Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Лемішовський Тарас Михайлович 380936468772 taraslemishovskyi680@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2023 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює 30% передоплату від загальної вартості Товару впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладення Договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Решту 70% від загальної вартості Товару Замовник сплачує Продавцеві впродовж 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2023 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2023 11:08 |
Протокол №23-32Л-2 (Зміни).pdf | |
27 вересня 2023 11:08 |
Протокол №23-32Л-2 (Зміни).docx | |
27 вересня 2023 11:07 |
тендерна документація (зі змінами).docx | |
22 вересня 2023 12:56 |
Додаток 1.docx | |
22 вересня 2023 12:56 |
Додаток 3.docx | |
22 вересня 2023 12:56 |
Додаток 2.docx |
27 вересня 2023 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2023 11:08 |
Протокол №23-32Л-2 (Зміни).pdf
|
|||
27 вересня 2023 11:08 |
Протокол №23-32Л-2 (Зміни).docx
|
|||
27 вересня 2023 11:07 |
тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||
22 вересня 2023 12:56 |
Додаток 1.docx
|
|||
22 вересня 2023 12:56 |
Додаток 3.docx
|
|||
22 вересня 2023 12:56 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-09-000031 ● 4ac2735610f84969854b121fb375da46
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2023 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2023 №52-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 09.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
09.11.2023 №52-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-22-006843-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-09 17:59:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-09-22-006843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-13 15:22:56
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Автомобіль паливозаправник», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-22-006843-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-11-09-000031) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Автомобіль паливозаправник» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-22-006843-a) було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін.
Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано чотири комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Автомобіль паливозаправник» (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-22-006843-a).
Дана закупівля здійснювалась для транспортування бензину, дизельного палива, короткострокового зберігання палива, зливу в підземні та наземні резервуари, проведення заправки автомобільної техніки та заправки генераторів (у разі виникнення критичних ситуацій з постачання електроенергії).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог чинного законодавства, а саме: сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, а також сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляю наступне:
Відповідно до п.4-1 постанови зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб`єктів господарювання державного сектору економіки.
Оскільки, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" здійснювало закупівлю за рахунок коштів від власної господарської діяльності, то відповідно замовник не може бути головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Крім того, Замовник – ЛМКП «Львівводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України (надалі – ГКУ) Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки, а отже Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не відноситься до суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Таким чином обов’язок щодо складання та розміщення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не передбачений для ЛМКП “Львівводоканал”.
Інформація про суми коштів, сплачених за договором №23-863 ТЛ від 19.10.2023р., (додається до пояснення) зазначена у Акті звірки взаєморозрахунків.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «ТД БУДШЛЯХМАШ».
2. Комерційна пропозиція від ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ».
3. Комерційна пропозиція від ТОВ «УКР ТРАК».
4. Комерційна пропозиція від ТОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ».
5. Акт звірки взаєморозрахунків.
- 18.09.2023 бензовоз IVECO КП ТД Будшляхмаш..pdf
- Акт звірки про суму коштів сплачених за договором.pdf
- відповідь ДАСУ.docx
- відповідь ДАСУ.docx.p7s
- відповідь ДАСУ.pdf
- відповідь ДАСУ.pdf.p7s
- КП КИЇВ-СПЕЦТЕХ_Автопаливозаправник АПЗ-10 на шасі VECO T-WAY AD190T43 (4х4).pdf
- КП Тітал Автопаливозаправник 8 21.09.23.pdf
- КП Укр Трак Паливовоз.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 14:25:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-09-22-006843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога, щодо надання документів, в тому числі: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні»
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином Учасником ТОВ «УКР ТРАК» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 09:01:58
Відповідь ДАСУ №2
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Автомобіль паливозаправник», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-22-006843-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-11-09-000031) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту від 14.11.2023 року Південного офісу Держаудитслужби, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення:
1. Щодо інформації, з посиланням на файли яким чином Учасником ТОВ «УКР ТРАК» підтверджено відповідність вимозі Замовника, яка встановлена Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації, а саме: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога на закупівлю «Автомобіль паливозаправник» щодо надання таких документів а саме: сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Учасник торгів ТОВ «УКР ТРАК» (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу №UA.008.112961-22 (назва документа «18. Сертиф.відп.»), в якому зазначено, що:
1.Виробником завершеного колісного транспортного засобу є ТОВ «ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «АВТОТРАНПОРТНИК».
2. Ідентифікаційний номер колісного транспортного засобу (VIN): Y99A2AV24N9D65091.
Міжнародний ідентифікаційний код виробника (WMI) входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN). Ідентифікаційний номер колісного транспортного засобу (VIN) складається з 17(сімнадцяти) позицій/символів, 1(перша), 2(друга), 3(третя), позиції/символи і 12(дванадцята), 13(тринадцята), 14 (чотирнадцята) позиції/символи визначають міжнародний ідентифікаційний код виробника, а саме: Y99 D65.
Отже, Учасник ТОВ «УКР ТРАК» підтвердив відповідність вимозі Пункту 9 Розділу 3 тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 17:52:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-09-22-006843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога, щодо надання документів, в тому числі: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні»
Запит Замовнику на пояснення від 14.11.2023 містив звернення, щодо надання інформації, щодо підтвердження Учасником ТОВ «УКР ТРАК» відповідності вищезазначеної вимоги.
У відповіді Замовника на пояснення від 17.11.2023 зазначено, що: «Учасник торгів ТОВ «УКР ТРАК» (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу №UA.008.112961-22 (назва документа «18. Сертиф.відп.»), в якому зазначено, що:
1.Виробником завершеного колісного транспортного засобу є ТОВ «ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «АВТОТРАНПОРТНИК».
2. Ідентифікаційний номер колісного транспортного засобу (VIN): Y99A2AV24N9D65091.
Міжнародний ідентифікаційний код виробника (WMI) входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN). Ідентифікаційний номер колісного транспортного засобу (VIN) складається з 17(сімнадцяти) позицій/символів, 1(перша), 2(друга), 3(третя), позиції/символи і 12(дванадцята), 13(тринадцята), 14 (чотирнадцята) позиції/символи визначають міжнародний ідентифікаційний код виробника, а саме: Y99 D65.
Отже, Учасник ТОВ «УКР ТРАК» підтвердив відповідність вимозі Пункту 9 Розділу 3 тендерної документації.»
Слід зазначити, що відповідно до Технічної специфікації Учасника ТОВ «УКР ТРАК» (файл «09.Додаток 2») предметом закупівлі є Автомобіль паливозаправник AVTR-GS08 на шасі IVECO ML 150E25WS-E5 або еквівалент.
Проте, Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу №UA.008.112961-22 від 04.10.2022 (файл «18. Сертиф.відп.») наданий у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКР ТРАК», виданий на колісний транспортний засіб AVTR-AV24D на шасі IVECO DAILY 60C16.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином Учасником ТОВ «УКР ТРАК» підтверджено наявність сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, виданого на предмет закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 16:29:59
Відповідь на запит ДАСУ №3
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) на запит по моніторингу відкритих торгів на закупівлю «Автомобіль паливозаправник», (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-22-006843-a) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-11-09-000031) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
На виконання запиту від 17.11.2023 року Південного офісу Держаудитслужби, Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" надає наступні письмові пояснення:
1. Щодо надання інформації, з посиланням на файли яким чином Учасником ТОВ «УКР ТРАК» підтверджено наявність сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, виданого на предмет закупівлі.
Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога на закупівлю «Автомобіль паливозаправник» щодо надання таких документів а саме: сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Учасник торгів ТОВ «УКР ТРАК» (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу №UA.008.112961-22 (назва документа «18. Сертиф.відп.»).
19 жовтня 2023 року між ЛМКП «Львівводоканал» та ТОВ «УКР ТРАК» було укладено договір за № 23-863 ТЛ. На даний час поставка товару ще не здійснена, оскільки транспортний засіб ще виготовляється.
Відповідно до пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації: «Для підтвердження згоди з технічними вимогами Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати інформацію, зазначену у цьому додатку, із заповненням даних у полях «(заповнюється учасником)», завірену власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі використання печатки).» - Замовником вимагався Автомобіль паливозаправник AVTR-GS08 на шасі IVECO ML 150E25WS-E5 або еквівалент». Учасник ТОВ «УКР ТРАК» у складі своєї тендерної пропозиції подав інформацію, зазначену у цьому додатку, із заповненням даних у полях «(заповнюється учасником)», (назва документа «09. Додаток 2»).
Отже, Учасник ТОВ «УКР ТРАК» підтвердив відповідність вимозі Пункту 5 Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до Наказу затвердженого Міністерством Інфраструктури України від 17.08.2012 № 521 «Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання» - сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу надається тільки на виготовлений товар. Оскільки, товар, що пропонується Учасником ТОВ «УКР ТРАК» - Автомобіль паливозаправник AVTR-GS08 на шасі IVECO ML 150E25WS-E5- ще не виготовлений (на стадії виготовлення), тому Учасник ТОВ «УКР ТРАК» надав сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження завершеного колісного транспортного засобу на аналогічний товар. Тобто даний сертифікат відповідності видається уже на завершений колісний транспортний засіб і буде наданий разом з передачею товару Замовнику (підпункт 4.2. пункту 4 Додатку 3 тендерної документації та відповідно до договору № 23-863 ТЛ) для реєстрації в органах державної реєстрації транспортних засобів.
Оскільки ні в чинному законодавстві, ні в роз’ясненнях Мінекономіки, на даний момент, немає чіткого розуміння щодо правильності застосування вимоги щодо надання «сертифікату відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні», вважаємо, що Учасником ТОВ «УКР ТРАК» в повній мірі підтверджено наявність сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, виданого на предмет закупівлі.
Наявна у документі «18. Сертиф.відп.» інформація цілком відповідає вимозі, що встановлена Пунктом 9 Розділу 3 тендерної документації Замовника.
Отже, Учасник ТОВ «УКР ТРАК» підтвердив відповідність вимозі Пункту 9 Розділу 3 тендерної документації.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Документ «09. Додаток 2».
2. Документ «18. Сертиф.відп.»».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було виконано зобов'язання щодо усунення порушень шляхом розірвання Договору та оприлюднення Додаткової угоди №1 до договору у електронній системі закупівель
2023-12-04 09:33:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2023-12-04 17:15:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" |
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ТРАК" #41030210 |
Переможець |
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 09:42
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
04 грудня 2023 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 10:28
|
Договір №23-863 ТЛ.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 10:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2023 — 04 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651, ст. 654 Цивільного кодексу України та п. 10.3, п.10.6 Договору, Сторони домовились розірвати Договір у зв’язку з виявленими Державною аудиторською службою України порушення, що виникли при проведенні процедури закупівлі. |