Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
телевізори
Очікувана вартість
259 560,00 UAH
UA-2023-09-26-014516-a ● ffad307177dd43b2b4a495437be43303
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:42 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:42 |
Очікувана вартість: | 259 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 297,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
товарна номенклатура: телевізори за ДК 021:2015 32324100-1 (Кольорові телевізори)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в цьому Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником належним чином оформленої видаткової накладної (далі – накладна). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 17:44 |
Додаток 3.docx | |
26 вересня 2023 17:43 |
Додаток 1.docx | |
26 вересня 2023 17:43 |
Додаток 4.docx | |
26 вересня 2023 17:43 |
ТД.docx | |
26 вересня 2023 17:42 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквіваленти
Дата подання: 28 вересня 2023 12:22
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:57
Доброго дня. Чи будуть розглядатись замовником еквіваленти з іншою операційною системою?
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Згідно з частиною 3 Статті 23 Закону, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Керуючись вимогами Статті 23 Закону, замовником було встановлено такі вимоги у пунктах 3.2-3.4 Розділу ІІІ до тендерної документації:
3.2. Будь-яке посилання у цьому Додатку на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами мається на увазі «або еквівалент».
3.3. Будь-яке посилання в тендерній документації на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент».
3.4. Учасник процедури закупівлі має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару відповідатимуть вимогам, наведеним у тендерній документації.
Враховуючи викладене, учасник може запропонувати еквівалентний товар з іншою операційною системою за умови, що її технічні характеристики відповідатимуть характеристикам операційної системи, зазначеній у тендерній документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Згідно з частиною 3 Статті 23 Закону, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Керуючись вимогами Статті 23 Закону, замовником було встановлено такі вимоги у пунктах 3.2-3.4 Розділу ІІІ до тендерної документації:
3.2. Будь-яке посилання у цьому Додатку на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами мається на увазі «або еквівалент».
3.3. Будь-яке посилання в тендерній документації на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мається на увазі «або еквівалент».
3.4. Учасник процедури закупівлі має право запропонувати Замовнику товар аналогічний (еквівалент) зазначеному у цьому Додатку за умови, що технічні характеристики такого товару відповідатимуть вимогам, наведеним у тендерній документації.
Враховуючи викладене, учасник може запропонувати еквівалентний товар з іншою операційною системою за умови, що її технічні характеристики відповідатимуть характеристикам операційної системи, зазначеній у тендерній документації.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-27-000007 • 2d7b6ba7cab84061b70804741c088ca6
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-27
•
22:01
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Ліси України не дійшла новина , що в нашій країні 9 років йде війна . То пора призвати всіх причетних до деребану коштів підприємства щоб вони своїми шкурами оцінили ужаси війни і не жирували за наш рахунок , і наших захисників .
Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ.
Витрата недоцільна, нелогічна, некритична, нераціональна, неліквідна, та антидержавницька і протиукраїнська.
Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2023 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
185 688,00
UAH з ПДВ
|
185 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВО "РОМСАТ" |
211 363,20
UAH з ПДВ
|
211 363,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МОБАЙЛ АЙТI |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
185 688,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 11:24
|
ТОВ "НВО "РОМСАТ" #39689490 |
Відхилено |
211 363,20
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 11:33
|
ТОВ МОБАЙЛ АЙТI #39759248 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 16:55
|
Договір 13_3_10_2023_з від 13_10_2023.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 16:52
|