Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звіт про укладений договір
Очікувана вартість
2 845 000,00 UAH
UA-2023-09-25-009135-a 2857b661c3844ca0a7a98739da5247d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамрай Володимир

380504059908 tender_sumy_oblad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"України"
Код ЄДРПОУ: 31931024
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Роменська, 79/2
Контактна особа: Шамрай Володимир
380504059908
tender_sumy_oblad@ukr.net
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонни
Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

25 вересня 2023 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-18-000011 ● 80a02b482a3340cfbbafccd050e86d20
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023 11:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.10.2023 № 30-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.10.2023 № 30-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-09-25-009135-a
25.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-19 10:30:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бітум нафтовий дорожній БНД 70/100 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-009135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівлі?
2. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
5. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ТОВ «ІЛВІ» (код ЄДРПОУ 36372452), з яким укладений договір поставки (купівлі-продажу) товару від 13 вересня 2023 № 1309/23 без використання електронної системи закупівель?
6. Чому Замовником було укладено з ТОВ «ІЛВІ» договір поставки (купівлі-продажу) товару від 13 вересня 2023 № 1309/23 раніш ніж оприлюднено оголошення про проведення закупівлі (25.09.2023)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-20 09:22:11

Відповідь на запит Держаудитслужби України

У відповідь на запит ДАСУ від 19.10.2023 року надаємо наступні пояснення. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Відповідно до ст. 2 вищевказаного закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
З наведеного вбачається, що не всі юридичні особи, які можуть забезпечувати потреби держави є замовниками у розумінні Закону, а лише ті, які не діють на комерційній основі, тобто є бюджетними установами (яскравим прикладом такої юридичної особи є Служби відновлення та розвитку інфраструктури в областях, а не Компанія чи її дочірні підприємства, оскільки останні діють виключно на комерційній основі з метою отримання прибутку і навіть виконуючи завдання щодо забезпечення безпеки дорожнього руху — здійснюється експлуатаційне утримання доріг на підставі договірних відносин між дочірніми підприємствами Компанії (підрядниками) та службами відновлення та розвитку інфраструктури в областях (Замовниками).
Крім того, Компанія чи її дочірні підприємства не здійснюють діяльності у сферах, зазначених в ч.2 ст. 2 вищевказаного закону.
Отже, після визначення того, що юридична особа забезпечує потреби держави і одночасно не діє на комерційній основі, необхідна наявність однієї із визначених ознак для замовника (розпорядник/одержувач бюджетних коштів; замовник володіє більшістю голосів у вищому органі управління; частка держави перевищує 50%).
Компанію створено наказом Укравтодору від 05.03.2002 року №93 на виконання Указу Президента України № 1056 від 08.11.2001р. та постанови КМУ № 221 від 28.02.2002, відповідно до якої засновником Компанії є держава в особі Державної служби автомобільних доріг України, що здійснює повноваження вищого органу управління Компанії. До статутного капіталу Компанії передано майно державних підприємств з наступним перетворенням їх у дочірні підприємства. Компанія є власником майна, переданого до її статутного капіталу (ст. 12 ЗУ «Про господарські товариства», ст. 115 ЦК України).
На виконання постанови КМУ № 221 від 28.02.2002 та рішення вищого органу управління Компанія виступила засновником дочірніх підприємств.
Згідно з установчими документами (статутами) дочірніх підприємств, останні створені відповідно до рішення вищого органу управління ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (на сьогодні АТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України») від 09.04.2002 № 156 на власності Компанії.
Управління дочірніми підприємствами здійснює Компанія через свої органи управління. Зазначене також підтверджується розпорядженням КМ України від 23.11.2011 № 1221-р «Питання управління Державною службою автомобільних доріг об’єктами державної власності», відповідно до якого затверджено перелік державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг, до яких ні Компанія, ні її дочірні підприємства не увійшли.
Таким чином, засновником і єдиним власником дочірніх підприємств є Компанія, що також вбачається й з загальнодоступних відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Попри те, дочірні підприємства як і сама Компанія діють виключно на комерційній основі з метою отримання прибутку, що безпосередньо вбачається із їх статутних документів.
Отже, дочірні підприємства Компанії, як і сама Компанія, не є Замовником у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» з огляду на таке:
• дочірнє підприємство не є органом державної влади та органом місцевого самоврядування;
• діяльність (господарську діяльність) дочірнього підприємства здійснює на комерційній (промисловій) основі;
• у статутному капіталі дочірнього підприємства відсутня державна або комунальна частка акцій (часток, паїв), яка перевищує 50 відсотків;
• дочірнє підприємство не належить до сфери управління Укравтодору та не здійснюють своєї господарської діяльності за рахунок фінансування з Державного бюджету України; не є уповноваженим розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, в межах такого фінансування;
• дочірнє підприємство не є ні державним унітарним підприємством, ні державним комерційним підприємством в силу ст. ст.73, 74 Господарського кодексу України: воно не утворено як державне унітарне підприємство компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної частки, без поділу її на частки, і не входить до сфери його управління; на праві господарського відання або оперативного управління за дочірнім підприємством не закріплено майно, що перебуває у державній власності і у найменуванні такого підприємства відсутні слова «державне підприємство»; управління підприємством здійснює директор, який призначається на посаду та звільняється з неї АТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (за погодженням з вищим органом Засновника); статутний капітал дочірнього підприємства не утворений у спосіб, передбачений для державного комерційного підприємства.
За таких обставин, дочірні підприємства Компанії та безпосередньо Компанія не являються юридичними особами публічного права, а дія ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами і доповненнями, як на замовників у розумінні вказаного закону не розповсюджується.
Дочірнє підприємство «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» здійснює оприлюднення укладених договорів в електронній системі публічних закупівель Prozorro для зручності здійснення своєї господарської діяльності та з метою залучення нових партнерів для своєї господарської діяльності.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 30.10.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-25-009135-a Відповідно до наказу управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 17.10.2023 №30-З здійснено моніторинг закупівлі ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (звіт про укладений договір), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2023-09-25-009135-a, за результатами проведення якого 30.10.2023 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-25-009135-a (далі – Висновок) та зобов’язано ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та в подальшому здійснювати такі закупівлі з дотриманням вимог Закону та Особливостей і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, вважаємо висновок незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до нього надаються аргументовані заперечення. Контролюючий орган вбачає порушення ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», яке полягає у придбанні бітуму дорожнього 70/100 у кількості 100 тон на суму 2 845 000,00 грн шляхом здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів. Контролючий орган помилково вважає ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Замовником у розумінні ст. 2 Закону. Зазначене обґрунтовується тим, що майно, передане дочірнім підприємствам Компанії, у тому числі і дочірньому підприємству «Сумський облавтодор», є державним майном у розумінні частини першої статті 141 ГКУ. У зв’язку з цим Контролюючий орган помилково відносить ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» до юридичних осіб, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак, зокрема у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Проте, зазначений висновок є помилковим, ДП «Сумський облавтодор» не є замовником в розумінні Закону, що підтверджується наступним. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. З наведеного вбачається, що не всі юридичні особи, які можуть забезпечувати потреби держави є замовниками у розумінні Закону, а лише ті, які не діють на комерційній основі, тобто є бюджетними установами. ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» діє виключно на комерційній основі з метою отримання прибутку і навіть виконуючи завдання щодо забезпечення безпеки дорожнього руху — здійснюється експлуатаційне утримання доріг на підставі договірних відносин. Так, відповідно до п. 2.1 Статуту ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» підприємство засноване з метою одержання прибутку. Таким чином, ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» здійснює свою діяльність на комерційній (промисловій) основі, у зв’язку з чим не вважається замовником в розумінні Закону. Крім того, варто зазначити, що ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» створено відповідно до рішення вищого органу управління ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (на сьогодні АТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України») від 09.04.2002 № 156 на власності Компанії. Управління дочірніми підприємствами здійснює Компанія через свої органи управління. Зазначене також підтверджується розпорядженням КМ України від 23.11.2011 № 1221-р «Питання управління Державною службою автомобільних доріг об’єктами державної власності», відповідно до якого затверджено перелік державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Державної служби автомобільних доріг, до яких ні Компанія, ні її дочірні підприємства не увійшли. Таким чином, засновником і єдиним власником ДП «Сумський облавтодор» є Компанія, що також вбачається й з загальнодоступних відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Статутом ДП «Сумський облавтодор» визначено, що засновником підприємства є АТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (Компанія); майно підприємства складається з сукупності речей, майнових прав, інших цінностей, вартість яких відображається на самостійному балансі підприємства, власником якого є Компанія, що закріплене за підприємством на праві господарського відання та іншого майна, набутого підприємством у власність та майна, що належить підприємству на інших речових правах. Також зі змісту Статуту ДП «Сумський облавтодор» вбачається, що підприємство утворено не на основі державної власності, є юридичною особою приватного права. Відповідно п. 3.2. Статуту ДП «Сумський облавтодор», Підприємство здійснює свою діяльність на комерційній основі відповідно до чинного законодавства та цього Статуту. Тобто, ДП «Сумський облавтодор» не є органом державної влади та органом місцевого самоврядування; здійснює свою діяльність (господарську діяльність на комерційній (промисловій) основі; у його статутному капіталі відсутня державна або комунальна частка акцій (часток, паїв), яка перевищує 50 відсотків; не належить до сфери управління Укравтодору та не здійснюють своєї господарської діяльності за рахунок фінансування з Державного бюджету України; не є уповноваженим розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, в межах такого фінансування; не є ні державним унітарним підприємством, ні державним комерційним підприємством в силу ст. ст.73, 74 Господарського кодексу України: воно не утворено як державне унітарне підприємство компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної частки, без поділу її на частки, і не входить до сфери його управління; на праві господарського відання або оперативного управління за дочірнім підприємством не закріплено майно, що перебуває у державній власності і у найменуванні такого підприємства відсутні слова «державне підприємство»; управління підприємством здійснює директор, який призначається на посаду та звільняється з неї АТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (за погодженням з вищим органом Засновника); статутний капітал дочірнього підприємства не утворений у спосіб, передбачений для державного комерційного підприємства. Отже, ДП «Сумський облавтодор» - є дочірнім підприємством АТ «ДАК «Автомобільні дороги України» і створений на базі відокремленої частини його майна, а не створений безпосередньо державою або відповідним уповноваженим державним органом, із чого випливає, що Дочірнє підприємство «Сумський облавтодор», як і АТ «ДАК «Автомобільні дороги України», не є державними підприємствами, в той час діють на комерційній основі, що виключає можливість віднесення ДП «Сумський облавтодор» до статусу Замовника в розумінні діючого законодавства. На підставі вище викладеного ДП «Сумський облавтодор» вимушене звернутися до суду з позивною заявою про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.

2023-11-03 10:33:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява №06/1111 від 09.11.2023р. про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Справа №480/12039/23
Дата публікації: 10 листопада 2023

Документи:

10 листопада 2023 11:57
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІЛВІ"
#36372452
Переможець 2 845 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2023 14:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
25 вересня 2023 14:47