Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери згідно ДК 021:2015 -30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
1 059 700,00 UAH
UA-2023-09-21-009446-a ● 0952ffca2edc4a6c85323e8bb69f4e75
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05493838 |
Вебсайт: | http://kpoml.wordpress.com |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15 |
Контактна особа: |
Анна ОЧКОВСКАЯ +380963580696 oml1plan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2023 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2023 11:19 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2023 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 059 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 298,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія, вулиця Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов’язується повністю оплатити вартість (ціну) поставленої партії Товару протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки Товару у відповідності до умов цього Договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2023 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2023 14:29 |
ТД_компи.docx | |
21 вересня 2023 14:29 |
Додаток 3 Проект Договору_компи.docx | |
21 вересня 2023 14:29 |
Додаток 2_ТЗ_компи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2
Дата подання: 21 вересня 2023 19:07
Дата відповіді: 22 вересня 2023 14:52
Шановний Замовник. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги у Додатку 2 до програмного забезпечення дещо протирічать одна одній. З одного боку вимагається : "Операційна система Microsoft Windows 10 Професійна urk 64-bit на 1ПК (дискова версія з ключем на захисному полі)"- тобто це ліцензія OEM для збирачів з COA наліпкою, що комплектується DVD та має "ключ на захисному полі". Такі ліцензії реалізують в Україні офіційні дистриб'ютори продукції Майкрософт ( MTI, ERC, ELKO). Доречі, реалізують вже не 10 версію, а 11. Якщо потрібна десята- потрібно робити downgrade або купувати дуже дорогу версію для WorkStation, що не має ніякого сенсу. З іншого боку, вимагається: "Програмне забезпечення має бути ліцензованим та використовувати технологію ОЕМ Activation 3.0 (OA 3/0)". Таку технологію мають право застосовувати на власному виробництві прямі ( DOEM) партнери Майкрософт. В цьому випадку ключ прописується в BIOS плати і така поставка не комплектується диском, адже версія ОС весь час оновлюється і нема великого сенсу записувати дистрибутив на будь- який носій. Крім цього, вимагається: "підтверджуючий документ щодо використання ліцензованого апаратного забезпечення.". Прохання визначитись- який саме варіант ОС вимагається- чи може бути або той або інший варіант і обидва вони будуть відповідати вимогам закупівлі? А також , що до підтверджуючого документу- вкажіть, будь ласка, конкретно, що вважається таким документом, бо інакше будуть пропонувати нелегальне програмне забезпечення. Якщо вимагається Програмне забезпечення має бути ліцензованим та використовувати технологію ОЕМ Activation 3.0 (OA 3/0)- то має бути наданий лист-підтвердження від компанії Майкрософт або представництва Майкрософт про повноваження виробника обладнання на використання ( застосування) технології OA 3.0 при встановленні Windows 11 Pro при виробництві обладнання. Якщо вимагається «Операційна система Microsoft Windows 11 Професійна urk 64-bit на 1ПК (дискова версія з ключем на захисному полі)»- то має бути наданий учасником лист від офіційного дистриб’ютора продукції Майкрософт в Україні ( MTI, ERC, ELKO) з підтвердженням кількості, назви ліцензій, що пропонується у дану закупівлю ( з номером закупівлі та найменуванням замовника). В такому випадку ви зробите все від вас залежне, щоб отримати легальне програмне забезпечення в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення від 21.09.2023 року, повідомляю Вас, що необхідна Операційна система Microsoft Windows 10 Професійна 64-bit з україномовним інтерфейсом. Поставка повинна бути або дискова версія з ключем на захисному полі з COA наліпкою, або використовувати технологію ОЕМ Activation 3.0 (OA 3/0).
Листи від виробників
Дата подання: 21 вересня 2023 19:24
Дата відповіді: 22 вересня 2023 14:53
Шановний Замовник.
Ця вимога: "Учасник який є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором виробника товару, повинен надати гарантійний лист від виробника товару або копію (завірену учасником) дилерського договору або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендерної документації" стосується яких складових предмета закупівлі? Монітор, принтер, клавіатура та миша, мережевий фільтр та системний блок- всі ці складові можуть бути різних виробників. Потрібно надавати , наприклад, п'ять різних фактично авторизаційних ( "гарантійних"- від зміни назви зміст не змінюється) листів від виробників ( представників виробників в Україні)? Чи, можливо, лише на частину з цих складових вимагається надати такого виду документи? Дилерський договір- це просто договір купівлі- продажу- до чого тут його вимога ( як альтернативного документу) не зрозуміло.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення від 21.09.2023 року повідомляю Вас, що згідно умов тендерної документації учасник повинен надати гарантійні (авторизаційні) листи від виробника або офіційного дистриб'ютора на кожен товар. Якщо Ви пропонуєте товар різних виробників, чи дистриб'юторів, то гарантійний (авторизаційний) лист повинен бути від кожного постачальника.
Вимоги Додатку 2
Дата подання: 22 вересня 2023 15:09
Дата відповіді: 25 вересня 2023 15:03
Шановний Замовник. Ця вимога : "На підтвердження відповідності пропозиції учасника якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції:
- сертифікат відповідності виданий органом сертифікації;
- декларацію відповідності;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що пропонується до поставки;
- підтверджуючий документ щодо використання ліцензованого апаратного забезпечення."
Стосується яких складових предмету закупівлі?: системний блок, монітор, Клавіатура та миша у комплекті з ковриком, принтеру ( який насправді не принтер, а БФП), фільтру мережевого? Чи вимагається до всіх цих складових надавати перелічені вище документи? Адже всі вони можуть бути різних виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Декларації повинні бути на всі товари згідно ТД. Сертифікати вимагаються лише на системний блок. Висновок СЕС повинен бути на системний блок, клавіатуру, миш, килимок та мережевий фільтр. Якщо в Вашій пропозиції будуть різні виробники, то документи повинні бути представлені від різних віробників.
Некоректні вимоги
Дата подання: 22 вересня 2023 15:14
Дата відповіді: 25 вересня 2023 15:03
Шановний Замовник. Прохання виправити назву Принтер на БФП. Тому що Epson EcoTank L3201 - це багатофункційний пристрій, який має функціонал принтеру, копіра та сканера. Якщо у вас є намір купити лише принтер, прохання змінити зразок товару. Або ж додайте вимоги, щоб було зрозуміло, що ви маєте намір купити все ж таки БФП.
Відповідь: Згідно тендерної документації учасник повинен принтер 3-в-1, іншими терміном можливо позначити як БФП
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2023 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
949 050,00
UAH з ПДВ
|
949 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОЧКОВ ДЕНИС ВАДИМОВИЧ" |
1 038 930,00
UAH з ПДВ
|
1 038 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" #42893689 |
Відхилено |
949 050,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2023 15:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2023 15:17
|
ФОП "БОЧКОВ ДЕНИС ВАДИМОВИЧ" #3310704554 |
Переможець |
1 038 930,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 11:41
|
ДУ 1 до Дог 565.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 10:10
|
Договір 565 від 30.10.2023.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:50
|
Договір 565 від 30.10.2023.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 14:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера | 30 | комплект |
34 631,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 565 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За рекомендацією Міністерства цифрової трансформації України, що викладена у листі про погодження проекту інформатизації № 1/06-2-13427 від 10 листопада 2023 року, Сторони за взаємною згодою вирішили доповнити договір Додатком № 2 «Технічна специфікація» |
Номер договору про закупівлю: | 565 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера | 30 | комплект |
34 631,00
UAH
|