Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАГАЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04417636 |
Вебсайт: | https://magalska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 60313, Україна , Чернівецька обл., Новоселицький р-н, село Магала |
Контактна особа: |
Олександр Міхальчан +380992689886 magala.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 199 186,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 991,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області. Код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Закупівля проводиться згідно п. 10 постанови КМУ №1178.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області. Код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Закупівля проводиться згідно п. 10 постанови КМУ №1178. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 16:27 |
Тендерна документація.doc | |
20 вересня 2023 16:27 |
Тендерна документація.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000022 ● 059c3bead77b40769c9b0a0062ebd320
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 25-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 15 квітня 2024 року № 25-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-09-20-013130-a від 20.09.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 11:43:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-013130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
- Чому Вами не відхилено учасника ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ», якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації? Зокрема, відповідно до розділу 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену інформацію про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень) та документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про наявність матеріально-технічної бази.
Згідно довідки від 25.09.2023 № 20-т «Інформація про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень)» учасник зазначив приналежність шуруповерта Makita df330, перфоратора-дрилі Dnipro-M RH-100Q та інвентарних риштувань металевих, як власних і вказав, що підтверджуючим документом є видаткова накладна від 02.03.2023 № 0037.
Проте учасник ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» не надав даний документ, чим не дотримав вимог розділу 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінали або копії, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації. (на кожного працівника окремо) таких документів: накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення; накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору (у разі наявності) або трудові книжки (у разі їх зберігання в учасника, із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини з учасником).
Проте, учасник не надав наказу про прийняття на роботу директора Литвинчука Василя Васильовича, який зазначений у переліку працівників, відображеному у наданій довідці від 25.09.2023 № 21-т.
4. Яким чином учасник підтвердив вимогу кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо двох працівників: інженера з проектно-кошторисної роботи Аксенчука Андрія Васильовича та інженера з охорони праці Синогача Сергія Васильовича, якщо цивільно-правові угоди від 25.06.2023 та 26.06.2023 №№ 06/12 і 06/13 діють до 31.12.2023, в той час коли Договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 31.12.2023 № 212 діє до 31.12.2024. Дані цивільно-правові угоди та не містять пунктів про їх пролонгацію.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:48:52
Відповідь на запитання моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області»
1. Стосовно розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Магальської сільської ради №27-24/23 від 15.06.2023 «Про внесення змін до рішення про бюджет Магальської територіальної громади на 2023 рік». Виділення коштів передбачалося за рахунок вільного залишку станом на 01.01.2023 року.(додається)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області» та в експертному звіті (додається).
Очікувана вартість визначена на основі зведеного кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва «Будівництво стадіону в с. Магала Чернівецького району Чернівецької області»
2. Стосовно посилання з обґрунтуванням на сайті https://rada.info/upload/users_files/04417636/53480c6c6f94cf318e664bae380576f9.pdf
Стосовно матеріально технічної бази:
Умовами тендерної документації (Додаток 2, Розділ 1.1) передбачено що, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень) (далі – Інформація про мат.-тех. базу) у повній відповідності з нижченаведеною формою, Обов’язкова наявність в учасника :
1. Вантажний Самоскид – 1 шт
2.Автогрейдер – 1шт.
3. Каток дорожній – 1.шт
4. Бульдозер – 1 шт.
5.Навантажувач Фронтальний – 1шт.
6. Екскаватор колісний – 1 шт.
В підтвердження відомостей, викладених в Інформація про наявність матеріально- технічної бази учасник надає:
- документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про наявність матеріально-технічної бази або;
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів, дійсних та чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди та/або суборенди, та/або ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані в Інформації про наявність матеріально-технічної бази, об’єкти, які не є власністю учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк дії менше строку виконання робіт/надання послуг по договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг);
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії актів приймання-передачі або іншого(их) документа(ів), який(і) підтверджує(ють) факт передачі учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Учасник ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» в довідці № 20-т від 25.09.2023 року, надав інформацію щодо наявності вищезазначеної техніки що, була обов’язковою в розумінні цієї тендерної документації, а також на підтвердження права користування надав договір оренди транспортних засобів та механізмів (з екіпажом) б/н від 01.06.2023 року. Учасник ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» повністю виконав вимогу тендерної документації замовника в цій частині.
3. Стосовно Наказу про призначення директора.
Відповідно до Тендерної документації (Розділ 3 пункт 1.6) для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції (в тому числі засвідчення копій документів тендерної пропозиції) та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації надає:
• для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (оригінал/копія протоколу зборів засновників підприємства/виписки з протоколу зборів засновників/ рішення засновника та оригінал/копія наказу про призначення на підприємстві тощо).
ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» підтвердив повноваження директора Рішенням засновника від 20.02.2020 року, де наявна інформація про те що, Литвинчук Василь Васильович обов’язки по управлінню Товариством, в тому числі обов’язки директора, покладає на себе.
4. Стосовно цивільно-правових угод.
Умовами тендерної документації не передбачалось що трудові відносини з працівникам мають бути дійсні на весь строк виконання робіт на об’єкті.
Враховуючи викладене вище, учасник ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ» виконав всі вимоги тендерної документації, та обраний переможцем законно.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розбіжності щодо типу договірної ціни будуть врегульовані шляхом укладання додаткової угоди з Підрядником ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ». Також повідомляю що з метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення процедур закупівель.
2024-05-10 21:10:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 із змінами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" |
16 198 800,00
UAH з ПДВ
|
16 198 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" #43543770 |
Рішення скасоване |
16 198 800,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 22:17
|
|
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" #43543770 |
Переможець |
16 198 800,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2023 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2023 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 16:52
|
212.PDF | укладений |
31 жовтня 2023 16:47
|