Щодо вимоги
Дата подання: 20 вересня 2023 12:16
Дата відповіді: 21 вересня 2023 14:08
Доброго дня.
Вами в ТД встановлена вимога про надання банківської гарантії, яка повинна бути підписана електронно цифровим підписом (ЕЦП) на сьогоднішній день за умови якщо ми надамо гарантію яка буде підписана КЕПом - це спричинить відхилення нашої ТП.
Просимо внести зміни до ТД та привести її у відповідніть до законодавства, яким визначено використання або УЕПу, або КЕПу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
ТД
Дата подання: 20 вересня 2023 12:26
Дата відповіді: 21 вересня 2023 14:08
Доброго дня.
Вами встановлена вимога щодо локалізації проте не враховано останні зміни до законодавства, які набули чинності з 08.09.2023р.
"131. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності." - Постанова від 2 серпня 2022 р. N 861.
Вимагаємо привести ТД у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Питання
Дата подання: 21 вересня 2023 15:25
Дата відповіді: 22 вересня 2023 14:59
Вами оголошено закупівлю даних робіт на суму 50 867 682 але попередня закупівля на усум 52 588 965,80 вами відмінена оскільки не вірно вирахували очікувану вартість закупівлі.
1. Просимо вас надати відповідь дана закупівля зменшена Вами на 1 721 283,8 грн. за рахунок яких робіт, матеріалів?
2. Яка сума інфляції, яка передбачено у ЗКР?
3. В вашій сумі по цій закупівлі залишено кошти на ризики та інфляцію? Якщо так скільки зазначте будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваші поставлені питання повідомляємо наступне:
- опис причин відміни відкритих торгів з особливостями, які були оголошені 05.09.2023р. зазначений у протоколі №97 від 18.09.2023р., який був оприлюднений 18.09.2023р. в електронній системі закупівель “Prozorro”;
- для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін, які викладені у додатку №2 до тендерної документації. Проаналізувавши зміст додатку №2 відміненого тендеру і додатку №2 дійсного тендеру, Ви можете побачити, що ніяких змін не відбулося;
- щодо Вашого прохання зазначити суму інфляції, ризиків, повідомляємо Вам, що очікувана вартість предмета закупівлі, визначається як загальна сума без поділу її на складові.
закупівля
Дата подання: 21 вересня 2023 15:26
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:27
Чому вами обрано 2 коди класифікатору? ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи та ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання повідомляємо наступне: наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі визначається Замовником із застосуванням четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Предмет закупівлі визначається за четвертою цифрою ДК 021:2015, в нашому випадку код ДК 021:2015 – 45450000-6 визначено як загальний код, а код ДК 021:2015 – 45453000-7, визначено, як деталізований код.
аналогічний договір
Дата подання: 21 вересня 2023 15:28
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:25
якщо ми надамо аналогічний договір на капітальний ремонт лікарні - чи виконаємо ми вимоги вашої тендерної документації?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
договір
Дата подання: 21 вересня 2023 15:34
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:29
просимо вас надати відповідь:
Аналогічний договір на виконання капітального ремонту на обєкті соціальної сфери. Що є обєктом соціальної сфери?
Просимо Вас надати визначення термомодернізації?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
Під об'єктами (інфраструктурою) соціальної сфери розуміють комплекс (сукупність) матеріальних об’єктів, що створюють умови для задоволення потреб і забезпечують загальні умови для ефективної діяльності людини в усіх сферах суспільного життя (наприклад заклади освіти, охорони здоров’я, спортивні зали і майданчики і т.п.)
Термомодернізація будівель (відповідно до ЗУ «Про енергетичну ефективність будівель») це – комплекс робіт на прийнятому в експлуатацію закінченому будівництвом об’єкті, результатом яких є підвищення показників енергетичної ефективності будівлі, інженерних систем та їх елементів, теплотехнічних характеристик огороджувальних конструкцій до рівня не нижче мінімальних вимог до енергетичної ефективності будівель.
дискримінаційні положення тд
Дата подання: 21 вересня 2023 15:37
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:30
Аналогічним договором є договір з предметом на виконання робіт з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі об’єкту соціальної сфери.
Просимо вас розширити вимогу про надання досвіду виконання аналогічного договору та надати можливість учаснику підтвердити свій досвід на виконанні капітального ремонту інших обєктів.
За умови ігнорування нашого звернення ми розуміємо, що ви зробили тд під визначеного учасника, яким є пп фірма сім.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2023 16:22
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:30
Просимо Вас ознайомитися з рішеннями АМКУ в частині дискримінаційних вимог в частині визначення одного варіанту, що є аналогічним договором: Рішення від 31.07.2023 № 11703 -р/пк-пз; рішення від 18.09.2023 № 14831; Рішення від 15.09.2023 № 14760; рішення від 13.09.2023 № 14622; Рішення від 13.09.2023 №14629 тощо
за результатами даних рішень зобовязали внести зміни до тд.
Просимо вас розширити вимогу щодо досвіду аналог. та викласти в новій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
Календарний графік
Дата подання: 22 вересня 2023 13:18
Дата відповіді: 25 вересня 2023 11:12
Календарний графік виконання робіт, який є додатком до проекту договору повинен надаватися у складі тендерної пропозиції чи на етапі укладання договору?
Відповідь: Календарний графік виконання робіт, який є додатком до проекту договору повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції та етапі укладання договору.
Підсумкова відомість ресурсів
Дата подання: 22 вересня 2023 14:26
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:34
У підсумковій відомості ресурсів, яка була надана Замовником, зазначені наступні світильники: Світлодіодний світильник ОРTІMА.РRS ЕСОLЕD 595 5000K та Світлодіодний світильник АRСTІС.ОРL ЕСОLЕD 1500 ТН 5000К виробником яких є ООО МГК "Световые технологии", даний виробник є російським. Також у підсумковій відомості міститься Насос дренажний ГНОМ 10-10, виробником якого є АО ГМС Ливгидромаш, який також є російським виробником. Просимо внести зміни до Підсумкової відомості ресурсів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що в додатку 2 до тендерної документації в Приміткі, зазначено, що посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання. Технічні характеристики мають відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
Щодо наданої відповіді
Дата подання: 22 вересня 2023 15:29
Дата відповіді: 25 вересня 2023 11:46
Вами 22.09.2023 надано відповідь: Відповідь: Шановний учаснику! На Ваші поставлені питання повідомляємо наступне:
- опис причин відміни відкритих торгів з особливостями, які були оголошені 05.09.2023р. зазначений у протоколі №97 від 18.09.2023р., який був оприлюднений 18.09.2023р. в електронній системі закупівель “Prozorro”;
- для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін, які викладені у додатку №2 до тендерної документації. Проаналізувавши зміст додатку №2 відміненого тендеру і додатку №2 дійсного тендеру, Ви можете побачити, що ніяких змін не відбулося;
- щодо Вашого прохання зазначити суму інфляції, ризиків, повідомляємо Вам, що очікувана вартість предмета закупівлі, визначається як загальна сума без поділу її на складові.
Питання наступного змісту: З огляду на вашу відповідь то ви з очікуваної вартості "зняли" кошти на покриття ризиків та інфляції?
Якщо ні - то дайте чіткі показники ризиків та інфляції які у вас зазначено у ПКД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дане питання аналогічне питанню, яке Ви задавали 21 вересня 2023 року, на котре Вам вже було надано відповідь.
Сертифікат
Дата подання: 23 вересня 2023 11:05
Дата відповіді: 26 вересня 2023 16:03
Вами прийнято рішення про 2. Внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ»:
- таблицю «Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» доповнити пунктом: «п.16 Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності».
Давайте разом прочитаємо оновлену вимогу: Ви вимагаєте сертифікат ... у ВИРОБНИЦТВІ!!! Вами оголошено закупівлю РОБІТ, а не закупівлю ВИРОБНИЦТВА або закупівлю товару, який може бути вироблений. Тому дана вимога є незаконною, дискримінуючою і доцільно внести зміни та прибрати цю вимогу або викласти в іншій редакції. Чи саме сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності є у вашого ПОТЕНЦІЙНОГО ПЕРЕМОЖЦЯ. Так напишіть про це відразу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Паралельно оголошені закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2023 14:18
Дата відповіді: 26 вересня 2023 16:05
Шановний Замовнику, просимо надати пояснення з приводу оголошення двох аналогічний закупівель. Перша закупівля за номером оголошення UA-2023-09-05-012730-a на суму 52 588 965,80 грн та дана закупівля за номером оголошення UA-2023-09-19-010847-a на суму 50 867 682,00 є ідентичними. Зменшення обсягів закупівлі не призводить до зміни Вашої потреби та необхідності оголошення нової процедури закупівлі.
Підставою для відміни першої Закупівлі стала ймовірність в майбутньому порушення Бюджетного кодексу України. Дійсно це можливо якщо уповноважена особа Замовника не відповідає займаній посаді та не знає порядку зміни істотних умов договору визначених пунктом 19 Особливостей.
Станом на 23.09.23 учасник закупівлі за номером оголошення UA-2023-09-05-012730-a подав скаргу до Антимонопольного комітету України і з огляду на суть викладеного в скарзі та аналізуючи практику органу оскарження, шанси в учасника першої оголошеної закупівлі великі.
Як потенційний учасник розуміємо, що Замовник не може взяти зобов’язання двічі на ту саму потребу. Тобто за умови, що одночасно оголошені тендери відбудуться, у замовника виникає необхідність укласти договори про закупівлю. При цьому потреби в подвійному обсязі закуповуваного такий замовник фактично не має. Тож, розпочинаючи процедуру за номером оголошення UA-2023-09-19-010847-a, Замовник вводить в оману потенційних учасників, які витрачають і час, і гроші для участі в публічних закупівлях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше звернення надаємо наступні пояснення: під час визначення очікуваної вартості закупівлі не вірно було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, що підтверджується листом начальника фінансового управління Тростянецької міської ради від 15.09.2023р. вих.№01-10/131.
Некоректні вимоги щодо надання у складі пропозиції учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві
Дата подання: 23 вересня 2023 22:55
Дата відповіді: 26 вересня 2023 16:05
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації та змінити формулювання вимог Додаток №1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» , а саме п.16 в якому встановлена вимога до учасників закупівлі щодо надання в складі їх пропозиції Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності.
Дана вимога звучить некоректно, бо зовсім не стосується учасників як потенційних виконавців робіт, що є предметом даної закупівлі.
З таким формулюванням Ви змушені будете відхилити учасників які нададуть в складі своєї пропозиції Сертифікат системи менеджементу якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» сфера сертифікації якого містить перелік будівельних робіт.
Дозвольте дати Вам пораду, щодо формулювання вимог тендерної документації які б підтверджували те, що система менеджменту якості учасника закупівлі перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту. Нижче наведене формулювання не є дискримінаційним та є коректним щодо предмета закупівлі і потенційних учасників.
Пропонуємо внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» та п. 16 викласти в наступній редакції:
«П.16 Копію виданого на ім’я учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління (менеджменту) якістю такого учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:20015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», та згідно сфери сертифікації, що стосується будівництва».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
вибір замовника
Дата подання: 28 вересня 2023 14:34
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:57
Замовником згідно вимог які встановлені в документації - вже визначений претендент з яким укладеться договір - ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 23046766.
Відповідь: Шановний учасник! Вимоги, які встановлені в тендерній документації не суперечать вимогам чинного законодавства України, жодним чином не порушують його.
Під час проведення процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
очікувана вартість
Дата подання: 28 вересня 2023 14:36
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:58
Замовник!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Напишіть яким чином вами здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
Напишіть сам розрахунок або формулу так, щоб кожний учасник міг з ним ознайомитися.
Відповідь: Шановний учасник! Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначена на підставі наказу №275 від 18.02.2020 (зі змінами) Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням ДСТУ БД. 11.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 01.11.2021), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Вимога щодо сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві
Дата подання: 05 жовтня 2023 09:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:09
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що виключення п. 16 з таблиці «Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 до тендерної документаії. Не змінила вимоги, щодо надання учасниками у складі пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю у ВИРОБНИЦТВІ вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 ( EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015 IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Дана вимога була продубльована Вами в самій тендерній документації, а саме в абзаці 12 пункту 7 Розділ 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю".
Наголошуємо, що вимога, щодо надання вище згаданого сертифікату відповідності системи управління якістю у ВИРОБНИЦТВІ є абсурдною, щодо предмета закупівлі капітальний ремонт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Стосовно Вашої вимоги щодо сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві, повідомляємо наступне:
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції).
До Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (який затверджений постановою КМУ №861 від 02.08.2022р.) були внесені зміни (Постанова КМУ №950 від 22.08.2023), а саме п.5 було доповнено вимогою щодо наявності у виробника товарів, зазначених Вами сертифікатів.
Пункт 5: « До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності; ……..».
Тож вимога, щодо надання вище зазначеного сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві є цілком законною, щодо предмета закупівлі капітальний ремонт.
очікувана вартість
Дата подання: 05 жовтня 2023 20:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:10
В чому різниця між оч. вартість відкритими торгами які відмінено і тими які зараз оголошено?
Відповідь: Шановний учасник! Різниця полягає у тому, що Замовником була допущена помилка під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по відмінених відкритих торгах. Більш детально Ви можете дізнатись, ознайомившись із протоколом №97 від 18.09.2023р., який офіційно оприлюднений.
відкриті реєстри
Дата подання: 05 жовтня 2023 21:13
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:28
У відритому реєстру https://e-construction.gov.ua/reestri наявна інформація про експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул. Миру, 32, м. Тростянець, Сумської області.».
Проектою організацією ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ СП» розроблений проект з розрахунками. Вартість всього обєкту будівництва 56 083 379. При цьому глава 2 - 31 073 975; глава 7 - 10 352 166. глава 9 - 6 974. глава 10 - 2258964. глава 12 - 609422 + інші кошти на прибуток + покриття адмінвитрат + ризик + інфляція + пдв. і все ж таки вартість загальна 56 083 379 грн.
Надайте відповіді:
1. Куди поділи кошти?
2. Або надайте чіткий розрахунок вашої вартості будівництва?.
3. Чому замовник самостійно знімає кошти, які закладені у кошторисній документації яка має позитивний експертний звіт?
4. Замовник має спеціальну освіту?
Якщо відповідь не буде надана на всі питання - ми інформуємо про це компетентні органи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначена на підставі наказу №275 від 18.02.2020 (зі змінами) Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням ДСТУ БД. 11.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 01.11.2021), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-коштористної документації, з урахуванням виділеної субвенції у розмірі – 50 867 682,00 грн. (розпорядження КМУ від 16.06.2023р. №534-р)
інфо
Дата подання: 05 жовтня 2023 21:14
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:11
Ви вже визначили ПП "ТІМВЕЛ" #23046766 переможцем!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Відповідь: Шановний учаснику! Під час проведення процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дискримінаційна вимога щодо надання виключно дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки
Дата подання: 05 жовтня 2023 22:25
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:13
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас, з вимогою внести зміни в тендерну документацію та виключити з неї дискримінаційну вимогу, щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (пункт 14 Таблиці "Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації" додатку 1 тендерної документації).
Дійсно “Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (група А).
АЛЕ, звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 визначено деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану.
Постановою №357 від 24 березня 2022р. Кабінет Міністрів України постановив, що:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
3) суб’єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством;
Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Строк дії воєнного стану в Україні продовжувався Указами Президента України від 26 липня 2023 року № 451, яким продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб (до 16 Листопада 2023).
Підсумовуючи вище викладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та надати можливість учасникам надавати у складі пропозиції або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Відповідальність уповноваженої особи та керівника Замовника
Дата подання: 05 жовтня 2023 22:51
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:14
Шановний Замовнику, просимо Вас ознайомитись з ст. 164-14 Адміністративного Кодексу України, поки що Ви наробили біди лише на суму сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Але це ще Ви не почали виконувати рішення АМКУ по торгам UA-2023-09-05-012730-a, там з таким підходом до закупівельного процесу Ви і на накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян наприймаєте рішень.
Поверніться до здорового глузду! В воюючий країні в торгах на відбудову закладу дошкільної освіти - обирати «своїх» учасників Вам ніхто не дозволить!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за надану інформацію. Зі статтею 164-14 Адміністративного кодексу України ознайомились.
Неправильно визначена очікувана вартість
Дата подання: 07 жовтня 2023 23:44
Дата відповіді: 10 жовтня 2023 15:32
Частиною 1 статті 18 Закону 922 визначено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Чи були Ви ознайомлені з резулятивною частиною Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15933-р/пк-пз?
Згідно з цим Рішенням, за результатами розгляду скарги Комісія постановила зобов'язати Вас СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ — "Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул. Миру, 32, м. Тростянець, Сумської області.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-05-012730-a.
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ РЕЗУЛЯТИВНОЇ ЧАСТИНИ ДАНОГО РІШЕННЯ: 06 жовтня 2023 11:13
Звертаємо Вашу увагу, якщо орган оскарження зобов’язує скасувати відміну торгів, підстави для якої були описані вами в протоколі №97 від 18.09.2023р., фактично орган оскарження зобов’язує Вас скасувати саме цей протокол (№97 від 18.09.2023р.).
ПІДСУМОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, ПРОСИМО РОЗ’ЯСНИТИ НАМ - ЧИМ ВИ КЕРУВАЛИСЬ КОЛИ ВІДПОВІДАЛИ НА ЗАПИТАННЯ:
«очікувана вартість
Дата подання: 05 жовтня 2023 20:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:10
В чому різниця між оч. вартість відкритими торгами які відмінено і тими які зараз оголошено?
Відповідь: Шановний учасник! Різниця полягає у тому, що Замовником була допущена помилка під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по відмінених відкритих торгах. Більш детально Ви можете дізнатись, ознайомившись із протоколом №97 від 18.09.2023р., який офіційно оприлюднений.»
У своїй відповіді, яку Ви надали 06 жовтня 2023 16:10 (після оприлюднення резулятивної частини Рішення № 15933-р/пк-пз в електронній системі закупівель) Ви вперто посилаєтесь на протокол №97 від 18.09.2023р. який Вас орган оскарження зобов’язав скасувати.
А ТАКОЖ, ПРОСИМО ПОЯСНИТИ РЕАЛЬНУ РІЗНИЦЮ І РЕАЛЬНІ ОБСТАВИНИ ВІДМІНИ ПЕРШОЇ ОГОЛОШЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ?
При наданні відповіді просимо Вас, як мінімум, врахувати статтю 5 Закону 922 та дотриматись таких принципів здійснення публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них і найголовніше запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до рішення Комісії антимонопольного комітету України №15933-р/пк-пз від 05.10.2023р. відкриті торги з особливостями за предметом ДК 021-2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул.Миру,32 м.Тростянець Сумської області)) - будуть відмінені.
Розгорнути всі запитання: 23
Згорнути запитання