Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний 1 гатунку
Очікувана вартість
133 432,50 UAH
UA-2023-09-20-011420-a 24b57be6e73247abb078a52dc7c7ab6d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Пахалюк

+380666953495
+380992951215
ost26@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35603, Україна , Рівненська обл., м.Дубно, вул. Тараса Бульби, 4
Контактна особа: Юлія Пахалюк
+380666953495, +380992951215
ost26@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3040 кілограм
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, заклади дошкільної освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
810 кілограм
Хліб пшеничний 1 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, заклади дошкільної освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Дубенської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

20 вересня 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2023 15:45
Обгрунтування підстави .pdf
20 вересня 2023 15:34
Звіт UA-2023-09-06-012573-a-report.pdf
20 вересня 2023 15:34
Витяг з наказу про обгрунтування.pdf
20 вересня 2023 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2023 15:45
Обгрунтування підстави .pdf
20 вересня 2023 15:34
Обгрунтування підстави .pdf
20 вересня 2023 15:34
Звіт UA-2023-09-06-012573-a-report.pdf
20 вересня 2023 15:34
Витяг з наказу про обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЕРГІЄНКО ВАЛЕНТИН ЮРІЙОВИЧ
#2607811036
Переможець 133 432,50
UAH з ПДВ
20 вересня 2023 15:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 19:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 14:03
ДУ2 до Д 469.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2023 16:26
ДУ №1 до д469 .pdf зміни до договору
04 жовтня 2023 16:25
Договір №469 від 18.09.2023.pdf укладений
20 вересня 2023 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди №1 від 29 вересня 2023 року до Договору №469 від 18 вересня 2023 року (виправлення технічної помилки, а саме описки у ціні за одиницю товару).
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно змісту додаткової угоди №2 від 22.12.2023 до Договору № 469 від 18.09.2023
Номер договору про закупівлю: 469
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 72 330,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 055,00 UAH)