Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 (талони), Дизельне паливо (талони) (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Очікувана вартість
4 023 630,00 UAH
UA-2023-09-25-010437-a ● c92f3bc9f48440c0b56ccc94c50cfd7f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
Код ЄДРПОУ: | 43068161 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна , Київська обл., Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
Контактна особа: |
Степаненко Лариса Михайлівна 380733184711 l.stepanenko@radon.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 023 630,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 118,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Місце поставки товару: 03083, Україна, місто Київ, вул. Пирогівський шлях, 50. Номенклатурна позиція – 09132000-3 – Бензин; 09134200-9 - Дизельне паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27300 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
43300 літр
Дизельне паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03083, Україна, Київська область, Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за переданий Товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на Товар та Акту приймання-передачі талонів на пальне | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 17:56 |
Перелік змін №2 до Тендерної Документації.docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
Тендерна документація Нафта і дистиляти (зі змінами №2).docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт Договору) (зі змінами 03.10.23).docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
Додаток 4 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
Додаток 3 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
Додаток 2 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (зі змінами 03.10.23).docx | |
03 жовтня 2023 17:56 |
ОГОЛОШЕННЯ (зі змінами 03.10.23).docx | |
02 жовтня 2023 17:39 |
Перелік змін №1 до Тендерної Документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін змін до договору
Дата подання: 28 вересня 2023 12:53
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:39
Добрий день!
Плануємо приймати участь у закупівлі. У зв'язку із введенням воєнного стану у країні (можливі непередбачені обставини, такі як повітряні тривоги, комендантські години, аварійні відключення електропостачання та інше), просимо внести зміни до Договору Додаток 5, а саме до пунктів : "6.3. За безпідставну відмову від відвантаження Товару по талонах на АЗС частково або повністю уповноваженому представнику Покупця, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10% від ціни невідвантаженого Товару (кількість та марка Товару у якому представнику/працівнику Покупця відмолено у відвантаженні, обумовлюється кількістю нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на талоні, по якому було надано відмову від відвантаження).
6.4. За безпідставну відмову у передачі Покупцю талонів на Товар, Продавець зобов’язаний сплатити Покупцю штраф у розмірі 10 (десяти) % від ціни Договору." . Пропонуємо вилучити вищевказані пункти або зменшити відповідальність . а саме зменшити розмір штрафу до 0,1 % по обом пунктам".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Відповідно до п. 6 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до ст.627 Цивільного кодексу України (надалі також - "ЦК України") зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно зі ст. 526 ЦК України та ст. 193 Господарського Кодексу України (надалі також – "ГК України") зобов'язання потрібно виконувати належним чином відповідно до їх умов, а також вимог закону та інших правових актів. Якщо в зобов'язанні встановлено строк (дату) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (ч. 1 ст. 530 ЦК України). Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно з ч. 3 ст. 549 ЦК України пенею є неустойка, яку обчислюють у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення. Господарським законодавством закріплено, що в разі, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції належить застосовувати в розмірі, передбаченому договором. Розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання, або в певній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) (ч. 4 ст. 231 Господарського Кодексу України). Беручи до уваги положення ч. 2 ст. 9 ЦК України та ч. 2 ст. 4 ГК України, які відсилають до спеціальних норм, що регулюють господарські відносини, сторони господарського договору мають право забезпечувати пенею виконання будь-якого зобов'язання. Виходячи з принципу свободи договору (ч. 3 ст. 549 ЦК України), за допомогою пені сторони в договорі можуть забезпечити, зокрема, виконання негрошового зобов'язання.
Окрім того, ст. 218 Господарського кодексу України передбачено що, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
Просимо звернути увагу, що в додатку №5 до Тендерної документації "Проєкт Договору", міститься розділ "7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)", що дасть змогу Продавцю/Покупцю, у разі настання таких обставин скористатись правом на відстрочення виконання зобов'язань без накладення штрафних санкцій, саме у разі настання таких обставин.
Отже наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію. Дякуємо за звернення!
Згідно п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до п.17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Відповідно до ст.627 Цивільного кодексу України (надалі також - "ЦК України") зазначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Згідно зі ст. 526 ЦК України та ст. 193 Господарського Кодексу України (надалі також – "ГК України") зобов'язання потрібно виконувати належним чином відповідно до їх умов, а також вимог закону та інших правових актів. Якщо в зобов'язанні встановлено строк (дату) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (ч. 1 ст. 530 ЦК України). Статтею 230 Господарського кодексу України передбачено, що штрафними санкціями у цьому Кодексі визнаються господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов'язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов'язання.
Згідно з ч. 3 ст. 549 ЦК України пенею є неустойка, яку обчислюють у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення. Господарським законодавством закріплено, що в разі, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції належить застосовувати в розмірі, передбаченому договором. Розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання, або в певній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг) (ч. 4 ст. 231 Господарського Кодексу України). Беручи до уваги положення ч. 2 ст. 9 ЦК України та ч. 2 ст. 4 ГК України, які відсилають до спеціальних норм, що регулюють господарські відносини, сторони господарського договору мають право забезпечувати пенею виконання будь-якого зобов'язання. Виходячи з принципу свободи договору (ч. 3 ст. 549 ЦК України), за допомогою пені сторони в договорі можуть забезпечити, зокрема, виконання негрошового зобов'язання.
Окрім того, ст. 218 Господарського кодексу України передбачено що, підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення. У разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов'язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов'язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів.
Просимо звернути увагу, що в додатку №5 до Тендерної документації "Проєкт Договору", міститься розділ "7. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)", що дасть змогу Продавцю/Покупцю, у разі настання таких обставин скористатись правом на відстрочення виконання зобов'язань без накладення штрафних санкцій, саме у разі настання таких обставин.
Отже наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію. Дякуємо за звернення!
Внесення змін до тендерної документації.
Дата подання: 03 жовтня 2023 14:25
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 16:15
Добрий день! Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(Технічна специфікація) п.1 в частині "Учасник має надати підтвердження знаходження не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені нижче) на відстані (в радіусі) не більше 3км* та не менше 9 (дев'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться структурні підрозділи Замовника, та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у довідці, складеній за довільною формою, із зазначенням адреси їх розташування. Усі запропоновані Учасником АЗС повинні бути обладнані терміналами для відпуску палива по паливних талонах.
Таким чином, Учасник повинен мати власну, орендовану та/або таку, що використовується на договірних умовах, укладених з суб’єктом господарювання (партнером), який має відповідні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та безпосередньо здійснює відпуск (заправку автотранспорту) палива через мережу АЗС (за талонами зразка Учасника) мережу АЗС для відпуску товару за талонами на території Україні (окрім тимчасово окупованих територій) зокрема, у наступних населених пунктах**: м. Дніпро, м. Київ, м. Львів, м. Одеса,
м. Харків, у тому числі АЗС, розташованих на відстані (в радіусі) не більше 3 км*, від місць де знаходяться структурні підрозділи Замовника, – на підтвердження надати довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника з переліком таких АЗС, зазначенням найменування та адреси (з зазначенням в примітках приналежності АЗС – "власна, орендована та/або партнераська"), а також із зазначенням торгівельної марки/бренду талонів, за якими відпускається товар.
Місцезнаходження структурних підрозділів (місця дислокації транспорту Замовника):
- м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 24Б;
- м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 50; вул. Комунальна,1;
- м. Львів, вул. Таджицька, 4;
- м. Одеса, вул. Братів Поджио,10;
- м. Харків, вул. Косарєва, 1.".
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що порушує частину 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі " згідно якого Замовники не можуть встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників та скорочує коло учасників.
Пропонуємо прибрати дану вимогу, або змінити до вимог тендерної документації до внесення змін, а саме "Учасник має надати підтвердження знаходження не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені нижче) на відстані (в радіусі) не більше 10 км* та не менше 5 (п'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться структурні підрозділи Замовника",
Також просимо внести зміни до Додатку 1 п.15 "15. У разі, якщо запропоновані у складі тендерної пропозиції Учасника відповідні АЗС, де буде здійснюватися отримання Замовником Бензину А-95, Дизельного палива за талонами не є власними, а є партнера/ів. В такому разі, для підтвердження можливості здійснення заправлення автотранспорту Замовника суб’єктом господарювання (партнером), Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал листа гарантії від суб’єкта господарювання (партнера), на АЗС якого безпосередньо буде здійснюватися відпуск (заправка автотранспорту) палива через мережу АЗС, з гарантією цілодобового та безперебійного здійснення заправлення автотранспорту Замовника протягом усього терміну дії талонів за якими здійснюватиметься заправка автотранспорту Замовника на зазначених АЗС та ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним. Лист повинен бути виданий на ім’я Замовника даної закупівлі та Учасника та повинен містити назву (бренд) під якою працюють АЗС, місцезнаходження кожної АЗС (адресу) та зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС, містити вихідний №, дату, ПІБ та номер телефону уповноваженої особи, що його підписала та посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція Учасника.", а саме прибрати вимогу надати ліцензію на право роздрібної торгівлі (так як така ліцензія надається на кожну АЗК ), або для участі в торгах надати номери ліцензій на кожну АЗК та гарантійний лист з гарантуванням наявності ліцензій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) з урахуванням потреб Замовника для забезпечення господарської діяльності.
Метою діяльності ДСП "Об'єднання "Радон" є забезпечення інтересів держави у сфері поводження з радіоактивними відходами (РАВ), а також техногенно-підсиленими джерелами природного походження, та задоволення потреб населення, підприємств, установ та організацій будь якої форми власності в послугах у сфері поводження з РАВ та іншими техногенними відходами.
В свою чергу вимогу, щодо наявності в Учасника не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені в Додатку 2 до тендерної документації) на відстані (в радіусі) не більше 3км. та не менше 9 (дев'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться такі структурні підрозділи Замовника, встановлено виходячи з виробничих потреб Замовника та задля забезпечення безперебійної господарської діяльності, зокрема, для забезпечення можливості щоденної заправки автотранспортних засобів Замовника та мінімальних витрат (в часовому та грошовому обсязі) при переїзді від структурних підрозділів Замовника до АЗС, а також задля можливості заправлення автотранспорту замовника під час виконання виробничих завдань.
Хочемо зауважити, що умовами тендерної документації для Учасників процедури закупівлі, окрім іншого, передбачена можливість пропонування відповідних АЗС партнерів (Учасник може пропонувати будь яку одну або декілька мереж АЗС та/або окремих АЗС) через які здійснюватиметься заправлення автотранспорту Замовника. Таким чином Замовником максимально розширено коло потенційних Учасників.
У свою чергу, відстань від місця дислокації транспорту Замовника до автозаправних станцій повинна бути якомога меншою, такою що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автомобілів з мінімальними затратами часу та кількості використаного палива, та як наслідок – економії бюджетних коштів.
Таким чином, зазначена вимога щодо відстані (радіусу) розташування АЗС від місця дислокації транспорту Замовника, визначена Замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів Замовника (в тому числі і аварійних бригад). Тому в даному випадку Замовник визначив, що відстань від місця дислокації транспорту Замовника до автозаправних станцій для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його господарську діяльність, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Враховуючи те, що при проведенні закупівлі, Замовник керується принципами ефективного та раціонального використання коштів при забезпеченні необхідних потреб власного підприємства, вимоги Додатку 2 до тендерної документації в цій частині залишаються без змін.
Отже, наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію.
Щодо вимог про внесення змін до "Пункт 15 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, Замовником внесені зміни до пункту 15 та Додаток 1 до тендерної документації викладено у новій редакції.
Метою діяльності ДСП "Об'єднання "Радон" є забезпечення інтересів держави у сфері поводження з радіоактивними відходами (РАВ), а також техногенно-підсиленими джерелами природного походження, та задоволення потреб населення, підприємств, установ та організацій будь якої форми власності в послугах у сфері поводження з РАВ та іншими техногенними відходами.
В свою чергу вимогу, щодо наявності в Учасника не менше однієї АЗС біля кожного з місць дислокації транспорту Замовника (що наведені в Додатку 2 до тендерної документації) на відстані (в радіусі) не більше 3км. та не менше 9 (дев'яти) АЗС в кожному місті, де знаходяться такі структурні підрозділи Замовника, встановлено виходячи з виробничих потреб Замовника та задля забезпечення безперебійної господарської діяльності, зокрема, для забезпечення можливості щоденної заправки автотранспортних засобів Замовника та мінімальних витрат (в часовому та грошовому обсязі) при переїзді від структурних підрозділів Замовника до АЗС, а також задля можливості заправлення автотранспорту замовника під час виконання виробничих завдань.
Хочемо зауважити, що умовами тендерної документації для Учасників процедури закупівлі, окрім іншого, передбачена можливість пропонування відповідних АЗС партнерів (Учасник може пропонувати будь яку одну або декілька мереж АЗС та/або окремих АЗС) через які здійснюватиметься заправлення автотранспорту Замовника. Таким чином Замовником максимально розширено коло потенційних Учасників.
У свою чергу, відстань від місця дислокації транспорту Замовника до автозаправних станцій повинна бути якомога меншою, такою що забезпечуватиме можливість щоденної заправки автомобілів з мінімальними затратами часу та кількості використаного палива, та як наслідок – економії бюджетних коштів.
Таким чином, зазначена вимога щодо відстані (радіусу) розташування АЗС від місця дислокації транспорту Замовника, визначена Замовником, як пріоритетна, що пов’язана з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки автомобілів Замовника (в тому числі і аварійних бригад). Тому в даному випадку Замовник визначив, що відстань від місця дислокації транспорту Замовника до автозаправних станцій для здійснення заправки є складовою ефективності його роботи та обумовлена витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його господарську діяльність, у зв’язку із чим встановив цей критерій.
Враховуючи те, що при проведенні закупівлі, Замовник керується принципами ефективного та раціонального використання коштів при забезпеченні необхідних потреб власного підприємства, вимоги Додатку 2 до тендерної документації в цій частині залишаються без змін.
Отже, наведені вище умови тендерної документації, не є дискримінаційними, не протирічать ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям, не порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію.
Щодо вимог про внесення змін до "Пункт 15 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, Замовником внесені зміни до пункту 15 та Додаток 1 до тендерної документації викладено у новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
4 024 200,00
UAH з ПДВ
|
4 024 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Відхилено |
4 024 200,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 16:55
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій