Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей
Очікувана вартість
2 194 127,69 UAH
UA-2023-09-25-009028-a fe774aba33e44974b15ff1f19a41d05b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Онищук

+380525224101 perehonivskiy_nvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕРЕГОНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕРЕГОНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32932925
Місцезнаходження: 26522, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район село Перегонівка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 32
Контактна особа: Оксана Онищук
+380525224101
perehonivskiy_nvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26522, Україна, Кіровоградська область, село Перегонівка, вулиця Шкільна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

25 вересня 2023 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2023 14:43
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000009 ● 115e7918e08e4ba9ac6405a892433c99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 13:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.12.2023 № 83-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.12.2023 № 83-з

Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-25-009028-a 25.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 16:20:48

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт без використання електронної системи «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей», код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-009028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 17:03:45

Відповідь Замовника на запит про надання пояснень

У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ. Відмічаємо, що закупівля без використання електронної системи закупівель не є конкурентною процедурою, дому Замовник не зобов’язаний публікувати відповідне обґрунтування.
Повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі, на підставі відміни якої було укладено договір без використання електронної системи закупівель, розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт №Т280-А від 21 липня 2023р., яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником. Необхідні документи додаються. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: https://www.perlyceum.ukr.education/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-13 16:23:57

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт без використання електронної системи «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей», код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-009028-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Чому необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета вищевказаної закупівлі відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації при оголошенні процедури закупівлі відкриті торги робіт «Капітальний ремонт захисної споруди (ПРУ) та створення безпечних умов у закладі освіти Перегонівський ліцей», очікуваною вартістю 2 294 906,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-08-009517-a), які зазначені в таблиці з переліком найменувань робіт та їх витрат Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) тендерної документації, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі, а саме:
- пункт 23 «Установлення металевих перемичок ПР-3» розділу 3 «Перемички» в кількості 0,01218 т. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 23 «Установлення металевих перемичок ПР-3» розділу 3 «Перемички» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, який є невід`ємною частиною договору від 19.09.2023 № 18, укладеного між Замовником та підрядником ПП «Я.М.П.» (далі – Локальний кошторис);
- пункт 47 «Улаштування монолітної плити бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм» розділу 5 «Підлогові канали та інженерні лотки» в кількості 0,00544 з одиницею виміру 100м3 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 47 «Улаштування монолітної плити бетон важкий В 20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм» розділу 5 «Підлогові канали та інженерні лотки» Локального кошторису;
- пункт 67 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати до товщини 50 мм» розділу 6 «Підлоги» в кількості 0,0558 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 67 «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» розділу 6 «Підлоги» Локального кошторису;
- пункт 86 «Перетирання штукатурки внутрішніх приміщень» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 86 «Перетирання штукатурки внутрішніх приміщень» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису;
- пункт 87 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1 мм при нанесені за 2 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 87 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1 мм при нанесені за 2 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису;
- пункт 88 «Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»], на кожний шар товщиною 0,5мм додавати до 2мм» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» в кількості 0,784 з одиницею виміру 100м2 Додатка 3 відрізняється в кількості та виду робіт від пункту 88 «Безпіщане накриття поверхонь стель розчином із клейового гіпсу [типу «сатенгіпс»] товщиною шару 1,5мм при нанесені за 3 рази» розділу 7 «Опорядження внутрішнє» Локального кошторису;
- пункт 99 «Труба сталева, діам. 38х3 мм» розділу 8 «Пандуси» в кількості 0,00742 т. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 99 «Труба сталева, діам. 38х3 мм» розділу 8 «Пандуси» Локального кошторису;
- пункт 46 «Шланг армований для приєднання унітазу» розділу 3 «Водовідведення МГН» в кількості 1 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 178 «Шланг армований для приєднання унітазу» розділу 12 «Водовідведення МГН» Локального кошторису;
- пункт 29 «Дросельна заслінка ЗДКБ-400» розділу «Вентиляція» в кількості 1 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 215 «Дросельна заслінка ЗДКБ-400» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 44 «Установлення вставок гнучких» розділу «Вентиляція» в кількості 0,3 з одиницею виміру м2 Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 230 «Установлення вставок гнучких» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 45 «Вставка гнучка ВВГ 315» розділу «Вентиляція» в кількості 4 шт. Додатка 3 відрізняється в кількості від пункту 231 «Вставка гнучка ВВГ 315» розділу13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 65 «Прокладання повітроводів діаметром до 250мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 251 «Прокладання повітроводів діаметром до 250мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 66 «Прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 252 «Прокладання повітроводів діаметром понад 250 до 355мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 67 «Прокладання повітроводів діаметром понад 355 до 450мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,7мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 253 «Прокладання повітроводів діаметром понад 355 до 450мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,6мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 71 «Установлення фасонних виробів із листової сталі» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 257 «Прокладання повітроводів периметром до 600мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,5мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису;
- пункт 82 «Труби сталеві електрозварні прямо шовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 80мм» розділу «Вентиляція» Додатка 3 відрізняється від виду робіт пункту 268 «Труби сталеві електрозварні прямо шовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 83мм, товщина стінки 3мм» розділу 13 «Вентиляція» Локального кошторису ?
Тобто, технічні, якісні та кількісні характеристики деяких видів робіт, які перелічені в Додатку 3 тендерної документації процедури закупівлі відкриті торги, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників, значно відрізняються від технічних, якісних та кількісних характеристик деяких видів робіт, які зазначені в Локальному кошторисі.
При цьому, слід зазначити, що підпункт 6 пункту 13 Особливостей дозволяє Замовникам придбати роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн., шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. При цьому технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації закупівлі відкриті торги, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 17:07:07

Відповідь Замовника на запит про надання пояснень

У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Повідомляємо, що Додатком 4 документації визначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Постачальником було запропоновано складові робіт, що є еквівалентом визначеном умовами тендерної документації. Таким чином даний еквівалент дозволив Замовнику закупити роботи, за ціну суттєво нижчу від очікуваної вартості закупівлі за процедурою відкритих торгів, на виконання принципу максимальної економії при здійсненні публічних закупівель. А також характеристики робіт за Договором №18 не є гіршими, аніж передбачалося умовами тендерної документації. Товар за Договором №18 має такі ж, або кращі, або еквівалентні характеристики в порівнянні з вимогами тендерної документації. Додатково при отриманні актів виконаних робіт Замовником буде долучено такі акти з метою підтвердження відповідності виконаних робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

-

2024-02-02 11:14:42

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Я.М.П."
#35272402
Переможець 2 194 127,69
UAH
25 вересня 2023 14:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 18:39
Додаткова угода №1 до Договору №18 від 19 вересня 2023 року pdf.pdf укладений
22 грудня 2023 18:37
Договір Капітальний ремонт ПРУ.PDF укладений
25 вересня 2023 14:48
Договірна ціна.pdf укладений
25 вересня 2023 14:48
Зведений кошторисний розрахунок будівництва.pdf укладений
25 вересня 2023 14:48
Календарний план виконання робіт.pdf укладений
25 вересня 2023 14:48
Локальний кошторис.pdf укладений
25 вересня 2023 14:48
План фінансування.pdf укладений
25 вересня 2023 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 174 332,42
UAH
Причини розірвання договору: Розірвати договір за взаємною згодою Сторін