Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Колонний підкатний підйомник)
Очікувана вартість
1 116 821,00 UAH
UA-2023-09-23-000485-a 82060fa3588646b28d65ae01af11e11e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тімошек Юрій Олексійович

+380983814488 rotaokhorony77@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина А0598
Код ЄДРПОУ: 07732858
Місцезнаходження: 31101, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Попова 9
Контактна особа: Тімошек Юрій Олексійович
+380983814488
rotaokhorony77@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2023 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2023 14:59
Очікувана вартість: 1 116 821,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 585,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Колонний підкатний підйомник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, військова частини А0598
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2023 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2023 17:15
додаток _3 форма пропозиції.docx
23 вересня 2023 17:15
додаток _2 технічне завдання.docx
23 вересня 2023 17:15
додаток _1 перелік документів.docx
23 вересня 2023 17:15
оголошення спрощеної процедури.docx
23 вересня 2023 17:15
додаток _4 проєкт Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки і умови оплати
Дата подання: 27 вересня 2023 14:58
Дата відповіді: 27 вересня 2023 20:07
Доброго дня, шановні партнери! Звертаємось до Вас та просимо збільшити термін постачання до 150 к.д. і змінити умови оплати. Хочемо прийняти участь в Вашій закупівлі, та скласти конкуренцію. Заважають прийняти участь – прописані мінімалістичні терміни постачання, які є критично малими, щоб виготовити обладнання іноземному виробникові, протестувати обладнання, і доставити обладнання в Україну. В зв’язку зі світовою кризою напівпровідників, датчиків, мікросхем –які використовуються для виготовлення обладнання – просимо збільшити терміни постачання до 150 к.д. Умови оплати (100% оплата по факту поставки і за умови наявності коштів) надто жорсткі, що відразу відкидає можливість участі в тендері постачальників які б могли запропонувати конкурентне обладнання і з значно вигіднішими цінами! Просимо внести зміни з розрахунку 50% передплати + 50% по факту поставки протягом 30 к.д. Ця умова задовольнить обидві сторони. Внесши ці зміни до тендерної документаці – Ви як замовник: 1) розширюєте коло учасників. 2) отримуєте конкуренцію по ціні, 3) якісне обладнання. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно з пунктами статті 14 Закону тендерна документація містить всю необхідну інформацію для надання пропозиції учасниками та відповідно даної статті - "У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі."
Ваше звернення не стосується роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні чи щодо усунення порушення.
Терміни та строки поставки і оплати визначені замовником та обумовлені умовами використання обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2023 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАШТЕХ" 1 095 000,00
UAH з ПДВ
1 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТІКС" 1 116 821,00
UAH з ПДВ
1 116 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2023 16:31
Електронний підпис
02 жовтня 2023 16:30
1.Довідка база.pdf
02 жовтня 2023 16:30
12.Рішення засновників.pdf
02 жовтня 2023 16:30
13.Наказ на призначення.pdf
02 жовтня 2023 16:30
14.Технічна.pdf
02 жовтня 2023 16:30
15.Гарант лист 1.pdf
02 жовтня 2023 16:30
16.Паспорт ZEUS 75-4.pdf
02 жовтня 2023 16:30
17.Порівняльна Таблиця.pdf
02 жовтня 2023 16:30
18.MF ISO certificate 2025.pdf
02 жовтня 2023 16:30
19.Nexion letter А0598.pdf
02 жовтня 2023 16:30
20.MF Dealer Certificate.pdf
02 жовтня 2023 16:30
21.Переклад листа.pdf
02 жовтня 2023 16:30
22.Гарант лист 3.pdf
02 жовтня 2023 16:30
24.Відкриття рахунку.pdf
02 жовтня 2023 16:30
25.Відомості.pdf
02 жовтня 2023 16:30
26.Витяг АМТ 07.09.pdf
02 жовтня 2023 16:30
27.Захист довкілля.pdf
02 жовтня 2023 16:30
28.Гарант лист 2.pdf
02 жовтня 2023 16:30
29.Пропозиція.pdf
02 жовтня 2023 16:30
5.Досвід виконання.pdf
02 жовтня 2023 16:30
7.Відгук УГНІВ.pdf
02 жовтня 2023 16:30
9.БАЛАНС 2022.12.31.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2023 14:22
Електронний підпис
02 жовтня 2023 14:22
Електронний підпис
02 жовтня 2023 14:22
20. Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2023 14:22
3. Статут А-ТІКС.pdf
02 жовтня 2023 14:22
9. Сертифікат якості.pdf.p7s
02 жовтня 2023 14:22
17. Довідка мтб.pdf
02 жовтня 2023 14:22
2. Пропозиція.pdf.p7s
02 жовтня 2023 14:22
2. Пропозиція.pdf
02 жовтня 2023 14:22
17. Довідка мтб.pdf.p7s
02 жовтня 2023 14:22
20. Гарантійний лист.pdf.p7s
02 жовтня 2023 14:22
18. Довідка аналогічний.pdf
02 жовтня 2023 14:22
9. Сертифікат якості.pdf
02 жовтня 2023 14:22
3. Статут А-ТІКС.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАШТЕХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ТІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОМАШТЕХ"
#44652519
Переможець 1 095 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2023 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2023 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАШТЕХ"
#44652519
1 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2023 16:58
Договір про закупівлю укладений
18 жовтня 2023 19:14