Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 032 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 960,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 09:05 |
Тендерна документація.pdf | |
20 вересня 2023 09:05 |
Технічне завдання.pdf | |
20 вересня 2023 09:05 |
Договір.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000009 ● 73c240ead6a8447c90fef54d5bc1ef70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.11.2023 № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
12 UA-2023-09-20-000662-a 20.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 12:49:47
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-000662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 14:06:44
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-09-20-000662-a«Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ»
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося на підставі отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:1964-9532-8431-4782 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-016/23Д від 18 серпня 2023 року (додається в електронному вигляді.), затвердженого наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-189 від 18.08.2023р. (додається в електронному вигляді), проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Разом з тим, зазначені документи (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ КБЗ-016/23Д від 18 серпня 2023 року та Наказ Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-189 від 18.08.2023р.) містять інформацію, яку замовник при проведенні відкритих торгів не зазначав у цілях безпеки та відповідно до п.10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 №1178. У зв’язку з вищенаведеним, звертаємо вашу увагу, що в Експертному звіті та Наказі про затвердження проєктної документації, які надаються на підтвердження пояснень, буде прихована інформація, оприлюднення якої може містити загрозу безпеки Замовника та Підрядника.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до експертного звіту № КБЗ-016/23Д від 18 серпня 2023 року – 5507,06 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 032 008,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10,12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-27 15:13:46
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-000662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
В пункті 3 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовником визначено перелік документів, які має надати учасник, зокрема, відгук від замовника про виконання зазначеного в довідці аналогічного договору.
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати обґрунтоване пояснення: на підставі яких наданих учасником документів, замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ "Автоінтерстрой" кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині надання відгуку від замовника про виконання зазначеного в довідці аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Крім того, до пояснення необхідно обов’язково долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-29 08:35:41
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-09-20-000662-a
Відповідно до пункту 3 додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає Довідку про виконання аналогічного договору за 2018-2023 р.р. Отже, основним документом на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію є саме довідка про виконання аналогічного договору за 2018-2023 р.р.
В свою чергу, приміткою до пункту 3 додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження зазначених у довідці відомостей передбачено надання скан-копій наступних документів: виконаний аналогічний за видом робіт договір, довідка про вартість виконаних будівельних робіт (Примірна форма КБ-3), акт виконаних будівельних робіт, відгук від замовника про виконання зазначеного в довідці договору.
У складі тендерної пропозиції Учасником (ТОВ «Автоінтерстрой»), на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», було надано Довідку від 20.09.2023 № 09-23/706, в якій було зазначено про виконання договору підряду від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101, замовником по якому було Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради.
На підтвердження зазначених у Довідці від 20.09.2023 № 09-23/706 відомостей Учасник надав скан-копії договору підряду від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101, довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати № 1 за липень 2019, акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року, акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2019 року, акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2019 року.
Скан-копія відгуку від замовника про виконання зазначеного в Довідці від 20.09.2023 № 09-23/706 договору підряду від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101 Учасником надана не була, оскільки Замовник за процедурою закупівлі UA-2023-09-20-000662-a і Замовником за договором від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101 співпадають, і в наявності у Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради є оригінал Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408, виданий на підтвердження якісного виконання робіт ТОВ «Автоінтерстрой» за договором від 11.07.2018 р. № 04/07/18-101.
За таких обставин, враховуючи наявність у Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради оригіналу Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408, для уникнення надмірного формалізму, замовником було прийнято рішення про відповідність Учасника (ТОВ «Автоінтерстрой») кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» на підставі наданої Учасником Довідки від 20.09.2023 № 09-23/706 та скан-копій доданих до довідки документів (без виставлення вимоги про усунення невідповідностей в частині надання скан-копії Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408.
В якості документального підтвердження вищезазначених пояснень надаємо скан-копії Довідки від 20.09.2023 № 09-23/706 та Листа-відгуку від 13.04.2020 р. № 34.01-31-0408 (оригінал якого є в наявності у Замовника).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками розгляду висновку від 30.11.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-20-000662-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-12-01 09:51:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоінтерстрой" |
5 012 920,50
UAH з ПДВ
|
5 012 920,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоінтерстрой" #33620522 |
Переможець |
5 012 920,50
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 14:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2023 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 14:53
|
д.у. 3 від 23.04.2024 дог. 34.03-1027 від 12.10.2023.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:14
|
д.у.2 від 25.12.2023 дог. 34.03-10-27 від 12.10.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 14:17
|
д.у. 1 від 13.10.2023 дог. 34.03-10-27 від 12.10.2023.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 09:11
|
34.03-10/27 від 12.10.2023 | укладений |
12 жовтня 2023 09:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/27 від 12.10.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/27 від 12.10.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/27 від 12.10.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |