Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Вебсайт: | https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0681645011 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 721 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 223 605,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1.Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта 2.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 223605 грн. (двісті двадцять три тисячі шістсот п’ять грн.) 3. Умови при наданні забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії: - Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. - Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». 4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. 5.Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника, що буде вказаний у вимозі замовника до банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції (90 календарних днів). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 223605 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
виконання будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт виконується на умовах післяоплати. Оплата за виконані роботи здійснюється в безготівковому порядку, валютою платежу є гривня. Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 -ти робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2023 18:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2023 18:46 |
зміни до ТД.docx | |
30 вересня 2023 18:46 |
зміни до ТД.docx | |
30 вересня 2023 18:46 |
Оголошення ПРУ ЗОШ№23.docx | |
30 вересня 2023 18:46 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ№23 зм.docx | |
30 вересня 2023 18:46 |
Оголошення ПРУ ЗОШ№23.docx | |
30 вересня 2023 18:46 |
Тендерна документація ПРУ ЗОШ№23 зм.docx | |
25 вересня 2023 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 4 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 2 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 3 ПРУ ЗОШ№23.pdf | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 6 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 5 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 2 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 4 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 3 ПРУ ЗОШ№23.pdf | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 6 ПРУ ЗОШ№23.docx | |
20 вересня 2023 13:18 |
Додаток 5 ПРУ ЗОШ№23.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000087 ● 34f190117ab24b81bf8e91697f9e689c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 18:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 №82-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.11.2023 №82-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-20-007387-a 20.09.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 11:19:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття комунального закладу «Вінницький ліцей №23» по просп. Космонавтів,32 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-20-007387-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 10:46:41
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:5070-5737-6814-7998. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 17:39:47
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття комунального закладу «Вінницький ліцей №23» по просп. Космонавтів, 32 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-20-007387-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання: договірної ціни; локальних кошторисів на будівельні роботи; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкову відомість ресурсів до локальних кошторисів. Також розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» по підприємству та календарного графіку виконання робіт із зазначенням конкретних видів робіт та термінів їх виконання (пункт 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації).
2. Чому додатковою угодою від 03 листопада 2023 року №1 до договору підряду від 17 жовтня 2023 року №17/10-23 внесені зміни щодо продовження строку виконання робіт до 31 січня 2024 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
3. Чому зменшено договірну ціну робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття комунального закладу «Вінницький ліцей №23» по просп. Космонавтів, 32 в м. Вінниці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 16:14:21
відповідь на запит
Розглянувши запит, повідомляємо наступне.
1. Переможцем торгів - ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс» при укладанні договору було надано усі документи та розрахунки згідно тендерної документації. Дана вимога не зобов’язувала Учасника розміщувати вказані документи на електронному майданчику.
2. Враховуючи рішення Вінницької міської ради від 26.10.2023р. №2769, прийнято рішення про внесення змін щодо фінансування об’єкту будівництва. Зокрема частина коштів, що спочатку планувалось спрямувати на фінансування об’єкту будівництва у 2023 році, була перенесена на 2024 рік. Рішення Вінницької міської ради від 26.10.2023р. №2769 розміщено на офіційному сайті Вінницької міської ради і ознайомитись можна за посиланням https://2021.vmr.gov.ua/Docs/default.aspx, а відповідна інформація також зазначена та оприлюднена в додатковій угоді №1 від 03.11.2023р.
3. Разом із тим, враховуючи зміни вказані в п.2 відповіді на запит, а також враховуючи пп.3 та пп.5 п.19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – задля покращення якості предмету закупівлі було прийнято рішення про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 13:37:37
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття комунального закладу «Вінницький ліцей №23» по просп. Космонавтів, 32 в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-20-007387-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Прошу надайте локальні кошториси до договору підряду від 17 жовтня 2023 року №17/10-23 та локальні кошториси після внесених змін згідно з додатковою угодою від 03 листопада 2023 року №1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-20 14:30:49
відповідь на запит
Розглянувши запит, повідомляємо наступне.
Відповідно п.3.1 Договору підряду №17/10-23 від 17.10.2023р. Договірна ціна робіт визначається на основі Кошторису, ЯКА є невід’ємною частиною Договору… Тобто невід’ємною частиною Договору є:
1. Додаток №1 - План фінансування Робіт (п.20.10 Договору)
2. Додаток №2 – Календарний графік виконання Робіт (п.20.10 Договору)
3. Договірна ціна до Договору (п.3.1 Договору)
Договірна ціна до Договору підряду та Договірна ціна як додаток до додаткової угоди №1 від 03 листопада 2023р. оприлюднені на майданчику електронних закупівель згідно чинного законодавства.
Локальні кошториси не є додатком до Договору, відповідно їх ОПРИЛЮДНЕННЯ Є НЕ ОБОВ’ЯЗКОВИМ, так як згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, підлягають опублікуванню ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА УСІ ДОДАТКИ ДО НЬОГО. Також інформуємо, що враховуючи великий об’єм локальних кошторисів, оприлюднити їх в електронній системі є не можливим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс" |
44 550 117,60
UAH з ПДВ
|
44 550 117,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс" #41525993 |
Переможець |
44 550 117,60
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2025 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:12
|
додаткова 6 пру ліцей23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:00
|
Додаток3 по ліцею №23 пру додаткова5.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:00
|
дод 5 пру ліцей23.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 15:42
|
додаткова 4 пру ліцей23.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 16:14
|
додаткова №3 ПРУ ліцей №23.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 08:58
|
додаткова №2 ПРУ ліцей №23.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 09:24
|
додаткова №1 ПРУ ЗОШ№23.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 15:22
|
договір ПРУ ЗОШ№23.pdf | укладений |
17 жовтня 2023 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору, зміна плану фінансування, погодження зміни ціни в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування та покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 17/10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |