Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень кабінетів 224, 226, 228 адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, за кодом ДК 021:2015-45450000 - 6 – Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 320 627,68 UAH
UA-2023-09-19-012150-a ae9aea7886e94fe593fc383d6cab9964
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Олійникова

+380734372418 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04056612
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 20
Контактна особа: Валерія Олійникова
+380734372418
zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень кабінетів 224, 226, 228 адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, за кодом ДК 021:2015-45450000 - 6 – Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

19 вересня 2023 16:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Усатий В.А.
#3284618274
Переможець 1 320 627,68
UAH
19 вересня 2023 16:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 16:08
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 10:07
дод уг 2.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 10:05
155_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls зміни до договору
04 грудня 2023 10:05
155_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls зміни до договору
04 грудня 2023 10:05
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 16:07
дод уг 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 15:58
500_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls зміни до договору
24 листопада 2023 15:58
500_ДЦ_ИВР.xls зміни до договору
24 листопада 2023 15:56
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2023 16:20
u_153_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls зміни до договору
19 вересня 2023 16:11
u_153_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls зміни до договору
19 вересня 2023 16:11
u_102_ДЦ_ЛС1_02-01-01.xls укладений
19 вересня 2023 16:01
u_102_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.xls укладений
19 вересня 2023 16:01
Обгрунтування підстави застосування п. 13 Оссобливостей.pdf укладений
19 вересня 2023 16:01
Договір № 226.pdf укладений
19 вересня 2023 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність документації у форматі xls
Номер договору про закупівлю: 226/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 226
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме до обсягів, робіт, що передбачені кошторисною документацією, у зв’язку з чим викласти її у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 226/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 353/02.02.01-34/02/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції: 1.1. Пункт 3.1. Ціна договору становить 1000532,76 грн (Один мільйон п’ятсот тридцять дві гривні 76 коп.) без ПДВ. Ціна договору може бути змінена залежно від потреб Замовника у певних обсягах Послуг та/або реального фінансування видатків Замовника на зазначені цілі, з обов’язковим оформленням і підписанням Сторонами про це відповідної додаткової угоди до Договору.
Номер договору про закупівлю: 226/02.02.01-34/02/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 371/02.02.01-34/02/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 000 532,76
UAH