Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином (код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини)
Очікувана вартість
735 125,00 UAH
UA-2023-09-25-012522-a ● 4ec408a5e34a405988e4d38cc66f41f3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146311 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21 |
Контактна особа: |
Могила Наталія Юріївна 380577251590 okt_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 735 125,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 675,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на договір між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29405 метри квадратні
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином (код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади освіти Новобаварського району м. Харків відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 листопада 2023
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 14 календарних днів у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2023 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2023 16:29 |
Оголошення.docx | |
25 вересня 2023 16:29 |
Додатки до ТД.docx | |
25 вересня 2023 16:28 |
Додаток 2.docx | |
25 вересня 2023 16:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чому термін експлуатації 2 роки?
Дата подання: 26 вересня 2023 09:30
Дата відповіді: 28 вересня 2023 09:24
Шановний Замовнику, у вас зазначено, що строк експлуатації вогнезахисту повинен складати не менше 2 років з моменту підписання акту прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння. А ви вкурсі, що за такі кошти можливо зробити на 5 років (не менше 5 років)? Чи ви хочете кожні 2 роки проводити торги та залучати того ж самого підрядника для вогнезахисної обробки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику відповідно до Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: «Строк експлуатації вогнезахисту повинен складати не менше 2 років з моменту підписання акту прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння» - Замовником вказано мінімальний термін, тобто Ви як можливий Учасник вказуєте свій термін експлуатації.
Експертна організація не може залучатися в інспекційоного органу!
Дата подання: 26 вересня 2023 09:36
Дата відповіді: 28 вересня 2023 09:07
Шановний Замовнику, у вас у Додатку 1 тендерної документації зазначено наступне: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; копію атестату про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) в сфері інспектування вогнезахисного обробляння; лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час підписання акту прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту та проведення інспектування." А чи знає замовник, що для перевірки залучається ІНСПЕКЦІЙНИЙ орган, і ні як не ЕКСПЕРТНА організація. Це різні поняття, і різна сфера діяльності!!! Відкрийте ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) та переконтаєтеся в цьому!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп. 6 ч. 1 ст. 3 ЦК України загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Також ч. 5 ст. 12 ЦК України надана наступна дефініція принципу презумпції доброчесності – «Якщо законом встановлені правові наслідки недобросовісного або нерозумного здійснення особою свого права, вважається, що поведінка особи є добросовісною та розумною, якщо інше не встановлено судом».
Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі.
Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі.
Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Можлива змова у сфері інспектування
Дата подання: 26 вересня 2023 09:46
Дата відповіді: 28 вересня 2023 09:06
Шановний Замовнику, у вас у Додатку 1 тендерної документації зазначено наступне: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; копію атестату про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) в сфері інспектування вогнезахисного обробляння; лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час підписання акту прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту та проведення інспектування." А чи знає замовник, що учасник-виконавець, який сам обирає інспекційний орган, може увійти з ним в змову і тим самим надати неякісні послуги?! А чи розуміє замовник, що кошти, які будуть закладені на інспектування, будуть просто викинуті на смітник, замість того, щоб заощадити їх, так як учасник-виконавець вибере сам собі лояльного до нього інспекційний орган?!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп. 6 ч. 1 ст. 3 ЦК України загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Також ч. 5 ст. 12 ЦК України надана наступна дефініція принципу презумпції доброчесності – «Якщо законом встановлені правові наслідки недобросовісного або нерозумного здійснення особою свого права, вважається, що поведінка особи є добросовісною та розумною, якщо інше не встановлено судом».
Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі.
Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі.
Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Послання виконавцю
Дата подання: 26 вересня 2023 09:50
Дата відповіді: 28 вересня 2023 09:07
А чи розуміє учасник-виконавець (поки не будемо писати хто), що не треба займатися дурістю в інших тендерах?!!!
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами та доповненнями): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації….» - Ваше питання не відповідає даним вимогам.
Замовнику, просимо Вас прибрати дискримінаційні Вимоги
Дата подання: 28 вересня 2023 09:23
Дата відповіді: 30 вересня 2023 18:42
1.Сертифікат SA 8000:2014- сфера його призначення не відноситься до даних робіт!!! Яка мета його встановлення? Наявність у Вашого Переможця?
2. Технічне завдання не містить Висоту більше 5 м, а Ви вимагаєте Оригінал або копію декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки – роботи верхолазні, що виконуються на висоті п’ять метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. навіщо?
в жодній школі, гімназії відсутня висота між полом та покрівлею 5 метрів.
Приберіть дані лобіюючі вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу низки порушених питань повідомляємо наступне.
Правова регламентація розробки тендерної документації та встановлення кваліфікаційних критеріїв передбачена Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Фундаментальні складові стандарту SA8000 засновані на Загальній декларації прав людини ООН, конвенціях Міжнародної Організації Праці, міжнародних нормах, які спрямовані на захист прав людини, та національному законодавстві про працю. Довідковими документами аудиту нормативної сертифікації стандарту SA8000 є відповідний сертифікат SA8000:2014.
Отже, Замовник вважає за необхідне надання Учасником вищевказаного сертифікату, який свідчить про дотримання певного обсягу критеріїв стандарту, з метою отримання підтвердження належної організації виробничого процесу, що унеможливлює порушення прав та норм діючого законодавства при виконанні зазначених Замовником для придбання робіт.
Відповідно до п. 18 групи Б видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зазначених в Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», верхолазні роботи виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 8).
Отримання вищевказаної декларації також необхідно для проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 3) групи Б видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зазначених в Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Згідно з нормативним визначенням термінів, які передбачені абзацами 4 та 5 п. 2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62, роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ. Роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
З наведеного можливо дійти висновку, що при організації виконання зазначених робіт базовою відмінністю є належні засоби індивідуального захисту.
Отже, для дотримання найбільш високого рівня індивідуального захисту виконавця робіт (персоналу виконавця робіт), враховуючи потенційну необхідність та/або можливість застосування спеціалізованого обладнання на різній висоті, з метою своєчасного та якісного виконання вищевказаних робіт Замовник зазначив передбачену приписами чинного законодавства декларацію в переліку необхідних документів.
Додатково Замовник звертає увагу, що складена тендерна документація (з додатками) не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель, адже, прийняти участь у відповідному закупівельному процесі може необмежена кількість Учасників, які відповідають визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям.
Також замовник пропонує ознайомитися із роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації, викладеними в листі Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06.
Правова регламентація розробки тендерної документації та встановлення кваліфікаційних критеріїв передбачена Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Фундаментальні складові стандарту SA8000 засновані на Загальній декларації прав людини ООН, конвенціях Міжнародної Організації Праці, міжнародних нормах, які спрямовані на захист прав людини, та національному законодавстві про працю. Довідковими документами аудиту нормативної сертифікації стандарту SA8000 є відповідний сертифікат SA8000:2014.
Отже, Замовник вважає за необхідне надання Учасником вищевказаного сертифікату, який свідчить про дотримання певного обсягу критеріїв стандарту, з метою отримання підтвердження належної організації виробничого процесу, що унеможливлює порушення прав та норм діючого законодавства при виконанні зазначених Замовником для придбання робіт.
Відповідно до п. 18 групи Б видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зазначених в Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», верхолазні роботи виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 8).
Отримання вищевказаної декларації також необхідно для проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 3) групи Б видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зазначених в Додатку 2 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Згідно з нормативним визначенням термінів, які передбачені абзацами 4 та 5 п. 2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62, роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ. Роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ.
З наведеного можливо дійти висновку, що при організації виконання зазначених робіт базовою відмінністю є належні засоби індивідуального захисту.
Отже, для дотримання найбільш високого рівня індивідуального захисту виконавця робіт (персоналу виконавця робіт), враховуючи потенційну необхідність та/або можливість застосування спеціалізованого обладнання на різній висоті, з метою своєчасного та якісного виконання вищевказаних робіт Замовник зазначив передбачену приписами чинного законодавства декларацію в переліку необхідних документів.
Додатково Замовник звертає увагу, що складена тендерна документація (з додатками) не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель, адже, прийняти участь у відповідному закупівельному процесі може необмежена кількість Учасників, які відповідають визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям.
Також замовник пропонує ознайомитися із роз’ясненнями щодо змісту тендерної документації, викладеними в листі Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06.
Щодо терміну експлуатації 2 роки
Дата подання: 28 вересня 2023 15:04
Дата відповіді: 30 вересня 2023 19:21
Тобто ви серйозно вважаєте, що ви написали термін експлуатації не менше 2-ох років, а хтось вам надасть тендерну пропозицію з вищим терміном експлуатації?! Ще раз наголушуємо, що для економії бюджетних коштів, термін експлуатації повинен бути не менше 5 років! Внесіть зміни, і побачите, що відбудеться. Просто порахуйте, за 10 років вам необхідно буде зробити 5 (П'ЯТЬ!!!) оброблянь терміном експлуатації 2 роки, і, УВАГА, 2 (ДВА!!!) обробляння, терміном 5 років!!! Як то кажуть, відчуйте різницю, а ми добавимо "ТА ЕКОНОМІЮ"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, правова регламентація розробки тендерної документації та встановлення кваліфікаційних критеріїв передбачена Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»: «Строк експлуатації вогнезахисту повинен складати не менше 2 років з моменту підписання акту прийняття виконаних робіт з вогнезахисного обробляння».
Щодо експертної організації замість інспеційного органу (потрібен інспеційний орган!)
Дата подання: 28 вересня 2023 15:10
Дата відповіді: 30 вересня 2023 18:46
Ніхто не пише про дискримінацію, пишуть про неправильне трактування, а саме: НЕОБХАДНО ЗАМІНИТИ ЕКСПЕРТНУ ОРГАНІЗАЦІЮ НА ІНСПЕКЦІЙНИЙ ОРГАН! Ось і все. Після виконання робіт (надання послуг), побачите, хто буде проводити інспектування, ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ, чи ІНСПЕКЦІЙНИЙ ОРГАН! Краще викладіть одразу правильно в тендерній документації.
Відповідь: У додатку №1 ТД формулювання "експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту" - означає що Виконавець за власний рахунок залучає організацію, яка має відповідний рівень експертності у оцінці відповідності вогнезахисту - тобто являється інспекційним органом.
У Додатку №2 ТД у пункті 5.1 проект договору саме так і зазначено:
5.1. Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі наданих послуг Замовник зобов’язаний розпочати їх приймання протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення. Передача наданих послуг Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються Актом здачі-приймання наданих послуг. До акту здачі-приймання наданих послуг Виконавцем надається акт прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту, підписаним акредитованим інспекційним органом, залученим у якості третьої сторони до перевірки відповідності (з переліком документів, що додаються до цього акта), копія протоколу випробувань зразків вогнезахищеної деревини щодо визначення якості вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій, виданий акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, яка має свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для визначення якості виконаних послуг.
У Додатку №2 ТД у пункті 5.1 проект договору саме так і зазначено:
5.1. Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі наданих послуг Замовник зобов’язаний розпочати їх приймання протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення. Передача наданих послуг Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються Актом здачі-приймання наданих послуг. До акту здачі-приймання наданих послуг Виконавцем надається акт прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту, підписаним акредитованим інспекційним органом, залученим у якості третьої сторони до перевірки відповідності (з переліком документів, що додаються до цього акта), копія протоколу випробувань зразків вогнезахищеної деревини щодо визначення якості вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій, виданий акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, яка має свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для визначення якості виконаних послуг.
Щодо можливої змови у сфері інспектування
Дата подання: 28 вересня 2023 15:12
Дата відповіді: 30 вересня 2023 18:46
Це не припущення, це спеціально закладена корупційна складова. Яким чином і для чого сам виконавець буде залучати інспекційний орган для перевірки себе ж? А?
Відповідь: У додатку №1 ТД формулювання "експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту" - означає що Виконавець за власний рахунок залучає організацію, яка має відповідний рівень експертності у оцінці відповідності вогнезахисту - тобто являється інспекційним органом. У Додатку №2 ТД у пункті 5.1 проект договору саме так і зазначено: 5.1. Після одержання повідомлення Виконавця про готовність до передачі наданих послуг Замовник зобов’язаний розпочати їх приймання протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення. Передача наданих послуг Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюються Актом здачі-приймання наданих послуг. До акту здачі-приймання наданих послуг Виконавцем надається акт прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту, підписаним акредитованим інспекційним органом, залученим у якості третьої сторони до перевірки відповідності (з переліком документів, що додаються до цього акта), копія протоколу випробувань зразків вогнезахищеної деревини щодо визначення якості вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій, виданий акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, яка має свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань у сфері поширення державного метрологічного нагляду згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» для визначення якості виконаних послуг.
Щодо послання виконавцю
Дата подання: 28 вересня 2023 15:16
Дата відповіді: 30 вересня 2023 18:39
Виявляється, що в цю гру можливо грати вдвох! За необхадності можемо продовжувати ..., питань і невідповідностей більше ніж досить.
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами та доповненнями): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації….» - Ваше питання не відповідає даним вимогам.
Виконавець
Дата подання: 29 вересня 2023 12:44
Дата відповіді: 30 вересня 2023 19:06
Хто переможець? ІСО під нього підібрали? з 30 видів вибрали які є у Вашого переможця, прекрасна робота адміністрації!!! Слаба у Вас соціальна відповідальність!!!
Замовнику, в у Вас є ці сертифікати???? Здається Ви не проходите для учасників в кого вони є!!
А як Вам Вимога "Оригінал або копію декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки – роботи верхолазні, що виконуються на висоті п’ять метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, при складанні тендерної документації, Замовником визначені певні вимоги, які будуть направлені на участь кваліфікованих учасників та отримання якісних послуг, які не є дискримінаційними. Наголошуємо, якщо у вас немає змоги надати той чи інший документ при наданні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, Замовник не має права змінювати вимоги до предмету закупівлі тільки тому, що у можливого учасника немає того чи іншого документа і він не хоче його отримувати. Зауважимо, що встановлені тендерною документацією вимоги не містять вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, а направлені на отримання якісних послуг, які будуть відповідати нормативним вимогам.
Послуги протипожежного призначення, в тому числі і послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій регламентуються та регулюються великою кількістю нормативно-правових документів, які включають законодавчу базу з питань пожежної безпеки, охорони праці, техніки безпеки тощо.
Зазначаємо, що в чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови, з метою отримання послуг. Отримати необхідні посвідчення, довідки, сертифікати відповідності встановленим вимогам, тощо, може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності, який дотримується вимог безпеки, пожежної безпеки, екологічної безпеки, охорони праці і т.д..
Послуги протипожежного призначення, в тому числі і послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій регламентуються та регулюються великою кількістю нормативно-правових документів, які включають законодавчу базу з питань пожежної безпеки, охорони праці, техніки безпеки тощо.
Зазначаємо, що в чинному законодавстві України відсутній вичерпний перелік необхідних документів, які Замовник повинен або має право вимагати від учасників щодо закупівлі. Тому, Замовник самостійно формує умови, з метою отримання послуг. Отримати необхідні посвідчення, довідки, сертифікати відповідності встановленим вимогам, тощо, може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності, який дотримується вимог безпеки, пожежної безпеки, екологічної безпеки, охорони праці і т.д..
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-25-012522-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 26 вересня 2023 09:38
Статуси експертної організації та інспекційного органу різні!!!
Шановний Замовнику, у вас у Додатку 1 тендерної документації зазначено наступне: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; копію атестату про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) в сфері інспектування вогнезахисного обробляння; лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час підписання акту прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту та проведення інспектування." А чи знає замовник, що для перевірки залучається ІНСПЕКЦІЙНИЙ орган, і ні як не ЕКСПЕРТНА організація. Це різні поняття, і різна сфера діяльності!!! Відкрийте ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) та переконтаєтеся в цьому! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 ТД та привести ТД до нормативних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2023 09:05
Відповідно до пп. 6 ч. 1 ст. 3 ЦК України загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Також ч. 5 ст. 12 ЦК України надана наступна дефініція принципу презумпції доброчесності – «Якщо законом встановлені правові наслідки недобросовісного або нерозумного здійснення особою свого права, вважається, що поведінка особи є добросовісною та розумною, якщо інше не встановлено судом».
Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі.
Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі.
Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦПРОМ" |
716 305,80
UAH з ПДВ
|
716 305,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСПЕЦПРОМ" #30652954 |
Переможець |
716 305,80
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 14:22
|
договір 81 1.PDF | укладений |
18 жовтня 2023 14:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином (код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини) | 29405 | метри квадратні |
24,36
UAH з ПДВ
|