Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки документів (на пластиковій основі) для оформлення свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу
Очікувана вартість
99 630 000,00 UAH
UA-2023-09-19-012409-a 49ba827b439a44c9b06647d822f68b36
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сідорова Ніна Олександрівна

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, будинок 62
Контактна особа: Сідорова Ніна Олександрівна
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 комплект
Бланки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу,
комплект витратних матеріалів на 1500 карток для персоналізації пластикових документів формату ID-1 методом ретрансферного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04085, Україна, Київська область, Київ, вул. Лук’янівська, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
100 комплект
Бланки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу,
комплект витратних матеріалів на 300 карток для персоналізації пластикових документів формату ID-1 методом ретрансферного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04085, Україна, Київська область, Київ, вул. Лук’янівська, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

19 вересня 2023 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-20-000022 • a192d88019e6441190f8e4c3ea15a657
Автор звернення: Даниленко Володимир Якович
Дата створення звернення: 2023-09-20 18:23
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
100 млн на папірці під час повномаштабної війни росії проти України. Це нормально. На зброю, засоби невідкладної медицини, харчування - нема гроше, на папірці - є. Що за парадокс. Папірці на крові українці. Я проти витрати 100 млн на папірці. Гроші потрібні на потреби ЗСУ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів"
#16286441
Переможець 99 630 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2023 16:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 15:20
Договір СР.pdf укладений
19 вересня 2023 16:04
Обгрунтування CР.docx укладений
19 вересня 2023 16:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, комплект витратних матеріалів на 1500 карток для персоналізації пластикових документів формату ID-1 методом ретрансферного друку 144 комплект 607 500,00
UAH з ПДВ
Бланки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, комплект витратних матеріалів на 300 карток для персоналізації пластикових документів формату ID-1 методом ретрансферного друку 100 комплект 121 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 99 630 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 605 000,00 UAH)