Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БЕРШАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20106315 |
Місцезнаходження: | 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадський р-н, м. Бершадь, ВУЛ. ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, буд. 11 |
Контактна особа: |
Наталія Вігор +380964402213 tc_bershad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 901 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 16:49 |
Додаток 3 .doc | |
26 вересня 2023 16:49 |
ТЕНДЕР ДОК АВТО.doc | |
26 вересня 2023 16:49 |
Пепелік змін.doc | |
20 вересня 2023 17:09 |
Додаток 2 .doc | |
20 вересня 2023 17:09 |
Д 4 договір.doc | |
20 вересня 2023 17:09 |
Додаток 1.doc |
26 вересня 2023 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
26 вересня 2023 16:49 |
Додаток 3 .doc
|
||||
26 вересня 2023 16:49 |
ТЕНДЕР ДОК АВТО.doc
|
||||
26 вересня 2023 16:49 |
Пепелік змін.doc
|
||||
20 вересня 2023 17:09 |
Додаток 2 .doc
|
||||
20 вересня 2023 17:09 |
Д 4 договір.doc
|
||||
20 вересня 2023 17:09 |
Додаток 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-21-000037 ● 42f53a0430a8446084e45e67923f6a3d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2023 №85-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.11.2023 №85-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-09-20-014172-a 20.09.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 17:37:13
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля Citroen Berlingo Live Pack L2 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-20-014172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надайте обгрунтування чому у технічній специфікації «Легковий автомобіль Citroen Berlingo L2 1.5 HDi/ 100 к.с.» Додатку 3 до тендерної документації міститься посилання на конкретну марку та не міститься вираз «або еквівалент»?
4. Як виконано вимоги учасником ТОВ «ТД Автоцентр Поділля», якого обрано переможцем, в частині накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису на тендерну пропозицію, на кожний електронний документ (пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-01 08:58:16
Відповідь
1. Автомобіль має задовольняти потреби та специфіку роботи нашої установи (зручні пасажиромісця та містке багажне відділення), а саме:
- перевезення людей – з числа підопічних територіального центру згідно потреб (лікарня, установи соціальної та іншої сфери, поселення у відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання);
- виїзд мультидисциплінарної команди (з необхідним інвентарем – бензопила, мотокоса, …) до підопічних з метою виконання заявок;
- підвіз різних товарів у відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання;
- виїзд спеціалістів територіального центру на перевірку та оформлення документів;
- інші виробничі потреби.
Під час підготовки тендерної документації закупівлі легкового автомобіля, визначення його технічних характеристик, очікуваної вартості – було проведено аналіз ринку. Вивчались комерційні пропозиції та прас-листи різних торгових марок, порівнювалась технічна характеристика автомобілів, їх комплектація – основна та додаткова.
Після проведеного анілізу ринку на вартість даної моделі, враховуючи додаткові опції в комплектації (коврики в салон та багажник, бризговики) ціна очікуваної вартості була заявлена – 901000 гривень.
Надаємо файли (7 штук) цінових пропозицій та прас – листів з якими працювали.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
https://drive.google.com/drive/folders/10X-F-JJLpOLtd4WBQ9oFh5ZfWwS_-VkW
Назва «Обгрунтування авто», дата 22.09.2023р.
3. Під час підготовки Тендерної документації та вивчення марок автомобілів, які б повністю задовольняли виробничі потреби Територіального центру соціального обслуговування Бершадської міської ради, детально аналізувались технічні та якісні характеристики .
Порівнювали технічні характеристики різних торгових марок і відмічали ті показники, які найбільш наближені нашим потребам та очікуваній вартості.
Проводились обговорення та консультації з власниками транспортними різних торгових марок – типу універсал, порівнювали відгуки.
Мали можливість ознайомитись з роботою службових автомобілів Укрпошти бренду Citroen. Відгуки працівників відділення Укрпошти про дану модель автомобіля були, як про надійний, потужний, економічний та місткий транспортний засіб, в якому комфортно працювати за будь - якої погоди та на різних важко прохідних ділянках.
В кінці проробленої роботи та зроблених висновків, стосовно співвідношення ціни та технічних характеристик, якості було прийняте рішення про підготовку тендерної документації на закупівлю легкового автомобіля Citroen Berlingo L2 1.5 HDi/ 100 к.с. та у додатку №3 не розмістили вираз «або еквівалент».
Постанова від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), прямо не вимагають зазначати про обов’язковість виразу «або еквівалент».
4. Відповідно до вимог тендерної документації пункту 1 Розділу III «Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2)тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТД Автоцентр Поділля», якого обрано переможцем, складається із сканованих документів ( 15 файлів pdf) - кваліфікований електронний підпис ( КЕП ) накладений на тендерну пропозицію в цілому, що задовольняє вимоги тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Готуючись до завершення 2023 р. та подальших закупівель на 2024 р. реєструємось і ознайомлюємось зі вебінарами, які пропонує закупівельний майданчик Zakupivli.Pro (на якому працює наша установа). Використовуємо офіційні загальнодоступні інструменти та джерела інформації для підготовки закупівель на 2024 рік з дотриманням визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178). Висновок моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.12.2023р. по результатам закупівлі індетифікатор UA-2023-09-20-014172-a 20.09.2023 - враховано для подальшої роботи.
2023-12-11 14:13:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД АВТОЦЕНТР ПОДІЛЛЯ" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД АВТОЦЕНТР ПОДІЛЛЯ" #36309878 |
Переможець |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2023 08:36
|
авто договір.pdf | укладений |
10 жовтня 2023 08:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий автомобіль Citroen Berlingo L2 1.5 HDi/ 100 к.с. | 1 | штуки |
900 000,00
UAH з ПДВ
|