Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37591637 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Першотравнева, 2 |
Контактна особа: |
Нечаєва Анастасія Олександрівна +380617874488 upns.zmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2023 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 23:59 |
Очікувана вартість: | 2 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 15:50 |
Зміни до ТД_ПКД МАСЦО.docx | |
25 вересня 2023 09:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2023 09:45 |
Додаток 4_МАСЦО.docx | |
25 вересня 2023 09:45 |
Тендерна документація_ПКД МАСЦО.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В додатку 2 до тендерної документації на проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю роботи за предметом: Послуги з інженерного проєктування – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71320000 - 7
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям
в Таблиці 1
Вказана обов’язкова наявність в штаті Учасника працівників, а саме інженера-проектувальника, щодо робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможності виконання яких визначено кваліфікаційними сертифікатами: інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3 є дискримінаційною вимогою та не підтверджується вимогами чинного законодавства України у сфері будівництва.
По-перше: МАСЦО згідно з ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)» (п. 4.5 Таблиця 1) належить до класу наслідків СС2.
По-друге: Згідно абз. 3 п. 12. Наказу Мінрегіону №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа), які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат, а саме за даним предметом закупівлі – інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму. Оскільки п.3.2 проекту договору передбачено одностадійне проектування «Робочий проект» керівником якого є ГІП із відповідним кваліфікаційни сертифікатом, фахівець із кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельне проєктування у частині забезпечення механічного опору та стійості не потрібний.
Кваліфікаційні критерії доповнити наступними пунктами, а саме:
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на проектування МАСЦО в повному обсязі.
3. Інші вимоги (в порядку Частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимагаємо внести відповідні зміни в таблицю 1 додатку 2
2. Актуалізувати нормативні документи вказані у Завданні на проектування. Видалити посилання на відмінені документи.
3. Вказати підставу для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта проектування.
4. Вказати перелік об’єктів з адресами де планується встановлення технічних засобів МАСЦО.
5. Із розділу 4. «п. 3. Задачі щодо керування (блокування/розблокування) доступу до укриттів» відокремити у самостійний проект (виключити з цього Завдання на проектування), оскільки ці технічні засоби не передбачені у складі МАСЦО згідно абз. 7 п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» (із Змінами від 21.10.2022).
6. Із розділу 15. п.18, який стосується керування (блокування/розблокування) доступу до укриттів відокремити у самостійний проект (виключити з цього Завдання на проектування), оскільки ці технічні засоби не передбачені у складі МАСЦО згідно абз. 7 п. 3 Постанови Кабінету міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 «Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту» (із Змінами від 21.10.2022).
7. Скрізь за текстом слова «Абонент» у всіх відмінниках замінити на слова «Респондент» у відповідних відмінниках.
Тому що:
«Абоне́нт» — споживач послуг на підставі договору: фізична або юридична особа, що уклала договір із оператором на надання послуг зв'язку, з виділенням йому унікального способу доступу до послуг зв'язку.
«Респондент» — це особа, яка реагує на щось у різних сферах.
8. Видалити п. 11 «Терміни початку і закінчення будівництва», оскільки Завдання на проектування не передбачає виконання будівництва взагалі, а лише виконання проектних робіт.
9. Виправити у тексті орфографічні та стилістичні помилки. Як то:
- не «вхідні дані», а «вихідні дані»;
- не «мережою», а «мережею»;
- НЕ «можливість підтримки інформаційного обміну із центральною (загальнодержавною) автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО);», а «можливість підтримки інформаційного обміну із загальнодержавною автоматизованою системою централізованого оповіщення та територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення (ТАСЦО);» (Дивись п.3 Постанови КМУ від 27.09. 2017 р. № 733 (із змінами)).
І т.ін. по тексту Завдання на проектування.
10. Перший абзац п. 20 викласти у такій редакції «Виконати технічний супровід при проведенні експертизи проєктно-кошторисної документації погодженої Замовником.»
1.1. У п.1.1. проекту Договору з урахуванням вимог п.6 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» замість слів «та погодити» вставити «та погодити із Замовником».
Слова «за адресою: вул. Першотравнева, 2, м. Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69095)» вилучити, оскільки це є адреса Замовника, але не місцезнаходження МАСЦО.
1.2. У проекті Договору термін «технічне завдання» замінити на «Завдання на проектування», оскільки Технічне завдання, передбачається у складі вихідних даних, що можуть надаватися Замовником (п. 51 Додатку А ДБН А.2.2-3-2014 (зм. №1)) для розроблення проектно-конструкторської та проектно-технологічної документації, яких даний проект Договору не передбачає. Натомість. згідно п. 1.1. проекту Договору, передбачено виготовлення проектно-кошторисної документації на «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Запорізької міської територіальної громади».
1.3. п.1.2. з урахуванням вимог п. 4.3, Додатку А та Додатку Б ДБН А.2.2-3:2014 викласти у наступній редакції:
«1.2. Обсяги виконання Робіт визначені ЗАВДАННЯМ НА ПРОЕКТУВАННЯ, яке Виконавець розробляє та узгоджує із Замовником та яке є невід’ємним Додатком до цього Договору (Додаток №1) (згідно п. 4.3. та Додатку Б ДБН А.2.2-3-2014 із змінами №1 та №2 ).
1.4. У п.3.1. Слово «Строк» замінити на «Термін», оскільки:
- Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення;
- Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Вказаний термін виконання робіт «31.12.2023», як помилковий та не реальний передивитися. Враховуючи вказані у п. 3.2. строки виконання робіт (7 календарних днів та 90 календарних днів) з урахуванням строків проведення та оформлення процедури закупівлі цей термін не може бути раніше 10-15.02.2024 р. Виходячи із реальних обсягів проектування та вартості проектних робіт, вказані строки виконання проектних робіт занадто малі.
1.5. У п. 3.2. визначитися із стадійністю проектних робіт, оскільки терміну «основних технічних рішень (ОТР)» у чинній нормативній документації не існує.
Пунктом 3.23 ДБН А.2.2-3-2014 встановлено наступні стадії проектування:
- техніко-економічне обґрунтування (ТЕО);
- техніко-економічний розрахунок (ТЕР);
- ескізний проект (ЕП);
- проект (П);
- робочий проект (РП);
- робоча документація (Р).
Виходячи із змісту тексту п. 3.2. повинно передбачатися одностадійне проектування стадії «Робочий проект».
1.6. Згідно вимог п.6 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» із тексту п. 5.2. проекту Договору вилучити вимоги «узгодити» та «затвердити» проектно-кошторисну документацію у «відповідних організацій» .
Цитата: «6. Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами.».
Тому пункт 5.2. викласти у наступній редакції:
«п.5.2. Після погодження Замовником проєктно-кошторисної документації Виконавець супроводжує проєктно-кошторисну документацію на експертизу за заявою або офіційним листом Замовника.».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-05-000001 ● b1981eae27b04f4b8feece723c291ffc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 10:41 |
Н А К А З
05.10.2023 № № 91-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Запорізької міської територіальної громади» (стадія «Робочий проєкт»)» (ID: UA-2023-09-25-001330-a), яку проводить Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • відсутній механізм
Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів
2024-09-26 11:10:47
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2023 12:32 |
Кінець періоду оскарження: | 16 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 16 жовтня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, діючого на підставі наказу від 05.10.2023 № № 91-з «Про початок моніторингу закупівель». Моніторингом встановлено, не дотримання Замовником порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. На виконання зазначеного рішення Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (абз.2 п.50 Особливостей). |
05 жовтня 2023 12:32
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2023 11:38
|
Протокол УО |