Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Косоньська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348993 |
Місцезнаходження: | 90223, Україна , Закарпатська обл., село Косонь, Вул. Бочкая, 5 |
Контактна особа: |
Горват Єва Андріївна +380962797080 kaszony@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
26 вересня 2023 13:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 13:32 |
Розпорядження.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000057 ● 9a1bab38bc034b23bdbf2ee7884f85f3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 69-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2023-09-26-007648-a від 26.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 17:48:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-007648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на роботи (товар), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 16:24:16
Відповідь на запит
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 04.12.2023 р. у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-007648-a) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації за робочим проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» та Експертного звіту (позитивного) № 07-0157/23 від 26 червня 2023 р., що затверджені Рішенням Косонської сільської Ради від 14 липня 2023 року №994. Зокрема технічні та якісні характеристики містяться у відомості обсягів робіт, та викладено у Додатку 3 до тендерної документації затвердженої рішенням Уповноваженої особи від 28.08.2023. Розмір бюджетного призначення, витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та Пояснювальної записки до нього.
Замовник звернувся листами до підрядних організацій(додаються) із запитом щодо отримання тендерних пропозицій для підтвердження відповідності пропозицій вимогам встановленим в тендерній документації Замовника затвердженим рішенням Уповноваженої особи Замовника від 28.08.2023.
Замовником отримано дві тендерні пропозиції Учасників (пакет документів) для підтвердження відповідності їх пропозицій встановленим вимогам. За результатами розгляду пропозицій, найбільш економічно вигідна пропозиція – Учасника ПП «Карпат-Буд» (додається). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Карпат-Буд» встановлено його відповідність та прийнято рішення про намір укласти договір.
2. Враховуючи, що згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178” (зі змінами) Пункт 13 Особливостей. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Беручи до уваги, що 23 серпня 2023 року замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт: Реконструкція нежитлової будівлі під адміністративну будівлю ЦНАП за адресою с. Косонь, вул. Кошут Лайош, №12 (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-23-007315-a, та не було подано жодної тендерної пропозиції для участі в закупівлі, Замовник прийняв рішення про укладання прямого договору без застосування відкритих торгів.
Додатки:
1. Експертний звіт.
2. Тендерна пропозиція Учасника ПП «Карпат-Буд».
3. Лист щодо надання тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції ПП «Карпат-Буд».
4. Лист щодо надання тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції ПП «Спецбудсервіс-М».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Карпат-Буд" #31833402 |
Переможець |
12 257 800,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 18:41
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
30 січня 2024 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 13:36
|
Додаткова угода 2..pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 15:38
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
26 вересня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 15:02
|
Договір | укладений |
26 вересня 2023 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення детальних витрат робочих процесів |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |