Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0515 |
Код ЄДРПОУ: | 22990919 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Електриків, 33 |
Контактна особа: |
Олександр Голоднюк +380444286269 tender@damba.org.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2023 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 032 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 16:10 |
Додаток 1 до Оголошення.docx | |
22 вересня 2023 16:10 |
Оголошення.docx | |
22 вересня 2023 16:10 |
Додаток 2 до Оголошення.docx | |
22 вересня 2023 16:10 |
Додаток 4 до Оголошення.docx | |
22 вересня 2023 16:10 |
Додаток 3 до Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000029 ● af7c19d314c2448188087d011f829942
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-09-22-012147-a 22.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 17:35:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі пасажирського автобусу ATAMAN A09216 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-012147-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 18:11:02
Відповідь на звернення
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі пасажирських автобусів ATAMAN A09216 – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34120000-4 “Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб” військова частина А0515 інформує наступне.
Розмір бюджетного призначення (субвенція відповідно до рішення місцевого органу влади) визначено з метою покриття штатно-табельної потреби відповідно до результатів аналізу ринку та затверджених розрахунків.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з врахуванням критеріїв: ціна, вартість життєвого циклу (гарантійне та після гарантійне обслуговування, ремонтопригодність, ресурс напрацювання тощо); наявність у військових частинах обладнання та підготовлених фахівців, здатних після гарантійного строку обслуговування здійснювати самостійно обслуговування та ремонт даних автобусів.
В той же час, пасажирський автобус ATAMAN A09216 зареєстрований як предмет постачання відповідно свідоцтва виданого Управлінням стандартизації, кодифікації та каталогізації D2113409Y.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Комерційні пропозиції отримано від ТОВ “ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА”, ТОВ “АВТО-РЕГІОН” та ТОВ “АВТО-БАС” вартість за одиницю товару становила в межах від 3249000,00 грн до 3275000,00 грн (середня вартість – 3258000,00 грн).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОГРАД-2007" #35891028 |
Переможець |
13 028 400,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 12:45
|
347Д.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 12:42
|