Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сульфат алюмінію технічний очищений
Очікувана вартість
3 456 000,00 UAH
UA-2023-09-22-007890-a ● 3902f91c1f7a49db8f73be8a6fe673f6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 05524251 |
Вебсайт: | http://kramvoda.com |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Південна, 6 |
Контактна особа: |
Катерина Сидор +380626489705 sidorekaterina3@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 13:25 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 13:25 |
Очікувана вартість: | 3 456 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 тонни
Сульфат алюмінію технічний очищений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Донецька область, Краматорськ, вул.Ювілейна 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 13:46 |
Тендерна документація.doc | |
22 вересня 2023 13:46 |
Додаток 1 до ТД(Проект Договор).docx | |
22 вересня 2023 13:46 |
Додатки до ТД(сульфат).docx | |
22 вересня 2023 13:46 |
Додаток 6 до ТД(тех.вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 25 вересня 2023 14:20
Дата відповіді: 28 вересня 2023 11:08
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку 6 до ТД, учасник повинен надати «Копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію, згідно до якої виготовляється Товар, та зміни до нормативної документації (у разі наявності таких змін)».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки отримати даний Висновок можуть тільки вітчизняні виробники, які здійснюють виробництво на підставі власної нормативної документації – технічних умов. Учасники, які пропонують товар імпортного походження, що виготовляється за стандартами інших країн, будуть позбавленні можливості прийняти участь в закупівлі.
Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про питну воду та питне водопостачання» та ін.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Отже, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи є офіційним документом, який засвідчує відповідність об’єкта експертизи гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища.
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Під нормативно-технічною документацією розуміють стандарти, технічні регламенти та технічні умови.
Отже, нормативна документація за якою виготовляється продукція, в тому числі й стандарти, є об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зауважуємо, що об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи є лише зразок продукції, а не партія чи окремо визначений об’єм продукції. Гарантій того, що виробником або постачальником не буде змінено сировинну складову продукції Замовник не має. Саме з метою перевірки санітарно-епідеміологічних норм під час виробництва продукції і, як наслідок, готової продукції було встановлено такі вимоги в тендерній документації.
Також, зазначаємо, що Вами не зазначено чому Ви не можете виконати дану вимогу тендерної документації та не надано будь-якого правового обґрунтування.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Отже, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи є офіційним документом, який засвідчує відповідність об’єкта експертизи гігієнічним і санітарним нормам, завдяки чому він засвідчує надійність для здоров'я та життя людей, а також для навколишнього середовища.
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Під нормативно-технічною документацією розуміють стандарти, технічні регламенти та технічні умови.
Отже, нормативна документація за якою виготовляється продукція, в тому числі й стандарти, є об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи.
Зауважуємо, що об’єктом санітарно-епідеміологічної експертизи є лише зразок продукції, а не партія чи окремо визначений об’єм продукції. Гарантій того, що виробником або постачальником не буде змінено сировинну складову продукції Замовник не має. Саме з метою перевірки санітарно-епідеміологічних норм під час виробництва продукції і, як наслідок, готової продукції було встановлено такі вимоги в тендерній документації.
Також, зазначаємо, що Вами не зазначено чому Ви не можете виконати дану вимогу тендерної документації та не надано будь-якого правового обґрунтування.
надання документів
Дата подання: 25 вересня 2023 14:34
Дата відповіді: 28 вересня 2023 11:09
Просимо надати обґрунтування вимоги про надання копії документу (протоколу випробувань, тощо), від незалежної третьої сторони, яка включена до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та компетентність якої підтверджена національним органом України з акредитації (Національним агентством з акредитації України), який підтверджує фізико-хімічний склад запропонованого Товару на відповідність його нормативно-технічній документації, відповідно до якої здійснюється виробництво товару, що пропонує Учасник та всім органолептичним та фізико-хімічним показникам коагулянту, що встановлені в цих технічних вимогах.
Документ, що підтверджує відповідність Товару всім органолептичним та фізико-хімічним показникам, що встановлені технічних вимогах та документації, у відповідності з якою виготовляється запропонований Товар – є Сертифікат/паспорт якості виробника. Документ, що свідчить про безпечність використання товару в заявленій сфері застосування, в даному випадку: системі питного водопостачання це - Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
Починаючи з 2018 р. сертифікація товару не є обов’язковою. Виконання даної вимоги потребує часу і учасник, який заздалегідь немає такого документу позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі. З огляду на зазначене, просимо видалити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація має містити інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Також, може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне встановити.
Отже, Замовник має право встановити в документації вимогу, що технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад коагулянту та документально підтверджені незалежною третьою стороною, яка включена до Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та компетентність якої підтверджена шляхом акредитації. Замовником не встановлено обмежень ні до суті такого документи, ні до його форми.
Отже, Замовник має право встановити в документації вимогу, що технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати нормативним документам, які підтверджують фізико-хімічний склад коагулянту та документально підтверджені незалежною третьою стороною, яка включена до Реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та компетентність якої підтверджена шляхом акредитації. Замовником не встановлено обмежень ні до суті такого документи, ні до його форми.
експертиза товару
Дата подання: 25 вересня 2023 14:43
Дата відповіді: 28 вересня 2023 11:10
щодо п.12 Додатку 6: «У разі, якщо Учасник закупівель буде постачати товар імпортного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», додатково надає скан-копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України».
Просимо пояснити, на відповідність яким саме нормативно-правовим актам з охорони праці і відповідно до якої нормативної документації повинна бути проведена експертиза товару і виданий експертний висновок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Категорії та класи небезпечних речовин для ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 «Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки».
Предметом закупівлі є товар, що класифікуються за кодом ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини та належить до корозійних товарів.
Отже, у відповідності зі статтею 21 Закону України «Про охорону праці» у разі постачання імпортних хімічних речовин (або їх сполуки) допускається їх застосування лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Категорії та класи небезпечних речовин для ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2022 р. № 1030 «Деякі питання ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки».
Предметом закупівлі є товар, що класифікуються за кодом ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини та належить до корозійних товарів.
Отже, у відповідності зі статтею 21 Закону України «Про охорону праці» у разі постачання імпортних хімічних речовин (або їх сполуки) допускається їх застосування лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2023 14:44
Дата відповіді: 28 вересня 2023 11:10
Шановний Замовник, вимагаємо видалити вимогу, зазначену в п.13 Додатку 6 до тендерної документації про надання інформації про включення Учасника, що пропонує товар, виготовлений за межами території України, до списку Реєстратори/Постачальники» («Registrants/Suppliers Details») Європейського хімічного агентства (European Chemicals Agency), оскільки ця вимога є дискримінаційною і встановлена лише до Учасників, що пропонують товар імпортного виробництва, та не встановлена для Учасників, що пропонують товар вітчизняного виробництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Вами не зазначено жодного доводу чому Ви (або будь-яка інша
особа–потенційний Учасник торгів) із об’єктивних причин не може дотримати вимог Замовника,
в цій частині тендерної документації. Ніяких документів щодо наявності таких причин Вами також не надано.
У відповідності до статті 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Наразі триває процес розроблення технічних регламентів, а тому числі Технічного
регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) №
1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку,
авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (RЕАСН), яким засновується Європейське
Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються
Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради
76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС.
З цього неоднозначно вбачається, що приведення законодавства України до нормативних актів
Європейського Союзу (у тому числі – щодо регламенту REACH) є пріоритетним напрямком
розвитку національного законодавства.
Замовник вважає, що дотримання під час здійснення цієї процедури закупівлі вимог
регламенту REACH гарантує високу якість товару, що є предметом закупівлі, на рівні Європейських
стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна і немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє в оголошеній закупівлі
та який буде використовуватися для підготовки (очищення) питної води.
особа–потенційний Учасник торгів) із об’єктивних причин не може дотримати вимог Замовника,
в цій частині тендерної документації. Ніяких документів щодо наявності таких причин Вами також не надано.
У відповідності до статті 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Наразі триває процес розроблення технічних регламентів, а тому числі Технічного
регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) №
1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку,
авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (RЕАСН), яким засновується Європейське
Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються
Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради
76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС.
З цього неоднозначно вбачається, що приведення законодавства України до нормативних актів
Європейського Союзу (у тому числі – щодо регламенту REACH) є пріоритетним напрямком
розвитку національного законодавства.
Замовник вважає, що дотримання під час здійснення цієї процедури закупівлі вимог
регламенту REACH гарантує високу якість товару, що є предметом закупівлі, на рівні Європейських
стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна і немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє в оголошеній закупівлі
та який буде використовуватися для підготовки (очищення) питної води.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" |
3 427 200,00
UAH з ПДВ
|
3 427 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім #32740136 |
Відхилено |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2023 09:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 жовтня 2023 00:00
|
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ" #44051599 |
Переможець |
3 427 200,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2023 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 08:53
|
Договір 58 від 13.10.2023р..pdf | укладений |
17 жовтня 2023 08:50
|