Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Подільський науковий ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 42135081 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Політехнічна,9 |
Контактна особа: |
Кисіль Людмила Володимирівна +380677969108 Lyudmyla.Kysil@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
26 вересня 2023 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000024 ● 3473e312edbd44128e43faa4d164be30
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 66-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3
UA-2023-09-26-005807-a 26.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 11:47:59
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-26-005807-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель встановлено, що обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи є підстава відповідно до п.п.6 п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. В обґрунтування підстави для здійснення закупівлі зазначено, що відкриті торги UA-2023-04-20-012024-a не відбулись через неподання жодної тендерної пропозиції.
За результатами закупівлі без використання електронної системи було укладено договір від 22.09.2023 № 09-02 з фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна.
При цьому, відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Прошу надати проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладався договір про закупівлю та документи, надані фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна під час укладання договору, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі так як це вимагалося у тендерній документації від 20.04.2023 (що затверджена рішенням уповноваженої особи №8 (додаток 1, додаток 2) за відміненою процедурою закупівлі UA-2023-04-20-012024-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 12:48:10
Відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області у межах проведення моніторингу № UA-M-2023-11-14-000024 закупівлі (Послуги з харчування ліцеїстів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-26-005807-a) повідомляємо наступне.
Для здійснення закупівлі без використання електронної системи є підстава відповідно до п.п.6 п.13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: відмінено відкриті торги № UA-2023-04-20-012024-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
Надаємо проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладався договір про закупівлю та документи, надані фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна під час укладання договору, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі так як це вимагалося у тендерній документації від 20.04.2023 (що затверджена рішенням уповноваженої особи №8 (додаток 1, додаток 2) за відміненою процедурою закупівлі UA-2023-04-20-012024-a.
- Витяг
- Витяг.pdf
- Аналог договір
- Акт НАСР авто
- Акт НАСР Мега
- Акт передачі
- Цінова пропозиція
- Свідоцтво
- Примірне меню
- Акт НАСР
- Паспорт
- Звіт про виконаний аналогічний договір
- Наказ
- Наказ робітник 1.pdf
- Наказ НАССР
- Інструкції НАССР
- медкнигаГруба.pdf
- Мед.книжка
- Сертифікат НАССР Груба.pdf
- Медична книжка
- Сертифікат НАССР Карасюк.pdf
- Сертифіка НАССР Карасюк2.pdf
- Лист ліцей
- Сертифіка НАССР Груба2.pdf
- Лист меню
- Персональні дані
- Договір відходи
- Договір оренди 2
- Договір оренди1
- Договір оренди авто
- Довідка працівники
- Довідка обладнання
- Ліцензія
- Захист довкілля
- Довідка аналог договір
- Диплом
- Гарантійний лист
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-27 16:42:10
Про надання інформації (пояснень, документів)
В доповнення до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 21.11.2023, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до п.п.6 п.13 Особливостей предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Прошу надати документи, надані фізичною особою-підприємцем Шевякова Віра Степанівна під час укладання договору, які підтверджують саме відповідність предмета закупівлі технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі так як це вимагалося у Додатку 2 тендерної документації від 20.04.2023 (що затверджена рішенням уповноваженої особи №8 за відміненою процедурою закупівлі UA-2023-04-20-012024-a), а саме: сертифікат та акт проведення планового (позапланового) контролю стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти) або інші документи, що підтверджують впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-28 14:27:56
Відповідь на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області у межах проведення моніторингу № UA-M-2023-11-14-000024 закупівлі (Послуги з харчування ліцеїстів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-26-005807-a) повідомляємо наступне
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Шевякова Віра Степанівна #2236321463 |
Переможець |
3 520 800,00
UAH
|
26 вересня 2023 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 12:41
|
харчування на -612.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 13:34
|
дод555.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 13:33
|
Обгрунтування | укладений |
26 вересня 2023 12:35
|
Договір | укладений |
26 вересня 2023 12:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
П’ятиразове харчування (сніданок, другий сніданок, обід, підвечірок, вечеря) | 6240 | одиниця |
200,00
UAH
|
Обід | 28410 | одиниця |
80,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 09-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення потреби |
Номер договору про закупівлю: | 09-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
П’ятиразове харчування (сніданок, другий сніданок, обід, підвечірок, вечеря) | 5541 |
200,00
UAH
|
|
Обід | 20537 |
80,00
UAH
|