Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062096 |
Вебсайт: | http://vnmiscrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Сатоніна Катерина 380979494477 SATONINA580@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 7 400 861,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія повинна бути видана банком, в якому обсоуговується учасник на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошова гарантія повинна бути підтверджена оригіналом довідки виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA 498201720000324140000024333, УДКСУ у Вижницькому районі, МФО 820172, ЄДРПОУ 04062096. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17 000,00 грн. (сімнадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 15:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ особливості будівництво Іспас.docx | |
26 вересня 2023 15:31 |
додатки ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000074 ● ee7296f3ac984033b8fd4ceb41d326a7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 №40-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 листопада 2023 року № 40-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-09-26-011273-а від 26.09.2023 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 17:10:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво допоміжних приміщень споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Іспаської гімназії Вижницької міської ради по вул. Героїв України, 65-А в с. Іспас Вижницького району Чернівецької області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-011273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-14 13:27:02
пояснення
На Ваш моніторинг повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://gromada.org.ua/gromada/vyzhnycka/news/1699959294/ в розділі «Новини». Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 12:22:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво допоміжних приміщень споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Іспаської гімназії Вижницької міської ради по вул. Героїв України, 65-А в с. Іспас Вижницького району Чернівецької області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-011273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. У Технічному завданні до тендерної документації визначені роботи, що передбачають застосування будівельних машин і механізмів, зокрема:
- екскаватором одноковшовим дизельним на гусеничному ходу з ковшом місткістю 1,25 [1.25-1.5 м3].
- екскаватором 'драглайн' або 'зворотна лопата' з ковшом місткістю 1,25 [1,4-1,5] м3.
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у Довідці від 11.10.2023 №225 (далі – Довідка №225) про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) зазначив про наявність екскаватора навантажувача New Holland LB 92 B. 2007 року, реєстраційний номер 16973 СЕ, як власну одиницю техніки, який є на автомобільному ходу.
Яким чином учасник-переможець ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» підтвердив наявність у нього зазначеної у Технічному завданні техніки та спроможність виконати передбачені технічним завданням роботи із застосуванням такої техніки, якщо в наданій Довідці №225 саме таких екскаваторів не зазначено?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 14:58:47
пояснення
Повідомляємо, що відповідно до вимог документації вимагалось подання «Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані (для транспортних засобів та будівельної техніки додатково вказати рік випуску, номерний знак)… ** Учаснику необхідно обов’язково підтвердити наявність автогрейдера, екскаватора на колісному ходу, автокрану на автомобільному ходу, самоскида.».
В складі пропозиції ТДВ «Чернівецька ПМК №76» подано всю необхідну інформацію про наявність автогрейдера, екскаватора на колісному ходу, автокрану на автомобільному ходу, самоскида. Підтвердження наявності іншої техніки зазначеної в відомості ресурсів Замовником не вимагалось. Щодо необхідності залучення екскаватора на гусеничному ходу з місткістю ковша 1,25м3 то повідомляємо, що екскаватор на колісному ходу з місткістю ковша 1,0 м3 може виконувати земляні та інші роботи передбачені кошторисною документацією. Замовник не зобов’язаний вимагати наявність всієї техніки, яка зазначена або може бути зазначена в відомості ресурсів. Правомірність рішення Замовника підтверджується зокрема рішенням Господарського суду Донецької області від 27.01.2021р. № справи 905/1547/20 та рішенням АМКУ №13511-р/пк-рз від 28.08.2023р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 |
7 098 390,00
UAH з ПДВ
|
7 098 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮМ" |
7 392 038,00
UAH з ПДВ
|
7 392 038,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76 #01037595 |
Переможець |
7 098 390,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2023 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2023 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 11:31
|
488 додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 15:08
|
Додаткова угода №2 до дог 488,Календарний графік виконання робіт,зміни до календарного графіку фінансуванн 29,03,2024р.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:11
|
Додаткова Угода до дог 488.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 17:39
|
488.pdf | укладений |
23 жовтня 2023 17:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво допоміжних приміщень споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Іспаської гімназії Вижницької міської ради по вул. Героїв України, 65-А в с. Іспас Вижницького району Чернівецької області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) | 1 | роботи |
7 098 390,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розбивка по роках 23р-2227487,00 24р-1 593 629,00 25р.-3 277 274,00 |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво допоміжних приміщень споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) Іспаської гімназії Вижницької міської ради по вул. Героїв України, 65-А в с. Іспас Вижницького району Чернівецької області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) | 1 | робота |
7 098 390,00
UAH з ПДВ
|