Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Взуття різне, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові)
Очікувана вартість
57 375 000,00 UAH
UA-2023-09-25-012823-a d6150ef96f754f46b05e7082ad826c54
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мазай

+380444547422 mazai.olga@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Мазай
+380444547422
mazai.olga@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2023 18:00
Очікувана вартість: 57 375 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Тендерна документація

28 вересня 2023 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2023 19:45
104_4 Оголошення ЧОБОТИ ГУМОВІ.docx
28 вересня 2023 19:45
104_4 Зміни_28.09.2023.doc
25 вересня 2023 16:39
Додаток 1_ЦП.doc
25 вересня 2023 16:39
Додаток 2 Відомості.doc
25 вересня 2023 16:39
Проєкт договору.docx
28 вересня 2023 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2023 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2023 19:45
104_4 Оголошення ЧОБОТИ ГУМОВІ.docx
27 вересня 2023 16:59
104_3 Оголошення ЧОБОТИ ГУМОВІ.docx
25 вересня 2023 16:39
104_Оголошення ЧОБОТИ ГУМОВІ.docx
28 вересня 2023 19:45
104_4 Зміни_28.09.2023.doc
27 вересня 2023 16:55
105_Зміни_27.09.2023.doc
25 вересня 2023 16:39
Додаток 1_ЦП.doc
25 вересня 2023 16:39
Додаток 2 Відомості.doc
25 вересня 2023 16:39
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 вересня 2023 10:19
Дата відповіді: 28 вересня 2023 18:16
Шановний замовнику! Чи не вважаєте ви, що включені в Оголошення кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника спрощеної закупівлі не менше ніж 50 працівників, штучно обмежують можливість подання пропозицій та сприяють тому, що процедура не відбудеться? Всі потенційні учасники, які відповідали визначеним вами кваліфікаційним критеріям, вже прийняли участь в першій закупівлі, і за такий короткий час, який минув з оголошення попередньої закупівлі, яка частково не відбулася, вони не появляться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові). За результатами розгляду Вашого питання, Замовником внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові) – 4 лоти.
Акт
Дата подання: 28 вересня 2023 11:13
Дата відповіді: 28 вересня 2023 19:52
Шановний Замовнику! Якщо Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України та протоколи випробувань, відсутні на момент подання пропозиції у учасника, але підтверджуючі документи є у виробника. Чи не буде це приводом для дискваліфікації учасника, якщо він буде приймати участь у Закупівлі з документами (Акт, протоколи випробувань) від виробника та підтверджуюучим зв'язок між учасником та виробником документом? Який саме документ підійде для підтвердження зв'язку між учасником та виробником? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові). За результатами розгляду Вашого питання, Замовником внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові) – 4 лоти. Відповідно до вимог оголошення якщо учасник не є виробником продукції, йому необхідно у складі пропозиції надати документи, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-25-012823-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 25 вересня 2023 18:27
delivery time
Stepping on the same rack for the second time...
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2023 17:08
Шановний учасник!
Висловлюємо вдячність за проявлений інтерес до закупівлі Взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Чоботи гумові). Ми зацікавлені у придбанні якісного речового майна для потреб Збройних Сил України у строки визначені заявкою Тилу Командування Сил логістики Збройних Сил України на закупівлю речового майна та послуг у 2023 році щодо першочергових потреб військовослужбовців ЗСУ.
У разі, якщо у період уточнення інформації у Вас виникнуть більш конкретні питання щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, ми будемо раді надати Вам відповідні аргументовані роз’яснення.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Гумові чоботи (18812200-6) (Чоботи гумові)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 11 475 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 114 750,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 114750 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює за кожним лотом окремо 1 % вартості договору про закупівлю
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25000 пар
Чоботи гумові
ДК 021:2015: 18812200-6 — Гумові чоботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 жовтня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату (далі – рахунок) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 114750 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює за кожним лотом окремо 1 % вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ" 11 475 000,00
UAH з ПДВ
11 475 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2023 14:12
Електронний підпис
13 жовтня 2023 14:12
Довідка ст. 17.pdf.p7s
13 жовтня 2023 14:12
ТОВ_РІН_СПЕЦОДЯГ.pdf.p7s
13 жовтня 2023 14:12
ТОВ_РІН_СПЕЦОДЯГ.pdf
13 жовтня 2023 14:12
Довідка юр.zip
13 жовтня 2023 14:12
Довідка щодо підстав.pdf
13 жовтня 2023 14:12
Довідка фіз.zip
13 жовтня 2023 14:12
Довідка ст. 17.pdf
13 жовтня 2023 14:00
Електронний підпис
13 жовтня 2023 13:58
Електронний підпис
10 жовтня 2023 16:11
Електронний підпис
09 жовтня 2023 17:07
Електронний підпис
09 жовтня 2023 17:07
Електронний підпис
09 жовтня 2023 16:57
Підписаний_Выписка .pdf.pdf
09 жовтня 2023 16:57
Підписаний_Выписка .pdf.pdf
09 жовтня 2023 16:57
Підписаний_Licenz.pdf
09 жовтня 2023 16:57
13_ Витяг ЮО.pdf
09 жовтня 2023 16:57
9_ Статут рін спец.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
7_ Наказ 1 - на Директора.pdf
09 жовтня 2023 16:57
11_ вятяг ПДВ.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
11_ вятяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2023 16:57
2_1_довідка ст 17.1.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
9_ Статут рін спец.pdf
09 жовтня 2023 16:57
2_6_ТОВ_РІН_СПЕЦОДЯГ.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
4_ 4 ДФ за 2 квартал 2023.pdf
09 жовтня 2023 16:57
2_1_довідка ст 17.1.pdf
09 жовтня 2023 16:57
10_ Виписка рін спец.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
10_ Виписка рін спец.pdf
09 жовтня 2023 16:57
2_6_ТОВ_РІН_СПЕЦОДЯГ.pdf
09 жовтня 2023 16:57
3_ Довідка МТБ.pdf
09 жовтня 2023 16:57
4_ 4 ДФ за 2 квартал 2023.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
13_ Витяг ЮО.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
2_ довідка ст 17.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
2_ довідка ст 17.pdf
09 жовтня 2023 16:57
3_ Довідка МТБ.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
15_ АКТ_29.09.2023.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
18_ ГЛ щодо дефектів.pdf.p7s
09 жовтня 2023 16:57
18_ ГЛ щодо дефектів.pdf
09 жовтня 2023 16:57
16_2_ГЛ РЕАЛПАКС Дефекти.pdf
09 жовтня 2023 16:57
15_ АКТ_29.09.2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
#43954218
Переможець 11 475 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2023 18:26

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 пару) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2023 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІН-СПЕЦОДЯГ"
#43954218
11 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 11:42
Дод. угода № 3 від 05.12.2023 до договору № 286-3-23-385 ТОВ РІН-СПЕЦОДЯГ.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 11:42
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 14:38
Дод. угода № 2 від 17.11.2023 до договору № 286-3-23-385 ТОВ РІН-СПЕЦОДЯГ.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 14:31
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 13:40
Дод. угода № 1 від 26.10.2023 до договору № 286-3-23-385 ТОВ РІН-СПЕЦОДЯГ.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 13:39
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 15:27
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 385.doc укладений
17 жовтня 2023 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення та зміна місця постачання
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/385
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну постачання товару
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/385
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 Договору (РОСТОВКА)
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/385
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML