Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
12 257 800,00 UAH
UA-2023-09-26-007648-a 8d01e81691064f0d8cffb06f80beb011
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горват Єва Андріївна

+380962797080 kaszony@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Косоньська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348993
Місцезнаходження: 90223, Україна , Закарпатська обл., село Косонь, Вул. Бочкая, 5
Контактна особа: Горват Єва Андріївна
+380962797080
kaszony@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90223, Україна, Закарпатська область, с.Косонь, вул.Кошут Лайош, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 вересня 2023 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2023 13:32
Розпорядження.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-04-000057 ● 9a1bab38bc034b23bdbf2ee7884f85f3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.12.2023 № 69-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Роман СНІГУР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2023-09-26-007648-a від 26.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-04 17:48:34

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-007648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на роботи (товар), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-07 16:24:16

Відповідь на запит

У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 04.12.2023 р. у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-007648-a) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» та Експертного звіту (позитивного) № 07-0157/23 від 26 червня 2023 р., що затверджені Рішенням Косонської сільської Ради від 14 липня 2023 року №994. Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 3 до тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 28.08.2023. Розмір бюджетного призначення, витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього.
Замовник звернувся листами до підрядних організацій(додаються) із запитом щодо отримання тендерних пропозицій для підтвердження відповідності пропозицій вимогам встановленим в тендерній документації Замовника затвердженим рішенням Уповноваженої особи Замовника від 28.08.2023.
Замовником отримано дві тендерні пропозиції Учасників (пакет документів) для підтвердження відповідності їх пропозицій встановленим вимогам. За результатами розгляду пропозицій, найбільш економічно вигідна пропозиція – Учасника ПП «Карпат-Буд» (додається). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Карпат-Буд» встановлено його відповідність та прийнято рішення про намір укласти договір.
2. Враховуючи, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178” (зі змінами) Пункт 13 Особливостей. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Беручи до уваги, що 23 серпня 2023 року замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт: Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-23-007315-a, та не було подано жодної тендерної пропозиції для участі в закупівлі, Замовник прийняв рішення про укладання прямого договору без застосування відкритих торгів.

Додатки:
1. Експертний звіт.
2. Тендерна пропозиція Учасника ПП «Карпат-Буд».
3. Лист щодо надання тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції ПП «Карпат-Буд».
4. Лист щодо надання тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції ПП «Спецбудсервіс-М».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Карпат-Буд"
#31833402
Переможець 12 257 800,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 13:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 18:41
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
30 січня 2024 18:38
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2023 13:36
Додаткова угода 2..pdf зміни до договору
04 жовтня 2023 11:25
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 15:38
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
26 вересня 2023 15:29
Електронний підпис укладений
26 вересня 2023 15:02
Договір укладений
26 вересня 2023 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення детальних витрат робочих процесів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML