Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пасажирський автобус ATAMAN A09216
Очікувана вартість
13 032 000,00 UAH
UA-2023-09-22-012147-a c6a26bb8536f4d5e9508e06b8eababd4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Голоднюк

+380444286269 tender@damba.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0515
Код ЄДРПОУ: 22990919
Місцезнаходження: 04176, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Електриків, 33
Контактна особа: Олександр Голоднюк
+380444286269
tender@damba.org.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2023 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 13 032 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Пасажирський автобус ATAMAN A09216
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2023
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2023 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2023 16:10
Додаток 1 до Оголошення.docx
22 вересня 2023 16:10
Оголошення.docx
22 вересня 2023 16:10
Додаток 2 до Оголошення.docx
22 вересня 2023 16:10
Додаток 4 до Оголошення.docx
22 вересня 2023 16:10
Додаток 3 до Оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-19-000029 ● af7c19d314c2448188087d011f829942
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.10.2023 № 306

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-09-22-012147-a 22.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-25 17:35:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі пасажирського автобусу ATAMAN A09216 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-012147-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-30 18:11:02

Відповідь на звернення

На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі пасажирських автобусів ATAMAN A09216 – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 34120000-4 “Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб” військова частина А0515 інформує наступне.
Розмір бюджетного призначення (субвенція відповідно до рішення місцевого органу влади) визначено з метою покриття штатно-табельної потреби відповідно до результатів аналізу ринку та затверджених розрахунків.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з врахуванням критеріїв: ціна, вартість життєвого циклу (гарантійне та після гарантійне обслуговування, ремонтопригодність, ресурс напрацювання тощо); наявність у військових частинах обладнання та підготовлених фахівців, здатних після гарантійного строку обслуговування здійснювати самостійно обслуговування та ремонт даних автобусів.
В той же час, пасажирський автобус ATAMAN A09216 зареєстрований як предмет постачання відповідно свідоцтва виданого Управлінням стандартизації, кодифікації та каталогізації D2113409Y.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Комерційні пропозиції отримано від ТОВ “ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА”, ТОВ “АВТО-РЕГІОН” та ТОВ “АВТО-БАС” вартість за одиницю товару становила в межах від 3249000,00 грн до 3275000,00 грн (середня вартість – 3258000,00 грн).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007" 13 028 400,00
UAH з ПДВ
13 028 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2023 15:39
Електронний підпис
29 вересня 2023 15:39
Електронний підпис
29 вересня 2023 15:37
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2023 15:37
св-во ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2023 15:37
Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2023 15:37
Витяг з ЄДР.pdf
29 вересня 2023 15:37
Відомості про учасника.pdf
29 вересня 2023 15:37
Досвід.pdf
29 вересня 2023 15:37
Догов_р Старов_р_вка А09216.pdf
29 вересня 2023 15:37
Догов_р ДТЕК.pdf
29 вересня 2023 15:37
Технічна частина.pdf
29 вересня 2023 15:37
Дилерський догов_р ЧА 2023.pdf
29 вересня 2023 15:37
Дов_дка про автосалон.pdf
29 вересня 2023 15:37
НЕ_А092_24-01-20 (1).pdf
29 вересня 2023 15:37
Сертиф_кат типу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОГРАД-2007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
#35891028
Переможець 13 028 400,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2023 12:28

Документи

05 жовтня 2023 12:28
Електронний підпис
05 жовтня 2023 12:23
12_2_СЗ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2023 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОГРАД-2007"
#35891028
13 028 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2023 12:28
Електронний підпис
05 жовтня 2023 12:23
12_2_СЗ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 17:10
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 12:45
347Д.pdf укладений
20 жовтня 2023 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 028 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 171 400,00 UAH)