Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство теплозабезпечення |
Код ЄДРПОУ: | 31871157 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, Житомирська область, місто Коростень, вул.Кірова,8а |
Контактна особа: |
Козаченко Оксана Борисівна +380414242378 korostenteplo1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 4 496 618,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 966,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2023 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2023 15:35 |
Додаток _3 (проєкт договору).docx | |
21 вересня 2023 15:35 |
Додаток _2 (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
21 вересня 2023 15:35 |
Додаток _1 (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
21 вересня 2023 15:35 |
Тендерна документація.docx | |
21 вересня 2023 15:35 |
Стор.1 ТД..PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000052 ● 906171810e934169b5e94e1b2267f013
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 20:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2023
№ 67-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-09-21-011561-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 10:29:04
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв’язку» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-21-011561-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 19:50:35
Відповідь на запит
На ваш запит щодо обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі предметом закупівлі «Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв’язку», ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-21-011561-a та визначення його очікуваної вартості пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Протягом опалювального сезону 2022-2023 р., який був ускладнений воєнним станом через військову агресію, робота по зйому показників з комерційних приладів обліку теплової енергії, що знаходяться в житлових будинках, була значно уповільнена та ускладнювала господарську діяльність, оскільки в значній мірі залежала від людського фактору, а саме:
- багато відповідальних виїхали, ще на початку воєнного стану і досі не повернулись, нашим фахівцям було дуже важко потрапити до комерційних вузлів;
- багато відповідальних відмовились від співпраці по зйому показників, а інші власники квартир житлових будинків не бажають бути присутніми на зйомі показників приладів обліку теплової енергії;
- наразі 11 житлових будинків перебувають без управителя, що ускладнює роботу по вирішенню проблеми з наданням послуги з централізованого опалення. Якщо, є скарга по не якісному опаленню, то немає до кого звернутись щодо її вирішення;
- затоплені та важко доступні підвальні приміщення унеможливлюють роботу щодо вчасного отримання показників з теплового лічильника згідно короткострокових термінів зняття (1-2 дня);
- в кінці кожного місяця для зняття показників залучено 90% технічного персоналу підприємства, тому інша важлива робота переноситься на інший термін, що є дуже не продуктивно;
- на кожну скаргу від споживачів витрачається багато часу на архівну роздруківку, щоб отримати інформацію по технічному стану внутрішньої системи опалення будинку.
Отже, підсумовуючи вище зазначене, на даний час підприємству в край важливо впровадити дистанційне зняття показників з приладів обліку теплової енергії щоб мінімізувати вплив людського фактору та убезпечити як працівників так і споживачів. Для його впровадження за власні кошти підприємства було замовлено проєкт «Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв'язку» у підприємства, яке займається такою діяльністю та має відповідну ліцензію на здійснення таких робіт. В проєкті передбачені наступні технічні та якісні характеристики:
• передбачається автоматизація загальнобудинкових лічильників тепла. Лічильники тепла оснащуються інтерфейсами М-Вus для подальшого підключення до модемного обладнання і дистанційної передачі даних. Інтерфейс М-Вus має стандартизований протокол обміну даними згідно ЕN 13757. За допомогою стандартизованого інтерфейсу М-Вus дані з теплових лічильників передаються через модем ЕVМ-07s (виробництво ТОВ «Електровимір»-вітчизняний виробник).
• дані з лічильників зберігаються на віддаленому сервері з відповідними налаштуваннями для їх відображення у ВЕБ інтерфейсі «Еnегgy Рогtаl» і можливості подальшої передачі даних до інформаційної системи замовника. Обмін інформацією між системою збору даних з теплоdb[ лічильників та інформаційною системою «Еnегgy Рогtаl» здійснюється через GSM/GPRS захищений канал зв’язку з використанням веб-сервісів по протоколам SOAP та НТТР.
Основні переваги системи:
- стабільна передача даних відносно невеликого обсягу даних від багатьох приладів обліку на відстані до кількох кілометрів, в умовах високого рівня завад;
- невисока вартість обладнання і мінімальні затрати на встановлення і експлуатацію;
- простота розширення системи обліку і збільшення приладів обліку протягом всього строку експлуатації;
- можливість отримання даних в один момент часу з усіх приладів обліку;
- зняття даних з приладів, встановлених у важкодоступних місцях;
- оптимізація системи обліку під вимоги замовника.
В тепловому пункті будинку (підвальному приміщенні) прокладаються лінії зв'язку між лічильниками. Лінії зв'язку можуть прокладатися в гофрорукаві або відкритим способом, шляхом кріплення до стін на дюбеля. Довжина ліній зв'язку, в залежності від кількості підключених приладів, може досягати кількох кілометрі, розміщується в зручному для монтажу та збереження місці, де буде забезпечено стабільний мобільний зв'язок і мережеве живлення, згідно до архітектурних особливостей будинку.
Передача даних з лічильників до інформаційної системи «Еnегgy Рогtаl» здійснюється щогодини і може налаштовуватись індивідуально.
Живлення модемного обладнання передбачається від мережі змінного струму 220 В після АВР. Живлення серверу для обробки даних відбувається із застосуванням джерела безперебійного живлення, а сам сервер буде розташовано в спеціалізованому інформаційному центрі, що дозволяє надавати доступ до даних протягом 99% часу.
Місця розташування обладнання визначаються із врахуванням вимог експлуатації і реального розміщення теплотехнічного і сантехнічного обладнання.
Основні якісні переваги системи:
• Проводити дистанційне зняття інформації;
• Задавати індивідуальні інтервали побудови графіків навантаження;
• Формувати звітні форми спожитої теплової енергії;
• Створювати енергобаланси;
• Контролювати робото здатність системи обліку;
• Можливість отримання даних в один момент часу з усіх приладів обліку;
• Зняття даних з приладів, встановлених в складно доступних місцях;
• Моментальне реагування аварійних ситуацій з оперативним їх усуненням.
Для впровадження даного проекту надавалась перевага вітчизняному виробнику.
Визначення розміру очікуваної вартості робіт (бюджетних призначень).
Відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєкту «Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв'язку» та Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом загальна кошторисна вартість реконструкції у поточних цінах станом на 07.08.2023 року складає 4607,804 тис.грн. Тому, на підставі, затвердженого кошторису без урахування вартості авторського нагляду, проєктних робіт, експертизи проєктної документації та технагляду, визначена очікувана вартість (розмір бюджетних призначень) у розмірі 4496,618 тис грн.
Додаток: копія проєктно-кошторисної документації, копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєкту «Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв'язку», копія Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваше зобов’язання надаємо копію наказу №157 від 07.12.2023р. та додаток.
2023-12-08 15:15:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+" |
4 485 000,57
UAH з ПДВ
|
4 485 000,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+" #41218018 |
Переможець |
4 485 000,57
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 21:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 13:33
|
Додаткова угода _3.PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 17:06
|
Додаткова угода _1.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 17:02
|
Договір підряду.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 15:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв’язку | 1 | роботи |
4 485 000,57
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт та строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | №27/КТ07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Здійснення оплати за рахунок коштів місцевого бюржету |
Номер договору про закупівлю: | №27/КТ07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція теплових пунктів з встановленням дистанційного модемного зв’язку | 1 |
4 485 000,57
UAH з ПДВ
|