Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3
Очікувана вартість
1 890 048,00 UAH
UA-2023-09-19-014122-a ● ccb871432ef44286b79a849e162c35ea
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "АГЕНЦІЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ НЕРУХОМОСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 30579655 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вулиця Кам'янецька, 2 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Яна Олександрівна +380964507118 mkp_np@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 890 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 450,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі торгівельного центру «Дитячий світ» (заміна ліфта) за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 4/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 16:12 |
перелік змін.docx | |
22 вересня 2023 16:12 |
ДОДАТОК 1 нова редакція.doc | |
19 вересня 2023 16:57 |
Тендерна документаія.doc | |
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 6.doc | |
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДОТОК 5.docx | |
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 4.doc | |
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 3.doc | |
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 2.docx |
22 вересня 2023 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2023 16:12 |
перелік змін.docx
|
|||
22 вересня 2023 16:12 |
ДОДАТОК 1 нова редакція.doc
|
|||
19 вересня 2023 16:57 |
Тендерна документаія.doc
|
|||
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 6.doc
|
|||
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДОТОК 5.docx
|
|||
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 4.doc
|
|||
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
19 вересня 2023 16:57 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-19-014122-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЛО", Код ЄДРПОУ:32670939
Дата подання: 22 вересня 2023 13:29
Що до фінансової спроможності
Шановний Замовнику. Згідно тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності вимагається:
4.1. Замовник встановлює фінансову спроможність в розмірі 40% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме не менше 756,00 тис.грн. При встановленні кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
4.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – фінансової спроможності учасник підтверджує суму річного чистого прибутку, яка відображена у Звіті про фінансові результати учасника (рядок 2350 форма № 2) станом кінець звітного періоду (на 2022 року для малих підприємств), є не меншою, ніж 40 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
(У разі подання пропозиції фізичною особою підприємцем, то такий учасник підтверджує фінансову спроможність обсягу доходу за податковий період в розмірі не менше ніж 40 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі, що підтверджується податковою декларацією за останій звітний період.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Згідно частини 3 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон): У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 28.03.2013 № 433 зазначено, зокрема:
III. Зміст статей звіту про фінансові результати
3.3. У статті "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" відображається дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у т.ч.
платежі від оренди об'єктів інвестиційної нерухомості) за вирахуванням наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Тобто, це рядок 2000 балансу.
Ми маємо багаторічних досвід участі у процедурах закупівлі щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Згідно з даними фінансової звітності за 2022 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) становить понад 20 мільйонів гривень, що значно перевищує очікувану вартість закупівлі.
Проте Чистий прибуток є меншим, аніж встановлено вимогою Замовника у зв’язку із тим, що ми встановлюємо невелику націнку на товари, роботи і послуги. Звіт про фінансові результати нашого підприємства підтверджує прибутковість нашої діяльності за 2022 рік.
Наведені вище умови Документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких сума річного чистого прибутку, яка відображена у Звіті про фінансові результати учасника (рядок 2350 форма № 2) станом кінець звітного періоду, є не меншою, ніж 40 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, і до нас.
Тому вимагаємо внести зміни і прибрати дискримінаційну вимогу. А саме викласти вимогу підтвердження фінансової звітності згідно Закону: обсяг річного доходу (виручки) за звітний період має бути не менше ніж 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі, як це зазначено в Законі.
Просимо не затягувати зі внесенням змін, так як це призведе до подання скарги, яка в свою чергу затягне час проведення закупівлі.
Позицію АМКУ з аналогічного питання можете побачити у рішенні на скаргу у закупівлі UA-2023-05-02-007663-a. Рішення АМКУ додаємо.
Розгорнути
Згорнути
4.1. Замовник встановлює фінансову спроможність в розмірі 40% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме не менше 756,00 тис.грн. При встановленні кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
4.2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – фінансової спроможності учасник підтверджує суму річного чистого прибутку, яка відображена у Звіті про фінансові результати учасника (рядок 2350 форма № 2) станом кінець звітного періоду (на 2022 року для малих підприємств), є не меншою, ніж 40 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі.
(У разі подання пропозиції фізичною особою підприємцем, то такий учасник підтверджує фінансову спроможність обсягу доходу за податковий період в розмірі не менше ніж 40 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі, що підтверджується податковою декларацією за останій звітний період.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Згідно частини 3 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон): У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності, затверджених Наказом Міністерства фінансів України від 28.03.2013 № 433 зазначено, зокрема:
III. Зміст статей звіту про фінансові результати
3.3. У статті "Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" відображається дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у т.ч.
платежі від оренди об'єктів інвестиційної нерухомості) за вирахуванням наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Тобто, це рядок 2000 балансу.
Ми маємо багаторічних досвід участі у процедурах закупівлі щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Згідно з даними фінансової звітності за 2022 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) становить понад 20 мільйонів гривень, що значно перевищує очікувану вартість закупівлі.
Проте Чистий прибуток є меншим, аніж встановлено вимогою Замовника у зв’язку із тим, що ми встановлюємо невелику націнку на товари, роботи і послуги. Звіт про фінансові результати нашого підприємства підтверджує прибутковість нашої діяльності за 2022 рік.
Наведені вище умови Документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, в яких сума річного чистого прибутку, яка відображена у Звіті про фінансові результати учасника (рядок 2350 форма № 2) станом кінець звітного періоду, є не меншою, ніж 40 % від суми очікуваної вартості цієї закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, і до нас.
Тому вимагаємо внести зміни і прибрати дискримінаційну вимогу. А саме викласти вимогу підтвердження фінансової звітності згідно Закону: обсяг річного доходу (виручки) за звітний період має бути не менше ніж 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі, як це зазначено в Законі.
Просимо не затягувати зі внесенням змін, так як це призведе до подання скарги, яка в свою чергу затягне час проведення закупівлі.
Позицію АМКУ з аналогічного питання можете побачити у рішенні на скаргу у закупівлі UA-2023-05-02-007663-a. Рішення АМКУ додаємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2023 16:04
Вашу скаргу задоволено шляхом внесення змін до тендерної документації
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-20-000046 • 9b923792ca584e02bce2a1874d7d18a9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-20
•
22:14
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Розкрадання бюджету. Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ |
188 890 261,00
UAH з ПДВ
|
188 890 261,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІП КОНТРОЛЬ #41322445 |
Відхилено |
188 890 261,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 15:17
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій