Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення та заміна котлів (для підготовики до проведення опалювального сезону) в будівлі Веренчанської сільської лікарської амбулаторії по вул. Шевченка, 63-А в с.Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
1 446 913,23 UAH
UA-2023-09-21-004663-a 352db0c008b1486fb052c0f1c9fc1058
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефан Дробчак

+380660381960 stepanu4@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРЕНЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418535
Місцезнаходження: 59420, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський район, село Веренчанка, вул. Шевченка, 80
Контактна особа: Стефан Дробчак
+380660381960
stepanu4@yahoo.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення та заміна котлів (для підготовики до проведення опалювального сезону) в будівлі Веренчанської сільської лікарської амбулаторії по вул. Шевченка, 63-А в с.Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58020, Україна, Чернівецька область, Веренчанка, Шевченка 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

21 вересня 2023 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-17-000076 ● e3de056ebb6746a88db53a915bda7fa6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.10.2023 № 91-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.10.2023 № 91-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-09-21-004663-a, 21.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-18 17:24:46

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1446913,23 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-21-004663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ФОП КАРЮК ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ (код 3007816395), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-20 16:15:47

Відповідь





Веренчанською сільською радою рішенням ХХХІІІ сесії VІІІ скликання №1893-33/2023 від 04.09.2023 року «Про внесення змін до бюджету Веренчанської територіальної громади на 2023 рік» було виділено кошти у сумі 1464867,00 грн. для проведення робіт з капітального ремонту системи опалення та заміна котлів (для підготовики до проведення опалювального сезону) в будівлі Веренчанської сільської лікарської амбулаторії по вул. Шевченка, 63-А в с.Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області. Відповідно було розроблено проектно-кошторисну документацію по об'єкту «Капітальний ремонт системи опалення та заміна котлів (для підготовики до проведення опалювального сезону) в будівлі Веренчанської сільської лікарської амбулаторії по вул. Шевченка, 63-А в с.Веренчанка Чернівецького району Чернівецької області».
05.09.2023 року на V засіданні робочої групи було прийнято рішення здійснити закупівлю даних робіт без застосування відкритих торгів, відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – ОСОБЛИВОСТІ), згідно пункту 11, «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Робочою групою було вирішено провести конкурс цінових пропозицій за вказаними обсягами робіт по об'єкту. Робочою групою було розроблено запити цінових пропозицій відповідно до обсягів робіт та надіслано запрошення до участі в конкурсі потенційним учасникам.
08.09.2023 року на VI засіданні робочої групи для розгляду пропозицій було розглянуто подані цінові пропозиції учасників (копії додаються). Детально вивчивши та обговоривши усі цінові пропозиції, комісія вирішила визнати переможцем ФОП КАРЮК ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ з найбільш економічно вигідною пропозицією в сумі 1 446 913,23 грн. (один мільйон чотириста сорок шість тисяч дев’ятсот тринадцять гривень 23 копійок) та підписати з ним договір.








Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-24 12:02:46

24.10.2023

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1446913,23 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-21-004663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких причин у річному плані не вказано код економічної класифікації видатків бюджету, як це передбачено пунктом 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-27 09:10:03

відповідь

Уповноваженою особою під час публікації плану закупівлі було допущено помилку, а саме незаповнено код економічної класифікації видатків бюджету. Повинно бути вказано КПКВК 0117322
КЕКВ 3132

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-24 12:03:48

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1446913,23 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-21-004663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких причин у річному плані не вказано код економічної класифікації видатків бюджету, як це передбачено пунктом 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-27 09:08:29

Відповідь

Уповноваженою особою під час публікації плану закупівлі було допущено помилку, а саме незаповнено код економічної класифікації видатків бюджету. Повинно бути вказано КПКВК 0117322
КЕКВ 3132

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання запиту Державної Аудиторської Служби України Північно-Східного офісу дсржаудитслужби у Полтавській області про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі иА-М-2023-10-17-000076 • еЗсіс056еЬЬ6746а88<іЬ53а915Ь<За7Га6 встановлено порушення частини п'ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме несвоєчасне надання відповіді уповноваженої особи з питань публічних закупівель Веренчанської сільської ради Дробчака Стефана Стефановича. І.Оголосити догану уповноваженій особі з питань публічних закупівель ДРОБЧАКУ СТЕФАНУ СТЕФАНОВИЧУ, оператору комп'ютерного набору відділу бухгалтерського обліку та звітності, за неналежне виконання своїх посадових обов'язків.

2023-11-06 09:29:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАРЮК ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3007816395
Переможець 1 446 913,23
UAH
21 вересня 2023 11:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 12:27
дог 384_pdf.pdf укладений
21 вересня 2023 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 446 913,23
UAH