Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади (39710000-2) (Душові установки – котли швидкісного нагріву води (КШНВ)
Очікувана вартість
101 004 120,00 UAH
UA-2023-09-25-014207-a ffe0e67c6aa84938a4ed1319c77fe996
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Муха

+380444547422 o.v.myxa@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Олег Муха
+380444547422
o.v.myxa@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2023 18:00
Очікувана вартість: 101 004 120,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Тендерна документація

27 вересня 2023 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 16:48
Оголошення КШНВ 27.09.docx
27 вересня 2023 16:48
Зміни до Оголошення КШНВ 27.09.docx
25 вересня 2023 19:06
Додаток 2 Відомості.doc
25 вересня 2023 19:06
Додаток 1 Цінова.doc
25 вересня 2023 19:06
Проєкт дог (душові установки).docx
27 вересня 2023 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2023 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 16:48
Оголошення КШНВ 27.09.docx
25 вересня 2023 19:06
Оголошення КШНВ 25.09.docx
27 вересня 2023 16:48
Зміни до Оголошення КШНВ 27.09.docx
25 вересня 2023 19:06
Додаток 2 Відомості.doc
25 вересня 2023 19:06
Додаток 1 Цінова.doc
25 вересня 2023 19:06
Проєкт дог (душові установки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ознайомлення з зразком-еталоном виробу
Дата подання: 26 вересня 2023 12:03
Дата відповіді: 27 вересня 2023 16:49
Шановний Замовнику! В даному оголошенні визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі пропозицій повинен надати сканований оригінал/копію Акту перевірки відповідності зразка технічним вимогам оголошенню та зразку-еталону, який виданий учаснику Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України не раніше 2023. Прошу повідомити, де учасники можуть ознайомитись з зразком-еталоном виробу «Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ)» виготовлений згідно вимог ТС А01XJ.07148-259:2020 (01).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Організація процесу приймального контролю Товару за якістю
Дата подання: 26 вересня 2023 14:55
Дата відповіді: 27 вересня 2023 16:49
Шановний Замовнику, в проекті договору пунктом 2.3. визначено «Під час приймального контролю Товару за якістю Представник Центрального управління здійснює технічний огляд Товару, під час якого перевіряє пакування, маркування, конструкцію, комплектність, зовнішній вигляд, лінійні виміри Товару та інші вимоги згідно з нормативною або/та технічною документацією, а також перевіряє функціональність предмета та його комплектуючих шляхом його складання та запуску (за необхідності)» та згідно зазначеного Вами ДСТУ ISO 2859-1-2001, який має використовуватись під час приймального контролю, вибірка з середньої за кількістю партії в 100 комплектів буде складати 20 комплектів, тобто потрібно буде вивантажити/завантажити таку кількість при середній вазі одного комплекту 240 кг., здійснити їх розгортання, заповнення водою, завантаження дровами та здійснити безпосередню перевірку. Просимо чітко визначити в договорі хто саме (Постачальник чи Представник Центрального управління контролю якості) та якими силами та засобами (звідки та за чий рахунок розвантаження/завантаження, вода, дрова тощо) повинен виконувати вищезазначені заходи, або визначити місцем проведення приймального контролю Товару за якістю – приміщення Постачальника, в такому разі всі зазначені проблемні питання чітко покладаються на Постачальника у місцях пред’явлення товару до перевірки. У разі виконання даних заходів Постачальником у місцях його здачі на обʼєднаних центрах забезпечення, це буде впливати на збільшення ціни Товару, оскільки для даної процедури потрібно буде залучити біля 15 осіб та механічні засоби для розвантаження/завантаження. А у разі виконання даних заходів Представниками Центрального управління контролю якості - просимо визначити в договорі порядок (алгоритм) дій офіцерів Управління без втручання Постачальника. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що процес перевірки даного об’єму Товару потребуватиме не менше 1 (одного) робочого дня, що призводитиме до додаткового скупчення (черг) великогабаритного транспорту на території Центрів забезпечення, що є несприятливим (загрозливим) чинником, враховуючи потенційні повітряні атаки зі сторони російської федерації по військовим об’єктам ЗСУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом ІІ проєкту договору визначено порядок та умови здійснення контролю за якістю товарів, а Розділом V порядок поставки Товару, зокрема пунктом 5.8 зазначено, що розвантаження Товару в місці приймання здійснюється одержувачем Замовника.
Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 27 вересня 2023 23:26
Дата відповіді: 28 вересня 2023 16:41
Замовником вимагається надати підтердження наявності виробничих та/або складських та/або інших приміщень, які учасник використовує для ведення господарської, виробничої діяльності, без зазначення інформації про адреси місцезнаходження виробничих потужностей та складських приміщень, але не зазначено який документ вимагагається замовником на підтвердження даної вимоги. Чи достатньо подати довідку? Просимо уточнити та внести зміни в оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження наявності виробничих та/або складських та/або інших приміщень, які учасник використовує для ведення господарської, виробничої діяльності учасник може надати лист, гарантійний лист, довідку в довільній формі тощо.
Про наявність працівників та визначення звітного періоду
Дата подання: 27 вересня 2023 23:38
Дата відповіді: 28 вересня 2023 16:41
Для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 10 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Останній звітний період до дати Оголошення- 1 півріччя 2023 р., тобто кількість працівник на підприємстві включно по червень місяць. Шановний замовнику, враховуючи, що з останнього звітного періоду пройшло майже три місяці, а подання пропозицій відбуватиметься в жовтні, коли закінчиться черговий звітний період (3 квартал) для об’єктивного підтвердження наявності працівників саме на час проведення закупівлі, просимо внести зміни в оголошення, а саме уточнити вимогу- надати підтвердження оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги замовника залишаються без змін
Повторно питання щодо організації процесу приймального контролю Товару за якістю
Дата подання: 28 вересня 2023 10:47
Дата відповіді: 29 вересня 2023 21:50
Шановний Замовнику, дякуємо за Вашу відповідь, але вона не в повній мірі стосується піднятого питання. Так, пунктом 5.8 проекту договору визначено, що «Розвантаження Товару в місці приймання здійснюється одержувачем Замовника», але це стосується вже прийнятої партії за якістю Представником Центрального управління, а не процесу приймального контролю за якістю. У разі ж забезпечення процесу приймального контролю Товару за якістю одержувачем Замовника, з метою уникнення потенційних конфліктів та непорозумінь, просимо внести зміни до проекту договору, та чітко визначити: вивантаження/завантаження, монтаж/демонтаж зразків Товару, відібраних для перевірки, надання/заповнення/спуск води, надання/завантаження дров – забезпечує замовник Одержувача.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При здійснені приймального контролю за якістю, а саме вивантаження/завантаження, монтаж/демонтаж зразків Товару, відібраних для перевірки, надання/заповнення/спуск води, надання/завантаження дров – забезпечує Постачальник.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 вересня 2023 11:17
Дата відповіді: 29 вересня 2023 21:52
Тендерною документацією (пп. 12.3 п. 12) Замовником від Учасника для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника у складі пропозиції вимагається надати «Сканований оригінал/копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет в цілому або на матеріали, з яких він виготовлений (перелік основних конструктивних елементів, з яких виготовлений предмет, наведений в таблиці 2 ТС А01XJ.07148-259:2020 (01), а їх показники якості у відповідних таблицях 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10), який повинен бути чинний до кінцевого терміну поставки запропонованого товару або лист-підтвердження проведення санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар.). 01 жовтня 2023 вступає в дію Закону України «Про систему громадського здоров’я» 2573-IX від 06.09.2022р.. Відповідно до цього Закону втрачає чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» №4004-XII від 24.02.1994р., яким на сьогоднішній день регламентується питання видачі ВИСНОВКІВ ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ. У зв’язку з цим, Держпродспоживслужба вже не приймає документи для оформлення та видачі ВИСНОВКІВ ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ!!! Враховуючи вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до пп. 12.3 п. 12 Тендерної документації та прибрати ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу до Учасників (надання ВИСНОВКІВ ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ), оскільки в Закупівлі на даний час фізично можуть взяти участь ВИКЛЮЧНО «старі» Учасники (певне коло Учасників, які вже мають Висновки та раніше вже приймали участь в Закупівлях), а нові Учасники на законодавчому рівні НЕ МАЮТЬ МОЖЛИВОСТІ отримати його!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закону України «Про систему громадського здоров’я» 2573-IX від 06.09.2022р. вступає в дію 01 жовтня 2023 і станом на сьогодні, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи Держпродспоживслужбою видаються.
Щодо проведення випробувань НАСОСУ РУЧНОГО КЛАПАННОГО ПОДВІЙНОЇ ДІЇ (КРИЛЬЧАСТОГО ТИПУ) та надання Протоколу випробувань
Дата подання: 28 вересня 2023 12:45
Дата відповіді: 29 вересня 2023 21:52
Тендерною документацією (пп. 12.3 п. 12) Замовником від Учасника для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника у складі пропозиції вимагається надати «2. Сканований оригінал/копію Акту перевірки відповідності зразка технічній специфікації ТС А01XJ.07148-259:2020 (01) Міністерства оборони України, який виданий учаснику Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України не раніше 2023). В п. 3.4. (Методи контролю за якістю) ТС А01XJ.07148-259:2020 (01), що «У випробувальних лабораторіях, акредитованих на технічну компетентність та незалежність перевіряються лише показники якості насоса ручного клапанного подвійної дії (крильчастого типу) та штори кабіни». Тобто Учаснику потрібно надати ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ на НАСОС РУЧНИЙ КЛАПАННИЙ ПОДВІЙНОЇ ДІЇ (КРИЛЬЧАСТОГО ТИПУ) та ШТОРИ КАБІНИ, випробування яких проведені випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність. Ми звернулися вже в 3 лабораторії для проведення випробувань НАСОСУ РУЧНОГО КЛАПАННОГО ПОДВІЙНОЇ ДІЇ (КРИЛЬЧАСТОГО ТИПУ) на відповідність технічній специфікації ТС А01XJ.07148-259:2020 (01) і нам ВІДМОВИЛИ в проведенні випробувань НАСОСУ та повідомили, що на даний час на території Україні ВІДСУТНІ ВИПРОБУВАЛЬНІ ЛАБОРАТОРІЇ, які мають акредитацію на проведення випробувань НАСОСУ РУЧНОГО КЛАПАННОГО ПОДВІЙНОЇ ДІЇ (КРИЛЬЧАСТОГО ТИПУ) на відповідність технічній специфікації ТС А01XJ.07148-259:2020 (01)!!! Враховуючи вищевикладене, прошу Замовника внести зміни: до п. 3.4. (Методи контролю за якістю) ТС А01XJ.07148-259:2020 (01) – видалити перевірку показників якості насоса ручного клапанного подвійної дії (крильчастого типу); до пп. 12.3 п. 12 Тендерної документації – додатково зазначити, що для отримання Акту перевірки відповідності зразка технічній специфікації ТС А01XJ.07148-259:2020 (01) Міністерства оборони України Учасникам не потрібно надавати Протокол випробувань на НАСОС РУЧНИЙ КЛАПАННИЙ ПОДВІЙНОЇ ДІЇ (КРИЛЬЧАСТОГО ТИПУ), оскільки отримання Протоколу випробувань на НАСОС на даний час в Україні фізично не є можливим!!! Хочу також зазначити, що відповідно до п. 3 Розділу ІІ «Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України», затвердженого Наказом МОУ від 19.07.2017 №375: «…Відбір зразків товару, який не зазначено в абзаці першому цього пункту, не здійснюється та ЛАБОРАТОРНІ ВИПРОБУВАННЯ НЕ ПРОВОДЯТЬСЯ. Постачальник такого товару надає представнику замовника документи, що підтверджують якість, безпечність та походження товару.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги замовника залишаються без змін.
Повторно щодо ознайомлення з зразком-еталоном
Дата подання: 28 вересня 2023 16:03
Дата відповіді: 29 вересня 2023 21:53
Шановний Замовнику, дякуємо за надану відповідь, але нажаль на наше звернення щодо ознайомлення зі зразком-еталоном предмету закупівлі, Вами було просто видалене з Оголошення поняття «зразок-еталон». Вивчивши вимоги ТС A01XJ.07148-259:2020 (01) та проекту договору виникли ряд проблемних питань: Просимо надати доступ до зразка-еталону, протоколів випробувань зразка та висновку СЕС на документ Технічна специфікація «Душова установка – котел швидкісного нагріву води (КШНВ)» A01XJ.07148-259:2020 (01), оскільки є вагомі підстави розглядати виріб як небезпечний для здоров’я та життя особового складу; Просимо надати чіткий вичерпний обсяг перевірки зразків Товару під час приймального контролю за якістю, оскільки формулювання «Представник Центрального управління здійснює технічний огляд Товару, під час якого перевіряє пакування, маркування, конструкцію, комплектність, зовнішній вигляд, лінійні виміри Товару та інші вимоги згідно з нормативною або/та технічною документацією, а також перевіряє функціональність предмета та його комплектуючих шляхом його складання та запуску (за необхідності)» породжує корупційні ризики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація Міністерства оборони України "Душова установка - котел швидкісного нагріву води (КШНВ)" ТС A01XJ.07148-259:2020 (01) (далі - ТС Міноборони) знаходиться у вільному доступі та розміщена на офіційному сайті Міністерства оборони України. Вимоги до безпеки та підтвердження відповідності основних показників якості КШНВ, а також правила приймання і методи контролю за якістю зазначені в ТС Міноборони. Для отримання акту та додаткової інформації учасник звертається до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України в робочий час (понеділок-четвер з 09 год 00 хв до 18 год. 00 хв., п’ятниця - з 09 год 00 хв до 16 год. 45 хв.) (робочий телефон 044 454-45-20)
Стосовно надання Акту перевірки відповідності зразка технічної специфікації
Дата подання: 28 вересня 2023 19:10
Дата відповіді: 29 вересня 2023 21:53
Шановний замовнику! Ви вимагаєте від Учасників у складі пропозиції надати сканований оригінал/копію Акту перевірки відповідності зразка технічній специфікації ТС А01XJ.07148-259:2020 (01) Міністерства оборони України. Будь-ласка,надайте відповідь, яким нормативно-правовим актом (законом,постановою,наказом тощо) затверджена форма такого Акту та яким нормативно-правовим актом взагалі передбачено отримання Учасником даного Акту для подальшої його подачи у складі пропозиції? На скільки нам відомо, таких нормативно-правових актів не існує!!! Отже, дана вимога Замовника є порушенням всіх діючих нормативно-правових актів що стосуються Державних закупівель!!! Просимо Вас в подальшому дотримуватися діючого законодавства у сфері Державних закупівель!!! Дякуємо за відповідь на наше питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги замовника залишаються без змін.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі (39715100-8) (Душові установки – котли швидкісного нагріву води (КШНВ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 684 120,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 256 841,20 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 256841.2 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1-3 – 1 % вартості договору про закупівлю

Аукціон

Початок: 09 жовтня 2023 13:29
Закінчення: 09 жовтня 2023 14:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

341 комп
Душові установки – котли швидкісного нагріву води (КШНВ
ДК 021:2015: 39715100-8 — Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область
Дата доставки: 15 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку

Сума забезпечення: 256841.2 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1-3 – 1 % вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 23 866 590,00
UAH з ПДВ
23 866 590,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ" 25 131 018,00
UAH з ПДВ
25 131 018,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФЕЛІКС" 20 541 840,00
UAH з ПДВ
17 732 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КРАПТ" 19 846 200,00
UAH з ПДВ
17 730 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЮНІСТКОМ" 25 575 000,00
UAH з ПДВ
17 744 958,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 жовтня 2023 10:48
Електронний підпис
20 жовтня 2023 16:41
Електронний підпис
20 жовтня 2023 16:40
Довідка ю.о..zip
20 жовтня 2023 16:40
Довідка ф.о..zip
20 жовтня 2023 16:40
Витяг МВС, Суббота.rar
20 жовтня 2023 16:21
Електронний підпис
18 жовтня 2023 14:26
Електронний підпис
18 жовтня 2023 11:08
Електронний підпис
13 жовтня 2023 14:59
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:06
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:06
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:06
Лист-пояснення.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Акт перевірки зразка.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Довідка, не рф.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
примітки, ф5.rar
06 жовтня 2023 17:06
Довідка, МТБ.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Лист-пояснення.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Витяг ПДВ 19.06.2023.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Наказ на директора.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Висновок СЕС.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Довідка, МТБ.pdf
06 жовтня 2023 17:06
примітки, ф5.rar.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Довідка, не рф.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Витяг ПДВ 19.06.2023.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Баланс.rar.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Баланс.rar
06 жовтня 2023 17:06
Довідка, працівники.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Статут з описом.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Наказ на директора.pdf
06 жовтня 2023 17:06
Статут з описом.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Висновок СЕС.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Довідка, працівники.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Додаток 1 цінова лот1.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:06
Додаток 1 цінова лот1.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2023 17:48
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:48
15.Акт.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:48
15.Акт.pdf
06 жовтня 2023 17:14
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:13
4.Довідка МТБ.pdf
06 жовтня 2023 17:13
10.Довідка рбрф.pdf
06 жовтня 2023 17:13
3.довідка ст 17.pdf
06 жовтня 2023 17:13
1.ISO 9001.pdf
06 жовтня 2023 17:13
14.Фінансова звітність.pdf
06 жовтня 2023 17:13
3-3.довідка п. 47.pdf
06 жовтня 2023 17:13
7-4.ПДВ копія.PDF
06 жовтня 2023 17:13
7-1.статут 2023.pdf
06 жовтня 2023 17:13
7-2.Протокол.PDF
06 жовтня 2023 17:13
7.Витяг Скафолдінг 17.02.pdf
06 жовтня 2023 17:13
1-5.Декларація.pdf
06 жовтня 2023 17:13
8.Додаток 2 Відомості.pdf
06 жовтня 2023 17:13
1-2.Сертифікат СЕС.pdf
06 жовтня 2023 17:13
1-4.Протокол матеріал.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2023 17:10
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:10
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:09
Гарантія 116238-Т-156.rar
06 жовтня 2023 16:20
Електронний підпис
06 жовтня 2023 16:20
Електронний підпис
06 жовтня 2023 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2023 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2023 13:27
04 Повноваження.pdf
06 жовтня 2023 13:27
Довідка ТД ФЕЛІКС.zip
06 жовтня 2023 13:27
08 Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2023 13:27
ISO КШНВ.PDF
06 жовтня 2023 13:27
Довідка Гавриленко.zip
06 жовтня 2023 13:27
ПДВ.pdf
06 жовтня 2023 13:27
07 Працівники.pdf
06 жовтня 2023 13:27
10 Довідка рфрб.pdf
06 жовтня 2023 13:27
Статут+опис.pdf
06 жовтня 2023 13:27
Висновок СЕС КШНВ.pdf
06 жовтня 2023 13:27
09 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2023 18:16
Електронний підпис
10 жовтня 2023 18:15
Пропозиція лот 1.pdf.p7s
10 жовтня 2023 18:15
Пропозиція лот 1.pdf.p7s
10 жовтня 2023 17:41
Електронний підпис
10 жовтня 2023 17:27
Електронний підпис
10 жовтня 2023 17:16
Пропозиція лот 1.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:42
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:42
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:41
Сканировать10036.JPG.p7s
06 жовтня 2023 17:24
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:24
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:23
лист_20231006_0009.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:12
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:12
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:10
лист_20231006_0020.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
Про працівники oc.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
454123454223454323 (1).zip
06 жовтня 2023 17:10
вис КРАПТ КШНВ .pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
Про приміщення.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
Ф.Б. довідка не білор.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
лист_20231006_0007прац.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
лист_20231006_0019.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
Выписка ПДФ.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
Витяг ПДВ ПДФ.PDF.p7s
06 жовтня 2023 17:10
ДОГОВОР _20230829_0004.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:10
Пропозиція лот 1.pdf.p7s

Публічні документи

06 жовтня 2023 17:22
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:22
Електронний підпис
06 жовтня 2023 17:20
4_Довідка працівники.pdf
06 жовтня 2023 17:20
25_Довідка згода.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
21_Довідка.pdf
06 жовтня 2023 17:20
11_Статут Юністком.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
4_Довідка працівники.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
21_Довідка.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
25_Довідка згода.pdf
06 жовтня 2023 17:20
11_Статут Юністком.pdf
06 жовтня 2023 17:20
20_ ВИСНОВОК ДСЕЕ КШНВ.pdf
06 жовтня 2023 17:20
14 Антикор.+накази.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
7_Фін звіт підпис.rar
06 жовтня 2023 17:20
13_Довідка ст17.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
5_ЄП підпис.rar
06 жовтня 2023 17:20
14 Антикор.+накази.pdf
06 жовтня 2023 17:20
6_Прибуток підпис.rar
06 жовтня 2023 17:20
13_Довідка ст17.pdf
06 жовтня 2023 17:20
17_АКТ перевірки зразка.pdf
06 жовтня 2023 17:20
Garantiya_ 256 841,20 Лот 1.zip
06 жовтня 2023 17:20
22_Пропозиція лот 1.pdf.p7s
06 жовтня 2023 17:20
22_Пропозиція лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФЕЛІКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КРАПТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ЮНІСТКОМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАПТ"
#39966290
Відхилено 17 730 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2023 18:21
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФЕЛІКС"
#41005487
Відхилено 17 732 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2023 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2023 16:21
ТОВ "ЮНІСТКОМ"
#42137930
Відхилено 17 744 958,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2023 17:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2023 16:52
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Переможець 23 866 590,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2023 09:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 жовтня 2023 17:55

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

11 жовтня 2023 16:15
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

12 жовтня 2023 16:46
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

17 жовтня 2023 17:54
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

20 жовтня 2023 09:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2023 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
23 866 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2023 09:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 14:58
Дод. угода № 1 від 04.12.2023 до договору № 286-3-23-387 ТОВ ЮГСТАЛЬ.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 14:55
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 09:32
ТОВ ЮГСТАЛЬ № 286-3-23-387 від 26.10.2023.pdf укладений
27 жовтня 2023 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 286/3/23//387
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML