Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області
Очікувана вартість
1 478 963,52 UAH
UA-2023-09-25-008170-a 106108a385eb4a0fad9a49f16d3d23b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красюк Альона Сергіївна

+380474020912 vmr.buhgalteria@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 04060832
Місцезнаходження: 20251, Україна , Черкаська обл., Звенигородський район місто Ватутіне, пр-т Дружби будинок 8
Контактна особа: Красюк Альона Сергіївна
+380474020912
vmr.buhgalteria@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно п.11 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20251, Україна, Черкаська область, м.Ватутіне, пр.Дружби, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

25 вересня 2023 15:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-18-000021 ● 8b8924412bb140a4a13fef583e9b1cb5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.10.2023 № 30-З
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від17.10.2023 № 30-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-09-25-008170-a 25.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-18 12:06:54

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-008170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: товариство з обмеженою відповідальністю «Атлантдорбуд» (код ЄДРПОУ 45394707), з яким укладений договір від 25.09.2023 № 138 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 13:10:03

Пояснення

Інформуємо Вас, про те, що відповідь на Ваш запит від 18.10.2023 була надана нами помилково, як пояснення з власної ініціативи, від 23.10.2023 року о 17:27. Приносимо свої вибачення за допущення технічної помилки.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-10-23 17:27:22

Пояснення з власної ініціативи

На Ваш запит про надання інформації від 18.10.2023, повідомляємо наступне:
1.Вартість виконаних робіт була розрахована на підставі виготовленої проектно-кошторисної документації (публічно доступна інформація про укладений договір на виконання проектних робіт доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-24-003854-a) та отриманої позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається). Кошти на виконання робіт з капітального ремонту були затвердженні рішенням сесії Виконавчого комітету Ватутінської міської ради від 22.12.2022 р. №33-14/VIII «Про бюджет Ватутінської міської територіальної громади на 2023 рік».
Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, нами здійснювалася закупівля робіт з Капітального ремонту асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області. Разом з тим, вартість укладеного договору на виконання робіт №138 від 25.09.2023 року, є меншою встановленого порогу 1,5 млн. гривень, передбаченого для застосування відкритих торгів у порядку передбаченому Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (в редакції що діяла на момент проведення закупівлі). Враховуючи сказане, Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради було обрано закупівлю без використання електронної системи
2. Разом з тим, відповідно до положень пункту 4-1 постанови КМУ №710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачено виключно у випадку проведення конкурентної процедури закупівель або у випадку повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки, договір на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул.Богдана Мороза (від перехрестя по вул.Космонавтів до ПК 0+180) в м.Ватутіне Звенигородського району Черкаської області» (ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг), укладений без використання електронної системи , інформація передбачена п 4-1 постанови КМУ№710 не публікувалася (закупівля не є конкурентною та переговорною).
3. Договір було укладено з ТОВ «АТЛАНТДОРБУД» (кінцевий бенефіціарний власник - Сагакян Нарек Гургенович) за критерієм (принципом) максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Так, Замовником було обрано постачальника який пропонує найоптимальніші умови виконання робіт за співвідношенням ціна/строк виконання.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АТЛАНТДОРБУД"
#1478963.52
Переможець 1 478 963,52
UAH
25 вересня 2023 14:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 14:11
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 14:10
Договір укладений
25 вересня 2023 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 478 963,52
UAH