Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ІМ. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22208480 |
Місцезнаходження: | 07403, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, вул.Володимира Великого, 6 |
Контактна особа: |
Кравчук Наталія Віталіївна +380934603584 bykh_school2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 835 966,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 179,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: • свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; • ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
міської ради Броварського району Київської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2023 16:25 |
Додаток 1 (7).docx | |
19 вересня 2023 16:25 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії та вимоги.docx | |
19 вересня 2023 16:25 |
Додаток 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
19 вересня 2023 16:25 |
Додаток 4 (1).docx | |
19 вересня 2023 16:25 |
ТД Поточний ремонт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000020 ● a4f568f87c1142049c3395e8ccf984e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2023-09-19-013351-a 19.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 15:38:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт підвальних приміщень з переобладнанням в тимчасове укриття Броварського ліцею № 2 ім. В.О. Сухомлинського Броварської міської ради Броварського району Київської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-19-013351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вполіетиленовихласному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. На вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "ДК"МІДАС" в електронній системі закупівель завантажено "Акт огляду". Проте, електронний підпис учасником не накладено. Документи переможця, також не містять накладеного електронного підпису.
4. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів тощо). Проте, документи тендерної пропозиції ТОВ "ДК"МІДАС" (довідка МТБ, лист-згода на обробку персональних даних, довідка субпідрядників, довідка захисту довкілля, та інші) містять накладені з допомогою графічних редакторів підпис директора та печатку підприємства.
5. Відомістю обсягів робіт (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: розробка ґрунту екскаватором з доробкою вручну; улаштування стін підвалів з блоків масою понад 1 т до 1,5 т (РН2-11-6); улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо з промазуванням кромок мастикою (РН8-31-2). Проте, тендерна пропозиція ТОВ "ДК"МІДАС" не містить документального підтвердження наявності в учасника екскаваторів, кранів, котлів електричних, тощо.
6. Вимогами Додатку 2 тендерної документації передбачено підтвердження учасником обов'язкової наявності у нього складських та/або виробничих приміщень. Проте, ТОВ "ДК"МІДАС" документально не підтверджено відповідності зазначеній вимозі.
7. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено підтвердження учасником наявності у нього працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Проте, інформацію про керівника, який безпосередньо бере участь у керуванні підприємством, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 26.09.2023 № 5 не зазначено.
8. Відповідно до вимог абзацу 19 пункту 47 Постанови № 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Яким чином Вами перевірено ТОВ "ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП" на підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону.
9. Підсумковою відомістю ресурсів, наданою у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДК"МІДАС" передбачено використання кранів на автомобільному ходу, екскаваторів, нарізувачів поперечних швів у бетоні, станцій штукатурних. Просимо надати документальне підтвердження наявності у ТОВ "ДК"МІДАС" зазначених машин та обладнання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 16:46:31
Відповідь на запит
1. Повідомляємо, що обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено на підставі проектно-кошторисної документації.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://zosh02.com.ua/, вкладка Прозорість, Публічні закупівлі.
3. Повідомляємо, що у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, на тендерну пропозицію ТОВ "ДК"МІДАС" в цілому накладено кваліфікований електронний підпис, що підтверджується у електронній системі закупівель.
4. У Замовника відсутнє підтвердження, що документи тендерної пропозиції ТОВ "ДК"МІДАС" містять накладені з допомогою графічних редакторів підпис директора та печатку підприємства.
5. Повідомляємо, що учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній відповідності до вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначених у тендерній документації. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо документального підтвердження наявності в учасника екскаваторів, кранів, котлів електричних.
6. Повідомляємо, що учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній відповідності до вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначених у тендерній документації. Учасником ТОВ "ДК"МІДАС" документально підтверджено наявність виробничих приміщень довідкою від 26.09.2023р. № 4, що міститься у складі пропозиції.
7. Повідомляємо, що учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній відповідності до вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначених у тендерній документації. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо зазначенні інформації про керівника в довідці про наявність працівників.
8. Відповідно до вимог абзацу 19 пункту 47 Постанови № 1178 у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. У складі пропозиції міститься Довідка від 26.09.2023р. № 3/1 з декларацією про відсутність таких підстав. Додатково, Замовником перевірено відсутність підстав визначених пункту 47 Постанови № 1178 у відкритих реєстрах.
9. Повідомляємо, що учасником ТОВ "ДК"МІДАС" у повній відповідності до вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначених у тендерній документації. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо документального підтвердження наявності в учасника кранів на автомобільному ходу, екскаваторів, нарізувачів поперечних швів у бетоні, станцій штукатурних.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-08 10:47:20
ПКД
Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість
- Проект.pdf
- Ліцей 2 Експ Заключення.pdf
- u_203_ДЦ_ССРвхЛіцей (1).xls
- u_204_ДЦ_ССРвихЛіцей (2).xls
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-08 12:08:52
ПКД
Технічні рішення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з Висновком за результатами моніторингу UA-M-2023-10-26-000020 та скористається правом на його оскарження згідно ч. 10 ст. 8 Закону. |
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Документи:
24 листопада 2023 13:00
|
Електронний підпис |
24 листопада 2023 12:59
|
Заперечення до висновку.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДК"МІДАС" |
6 835 966,16
UAH з ПДВ
|
6 835 966,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДК"МІДАС" #39394222 |
Переможець |
6 835 966,16
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 14:51
|
ДОГОВІР 89_20231005_0001.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 14:50
|
ДОДАТКИ до №89_20231005_0001.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 14:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт підвальних приміщень з переобладнанням в тимчасове укриття Броварського ліцею № 2 ім. В.О. Сухомлинського Броварської міської ради Броварського району Київської області | 1 | послуга |
6 835 966,16
UAH з ПДВ
|