Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23
Очікувана вартість
46 985 098,00 UAH
UA-2023-09-25-013964-a ● 324d10fe84fe4da69341e2c51b2d036b
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне некомерційне підприємство "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04528425 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Марата, будинок,23 |
Контактна особа: |
Мурашко Тетяна Миколаївна +380971101126 shostka_dlik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2023 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2023 18:09 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:23 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:23 |
Очікувана вартість: | 46 985 098,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 469 850,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії будівель комунального некомерційного підприємства "Шосткинська дитяча лікарня" Шосткинської міської ради за адресою м.Шостка, вул.Марата,23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, Шостка, Садовий бульвар, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 20 відсотків вартості річного обсягу робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 2 місяців після одержання авансу, але не пізніше 01.12.2023 року. | Аванс | 61 | Календарні | 20 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3. Документи про виконанi роботи та їх вартiсть складаються i пiдписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевiряє цi документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 11:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 11:28 |
Перелік змін в ТД.docx | |
28 вересня 2023 11:28 |
ДОДАТОК 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
28 вересня 2023 11:28 |
ТД лікарня.docx | |
25 вересня 2023 18:05 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
25 вересня 2023 18:05 |
ДОДАТОК 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc |
28 вересня 2023 11:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2023 11:28 |
Перелік змін в ТД.docx
|
|||
28 вересня 2023 11:28 |
ДОДАТОК 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
28 вересня 2023 11:28 |
ТД лікарня.docx
|
|||
25 вересня 2023 18:05 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
|||
25 вересня 2023 18:05 |
ДОДАТОК 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо подання кошторисних розрахунків
Дата подання: 26 вересня 2023 10:17
Дата відповіді: 27 вересня 2023 15:30
Шановний Замовнику! У розділі 6, п.4.2 вказано, що Переможець повинен надати Договірну ціну,
пояснювальну записку,
локальний кошторис,
відомість ресурсів,
• розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (відомість ресурсів);
• розрахунок загальновиробничих витрат;
• розрахунок адміністративних витрат;
• розрахунок прибутку;
• календарний графік робіт.
Чи повинен Учасник надавати вищеперераховані кошторисні розрахунки у складі Тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учасник закупівлі у складі своєї пропозиції не подає документи перелічені у вашому запитанні. Такі документи надає лише Переможець торгів.
Щодо підтвердження критеріїв статті 16 Закону
Дата подання: 26 вересня 2023 10:22
Дата відповіді: 27 вересня 2023 15:30
На підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає надати: • копії трудових книжок (перша та остання сторінка із записом), або копії наказів (витяги з наказів), або копії цивільно-правових угод, трудові договори та повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 з квитанцією про її отримання органом ДФС тощо.
Чи достатньо буде надати лише копії наказів про прийняття працівників БЕЗ повідомлення про прийняття працівника на роботу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учасник має підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до п. 14.1.195 статті 14 Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Вимога для роботодавців повідомляти державні податкові служби про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП. Учасник, в складі своєї пропозиції, має надати копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівником та повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 з квитанцією про її отримання органом ДФС.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-25-013964-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ", Код ЄДРПОУ:42330902
Дата подання: 05 жовтня 2023 02:11
Неправомірне відхилення
Зважаючі на пунки згідно яких ТОВ"Україно-Європейська фірма Діамант була відхиленна, які є не значними,та можуть бути виправлені протягом 24годин,та присутні в протоколі відхилення пункти які не відповідають дійсності, а саме. -Документи,що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. В документі "Тендерна Пропозиція" вказано що, Мальцев ОлександрІванович Службова(посадова) особа учасника, закупівлі яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі,службова(посадова)особа яка підписалатендкрну пропозицію Також в протоколі відхилення є не дотримання 6.1.3 розділу 3 Відсутність довідки КБ3 по аналогічному договору з ТОВ БСК -До тендерної документації крім договору з компанією ТОВ БСК були додані ще два договори з ТОВ "БК Універсал" в документах та ТОВ Строй комплект інжиніринг в яких є довідки форми КБ 3 що відповідають пункту 6.1.3 розділу 3. Також є посилання на недотримання пункту 7.1 розділу 3 тендерної документаціх про не надання акту огляду. -В пункті 7.1 розділу 3 відсутня будь яка їнформація про актогляду обєкту. Зважаючи на те що в торгах приймає участь тільки два учасники, маємо сумніви до прозорості цієї процедури,та звертаємось за поясненнями до компетентних органів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2023 15:29
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник надає право учаснику на виправлення, протягом 24 годин, виявлених ним під час розгляду тендерної пропозиції, невідповідностей, крім випадків відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Так як, ваша тендерна пропозиція не містить "Технічне завдання" (вимога пункту 1 Примітки Додатку 2 тендерної документації), керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей пропозицію ТОВ "Україно-Європейська фірма Діамант» було відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-25-013964-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ", Код ЄДРПОУ:42330902
не правомірне відхилення без можливості на виправлення
Зважаючі на пунки згідно яких ТОВ"Україно-Європейська фірма Діамант була відхиленна, які є не значними,та можуть бути виправлені протягом 24годин,та присутні в протоколі відхилення пункти які не відповідають дійсності, а саме.
-Документи,що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору.
В документі "Тендерна Пропозиція" вказано що, Мальцев ОлександрІванович Службова(посадова) особа учасника, закупівлі яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі,службова(посадова)особа яка підписалатендкрну пропозицію
Також в протоколі відхилення є не дотримання 6.1.3 розділу 3 Відсутність довідки КБ3 по аналогічному договору з ТОВ БСК
-До тендерної документації крім договору з компанією ТОВ БСК були додані ще два договори з ТОВ "БК Універсал" в документах та ТОВ Строй комплект інжиніринг в яких є довідки форми КБ 3 що відповідають пункту 6.1.3 розділу 3.
Також є посилання на недотримання пункту 7.1 розділу 3 тендерної документаціх про не надання акту огляду.
-В пункті 7.1 розділу 3 відсутня будь яка їнформація про актогляду обєкту.
Зважаючи на те що в торгах приймає участь тільки два учасники, маємо сумніви до прозорості цієї процедури,та звертаємось за поясненнями до компетентних органів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2023 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" |
44 635 843,00
UAH з ПДВ
|
43 373 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТІРАДА" |
46 874 335,20
UAH з ПДВ
|
43 374 335,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" #42330902 |
Відхилено |
43 373 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 18:33
|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Рішення скасоване |
43 374 335,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 12:09
|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Відхилено |
43 374 335,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 12:14
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій