Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання додаткових робіт «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою вул.Спортивна, 75-А, с.Куяльник » (ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
12 959 593,41 UAH
UA-2023-09-19-014909-a d273a0f7576f4e4285957c33139aea8d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жабська Наталія Олександрівна

+380663773238 dx18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 41882571
Місцезнаходження: 66350, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Куяльник, вулиця Куяльницька, 26-А
Контактна особа: Жабська Наталія Олександрівна
+380663773238
dx18@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 12959593.41UAH з ПДВ
Придбання додаткових робіт «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою вул.Спортивна, 75-А, с.Куяльник » (ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

19 вересня 2023 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-20-000025 • a56476e8ee7141da846274d55a66034a
Автор звернення: Даниленко Володимир Якович
Дата створення звернення: 2023-09-20 18:48
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
13 млн на укриття - незабагато, в час, коли триває повномаштабна війна росії проти України? Якщо в якій школі нема укриття, нехай діти ходять до іншої школи або навчаються дистанційно. Армія фінансується за рахунок волонтерів, а значить коштів українців, а ОМС дерибанять гроші на укриття. Я проти витрат на це укриття. Ці гроші - на ЗСУ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-19-000013 • f5f56d7244ad4456916e83dae64e16eb
Автор звернення: Палічук Аліна Леонідівна
Дата створення звернення: 2023-09-19 21:37
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000052 ● f46f4ab809bc4eb683a8ecf0e8176f40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2023 Одеса № 281
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.11.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2023 № 281
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2023-09-19-014909-a 19.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 16:36:28

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Надати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями (розпорядче рішення замовника або інший документ підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджений (затверджений) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями?
4. Надати укладений договір від 15.09.2023 № 46 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
5. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору від 15.09.2023 № 46, які передбачені підпунктом 15.1.1 пункту 15.1 розділу 15 договору, а саме: локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 13:58:52

Аргументи та пояснення

1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
09.12.2022 було укладено договір № 25 між Відділом житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради та ТОВ «Град - Строй» на виконання робіт на об'єкті: «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільского району Одеської області за адресою вул.Спортивна,75-А, с. Куяльник». Вартість робіт склала - 27 547 636,38 грн. (двадцять сім мільйонів п'ятсот сорок сім тисяч шістсот тридцять шість грн. 38 коп.) без ПДВ, оскільки підрядник на момент укладення договору був платником єдиного податку.
Під час виконання робіт було виявлено значне підвищення ґрунтових вод, яке унеможливлювало будівництво захисної споруди відповідно до будівельних норм. У серпні було закінчено коригування проєкту, який передбачав заходи щодо запобігання затоплення захисної споруди. Вартість робіт за відкоригованим проектом склала 42 954 590 грн. (сорок два мільйони дев'ятсот п'ятдесят чотири тис. п'ятсот дев'яносто грн.). Експертний звіт № ЕК-5087/06-23 від 14 серпня 2023 року.
У зв’язку з тим, що 01 серпня 2023 року набув чинності Закон України від 30 червня 2023 року № 3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» (далі – Закон № 3219), яким визначено порядок та умови повернення суб’єктів господарювання, які використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, підрядник повернувся на загальну систему оподаткування з ПДВ 20%, на якій перебував до обрання таких особливостей оподаткування.
На підставі вищевикладеного, з урахуванням п.п. 14.1 пп.5 договору підряду було виконано перерахунок Договірної ціни на суму 27 547 636,38 грн.. (двадцять сім мільйонів п'ятсот сорок сім тисяч шістсот тридцять шість грн. 38 коп.), з ПДВ 4 171 234,83 грн.
На обсяг робіт, що передбачений проєктною документацією, але не увійшов до перерахованої договірної ціни договору підряду №25, була визначена очікувана вартість предмета закупівлі на суму 12 959 593,41 грн.
2. Відповідно до пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Надати обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями (розпорядче рішення замовника або інший документ підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджений (затверджений) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Звертаємо увагу, що Особливостями передбачено формулювання «або іншого документа», тобто це може бути і будь-який інший документ на розсуд замовника.
Замовником на виконання вищезазначених норм було оприлюднено протокольне рішення (протокол) №32/1 уповноваженої особи від «15» вересня 2023 року, в якому міститься обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді, передбаченому Особливостями.
Також звертаємо увагу, що дане протокольне рішення (протокол) було затверджене наказом начальника відділу № 11/1 від 15.09.2023 (долучаємо).
3. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді передбаченому Особливостями?
Було оприлюднено протокольне рішення (протокол) №32/1 уповноваженої особи від «15» вересня 2023 року, в якому міститься обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді, передбаченому Особливостями.
4. Надати укладений договір від 15.09.2023 № 46 з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
Договір від 15.09.2023 № 46 з усіма невід’ємними частинами (додатками) надаємо.
5. Чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до договору від 15.09.2023 № 46, які передбачені підпунктом 15.1.1 пункту 15.1 розділу 15 договору, а саме: локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни?
При завантаженні через авторизований електронний майданчик договору від 15.09.2023 № 46 з усіма невід’ємними частинами (додатками) – виник технічний збій, що призвело до неповного завантаження документів до системи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-19-014909-a в ході моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмет закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом: Придбання додаткових робіт «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою вул. Спортивна, 75-А, с.Куяльник » (ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), 12959593.41 UAH, 45000000-7, ДК021, 1– порушень не встановлено. З огляду на встановлене відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) зазначає, що при завантаженні через авторизований електронний майданчик договору від 15.09.2023 № 46 з усіма невід’ємними частинами (додатками) – виник технічний збій, що призвело до неповного завантаження документів до системи, що унеможливлює усунення виявленого порушення. Звертаємо Вашу увагу, що в подальшому Замовник зобов’язується здійснювати заходи щодо недопущення таких порушень.

2023-12-08 14:01:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Град - Строй"
#33313400
Переможець 12 959 593,41
UAH з ПДВ
19 вересня 2023 18:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2024 09:19
додаткова угода1.pdf зміни до договору
20 березня 2024 09:15
Експертиза укладений
19 вересня 2023 18:59
Протокольне обгрунтування укладений
19 вересня 2023 18:59
Договір укладений
19 вересня 2023 18:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання додаткових робіт «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою вул.Спортивна, 75-А, с.Куяльник » (ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) 1 роботи 12 959 593,41
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п. 2.1 Розділу 2. Договору викласти у наступній редакції: «Вартість робіт по договору визначена за договірною ціною (Додаток № 1), договірна ціна на момент укладення Договору є динамічною і становить – 12 959 593,41 грн. (дванадцять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три грн. 41 коп.) у т.ч. ПДВ – 2 159 932,24 грн. (два мільйони сто п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять дві грн. двадцять чотири коп.) Фінансування виконання робіт здійснюватиметься в розрізі за роками: на 2023 рік – 3 945 348,37 грн. (три мільйони дев’ятсот сорок п’ять тисяч триста сорок вісім гривень тридцять сім копійок). на 2024 рік – 9 014 245,04 грн. (дев’ять мільйонів чотирнадцять тисяч двісті сорок п’ять гривень чотири копійки). 2. План фінансування Додаток 2 до Договору викласти у новій редакції (Додаток 2 до Договору, в редакції Додаткової угоди №1 від 19.03.2024 року). 3. Календарний графік виконання робіт Додаток 3 до Договору викласти у новій редакції (Додаток 3 до Договору, в редакції Додаткової угоди №1 від 19.03.2024 року). 4. Викласти розділ 16 договору в наступній редакції. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання додаткових робіт «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою вул.Спортивна, 75-А, с.Куяльник » (ДК 021-2015 (CPV) 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) 1 12 959 593,41
UAH з ПДВ