш, як 2 особи.
Відповідно до технічного завдання прибирання ранкове здійснюється одноразово з 06:00 до 08:45, прицьому кількість персоналу для прибирання внутрішніх приміщень має бути не менш, як 15 осіб та для прибирання прилеглої території – не менш, як 2 особи.
Уточнення щодо ТД
Дата подання: 02 жовтня 2023 16:07
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 17:24
Доброго дня! Виконавець повинен розраховувати чисельність штату згідно з Міжгалузевими нормами чисельності робітників, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, але не менше ніж 15 прибиральниць, 2 двірників (1 двірник-садівник), крім того обов’язково наявний управлінський персонал.
Окрім цього, Заробітна плата працівників (на місяць) не може бути меншою за мінімальну, яка встановлена законодавством України на відповідні періоди 2024 року. В розрахунку фонду заробітної плати повинні бути включені всі види виплат, які надаються даній категорії працівників та передбачена оплата працівникам, які працюють за відпускників, та працівників, які перебувають в стані тимчасової непрацездатності.
(6700,00 (ЗП) + 1474 (ЄСВ))*18 (мін.к-ть працівнкиів)*12 (місяців) = 1 765 584,00 грн, а ще відпускні та можлиіва зміна мінімальної ЗП.
В рамках даного бюджету неможєливо виконати навіть ці умови. Підскажіть, будь ласка, чи правильно сформований бюджет та надайте розяснення з цього приводу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші розрахунки вірні, але у разі якщо кожен з працівників Виконавця буде задіяний на об’єкті щоденно, повний робочий день. Зважаючи що вказаний обсяг робіт виконується персоналом Виконавця за 3-4 години (ранкове прибирання). На повний робочий день задіяно лише 2 чергові працівники (прибиральниця та двірник). Відповідно Ваші розрахунки зменшаться
Щодо відповідності вимог замовника
Дата подання: 05 жовтня 2023 17:24
Дата відповіді: 11 жовтня 2023 10:59
Шановний замовник! Ретельно вивчиивши конкурсну документацію ми виявили деякі протиріччя у вимогах технічного завдання та в проекті договору а саме:
1. Видалено Додаток № 2. Разом з тим, у п.1 розділу ІІ. Вимоги до Учасника процедури закупівлі та спосіб їх підтвердження Конкурсної документації та Додатку № 1 до неї вимагається надання відповідно Додатку 2 та кошторису витрат на послуги (орієнтовна форма наведена у Додатку №2).
Просимо уточнити, чи потрібно надавати у складі конкурсної пропозиції кошторис витрат на послуги, а також привести Конкурсну документацію в цій частині у відповідність.
2. У п.16 Додатку № 3 до документації Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі до щоденних послуг з прибирання включено площу вікон (внутрішня та зовнішня сторони) – 217,56 кв.м (2 поверх) та – 31,08 кв.м. (3 поверх).
Разом з тим, відповідно до п.15 Додатку № 3 до документації, п. 2 Конкурсної пропозиції (Додаток № 1 до документації) та Додатку № 2 до Договору мийка вікон з внутрішньої та зовнішньої сторін входить до складу послуг, які надаються за замовленням.
Просимо уточнити та привести Конкурсну документацію у відповідність щодо складу послуг, які надаються щоденно та на замовлення.
3. У п.16 Додатку № 3 до документації Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі санітарно-технічне устаткування на 1 поверсі зазначено у кількості: унітази – 4 шт., раковини – 6 шт., а у Додатку № 3 до Договору – унітази – 3 шт., раковини – 4 шт. Просимо уточнити обсяг щоденних послуг з прибирання та привести конкурсну документацію у відповідність щодо кількості санітарно-технічно устаткування на 1 поверсі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Зауваження буде враховано та зміни в КД будуть внесені до завершення періоду уточнень.
2. Мийка вікон входить до послуг за замовленням. Максимальний обсяг мийки вікон, що може бути здійснена за рік за цим договором становить – 217,56 кв.м (2 поверх) та – 31,08 кв.м. (4 поверх).
3. Щодо питання номер 3, то інформуємо, що зауваження слушне, буде внесено зміни в КД.
2. Мийка вікон входить до послуг за замовленням. Максимальний обсяг мийки вікон, що може бути здійснена за рік за цим договором становить – 217,56 кв.м (2 поверх) та – 31,08 кв.м. (4 поверх).
3. Щодо питання номер 3, то інформуємо, що зауваження слушне, буде внесено зміни в КД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-27-006190-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КЛІН ТОН", Код ЄДРПОУ:44870134
Дата подання: 29 вересня 2023 08:41
Вимога
Шановний Замовнику. В тендерній документації є ряд дискримінаційних вимог та невідповідностей.
1. Вимога про виконання аналогічного за предметом договору (-ів) саме на об’єктах з обмеженим доступом та у складі яких містяться режимні приміщення являється дискримінаційною та такою. що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", обмежує коло учасників. Адже ті учасники, які мають великий досвід в сфері надання послуг з прибирання, які співпрацюють з різноманітними комерційними Замовниками, не зможуть приймати участі у даній закупівлі.
Окрім того, в українському законодавстві немає поняття режимного об’єкта. Це розмовне означення об’єктів.
Просимо видалити дану вимогу.
2. Окрім того, Ви просите надати аналогічний договір, а листи-відгуки вимагаєте у множині. Просимо дану вимогу привести у відповідність.
3. У Формі Додатку 1 до тендерної документації Ви просите зазначити кількість робочих днів (2024 року). Вважаємо дану вимогу такою, що не відповідає чинному законодавству України. Наразі визначити робочі дні є неможливим, а вказувати їх орієнтовно - не логічно.
У період дії воєнного стану не застосовують норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67 та статей 71, 73 (святкові і неробочі дні), 78-1 КЗпП та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР (ч. 6 ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». На с.д. воєнний стан продовжено до 15.11.2023 року. Що буде далі - невідомо. Тому вирахувати кількість днів і їх фіксувати є не правильним. Логічно було б фіксувати місячну ціну без прив'язки до робочих днів.
4. Щодо вимоги, що заробітна плата працівників (на місяць) не може бути меншою за мінімальну, яка встановлена законодавством України на відповідні періоди 2024 року.
15 вересня 2023 року Уряд схвалив проект Закону про Державний бюджет України на 2024 рік. ВРУ має затвердити даний бюджет. Оперувати проєктом ми не маємо права. Поки не набере Закон України "Про Державний бюджет на 2024 рік" чинності, дана вимога є незаконною.
Розгорнути
Згорнути
1. Вимога про виконання аналогічного за предметом договору (-ів) саме на об’єктах з обмеженим доступом та у складі яких містяться режимні приміщення являється дискримінаційною та такою. що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", обмежує коло учасників. Адже ті учасники, які мають великий досвід в сфері надання послуг з прибирання, які співпрацюють з різноманітними комерційними Замовниками, не зможуть приймати участі у даній закупівлі.
Окрім того, в українському законодавстві немає поняття режимного об’єкта. Це розмовне означення об’єктів.
Просимо видалити дану вимогу.
2. Окрім того, Ви просите надати аналогічний договір, а листи-відгуки вимагаєте у множині. Просимо дану вимогу привести у відповідність.
3. У Формі Додатку 1 до тендерної документації Ви просите зазначити кількість робочих днів (2024 року). Вважаємо дану вимогу такою, що не відповідає чинному законодавству України. Наразі визначити робочі дні є неможливим, а вказувати їх орієнтовно - не логічно.
У період дії воєнного стану не застосовують норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67 та статей 71, 73 (святкові і неробочі дні), 78-1 КЗпП та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР (ч. 6 ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану». На с.д. воєнний стан продовжено до 15.11.2023 року. Що буде далі - невідомо. Тому вирахувати кількість днів і їх фіксувати є не правильним. Логічно було б фіксувати місячну ціну без прив'язки до робочих днів.
4. Щодо вимоги, що заробітна плата працівників (на місяць) не може бути меншою за мінімальну, яка встановлена законодавством України на відповідні періоди 2024 року.
15 вересня 2023 року Уряд схвалив проект Закону про Державний бюджет України на 2024 рік. ВРУ має затвердити даний бюджет. Оперувати проєктом ми не маємо права. Поки не набере Закон України "Про Державний бюджет на 2024 рік" чинності, дана вимога є незаконною.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 жовтня 2023 16:59
Вимога частково обґрунтована та підлягає задоволенню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
1 319 367,94
UAH
|
1 296 867,93
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
1 324 213,50
UAH
|
1 301 710,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
1 410 000,65
UAH
|
1 402 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 450 227,72
UAH
|
1 410 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" #44727747 |
Переможець |
1 296 867,93
UAH
|
09 листопада 2023 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 11:35
|
Договір клінінг 2024.pdf | укладений |
20 листопада 2023 11:34
|