Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

світлофори, дорожні контролери, пристрій звукового оповіщення (ПЗО)
Очікувана вартість
8 215 334,00 UAH
UA-2023-09-22-013323-a 6a491d912fbe420190a13d44635c7c89
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міляєва Катерина

380512443639 ksmep@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Код ЄДРПОУ: 13845696
Місцезнаходження: 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ 11 ЛІНІЯ, будинок 80
Контактна особа: Міляєва Катерина
380512443639
ksmep@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2023 19:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2023 12:00
Очікувана вартість: 8 215 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 153,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Банківська гарантія є безвідкличною відповідно до вимог тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: -повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; -повне найменування Бенефіціара; -повне найменування Гаранта; -дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється оскільки, забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. -унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; -суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); -зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. -обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру -ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); - будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 120000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2% від вартості договору. У разі зміни ціни договору про закупівлю, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю автоматично становить 2% від фактичної суми договору після внесення відповідних змін. У разі продовження строку дії договору на підставі пп. 4 п. 19 Особливостей банківська гарантія, видана як забезпечення виконання умов договору, автоматично продовжується відповідно до строку дії договору. 2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безумовна безвідклична банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 2% від вартості договору. 3. Банківська гарантія не повинна містити норм, що суперечать діючому законодавству. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. 4. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта, у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за його першою письмовою вимогою без подання будь-яких додаткових документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. 5. Банківські реквізити замовника: р/р UA 843052990000026003011702416 АТ КБ “ПриватБанк” 6. Разом із Гарантією надається довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття на забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця процедури закупівлі. 7. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. 8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених п. 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія також повертається за відповідним зверненням самого Принципала після виникнення обставин, що передбачають таке повернення. 9. Забезпечення виконання договору не повертається у випадку порушення учасником-переможцем умов договору та в інших випадках передбачених договором, а саме: - невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення строку постачання товарів за Договором; за порушення умов зобов’язання щодо якості товарів; тощо; - дострокового розірвання Постачальником Договору, крім випадку коли Замовник не здійснює оплату за надані товари в строки встановлені Договором; - дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виконання цього Договору виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Постачальником Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), перераховуються до міського бюджету м. Миколаєва. У разі не надання Постачальником забезпечення виконання цього Договору у розмірі 2% вартості Договору договір вважається не укладеним з вини Постачальника та тягне за собою наслідки відповідно до п. 44 Особливостей. Не укладення договору з вини Постачальника, за наявності підстав наведених вище, розцінюється, як не підписання Договору Постачальником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. 10. Кінцева дата укладення Договору визначається відповідно до абз. 3 п. 49 Особливостей.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Світлофор П 1.1 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
34 штуки
світлофор П 1.2 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
7 штуки
світлофор Т 1.1 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
62 штуки
світлофор Т 1.3 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
1 штуки
світлофор Т 2.3 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
1 штуки
світлофор Т 2.6 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
1 штуки
світлофор Т 2.9 з ТВЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
45 штуки
дорожній контролер з GSM каналом звязку та їз системою точного часу GPS (на 24 силових виходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 ЛІНІЯ,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штуки
пристрій звукового оповіщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54028, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 11 лінія,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 вересня 2023 19:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Банківська гарантія є безвідкличною відповідно до вимог тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: -повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; -повне найменування Бенефіціара; -повне найменування Гаранта; -дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється оскільки, забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. -унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; -суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); -зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. -обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру -ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); - будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником.

Сума забезпечення: 120000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2% від вартості договору. У разі зміни ціни договору про закупівлю, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю автоматично становить 2% від фактичної суми договору після внесення відповідних змін. У разі продовження строку дії договору на підставі пп. 4 п. 19 Особливостей банківська гарантія, видана як забезпечення виконання умов договору, автоматично продовжується відповідно до строку дії договору. 2. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: безумовна безвідклична банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 2% від вартості договору. 3. Банківська гарантія не повинна містити норм, що суперечать діючому законодавству. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. 4. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта, у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за його першою письмовою вимогою без подання будь-яких додаткових документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. 5. Банківські реквізити замовника: р/р UA 843052990000026003011702416 АТ КБ “ПриватБанк” 6. Разом із Гарантією надається довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття на забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця процедури закупівлі. 7. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. 8. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених п. 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківська гарантія також повертається за відповідним зверненням самого Принципала після виникнення обставин, що передбачають таке повернення. 9. Забезпечення виконання договору не повертається у випадку порушення учасником-переможцем умов договору та в інших випадках передбачених договором, а саме: - невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення строку постачання товарів за Договором; за порушення умов зобов’язання щодо якості товарів; тощо; - дострокового розірвання Постачальником Договору, крім випадку коли Замовник не здійснює оплату за надані товари в строки встановлені Договором; - дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Постачальник не виконує свої зобов’язання за Договором. Право щодо неповернення Постачальнику забезпечення виконання цього Договору виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Постачальником Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), перераховуються до міського бюджету м. Миколаєва. У разі не надання Постачальником забезпечення виконання цього Договору у розмірі 2% вартості Договору договір вважається не укладеним з вини Постачальника та тягне за собою наслідки відповідно до п. 44 Особливостей. Не укладення договору з вини Постачальника, за наявності підстав наведених вище, розцінюється, як не підписання Договору Постачальником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю. 10. Кінцева дата укладення Договору визначається відповідно до абз. 3 п. 49 Особливостей.
22 вересня 2023 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2023 19:36
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЦПК
Дата подання: 25 вересня 2023 12:48
Дата відповіді: 27 вересня 2023 14:10
Шановний Замовнику. В п.10 вимог до дорожніх контролерів зазначено «Контролер повинен комплектуватись обладнанням GPRS зв’язку». Очевидно, що наявність обладнання GPRS зв’язку передбачає зв’язок з ЦПК. З ЦПК якого виробника передбачається цей зв’язок, з вже працюючим від ТОВ «Росток Елеком», чи іншим?. Який протокол зв’язку повинен бути застосований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Наявність обладнанням GPRS зв’язку в дорожньому контролері жодним чином не пов’язана із протоколом зв’язку дорожнього контролера з ЦПК. GPRS зв’язок це загальний сервіс пакетної радіопередачі— стандарт, який використовує незайняту голосовим зв'язком смугу частот для передачі інформації. Використовується в мобільних пристроях для передачі MMS, WAP-серфінгу та повноцінного з'єднання з Інтернетом
Сертифікат
Дата подання: 25 вересня 2023 13:12
Дата відповіді: 27 вересня 2023 14:13
Добрий день. Замовник вимагає, щоб в сертифікаті відповідності були включені вілповідності п. 6.3, 6.3.2 ДСТУ 4158:2003, тобто вимоги безпеки взагалі до всіх можливих складових АСКДР. Цитую їх: «6.3Вимоги безпеки 6.3.1 Види небезпечних і шкідливих виробничих чинників встановлюють конкретно для кожної АСКДР за ГОСТ 12.0.003 і зазначають в нормативній документації на АСКДР і технічні засоби, що входять до її складу. 6.3.2 Загальні вимоги безпеки до конструкції технічних засобів АСКДР - за ГОСТ 12.2.003, ГОСТ 12.2.007.0. 6.3.3 Допустимі норми шуму в приміщеннях ПК - за ГОСТ 12.1.003. 6.3.4 Вимоги до пожежної безпеки приміщень ПК - за ГОСТ 12.1.004. 6.3.5 Сигнальні кольори і знаки безпеки - за ГОСТ 12.4.026. 6.3.6 Загальні ергономічні вимоги до виробничого обладнання АСКДР- за ГОСТ 12.2.049, до пультів керування - за ГОСТ 23000.» В той же час конкретно для дорожніх контролерів є ДСТУ 4157:2003 (розділ 7), в якому чітко прописані дані вимоги. Необхідність відповідності ДСТУ 4157:2003 вже є в вимогах до сертифікату. На основі викладеного вважаю таку вимогу дискримінаційною, направленою на створення штучних перешкод для можливих учасників. Тому пропоную її видалити згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Дорожній контролер є одним із основних складових елементів АСКДР, тому вимоги 6.3 ( Вимоги безпеки) , 6.3.2 (Види небезпечних і шкідливих виробничих чинників встановлюють конкретно для кожної АСКДР за ГОСТ 12.0.003 і зазначають в нормативній документації на АСКДР । технічні засоби, що входять до ЇЇ складу) ДСТУ 4158:2003 безпосередньо стосуються дорожніх контролерів. Жодний нормативний документ не забороняє нам такий сертифікат вимагати в учасників тендеру. Тому ми, як Замовники, маємо право вимагати від учасників тендеру сертифікат на відповідність вказаним пунктам ДСТУ
Декларація
Дата подання: 25 вересня 2023 14:03
Дата відповіді: 27 вересня 2023 14:18
Доброго дня. Всупереч Постанові ПКМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, про «Відповідність з електромагнітній сумісності обладнання» (п. 13) та Постанові ПКМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 «Відповідність з низьковольтного електричного обладнання» (п.8), в яких прописані обов’язки виробників та порядок подачі відповідних декларацій Замовник вимагає наявності декларації, виданої органом сертифікації. Проте у вказаних Постановах зазначено, що декларації складає Виробник, а не орган сертифікації. Треба дотримуватися Постанов Уряду. Вимагаю приведення даної документації до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Ми, як Замовники, для того щоб переконатися у якості товару, що планується до закупівлі, вимагаємо документальне підтвердження не лише від виробників цього товару, а і документальні підтвердження, що видані незалежними органами, які на такий вид діяльності уповноважені. До таких документів ми включили в тому числі і Декларацію з електромагнітної сумісності обладнання. В Україні існує багато виробників, які такі Декларації отримують у відповідних органах. Жодний нормативний документ не забороняє нам такі декларації вимагати в учасників тендеру. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін в документацію.
Автоматичне налаштування яскравості ТВЧ у залежності від рівня зовнішнього освітлення.
Дата подання: 26 вересня 2023 13:22
Дата відповіді: 29 вересня 2023 10:38
Технічні вимоги до світлофорів містять таку вимогу: ТВЧ повинні мати функцію автоматичного налаштування яскравості у залежності від рівня зовнішнього освітлення. Просимо пояснити, яка мета даної вимоги, крім значного звуження кола учасників? Яскравість ТВЧ має бути узгодженя з яскравістю сигналів світлофора. У вимогах до Т1.1, наприклад, є вимоги щодо функцію автоматичного налаштування яскравості ТВЧ, а до світлофору відсутні. До світлофорів Т2.3, Т2.6 та Т2.9 навпаки, є затемнення в світлофорах класу D1, а вимоги щодо налаштування яскравості ТВЧ відсутня. При зміні яскравості ТВЧ, яскравість світлофорів залишається незмінна, і навпаки. Буде виникати ситуація із затрудненням розпізнавання інформації на ТВЧ, так як людське око підлаштовується до більш яскравих джерел світла. Також у вимозі щодо автоматичного налаштування яскравості ТВЧ не визначено процентне відношення зниження яскравості до рівня зовнішнього освітлення, та кількість ступенів зменшення яскравості, що суттєво ускладнює виконання даної вимоги а також може призвести до зорового дискомфорту учасників дорожнього руху. Також хочемо зазначити, що споживання секцією ТВЧ коливається в межах від 2 до 6 ВТ. При зменшенні яскравості від 2 до 3 Вт, що не дає суттєвої економії в енергоспоживанні. Але встановлення спеціального обладнання, яке регулює яскравість світлофора в залежності від рівня зовнішнього освітлення, значно здорожчує вартість світлофора. Дана вимога є недоцільною ні з точки зори комфорту учасників дорожнього руху, ні з економічної точки зору. Враховуючи вищевикладене просимо прибрати дану вимогу як не доцільну, дискримінаційну та таку, яка значно звужує коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Згідно п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. В технічних вимогах тендерної документації нами не вимагається, що ТВЧ повинні бути інтегровані у світлофорні модулі, а в зв’язку з тим, що в ДСТУ 4092-2022 відсутні вимоги до табло відліку часу, ми, як Замовник, маємо право включати в технічну специфікацію вимоги окремо для ТВЧ. Вимога п.19 ТВЧ до Т1.1 та Т1.3 повинні мати функцію автоматичного налаштування яскравості у залежності від рівня зовнішнього освітлення. Вимога п.18 ТВЧ до П1.1 та П1.2 повинні мати функцію автоматичного налаштування яскравості у залежності від рівня зовнішнього освітлення. У вказаних вимогах Замовник не обмежує Учасників у виборі способу технічних рішень щодо автоматичного налаштування яскравості. Вимога п.11 до Світлофору Т2.3; світлофору Т2.6; світлофору Т2.9 світлофори повинні відповідати класу затемнення D1, відповідно до п.6.3 ДСТУ EN 12368:2017 (діапазон робочої напруги у режимі затемнення 150-170 В). Тобто ця вимога обґрунтована вимогою вказаного ДСТУ EN 12368:2017. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію
Погодження ТУ
Дата подання: 26 вересня 2023 16:17
Дата відповіді: 29 вересня 2023 10:42
Шановний Замовнику. У вимогах до тендеру зазначено, що всі сертифікати відповідності та декларації повинні бути чинними (дійсними) на дату подання пропозиції. Логічно, якщо дана вимога буде поширена на всі документи Учасника. В той же час у вимогах зазначено, що «Світлофори повинні вироблятися згідно з технічними умовами або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, в яких враховано всі обов’язкові вимоги діючих ДСТУ та які погоджено з Департаментом Державтоінспекції МВС України (вимога пункту 5.1.1 ДСТУ 4092-2002) або іншим уповноваженим органом, установою, організацією.» Єдиним уповноваженим органом, який погоджував ТУ на засоби організації дорожнього руху до грудня 2015 року був Центр безпеки дорожнього руху при департаменті ДАІ при МВС України. Тепер він ліквідований, МВС досі не встановило нового органу погодження. Але згідно з стандартом України «СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016. Технічні умови України НАСТАНОВИ ЩОДО ТИПОВОЇ ПОБУДОВИ, ВИКЛАДЕННЯ, ОФОРМЛЕННЯ, ПОЗНАЧЕННЯ, ПРИЙНЯТТЯ ТА НАДАННЯ ЧИННОСТІ.» встановлено, що «п. 4.13 Строк чинності технічних умов, як правило, встановлюють не більшим ніж п’ять років, після чого проводиться їх перевірка згідно з 7.1 цього стандарту; 7.7 Повідомлення про зміни, включаючи повідомлення про продовження строку дії технічних умов, погоджують і затверджують у порядку, встановленому для технічних умов.» Тобто дата погодження може бути актуальною, якщо з цієї дати (останніх змін) пройшло не більше п’яти років, бо на протязі останніх років були змінені всі основні стандарти, які повинні бути застосовані в ТУ, наприклад, ДСТУ EN 12368:2017. ДСТУ EN 50293:2016, ДСТУ EN 12675:2022 та інші. Пропоную Замовнику підтримувати законодавчі норми і враховувати тільки актуальні погодження, або видалити цю дискримінаційну норму для багатьох виробників продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. Вимога щодо погодження з Департаментом Державтоінспекції МВС України визначена пунктом 5.1.1 ДСТУ 4092-2002, а згідно вимог п.1.2 цього стандарту визначено, що вимоги цього стандарту обов’язкові. Замовник не має права робити вилучення щодо виконання окремих пунктів цього стандарту. Аналіз тендерів на закупівлю світлофорів показує, що в Україні існує щонайменше два виробника , в яких є технічні умови на виробництво світлофорів з термінами, дія яких ще не завершилась.. Також звертаємо Вашу увагу, що в ДСТУ 4092-202 року не має вимоги щодо погодження з Департаментом Державтоінспекції МВС України змін при внесені в ТУ. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Дата подання: 26 вересня 2023 16:28
Дата відповіді: 29 вересня 2023 10:52
Дана закупівля має ознаки корупційної!!!!! Сукупність технічні вимог реально не може виконати жоден виробник!!!! Але паперово підтвердити може заздалегідь визначений Замовником учасник. Пропонуємо припинити корупційний тендер та привести тендерну документацію у відповідності до законодавства, прибрати корупційні вимоги та провести конкуретні торги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, але воно не стосується предмету закупівлі
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-22-013323-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 25 вересня 2023 14:51
Вимоги до Декларацій
Всупереч Постанові ПКМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, про «Відповідність з електромагнітній сумісності обладнання» (п. 13) та Постанові ПКМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 «Відповідність з низьковольтного електричного обладнання» (п.8), в яких прописані обов’язки виробників та порядок подачі відповідних декларацій Замовник вимагає наявності декларації, виданої органом сертифікації. Проте у вказаних Постановах зазначено, що декларації складає Виробник, а не орган сертифікації. Треба дотримуватися Постанов Уряду.
Вимагаю приведення даної документації до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2023 14:25
Ми, як Замовники, для того щоб переконатися у якості товару, що планується до закупівлі, вимагаємо документальне підтвердження не лише від виробників цього товару, а і документальне підтвердження, які видані незалежними органами, які на такий вид діяльності уповноважені. До таких документів ми включили в тому числі і Декларацію з електромагнітній сумісності обладнання. В Україні існує багато виробників, які такі Декларації отримують у відповідних органах. Жодний нормативний документ не забороняє нам таку декларацію вимагати в учасників тендеру. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію. Ваша вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2023-09-22-013323-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМКОН ТРАФІК, Код ЄДРПОУ:41138650
Дата подання: 25 вересня 2023 16:05
ЕМС, декларація, сертифікат типу В
Згідно ПЕРЕЛІКу національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (п.28), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077. ) відомо, що електромагнітна сумісність сигнальних систем дорожнього руху повинна відповідати вимогам ДСТУ EN 50293:2016 (EN 50293:2012, IDT). В сфері застосування цього ДСТУ зазначено: «Цей стандарт застосовують до класу продукції, що охоплює сигнальні системи та пристрої дорожнього руху, зокрема світлофори, пристрої сигналізації та дорожні знаки, контролери, стійки, опори, пристрої комутації, датчики дорожнього руху, обладнання моніторингу, електроживлення».
Тобто електромагнітна сумісність дорожніх контролерів та світлофорів повинна визначатись саме цим ДСТУ EN 50293:2016.
Щодо ДСТУ EN IEC 55015:2021 «Обладнання освітлювальне та аналогічне електричне. Норми та методи вимірювання характеристик радіозавад», то воно не має ніякого відношення до предмету закупівлі.
Щодо ДСТУ EN 61000-3-2:2016 «Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) та ДСТУ EN 61000-3-3:2017 «Електромагнітна сумісність. Частина 3-3. Гранично допустимі рівні. Нормування змін напруги, флуктуацій напруги і флікера в низьковольтних системах електропостачання загальної призначеності для обладнання з номінальним струмом силою не більше ніж 16 А на фазу, яке не підлягає обумовленому підключенню», то застосування всіх вимог цих стандартів конкретно до світлофорів та контролерів вже враховані в ДСТУ EN 50293:2016.
Тому вимагаю привести вимоги до декларацій ЕМС та сертифікатів
типу В згідно вимог відповідної постанови КМУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2023 14:26
Перелік ДСТУ, які визначені у вказаній вимозі щодо електромагнітної сумісності обладнання визначається органами із оцінки відповідності. З відкритих джерел в Україні є виробники обладнання, які вказану відповідність електромагнітної сумістності обладнання підтверджують сертифікатами та деклаціями, які видані органами з оцінки відповідності на вказані в технічних вимогах тендеру ДСТУ. Жодний нормативний документ не забороняє нам такі декларації і сертифікати вимагати в учасників тендеру. Замовники, мають право такі Сертифікати та Декларації вимагати. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію. Ваша вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2023-09-22-013323-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 26 вересня 2023 12:41
Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції
Розділ ІІІ п.2 тендерної документації містить вимогу: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії…. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається:
- довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії;
- виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.»

Вважаємо встановлення даної вимоги дискримінацією учасників, які мають договірні відносини з банком-гарантом і формою покриття не обов’язково виступатиме внесення коштів на банківський рахунок. Формою покриття можуть бути цінні папери, об'єкти нерухомості або будь-яке інше майно принципала, або покриття грошовими коштами принципала у разі сплати банком принципалом гарантії, у випадках передбачених Замовником та законодавством України. Замовник не має права регулювати відносини між банком та принципалом.

Абз. 2 ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Поряд з тим, частиною першою статті 560 Цивільного кодексу УКкраїни встановлено, що виконання зобов»язань може забезпечуватися зокрема гарантією. Водночас за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед Замовником (бенефіціаром) виконання учасником (принципалом) свого обов»язку. Тобто Гарант відповідає перед Замовником за порушення зобов»язання учасником. Враховуючи викладене, Замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Гарантії, проте вимагати яким чином буде оформлена ця гарантія з банком, а саме вимагати гарантію з повним грошовим покриттям - є незаконною вимогою, такою, що обмежує конкуренцію та дискримінує учасників. Просимо внести зміни в цій частині тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2023 10:48
Згідно із Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій надання забезпечення тендерної пропозиції. Тендерною документацією передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з грошовим покриттям захистить від недоброчесних учасників. Адже воно свідчить, що учасник виконає зобов’язання, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія – це документ, у якому банк гарантує перерахування певної суми (зазначеної в умовах закупівлі) замовнику у гарантійному випадку (тобто у разі, коли учасник не виконав обов’язки, пов’язані з поданням тендерної пропозиції). Для відповідальних учасників умова про необхідність надання банківської гарантії не несе ризиків. Банківську гарантію оформляють відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (далі — Положення № 639). Відповідно п.20 Розділу ІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» Принципал має право в заяві про надання гарантії доручити банку-гаранту списати кошти в національній або іноземних валютах з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Отже, нормативно-правовими актами не заборонено Замовнику вимагати покриту банківську гарантію, а в розумінні Положення № 639 – це саме грошове покриття. Частиною 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено перелік відомостей, які зазначаються в тендерній документації. При цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію. Ваша вимога не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2023-09-22-013323-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС", Код ЄДРПОУ:14228451
Дата подання: 26 вересня 2023 12:43
Щодо надання документів на підтвердження технічних вимог на ТВЧ
1Замовник оголосив тендер на закупівлю світлофорів, а саме:
Світлофор П 1.1 з ТВЧ , Світлофор П 1.2 з ТВЧ, Світлофор Т 1.1 з ТВЧ , Світлофор Т 1.3 з ТВЧ, Світлофор Т 2.3 з ТВЧ, Світлофор Т 2.6 з ТВЧ, Світлофор Т 2.9 з ТВЧ.
ТВЧ є інтегрованим в ці світлофори. В транспортних світлофорах – в жовту секцію, в пішохідних – відповідно в червону та зелену. Тобто, за тендерною документацією замовник не купує окремий виріб ТВЧ, а Табло відліку часу є складовою предмета закупівлі, Світлофорів. То з якою метою учасники повинні надавати окремо документи (паспорти, Сертифікати, декларації, сертифікати експертизи типу, ТУ) на світлофори з ТВЧ, та окремо ці ж всі документи на ТВЧ, якщо ТВЧ, як окремий продукт, не є предметом закупівлі. Просимо виправити вимоги тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2023 10:45
В технічних вимогах на тендер не вимагається, що ТВЧ повинні бути інтегровані у світлофорні модулі, а в зв’язку з тим, що в ДСТУ 4092-2022 відсутні вимоги до табло відліку часу, нами вимагається наявність технічних вимог на виробництво ТВЧ, а також іншіі документи (паспорти, сертифікати, декларації, сертифікати експертизи типу). Тому ми не бачимо підстав для внесення змін у документацію. Ваша вимога не підлягає задоволенню

Документи подані скаржником

25 вересня 2023 16:05
ДСТУ EN 50293:2016

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7" 8 214 000,00
UAH з ПДВ
8 214 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 жовтня 2023 14:29
Електронний підпис
06 жовтня 2023 14:28
4.Довідка договори.pdf
06 жовтня 2023 14:28
3.Витяг з МВС.zip
06 жовтня 2023 14:28
2.НАЗК юридична особа.zip
06 жовтня 2023 14:28
1.НАЗК директор.zip
29 вересня 2023 15:47
Електронний підпис
29 вересня 2023 15:47
Електронний підпис
29 вересня 2023 15:47
17.Пропозиція.pdf
29 вересня 2023 15:47
15.Паспорт директора.pdf
29 вересня 2023 15:47
10.Санкції.pdf
29 вересня 2023 15:47
20.гарантія.zip
29 вересня 2023 15:47
11.Перс дані.pdf
29 вересня 2023 15:47
19.Рішення на участь.pdf
29 вересня 2023 15:47
8.Банківськи реквізити.pdf
29 вересня 2023 15:47
16.Аналогічний договір.pdf
29 вересня 2023 15:47
3.Повноваження дректора.pdf
29 вересня 2023 15:47
18.Субпідрядник.pdf
29 вересня 2023 15:47
13.Довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
#44457857
Переможець 8 214 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2023 12:46

Документи

06 жовтня 2023 12:46
Довідка НАЗК
06 жовтня 2023 12:45
Електронний підпис
30 вересня 2023 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2023 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
#44457857
8 214 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2023 12:46
Довідка НАЗК
06 жовтня 2023 12:45
Електронний підпис
30 вересня 2023 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 17:00
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2023 18:14
Договір 16 10 5.PDF укладений
16 жовтня 2023 17:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Світлофор П 1.1 з ТВЧ 28 штуки 7 320,00
UAH з ПДВ
світлофор П 1.2 з ТВЧ 34 штуки 18 420,00
UAH з ПДВ
світлофор Т 1.1 з ТВЧ 7 штуки 12 720,00
UAH з ПДВ
світлофор Т 1.3 з ТВЧ 62 штуки 27 960,00
UAH з ПДВ
світлофор Т 2.3 з ТВЧ 1 штуки 30 000,00
UAH з ПДВ
світлофор Т 2.6 з ТВЧ 1 штуки 30 000,00
UAH з ПДВ
світлофор Т 2.9 з ТВЧ 1 штуки 30 000,00
UAH з ПДВ
дорожній контролер з GSM каналом звязку та їз системою точного часу GPS (на 24 силових виходів) 45 штуки 113 520,00
UAH з ПДВ
пристрій звукового оповіщення 50 штуки 7 236,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 214 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 369 000,00 UAH)