Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Колонний підкатний підйомник)
Очікувана вартість
1 116 821,00 UAH
UA-2023-09-23-000485-a ● 82060fa3588646b28d65ae01af11e11e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А0598 |
Код ЄДРПОУ: | 07732858 |
Місцезнаходження: | 31101, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Попова 9 |
Контактна особа: |
Тімошек Юрій Олексійович +380983814488 rotaokhorony77@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2023 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2023 14:59 |
Очікувана вартість: | 1 116 821,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 585,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Колонний підкатний підйомник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, військова частини А0598
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2023 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2023 17:15 |
додаток _3 форма пропозиції.docx | |
23 вересня 2023 17:15 |
додаток _2 технічне завдання.docx | |
23 вересня 2023 17:15 |
додаток _1 перелік документів.docx | |
23 вересня 2023 17:15 |
оголошення спрощеної процедури.docx | |
23 вересня 2023 17:15 |
додаток _4 проєкт Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки і умови оплати
Дата подання: 27 вересня 2023 14:58
Дата відповіді: 27 вересня 2023 20:07
Доброго дня, шановні партнери!
Звертаємось до Вас та просимо збільшити термін постачання до 150 к.д. і змінити умови оплати.
Хочемо прийняти участь в Вашій закупівлі, та скласти конкуренцію. Заважають прийняти участь – прописані мінімалістичні терміни постачання, які є критично малими, щоб виготовити обладнання іноземному виробникові, протестувати обладнання, і доставити обладнання в Україну. В зв’язку зі світовою кризою напівпровідників, датчиків, мікросхем –які використовуються для виготовлення обладнання – просимо збільшити терміни постачання до 150 к.д.
Умови оплати (100% оплата по факту поставки і за умови наявності коштів) надто жорсткі, що відразу відкидає можливість участі в тендері постачальників які б могли запропонувати конкурентне обладнання і з значно вигіднішими цінами! Просимо внести зміни з розрахунку 50% передплати + 50% по факту поставки протягом 30 к.д. Ця умова задовольнить обидві сторони.
Внесши ці зміни до тендерної документаці – Ви як замовник: 1) розширюєте коло учасників. 2) отримуєте конкуренцію по ціні, 3) якісне обладнання. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно з пунктами статті 14 Закону тендерна документація містить всю необхідну інформацію для надання пропозиції учасниками та відповідно даної статті - "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі."
Ваше звернення не стосується роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні чи щодо усунення порушення.
Терміни та строки поставки і оплати визначені замовником та обумовлені умовами використання обладнання.
Згідно з пунктами статті 14 Закону тендерна документація містить всю необхідну інформацію для надання пропозиції учасниками та відповідно даної статті - "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі."
Ваше звернення не стосується роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні чи щодо усунення порушення.
Терміни та строки поставки і оплати визначені замовником та обумовлені умовами використання обладнання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАШТЕХ" #44652519 |
Переможець |
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 16:58
|
Договір про закупівлю | укладений |
18 жовтня 2023 19:14
|