Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебенева продукція
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2023-09-25-002556-a 397844b3257b48528d49a5f696895b46
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григулець Василь Павлович

380673281043 TENDERVINNICA_OAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАВТОДОР ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 32054743
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 27
Контактна особа: Григулець Василь Павлович
380673281043
TENDERVINNICA_OAD@UKR.NET
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 21000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безвідклична та безумовна

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 тонни
Щебенева прокукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 21000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
безвідклична та безумовна
25 вересня 2023 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2023 10:34
Документація спрощеної закупівлі Щебенева продукція.doc
25 вересня 2023 10:34
Проєкт Щебенева продукція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-18-000048 ● 5178d07ac15748739b71bfeacf5817e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023 11:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
17.10.2023 № 30-З
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.10.2023 № 30-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-09-25-002556-a 25.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-23 10:19:53

Запит про надання пояснення.

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Щебневої продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-002556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 16:22:48

Відповідь на запит від 23.10.2023 року

Надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-09-25-002556-a

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-03 10:16:25

Запит про надання пояснень.

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Щебневої продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-25-002556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.

1. Надати обгрунтування застосування спрощеної закупівлі.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-08 14:32:27

Відповідь на запит від 03.11.2023 року

Надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-09-25-002556-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомлення про оскарження висновку
Дата публікації: 15 листопада 2023
Номер відкриття провадження: 120/17136/23
Дата відкриття провадження: 27 листопада 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕГРАН" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 жовтня 2023 18:09
Електронний підпис
02 жовтня 2023 18:09
Електронний підпис
02 жовтня 2023 18:08
Електронний підпис
02 жовтня 2023 18:08
Електронний підпис
02 жовтня 2023 18:07
Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Технічна специфікація.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Довідка про Статут.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Відгук УПК Трейдінг.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Garantiya_21 000,00.zip
02 жовтня 2023 18:07
Статут ТОВ ДЕГРАН.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Паспорт 0-40.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Проект договору.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Довідка про Статут.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Garantiya_21 000,00.zip.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Договір УПК Трейдінг.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Відгук УПК Трейдінг.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Договір Леванте Транс.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Відгук Леванте Транс.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Статут ТОВ ДЕГРАН.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Паспорт 0-40.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Витяг по ПДВ Дегран.pdf.p7s
02 жовтня 2023 18:07
Проект договору.pdf
02 жовтня 2023 18:07
Витяг по ПДВ Дегран.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕГРАН"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕГРАН"
#42763060
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 11:49

Документи

03 жовтня 2023 11:49
Електронний підпис
03 жовтня 2023 11:29
Протокол №59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2023 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕГРАН"
#42763060
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2023 11:49
Електронний підпис
03 жовтня 2023 11:29
Протокол №59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2023 17:19
Договір №95.pdf укладений
09 жовтня 2023 17:19