Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )
Очікувана вартість
935 000,00 UAH
UA-2023-09-26-008883-a ● 68ccda2186f54e5ab544a72c95500a80
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 26368915 |
Місцезнаходження: | 51700, Україна , Дніпропетровська обл., м. Вільногірськ, вул. ім.Ю.М.Устенка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Антоніна Гудим +380996228307 yakb2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 15:17 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 935 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія (електронна). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії у відповідності до вимог тендерної документації та наказу Мінекономіки. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику відповідно до частини четвертої статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі». Детальна інформація щодо подання страхової гарантії наведена у тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, вул. ім. Ю.М. Устенка, буд. 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 банківських днів. Форма оплати безготівкова | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2023 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2023 15:14 |
Внесення змін до ТД на виконання рішення АМКУ (1).doc | |
23 жовтня 2023 15:14 |
ТД (Нова редакція) на виконання рішення АМКУ (1).doc | |
23 жовтня 2023 15:14 |
проект договору.docx | |
27 вересня 2023 16:14 |
ТД (нова редакція) для закупівлі товару контейнери ТПВ.doc | |
27 вересня 2023 16:14 |
зміни до ТД.docx | |
26 вересня 2023 14:19 |
ТД для закупівлі товару контейнери ТПВ.doc | |
26 вересня 2023 14:19 |
проект договору.docx |
23 жовтня 2023 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 жовтня 2023 15:14 |
Внесення змін до ТД на виконання рішення АМКУ (1).doc
|
|||||||||
23 жовтня 2023 15:14 |
ТД (Нова редакція) на виконання рішення АМКУ (1).doc
|
|||||||||
23 жовтня 2023 15:14 |
проект договору.docx
|
|||||||||
27 вересня 2023 16:14 |
ТД (нова редакція) для закупівлі товару контейнери ТПВ.doc
|
|||||||||
27 вересня 2023 16:14 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||
26 вересня 2023 14:19 |
ТД для закупівлі товару контейнери ТПВ.doc
|
|||||||||
26 вересня 2023 14:19 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Залишок по рахунку
Дата подання: 26 вересня 2023 22:11
Дата відповіді: 27 вересня 2023 15:29
В ТД встановлено:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.
Доводимо до Вашого відома, що залишок коштів на рахунку є комерційною та банківською таємницею. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами. Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання. Можливо внести зміни в цій частині та викласти даний пункт в наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами. Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.»
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами. Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.»
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові контейнери для твердих побутових відходів, пересувні
Дата подання: 26 вересня 2023 22:12
Дата відповіді: 27 вересня 2023 15:30
В ТД встановлено:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові контейнери для твердих побутових відходів, пересувні (об’ємом, що відповідає вимозі Замовника в тендерній документації).
Зауважуємо, що зазначення слова «пересувні» дискримінує учасників, що не містять цього слова у висновку СЕС. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові контейнери для твердих побутових відходів (об’ємом, що відповідає вимозі Замовника в тендерній документації).
Додатково повідомляємо, що згідно встановлених Вами в Додатку 3 про наявність коліс і так свідчать про те, що контейнер є пересувним. Внесені Вами зміни до ТД щодо вимог до висновку СЕС (видалення слова «пересувний») ніяким чином не вплинуть на предмет закупівлі, а лише є формальність по оформленню висновку СЕС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник слово «пересувні» ні яким чином не дискримінує учасників, оскільки Замовник в межах даної закупівлі закуповує саме пересувні пластикові контейнери для твердих побутових відходів, що підтверджує опис до товару, який наведено у Додатку 3 до ТД. Замовник вважає за необхідним вимагати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи саме на той товар, який закуповує. Наголошуємо на тому, що дана вимога не є дискримінаційною та не є такою, що обмежує конкуренцію. Також зазначаємо, що вимоги в тендерній документації НЕ містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Сертифікат, який затверджує відповідність стандарту випробувальної продукції (DIN EN 840-2/-5/-6:220-06).
Дата подання: 26 вересня 2023 22:13
Дата відповіді: 27 вересня 2023 15:30
В ТД встановлено:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний оригінал або копію сертифікату, який затверджує відповідність стандарту випробувальної продукції (DIN EN 840-2/-5/-6:220-06).
Доводимо до Вашого відома, що в Україні сертифікат, що містить текст «DIN EN 840-2/-5/-6:220-06» має лише ТОВ «Склад Сервіс Київ» на контейнери виробника – Sulo. Таким чином вище зазначена вимога дискримінує інших Учасників, що постачають контейнери та мають сертифікати згідно EN 840-2.
В такому разі, з метою виключення дискримінаційних вимог, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний оригінал або копію сертифікату, який затверджує відповідність запропонованого товару EN 840-2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливо внести дані зміни, але викласти в такій редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний оригінал або копію сертифікату, який затверджує відповідність стандарту випробувальної продукції (DIN EN 840-2/-5/-6:220-06 або EN 840-2)»
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний оригінал або копію сертифікату, який затверджує відповідність стандарту випробувальної продукції (DIN EN 840-2/-5/-6:220-06 або EN 840-2)»
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на пластикові контейнери для твердих побутових відходів, пересувні
Дата подання: 27 вересня 2023 16:06
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:36
Додатково надаємо пояснення, що згідно EN 840-2 всі контейнери є пересувними, так як мають колеса. Так як, всі контейнери згідно EN 840-2 є пересувними і на такі контейнери висновки СЕС отримуються без зазначення слова «пересувний». Зауважуємо, згідно чинного законодавства України не обов’язково щоб в даному випадку було зазначене слово «пересувний».
Просимо повідомити, чи повинен висновок СЕС містити слово «пересувний» в такому разі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник слово «пересувні» ні яким чином не дискримінує учасників, оскільки Замовник в межах даної закупівлі закуповує саме пересувні пластикові контейнери для твердих побутових відходів, що підтверджує опис до товару, який наведено у Додатку 3 до ТД. Замовник вважає за необхідним вимагати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи саме на той товар, який закуповує. Наголошуємо на тому, що дана вимога не є дискримінаційною та не є такою, що обмежує конкуренцію. Також зазначаємо, що вимоги в тендерній документації НЕ містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
дискримінаційна вимога щодо страхової гарантії ( електронної)
Дата подання: 29 вересня 2023 12:43
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 18:10
Просимо уповноважену особу пояснити на підставі чого встановлено дискримінаційну вимогу страхової гарантії ( електронної) , а саме : "...лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; копії Рішення Національного Банку України (Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг) «Про реєстрацію Правил страхування (…назва страхової компанія)» (у разі якщо такі Правила розроблені та затверджені керівником фінансової установи (або повноваженою на це особою) до 09 жовтня 2022 року);..." Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в разі не реагування змушені звернутися в АМКУ за захистом своїх прав та інтересів .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Ваша вимога є не обґрунтованою, оскільки дана вимога в ТД ні яким чином не порушує Ваші права та ні яким чином не обмежує конкренцію.
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Не обгрунтована вимога в тендерній документації щодо надання листа до страхової гарантії ( електронної)
Дата подання: 29 вересня 2023 13:01
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 18:10
Просимо Замовник обґрунтувати необхідність встановлення у тендерній документації , вимоги документації у редакції: До файлу гарантії обов’язково надаються:
- лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; копії Рішення Національного Банку України (Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг) «Про реєстрацію Правил страхування (…назва страхової компанія)» (у разі якщо такі Правила розроблені та затверджені керівником фінансової установи (або повноваженою на це особою) до 09 жовтня 2022 року); Оскільки - Забезпечення Пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції".
Відповідно до пункту 1 ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Відповідно до частини десятої статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-26-008883-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 29 вересня 2023 12:47
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо "...лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; копії Рішення Національного Банку України (Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг) «Про реєстрацію Правил страхування (…назва страхової компанія)» (у разі якщо такі Правила розроблені та затверджені керівником фінансової установи (або повноваженою на це особою) до 09 жовтня 2022 року);..." оскільки дана вимога є дискримінаційною по відношенню до надавачів страхових гарантій ( електронних).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2023 18:30
Шановний Учасник, Ваша вимога є не обґрунтованою, оскільки дана вимога в ТД ні яким чином не порушує Ваші права та ні яким чином не обмежує конкренцію.
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Номер вимоги: UA-2023-09-26-008883-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 29 вересня 2023 13:36
ВИМОГА на рішення Замовника, оформлених у вигляді тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI , потенційний Учасник звертається з Вимогою, щодо незаконних рішень Замовника, оформлених у вигляді тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги, а саме :
Замовником торгів ( тендеру ) встановлено вимогу надання "страхової гарантії". Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке.
Відповідно до п. 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 № 2628, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Отже, вимоги до забезпечення передбачають три види гарантій: банківська гарантія, гарантія фінансової установи та страхова гарантія.
Потенційний Учасник не має відносин із страховими компаніями, які можуть надати таку гарантію, однак, має відкриті рахунки в державному банку, відповідно, може надати банківську гарантію відповідно до цих вимог та Закону.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про 5 проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Отже, Закон не визначає форму забезпечення Пропозицій, Замовник має встановити розмір, строк та застереження щодо неповернення, проте він не може вимагати саме страхову гарантію.
Потенційний Учасник може надати лише банківську гарантію, оскільки вона передбачена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Потенційний Учасник має відкриті рахунки в банківських установах та договори щодо видачі банківських гарантій.
Таким чином, потенційний Учасник вимагає щоб Замовник передбачив можливість надання банківської гарантії, замість страхової.
Розгорнути
Згорнути
Замовником торгів ( тендеру ) встановлено вимогу надання "страхової гарантії". Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке.
Відповідно до п. 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 № 2628, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Отже, вимоги до забезпечення передбачають три види гарантій: банківська гарантія, гарантія фінансової установи та страхова гарантія.
Потенційний Учасник не має відносин із страховими компаніями, які можуть надати таку гарантію, однак, має відкриті рахунки в державному банку, відповідно, може надати банківську гарантію відповідно до цих вимог та Закону.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про 5 проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Отже, Закон не визначає форму забезпечення Пропозицій, Замовник має встановити розмір, строк та застереження щодо неповернення, проте він не може вимагати саме страхову гарантію.
Потенційний Учасник може надати лише банківську гарантію, оскільки вона передбачена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Потенційний Учасник має відкриті рахунки в банківських установах та договори щодо видачі банківських гарантій.
Таким чином, потенційний Учасник вимагає щоб Замовник передбачив можливість надання банківської гарантії, замість страхової.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2023 18:32
Статтею 1. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що « забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія»
Статтею 21. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Статтею 22.Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що « У тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);»
Статтею 25. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.»
Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види:
• банківська гарантія;
• страхова гарантія;
• гарантія фінансових установ.
У зв’язку з тим, що Статтею 21. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, то мовником в межах норм чинного законодавства передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді СТРАХОВОЇ ГАРАНТІЇ.
Статтею 21. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Статтею 22.Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що « У тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);»
Статтею 25. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.»
Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види:
• банківська гарантія;
• страхова гарантія;
• гарантія фінансових установ.
У зв’язку з тим, що Статтею 21. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, то мовником в межах норм чинного законодавства передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді СТРАХОВОЇ ГАРАНТІЇ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-26-008883-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 29 вересня 2023 17:59
Дата подання: 29 вересня 2023 17:59
Скарга
На тендерну документацію Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2023 19:07
Рішення від 03.10.2023 № 15732.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2023 19:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16478.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2023 11:40
Рішення від 16.10.2023 № 16478.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2023 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня!!! На виконання рішення АМКУ від 16.10.2023 року №16478-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )"
Номер скарги: UA-2023-09-26-008883-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 17 листопада 2023 17:33
Дата подання: 17 листопада 2023 17:33
СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтями Закону та Особливостями
ТОВ "НВП "Укрресурс" відповідно до поданої Скарги з додатками, просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску ) , ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-09-26-008883-a.
3. Зобов’язати Замовника – Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області, – скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 271 від 13.11.2023р стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2023 14:39
рішення від 21.11.2023 № 18633.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 14:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 № 19240.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2023 12:55
рішення від 29.11.2023 № 19240.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2023 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 19240-р/пк-пз від 29.11.2023 Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово - комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області СКАСОВАНО Рішення від 13.11.2023 №271, згідно з яким відхилено пропозицію ТОВ "НВП "Укрресурс" (код – 34396623) відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" |
627 896,70
UAH з ПДВ
|
627 896,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
866 898,00
UAH з ПДВ
|
866 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ГАРАНТ-ВБК" |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
918 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Рішення скасоване |
627 896,70
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 20:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2023 17:07
|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Рішення скасоване |
866 898,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 20:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2023 16:58
|
ПП "ГАРАНТ-ВБК" #41154447 |
Рішення скасоване |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 20:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2023 16:10
|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Відхилено |
627 896,70
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 21:21
|
|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Переможець |
866 898,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 21:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 16:10 |
Кінець періоду оскарження: | 02 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 січня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
22 грудня 2023 16:10
|
Електронний підпис |
22 грудня 2023 16:09
|
Протокол відміни.PDF |