Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Комбінат "Естафета" |
Код ЄДРПОУ: | 14373331 |
Місцезнаходження: | 30069, Україна , Хмельницька обл., село Стригани, вул.Г.Охман,3А |
Контактна особа: |
ЧОРНОЛОЗ Наталія Ананіївна +380384272883 n.loza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 15:05 |
Тендерна документація.doc | |
20 вересня 2023 15:05 |
Додаток 4. Договір.doc | |
20 вересня 2023 15:05 |
Додаток 3. Технічні вимоги.docx | |
20 вересня 2023 15:05 |
Додаток 2. Тендерна пропозиція.docx | |
20 вересня 2023 15:05 |
Додаток 1. Кваліфікаціи_ні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-12-000012 ● 617ba6a9351b46dcbc8ff44cf5d9b07f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.12.2023 № 76-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 12.12.2023 № 76-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2023-09-20-010499-a 20.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-13 11:44:40
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 50510000-3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту обладнання продуктонасосної станції) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-010499-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.10.2023 № 183 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС-ТКР».
Згідно абзацу четвертого пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію, чи укладено між Замовником та ТОВ «ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС-ТКР» договір про закупівлю за результатами проведення вищевказаної процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-14 13:55:05
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У відповідь на запит про надання пояснень Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 13.12.2023 надаємо наступні пояснення: за результатами проведення процедури закупівлі 50510000-3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту обладнання продуктонасосної станції) (UA-2023-09-20-010499-a) між Замовником – Державною організацією «Комбінат «Естафета» та ТОВ «ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС-ТКР» договір про закупівлю НЕ УКЛАДЕНО.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання встановлених порушень за результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі 50510000-3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту обладнання продуктонасосної станції), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-20-010499-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2023-12-21 10:26:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.) • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.12.2023 №20).
2023-12-21 15:39:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС-ТКР" |
1 246 621,34
UAH з ПДВ
|
1 246 621,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСЕРВІС-ТКР" #36339174 |
Переможець |
1 246 621,34
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2023 16:58
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 10:20 |
Кінець періоду оскарження: | 01 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 січня 2024 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі 50510000-3 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Послуги з поточного ремонту обладнання продуктонасосної станції), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-20-010499-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
21 грудня 2023 10:20
|
Електронний підпис |
21 грудня 2023 10:15
|
Протокол про відміну відкритих торгів від 21.12.2023 |