Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Кравцов Віталій Олександрович 380936468772 vitalii.lvvod@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 751 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 457 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в ч.2 р.3 Тендерної документації та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у Додатку 1 до Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень, 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 16% передоплата від загальної вартості робіт впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладення Договору | Аванс | 30 | Календарні | 16 |
Виконання робіт | 84% післяоплата від вартості робіт після підписання актів виконаних робіт впродовж 30-ти календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 84 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2023 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2023 17:46 |
тендерна документація.docx | |
19 вересня 2023 17:46 |
Додаток 2.docx | |
19 вересня 2023 17:46 |
Додаток 1.docx | |
19 вересня 2023 17:46 |
Додаток 3.docx | |
19 вересня 2023 17:46 |
Додаток 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000031 ● 0eddeebf4b8940878f9f8c14f89292a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.11.2023 № 288
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.11.2023 № 288.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-19-014651-a, 19.09.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 18:03:13
Запит про надання пояснення
Дата: 16.11.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-19-014651-a, яка проводиться ЛМКП «Львівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 16:41:06
Відповідь на запит
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) та документи на запит по моніторингу закупівлі «Реконструкція хлораторної з влаштуванням електролізної на ВНС "Винники" за адресою: Львівська обл. м. Винники, вул. Проектна, 4», унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-19-014651-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-11-14-000031.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Замовник надає наступні письмові пояснення:
Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 року №168 «Деякі питання ціноутворення у будівництві».
Така проектно-кошторисна документація була затверджена позитивним експертним звітом ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №641/е/22 від 19 січня 2023 року, у якому зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені Проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 року за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та у якому підтверджено, що загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 19 січня 2023 року складає 47 242 782,00 грн. з ПДВ.
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 9 «Кошти на іншi роботи та витрати», суми глави 10 «Утримання служби замовника» та суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості додається.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні специфікації», визначені Замовником з відомостей обсягів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації, що розроблена проектною організацією. Така проектно-кошторисна документація була затверджена позитивним експертним звітом ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №641/е/22 від 19 січня 2023 року, у якому зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені Проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 року за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Кошторисна документація проекту.
2. Експертний звіт (позитивний) №641/е/22 від 19 січня 2023 року.
3. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 11:08:26
Запит про надання пояснення
Дата: 28.11.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-19-014651-a, яка проводиться ЛМКП «Львівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Умовами тендерної документації Замовника (частина 1 розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, зокрема, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт.
Під час проведення моніторингу тендерної пропозиції ТОВ «СК ГРУПС» встановлено, що на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації Замовника учасником ТОВ «СК ГРУПС» надано Довідку від 25.09.2023 Вих.№230925.04, яка містить перелік наявного обладнання та матеріально-технічної бази. Одночасно, у вищевказаній довідці учасником ТОВ «СК ГРУПС» повідомлено про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології, достатніх для виконання зобов’язань згідно предмету закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), згідно з частиною другою статті 22 Закону, відповідно до частини 6 розділу 3 тендерної документації, зазначено в Додатку 2 до неї.
Зокрема, Додаток 2 до тендерної документації містить найменування робіт та витрат, а також ресурсів, необхідних для виконання зобов’язань згідно предмету закупівлі «Реконструкція хлораторної з влаштуванням електролізної на ВНС «Винники» за адресою: Львівська обл. м. Винники, вул. Проектна, 4».
Проведеним в ході моніторингу аналізом підсумкової відомості ресурсів (Додаток 2 до тендерної документації Замовника) та вищезгаданої Довідки від 25.09.2023 Вих. №230925.04 встановлено, що практично всі будівельні машини і механізми, перелік яких містить підсумкова відомість ресурсів, відсутні у наданій ТОВ «СК ГРУПС» довідці. Зокрема, учасником не підтверджено наявність на праві власності чи користування будівельних машин і механізмів, вказаних у позиціях: 14-33, 36-38, 42-57 підсумкової відомості ресурсів.
Крім того, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання робіт.
При цьому, для документального підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо.
Учасником ТОВ «СК ГРУПС» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації Замовника, зокрема, надано Довідку від 25.09.2023 Вих. № 230925.03, відповідно до якої учасником повідомлено, що у товариства наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, достатні для виконання зобов’язань згідно предмету закупівлі, а також містить наступний перелік посад працівників: директор підприємства, директор технічний, інженер-програміст, начальник виробництва, електрик дільниці, монтажник механічного устаткування гідротехнічних споруд, слюсар-ремонтник, електрогазозварник.
Однак, вказана довідка не містить даних про наявність в учасника тендеру робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, а також, робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття (позиції 6-8 розділу І підсумкової відомості ресурсів, яка міститься у Додатку 2 до тендерної документації Замовника).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію яким чином учасником ТОВ «СК ГРУПС» виконано вимогу тендерної документації Замовника (пункти 3 та 4 таблиці розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації) щодо підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
2. Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ГРУПС», яким не підтверджено встановлені Замовником у тендерній документації кваліфікаційні критерії «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (пункти 3 та 4 таблиці розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-01 16:00:49
Відповідь на запит 2
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) та документи на запит по моніторингу закупівлі «Реконструкція хлораторної з влаштуванням електролізної на ВНС "Винники" за адресою: Львівська обл. м. Винники, вул. Проектна, 4», унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-19-014651-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-11-14-000031.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Замовник надає наступні письмові пояснення:
На відповідність вимозі п.3 та п.4 таблиці розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником – ТОВ «СК ГРУПС» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Додвідку Вих. №230925.03 від «25» вересня 2023 року (міститься у складі документу «Довідки СК ГРУПС.pdf») з переліком працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документальне підтвердження наявності працівників, зазначених у такій довідці (міститься на сторінках 117-128 документу «Довідки СК ГРУПС.pdf»), а також Довідку Вих. №230925.04 від «25» вересня 2023 року із зазначенням переліку наявного обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до вимоги ч.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати довідку із зазначенням інформації про субпідрядників/співвиконавців лише у випадку залучення їх до виконання робіт, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю. Відповідно, якщо Учасник планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт, вартість яких складає менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю, то він не має обов’язку надавати Замовнику дану інформацію відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до розрахуну (додається до цього пояснення), вартість використання будівельних машин і механізмів, вказаних у позиціях: 14-33, 36-38, 42-57 підсумкової відомості ресурсів та вартість залучення робітників відповідно до позицій 6-8 розділу І підсумкової відомості ресурсів складає 51395,07 грн., що становить менше 20% вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції Учасника). З огляду на вищезазначене, Учасник під час виконання договору зможе залучити субпідрядників/співвиконавців для виконання робіт із використанням таких будівельних машин і механізмів та таких робітників, без обов’язкового надання інформації у складі своєї тендерної пропозиції.
Крім того, замовником не було встановлено вимоги про те, що довідка з інформацією з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації та довідка з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинні відображати будівельні машини та механізми та робітників, що передбачені підсумковою відомістю ресурсів/кошторисом.
Додатково, вищезазначена інформація підтверджується cлужбовою запискою ініціатора закупівлі №СЗ-4559 (службова записка додається).
Документи, що додаються до пояснення:
1. Додвідка Вих. №230925.03 від «25» вересня 2023 року та документальне підтвердження наявності працівників, зазначених у такій довідці.
2. Довідка Вих. №230925.04 від «25» вересня 2023 року.
3. Розрахунок.
4. Службова записка №СЗ-4559
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 16:48:37
Запит про надання пояснення
Дата: 28.11.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-19-014651-a, яка проводиться ЛМКП «Львівводоканал» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, встановлення насосної установки JP 3-42 PT-H 1x230V 50Hz (99463874) у кількості 1 шт.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару - насосна установка JP 3-42 PT-H 1x230V 50Hz (99463874), встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток №2 до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого учасником ТОВ «СК ГРУПС» обладнання (насос), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про який зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
За нормами пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 29.09.2023 опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СК ГРУПС».
Водночас, станом на час початку моніторингу в електронній системі закупівель інформація щодо укладання договору про закупівлю з переможцем тендеру відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, чи укладався Замовником договір про закупівлю.
4. У разі укладення договору про закупівлю – пояснити причини не опублікування його в електронній системі закупівель.
5. У разі не укладання (у строк не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) договору - надати відповідне обґрунтування необхідності продовження строку для його укладення.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-01 16:03:22
Відповідь на запит 3
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) та документи на запит по моніторингу закупівлі «Реконструкція хлораторної з влаштуванням електролізної на ВНС "Винники" за адресою: Львівська обл. м. Винники, вул. Проектна, 4», унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-09-19-014651-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2023-11-14-000031.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Замовник надає наступні письмові пояснення:
Щодо питань першого та другого
Згідно з вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків.
Відповідно до кошторисної документації проекту (додається до цього пояснення), а саме п.629 підсумкової відомості ресурсів (сторінка 72 документу “1. Кошторисна документація проекту”) вартість такої насосної установки JP 3-42 PT-H 1x230V 50Hz (99463874) становить 17647,43 грн. без ПДВ, що становить менше 200 тисяч гривень.
З огляду на вищезазначене, норми щодо ступеню локалізації виробництва не поширюються на дану насосну установку, а отже тендерна документація не містить вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару - насосної установки JP 3-42 PT-H 1x230V 50Hz (99463874) та в учасників не було обов’язку документально підтверджувати ступінь локалізації виробництва такої установки.
Щодо питання третього
До дня отримання запиту на пояснення договір про закупівлю не укладався. На момент подачі цієї відповіді договір про закупівлю уже укладений. Договір був укладений 28.11.2023 року. Сканкопія додається до цього пояснення.
Щодо питання четвертого
У зв'язку з тим, що договір про закупівлю був укладений 28.11.2023 року, та враховуючи великий обсяг договору та його додатків він не був оприлюднений у день отримання запиту на пояснення та у день його укладення. На момент подання Замовником цього пояснення договір є оприлюдненим (з дотриманням строків оприлюднення, встановлених в п.10 ч.1 ст.10 Закону).
Щодо питання п’ятого
Відповідно до абз.4 п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку із великою кількістю договорів, що проходять процес перевірки і погодження та у зв’язку із необхідністю отримання погодження (віз) уповноваженого органу та юридичного департаменту ЛМР (відповідно до Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР) виникла необхідність продовжити строк для укладання договору до 60 днів. Протокол продовження строку укладення договору та Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР додаються до цього пояснення.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Кошторисна документація проекту.
2. Договір №28-986ТЛ від 28.11.2023 року.
3. Протокол продовження строку укладення договору №23-71К-3.
4. Доручення №4-2305-237 від 18.11.2022 року СЕД ЛМР.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «СК ГРУПС» щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 13-1 Порядку №861 при складанні тендерної документації, а також пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ № 668, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону при укладенні договорів про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель Додаткову угоду №1 до Договору №28-986ТЛ від 28.11.2023 року (про розірвання Договору) та інформацію наступного змісту: з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку по Закупівлі, було проведено роз’яснювальну роботу/навчання щодо недопущення в подальшому виявлених порушень.
2023-12-12 17:02:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК ГРУПС |
45 728 255,44
UAH з ПДВ
|
45 728 255,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК ГРУПС #37621413 |
Переможець |
45 728 255,44
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 17:03
|
ДУ №1 до Договору №28-986ТЛ.pdf | укладений |
12 грудня 2023 17:03
|
ДУ №1 до Договору №28-986ТЛ.pdf | укладений |
12 грудня 2023 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 15:39
|
Договір №28-986ТЛ.pdf | укладений |
01 грудня 2023 15:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 листопада 2023 — 12 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651, ст. 654 Цивільного кодексу України та п. 13.1. Договору, Сторони домовились розірвати Договір у зв’язку з виявленими Державною аудиторською службою України порушень, що виникли під час проведення процедури закупівлі |