Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 (талони), Дизельне паливо (талони) (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
4 023 630,00 UAH
UA-2023-09-25-010437-a c92f3bc9f48440c0b56ccc94c50cfd7f
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаненко Лариса Михайлівна

380733184711 l.stepanenko@radon.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН"
Код ЄДРПОУ: 43068161
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Контактна особа: Степаненко Лариса Михайлівна
380733184711
l.stepanenko@radon.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 023 630,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 118,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місце поставки товару: 03083, Україна, місто Київ, вул. Пирогівський шлях, 50. Номенклатурна позиція – 09132000-3 – Бензин; 09134200-9 - Дизельне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27300 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
43300 літр
Дизельне паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за переданий Товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар та Акту приймання-передачі талонів на пальне Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 вересня 2023 15:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 жовтня 2023 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2023 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2023 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2023 17:56
Перелік змін №2 до Тендерної Документації.docx
03 жовтня 2023 17:56
Тендерна документація Нафта і дистиляти (зі змінами №2).docx
02 жовтня 2023 17:39
Тендерна документація Нафта і дистиляти (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
Тендерна документація Нафта і дистиляти.docx
03 жовтня 2023 17:56
Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт Договору) (зі змінами 03.10.23).docx
02 жовтня 2023 17:39
Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт Договору) (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт Договору).docx
03 жовтня 2023 17:56
Додаток 4 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx
02 жовтня 2023 17:39
Додаток 4 до тендерної документації (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
Додаток 4 до тендерної документації.docx
03 жовтня 2023 17:56
Додаток 3 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx
02 жовтня 2023 17:39
Додаток 3 до тендерної документації (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
Додаток 3 до тендерної документації.docx
03 жовтня 2023 17:56
Додаток 2 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx
02 жовтня 2023 17:38
Додаток 2 до тендерної документації (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
Додаток 2 до тендерної документації.docx
03 жовтня 2023 17:56
Додаток 1 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx
02 жовтня 2023 17:38
Додаток 1 до тендерної документації (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
Додаток 1 до тендерної документації.docx
03 жовтня 2023 17:56
ОГОЛОШЕННЯ (зі змінами 03.10.23).docx
02 жовтня 2023 17:38
ОГОЛОШЕННЯ (зі змінами).docx
25 вересня 2023 15:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx
02 жовтня 2023 17:39
Перелік змін №1 до Тендерної Документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін змін до договору
Дата подання: 28 вересня 2023 12:53
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:39
Добрий день! Плануємо приймати участь у закупівлі. У зв'язку із введенням воєнного стану у країні (можливі непередбачені обставини, такі як повітряні тривоги, комендантські години, аварійні відключення електропостачання та інше), просимо внести зміни до Договору Додаток 5, а саме до пунктів : "6.3. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю уповноваженому представнику Покупця, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10% від ціни невідвантаженого Товару (кількість та марка Товару у якому представнику/працівнику Покупця відмолено у відвантаженні, обумовлюється кількістю нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на талоні, по якому було надано відмову від відвантаження). 6.4. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." . Пропонуємо вилучити вищевказані пункти або зменшити відповідальність . а саме зменшити розмір штрафу до 0,1 % по обом пунктам".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до п. 6 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до ст.627 Цивільного кодексу України (надалі також - "ЦК України") зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно зі ст. 526 ЦК України та ст. 193 Господарського Кодексу України (надалі також – "ГК України") зобов'язання потрібно виконувати належним чином відповідно до їх умов, а також вимог закону та інших правових актів. Якщо в зобов'язанні встановлено строк (дату) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (ч. 1 ст. 530 ЦК України). Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно з ч. 3 ст. 549 ЦК України пенею є неустойка, яку обчислюють у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення. Господарським законодавством закріплено, що в разі, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції належить застосовувати в розмірі, передбаченому договором. Розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання, або в певній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) (ч. 4 ст. 231 Господарського Кодексу України). Беручи до уваги положення ч. 2 ст. 9 ЦК України та ч. 2 ст. 4 ГК України, які відсилають до спеціальних норм, що регулюють господарські відносини, сторони господарського договору мають право забезпечувати пенею виконання будь-якого зобов'язання. Виходячи з принципу свободи договору (ч. 3 ст. 549 ЦК України), за допомогою пені сторони в договорі можуть забезпечити, зокрема, виконання негрошового зобов'язання.
Окрім того, ст. 218 Господарського кодексу України передбачено що, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
Просимо звернути увагу, що в додатку №5 до Тендерної документації "Проєкт Договору", міститься розділ "7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)", що дасть змогу Продавцю/Покупцю, у разі настання таких обставин скористатись правом на відстрочення виконання зобов'язань без накладення штрафних санкцій, саме у разі настання таких обставин.
Отже наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію. Дякуємо за звернення!
Внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 03 жовтня 2023 14:25
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 16:15
Добрий день! Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація) п.1 в частині "Учасник має надати підтвердження знаходження не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені нижче) на відстані (в радіусі) не більше 3км* та не менше 9 (дев'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться структурні підрозділи Замовника, та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у довідці, складеній за довільною формою, із зазначенням адреси їх розташування. Усі запропоновані Учасником АЗС повинні бути обладнані терміналами для відпуску палива по паливних талонах. Таким чином, Учасник повинен мати власну, орендовану та/або таку, що використовується на договірних умовах, укладених з суб’єктом господарювання (партнером), який має відповідні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та безпосередньо здійснює відпуск (заправку автотранспорту) палива через мережу АЗС (за талонами зразка Учасника) мережу АЗС для відпуску товару за талонами на території Україні (окрім тимчасово окупованих територій) зокрема, у наступних населених пунктах**: м. Дніпро, м. Київ, м. Львів, м. Одеса, м. Харків, у тому числі АЗС, розташованих на відстані (в радіусі) не більше 3 км*, від місць де знаходяться структурні підрозділи Замовника, – на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника з переліком таких АЗС, зазначенням найменування та адреси (з зазначенням в примітках приналежності АЗС – "власна, орендована та/або партнераська"), а також із зазначенням торгівельної марки/бренду талонів, за якими відпускається товар. Місцезнаходження структурних підрозділів (місця дислокації транспорту Замовника): - м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 24Б; - м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 50; вул. Комунальна,1; - м. Львів, вул. Таджицька, 4; - м. Одеса, вул. Братів Поджио,10; - м. Харків, вул. Косарєва, 1.". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що порушує частину 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі " згідно якого Замовники не можуть встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та скорочує коло учасників. Пропонуємо прибрати дану вимогу, або змінити до вимог тендерної документації до внесення змін, а саме "Учасник має надати підтвердження знаходження не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені нижче) на відстані (в радіусі) не більше 10 км* та не менше 5 (п'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться структурні підрозділи Замовника", Також просимо внести зміни до Додатку 1 п.15 "15. У разі, якщо запропоновані у складі тендерної пропозиції Учасника відповідні АЗС, де буде здійснюватися отримання Замовником Бензину А-95, Дизельного палива за талонами не є власними, а є партнера/ів. В такому разі, для підтвердження можливості здійснення заправлення автотранспорту Замовника суб’єктом господарювання (партнером), Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал листа гарантії від суб’єкта господарювання (партнера), на АЗС якого безпосередньо буде здійснюватися відпуск (заправка автотранспорту) палива через мережу АЗС, з гарантією цілодобового та безперебійного здійснення заправлення автотранспорту Замовника протягом усього терміну дії талонів за якими здійснюватиметься заправка автотранспорту Замовника на зазначених АЗС та ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним. Лист повинен бути виданий на ім’я Замовника даної закупівлі та Учасника та повинен містити назву (бренд) під якою працюють АЗС, місцезнаходження кожної АЗС (адресу) та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити вихідний №, дату, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція Учасника.", а саме прибрати вимогу надати ліцензію на право роздрібної торгівлі (так як така ліцензія надається на кожну АЗК ), або для участі в торгах надати номери ліцензій на кожну АЗК та гарантійний лист з гарантуванням наявності ліцензій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) з урахуванням потреб Замовника для забезпечення господарської діяльності.
Метою діяльності ДСП "Об'єднання "Радон" є забезпечення інтересів держави у сфері поводження з радіоактивними відходами (РАВ), а також техногенно-підсиленими джерелами природного походження, та задоволення потреб населення, підприємств, установ та організацій будь якої форми власності в послугах у сфері поводження з РАВ та іншими техногенними відходами.
В свою чергу вимогу, щодо наявності в Учасника не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені в Додатку 2 до тендерної документації) на відстані (в радіусі) не більше 3км. та не менше 9 (дев'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться такі структурні підрозділи Замовника, встановлено виходячи з виробничих потреб Замовника та задля забезпечення безперебійної господарської діяльності, зокрема, для забезпечення можливості щоденної заправки автотранспортних засобів Замовника та мінімальних витрат (в часовому та грошовому обсязі) при переїзді від структурних підрозділів Замовника до АЗС, а також задля можливості заправлення автотранспорту замовника під час виконання виробничих завдань.
Хочемо зауважити, що умовами тендерної документації для Учасників процедури закупівлі, окрім іншого, передбачена можливість пропонування відповідних АЗС партнерів (Учасник може пропонувати будь яку одну або декілька мереж АЗС та/або окремих АЗС) через які здійснюватиметься заправлення автотранспорту Замовника. Таким чином Замовником максимально розширено коло потенційних Учасників.
У свою чергу, відстань від місця дислокації транспорту Замовника до автозаправних станцій повинна бути якомога меншою, такою що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автомобілів з мінімальними затратами часу та кількості використаного палива, та як наслідок – економії бюджетних коштів.
Таким чином, зазначена вимога щодо відстані (радіусу) розташування АЗС від місця дислокації транспорту Замовника, визначена Замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів Замовника (в тому числі і аварійних бригад). Тому в даному випадку Замовник визначив, що відстань від місця дислокації транспорту Замовника до автозаправних станцій для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його господарську діяльність, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Враховуючи те, що при проведенні закупівлі, Замовник керується принципами ефективного та раціонального використання коштів при забезпеченні необхідних потреб власного підприємства, вимоги Додатку 2 до тендерної документації в цій частині залишаються без змін.
Отже, наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію.
Щодо вимог про внесення змін до "Пункт 15 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, Замовником внесені зміни до пункту 15 та Додаток 1 до тендерної документації викладено у новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОККО-СЕРВІС" 4 024 200,00
UAH з ПДВ
4 024 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 жовтня 2023 15:08
Електронний підпис
07 жовтня 2023 15:08
Електронний підпис
07 жовтня 2023 11:53
Лист лайт РАДОН.pdf
07 жовтня 2023 11:53
ISO 14001.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Ліцензійний дог.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2023 11:53
витяг 14.09.2023.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Аналогічний договір.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Листи -Згоди Партнерів.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Якісні ДП-З комплект.pdf
07 жовтня 2023 11:53
80098_Атестат 06.05.2022.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Якісні А-95 ОС завірені.pdf
07 жовтня 2023 11:53
80098_сфера 06.05.2022.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Якісні ДП-Л ОС пакет.pdf
07 жовтня 2023 11:53
КОД1.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Лист Драйв Радон.pdf.p7s.zip
07 жовтня 2023 11:53
Лист лайт РАДОН.pdf.p7s.zip
07 жовтня 2023 11:53
Договори та листи АЗС.pdf
07 жовтня 2023 11:53
ISO 9001.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Якісні А-95 ОС пакет.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Договір на бланку.pdf
07 жовтня 2023 11:53
Лист Драйв Радон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО-СЕРВІС"
#44838860
Відхилено 4 024 200,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2023 16:55

Документи

09 жовтня 2023 16:55
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій