Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Маргарита Грабчук +380989985101 grabchukmargarita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 753 499,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 767,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 17:48 |
Додаток №3 до ТД Технічне завдання зі змінами.docx | |
22 вересня 2023 17:48 |
Список змін.rtf | |
20 вересня 2023 16:17 |
Обґрунтування.docx | |
20 вересня 2023 16:17 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx | |
20 вересня 2023 16:17 |
Додаток №4 до ТД Проект договору.doc |
22 вересня 2023 17:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2023 17:48 |
Додаток №3 до ТД Технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
22 вересня 2023 17:48 |
Список змін.rtf
|
|||
20 вересня 2023 16:17 |
Обґрунтування.docx
|
|||
20 вересня 2023 16:17 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx
|
|||
20 вересня 2023 16:17 |
Додаток №4 до ТД Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000042 ● e57946e2ad194974bfc975cffc411823
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2023
№ 60-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.10.2023 № 60-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-09-20-012759-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 11:06:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання проектних робіт та проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-6 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 320 GS-N.L. за адресою: вул. Жуйка, 12 в м. Житомир»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-012759-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 11:35:57
Відповідь на запит про надання пояснень
Очікувана вартість робіт з виконання проектно-кошторисної документації стадії робочий проект оцінена на основі попередніх комерційний пропозицій (кошторисів) на проектні роботи отриманих від можливих учасників закупівлі на основі технічного завдання.
Комерційні пропозиції надані на етапі оцінки очікуваної вартості робіт, які виконані ґрунтуючись на технічному завданні, що в свою чергу виконано згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво. Із Зміною № 1 та Зміною № 2.». Технічні та якісні вимоги сформовані в технічному завданні до виконання проектних робіт з додатковим обмеженням термінів виконання проектної документації та її узгодження згідно ЗУ «Про архітектурну діяльність» та ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності». Технічні та якісні вимоги визначені на основі вимог до енергозабезпечення котельні потужністю теплопостачання більше 50 Гкал, вимогами до проектної документації та складності робіт, відповідного класу наслідків об’єкту будівництва, будівельними нормами України, вимогами до об’єму проектної документації (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво. Із Зміною № 1 та Зміною № 2.»), технічними особливостями безпосередньо електричних мереж котельні РК-6 за адресою: вул. Жуйка, 12 в м. Житомир. Проектні роботи мають бути виконані в обмежений термін в умовах воєнного стану для забезпечення м. Житомир тепловою енергією генерація якої можлива в умовах блекауту за рахунок КГУ, що має бути встановлені в результаті виконання будівельних робіт згідно проекту «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-6 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки Jenbacher JMC 320 GS-N.L. за адресою: вул. Жуйка, 12 в м. Житомир»
Комерційній пропозиції (Кошториси) виконані згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», який введено згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво) (посилання https://e-construction.gov.ua/laws_detail/2702455691775313887?doc_type=6) Додаток 7 до настанови. Даний збірник розцінок використовується проектними організаціями так як в розцінках від Мінрегіону відсутні розцінки по когенераційним установкам. Частина кошторисів з виконання проектно-кошторисної документації стадії робочий проект виконано згідно Збірника цін на проектні роботи для будівництва. Розділ 1. Електроенергетика з використання Глави 1 підрозділу Дизельні електростанції (даний Збірника цін не включає проектування та узгодження розділу проекту ОВНС, газопостачання зовнішнього та внутрішнього, теплові мережі, вузол обліку газу та ШРП, узгодження даних розділів), то ж ця частина була обчислена в людино-днях згідно оцінок від можливого постачальника послуг та врахування додатку 7 таблиця 3 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», частина пропозицій виконано лише з визначенням витрат в людино-днях.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень у відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
2023-10-23 16:57:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕАЛЕНЕРГО" |
1 654 857,00
UAH з ПДВ
|
1 654 857,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕАЛЕНЕРГО" #35830630 |
Переможець |
1 654 857,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:54
|
Додаткова угода 29092023-1-988-23 (1).pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 14:40
|
Договір 29092023-1-988-23.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням об'ємів виконаних робіт по Договору на виконання проектних робіт №29092023-1/988-23 від 05.10.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 29092023-1/988-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29092023-1/988-23/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |