Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул. Миру, 32, м. Тростянець, Сумської області.)
Очікувана вартість
50 867 682,00 UAH
UA-2023-09-19-010847-a bb1ac36b2842427594d36eb9fce515ae
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпусь Наталія Володимирівна

+380545851257 osvitat1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 35157487
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вул. Вознесенська, 53в
Контактна особа: Карпусь Наталія Володимирівна
+380545851257
osvitat1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2023 08:00
Очікувана вартість: 50 867 682,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 508 676,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним удосконаленим електронним підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити удосконалений електронний підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження УЕП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) протягом 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 254338,41 грн.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 254338.41 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул. Миру, 32, м. Тростянець, Сумської області.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, м.Тростянець, вул.Миру,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 20 календарних днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2023 році. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України – 50 867 682,00 грн. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 вересня 2023 15:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним удосконаленим електронним підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити удосконалений електронний підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження УЕП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) протягом 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 254338,41 грн.

Сума забезпечення: 254338.41 UAH
06 жовтня 2023 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2023 16:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН 06.10.23.docx
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 3 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 4 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 2 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 1 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Тендерна документація..doc
26 вересня 2023 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 26.09.23.docx
22 вересня 2023 15:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН І.docx
06 жовтня 2023 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2023 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2023 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2023 16:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН 06.10.23.docx
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 3 до т.д..doc
26 вересня 2023 16:23
Додаток 3 до т.д..doc
22 вересня 2023 15:52
Додаток 3 до т.д..doc
19 вересня 2023 15:12
Додаток 3 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 4 до т.д..doc
26 вересня 2023 16:23
Додаток 4 до т.д..doc
22 вересня 2023 15:52
Додаток 4 до т.д..doc
19 вересня 2023 15:12
Додаток 4 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 2 до т.д..doc
26 вересня 2023 16:23
Додаток 2 до т.д..doc
22 вересня 2023 15:52
Додаток 2 до т.д..doc
19 вересня 2023 15:12
Додаток 2 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Додаток 1 до т.д..doc
26 вересня 2023 16:23
Додаток 1 до т.д..doc
22 вересня 2023 15:52
Додаток 1 до т.д..doc
19 вересня 2023 15:12
Додаток 1 до т.д..doc
06 жовтня 2023 16:34
Тендерна документація..doc
26 вересня 2023 16:23
Тендерна документація..doc
22 вересня 2023 15:52
Тендерна документація..doc
19 вересня 2023 15:12
Тендерна документація..doc
26 вересня 2023 16:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 26.09.23.docx
22 вересня 2023 15:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН І.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги
Дата подання: 20 вересня 2023 12:16
Дата відповіді: 21 вересня 2023 14:08
Доброго дня. Вами в ТД встановлена вимога про надання банківської гарантії, яка повинна бути підписана електронно цифровим підписом (ЕЦП) на сьогоднішній день за умови якщо ми надамо гарантію яка буде підписана КЕПом - це спричинить відхилення нашої ТП. Просимо внести зміни до ТД та привести її у відповідніть до законодавства, яким визначено використання або УЕПу, або КЕПу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
ТД
Дата подання: 20 вересня 2023 12:26
Дата відповіді: 21 вересня 2023 14:08
Доброго дня. Вами встановлена вимога щодо локалізації проте не враховано останні зміни до законодавства, які набули чинності з 08.09.2023р. "131. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності." - Постанова від 2 серпня 2022 р. N 861. Вимагаємо привести ТД у відповідність до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Питання
Дата подання: 21 вересня 2023 15:25
Дата відповіді: 22 вересня 2023 14:59
Вами оголошено закупівлю даних робіт на суму 50 867 682 але попередня закупівля на усум 52 588 965,80 вами відмінена оскільки не вірно вирахували очікувану вартість закупівлі. 1. Просимо вас надати відповідь дана закупівля зменшена Вами на 1 721 283,8 грн. за рахунок яких робіт, матеріалів? 2. Яка сума інфляції, яка передбачено у ЗКР? 3. В вашій сумі по цій закупівлі залишено кошти на ризики та інфляцію? Якщо так скільки зазначте будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваші поставлені питання повідомляємо наступне:
- опис причин відміни відкритих торгів з особливостями, які були оголошені 05.09.2023р. зазначений у протоколі №97 від 18.09.2023р., який був оприлюднений 18.09.2023р. в електронній системі закупівель “Prozorro”;
- для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін, які викладені у додатку №2 до тендерної документації. Проаналізувавши зміст додатку №2 відміненого тендеру і додатку №2 дійсного тендеру, Ви можете побачити, що ніяких змін не відбулося;
- щодо Вашого прохання зазначити суму інфляції, ризиків, повідомляємо Вам, що очікувана вартість предмета закупівлі, визначається як загальна сума без поділу її на складові.
закупівля
Дата подання: 21 вересня 2023 15:26
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:27
Чому вами обрано 2 коди класифікатору? ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи та ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація?
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання повідомляємо наступне: наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України» від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі визначається Замовником із застосуванням четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Предмет закупівлі визначається за четвертою цифрою ДК 021:2015, в нашому випадку код ДК 021:2015 – 45450000-6 визначено як загальний код, а код ДК 021:2015 – 45453000-7, визначено, як деталізований код.
аналогічний договір
Дата подання: 21 вересня 2023 15:28
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:25
якщо ми надамо аналогічний договір на капітальний ремонт лікарні - чи виконаємо ми вимоги вашої тендерної документації?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
договір
Дата подання: 21 вересня 2023 15:34
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:29
просимо вас надати відповідь: Аналогічний договір на виконання капітального ремонту на обєкті соціальної сфери. Що є обєктом соціальної сфери? Просимо Вас надати визначення термомодернізації?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
Під об'єктами (інфраструктурою) соціальної сфери розуміють комплекс (сукупність) матеріальних об’єктів, що створюють умови для задоволення потреб і забезпечують загальні умови для ефективної діяльності людини в усіх сферах суспільного життя (наприклад заклади освіти, охорони здоров’я, спортивні зали і майданчики і т.п.)
Термомодернізація будівель (відповідно до ЗУ «Про енергетичну ефективність будівель») це – комплекс робіт на прийнятому в експлуатацію закінченому будівництвом об’єкті, результатом яких є підвищення показників енергетичної ефективності будівлі, інженерних систем та їх елементів, теплотехнічних характеристик огороджувальних конструкцій до рівня не нижче мінімальних вимог до енергетичної ефективності будівель.
дискримінаційні положення тд
Дата подання: 21 вересня 2023 15:37
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:30
Аналогічним договором є договір з предметом на виконання робіт з капітального ремонту (термомодернізації) будівлі об’єкту соціальної сфери. Просимо вас розширити вимогу про надання досвіду виконання аналогічного договору та надати можливість учаснику підтвердити свій досвід на виконанні капітального ремонту інших обєктів. За умови ігнорування нашого звернення ми розуміємо, що ви зробили тд під визначеного учасника, яким є пп фірма сім.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 вересня 2023 16:22
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:30
Просимо Вас ознайомитися з рішеннями АМКУ в частині дискримінаційних вимог в частині визначення одного варіанту, що є аналогічним договором: Рішення від 31.07.2023 № 11703 -р/пк-пз; рішення від 18.09.2023 № 14831; Рішення від 15.09.2023 № 14760; рішення від 13.09.2023 № 14622; Рішення від 13.09.2023 №14629 тощо за результатами даних рішень зобовязали внести зміни до тд. Просимо вас розширити вимогу щодо досвіду аналог. та викласти в новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни, стосовно визначення аналогічного договору.
Календарний графік
Дата подання: 22 вересня 2023 13:18
Дата відповіді: 25 вересня 2023 11:12
Календарний графік виконання робіт, який є додатком до проекту договору повинен надаватися у складі тендерної пропозиції чи на етапі укладання договору?
Відповідь: Календарний графік виконання робіт, який є додатком до проекту договору повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції та етапі укладання договору.
Підсумкова відомість ресурсів
Дата подання: 22 вересня 2023 14:26
Дата відповіді: 22 вересня 2023 15:34
У підсумковій відомості ресурсів, яка була надана Замовником, зазначені наступні світильники: Світлодіодний світильник ОРTІMА.РRS ЕСОLЕD 595 5000K та Світлодіодний світильник АRСTІС.ОРL ЕСОLЕD 1500 ТН 5000К виробником яких є ООО МГК "Световые технологии", даний виробник є російським. Також у підсумковій відомості міститься Насос дренажний ГНОМ 10-10, виробником якого є АО ГМС Ливгидромаш, який також є російським виробником. Просимо внести зміни до Підсумкової відомості ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що в додатку 2 до тендерної документації в Приміткі, зазначено, що посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання. Технічні характеристики мають відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
Щодо наданої відповіді
Дата подання: 22 вересня 2023 15:29
Дата відповіді: 25 вересня 2023 11:46
Вами 22.09.2023 надано відповідь: Відповідь: Шановний учаснику! На Ваші поставлені питання повідомляємо наступне: - опис причин відміни відкритих торгів з особливостями, які були оголошені 05.09.2023р. зазначений у протоколі №97 від 18.09.2023р., який був оприлюднений 18.09.2023р. в електронній системі закупівель “Prozorro”; - для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів без цін, які викладені у додатку №2 до тендерної документації. Проаналізувавши зміст додатку №2 відміненого тендеру і додатку №2 дійсного тендеру, Ви можете побачити, що ніяких змін не відбулося; - щодо Вашого прохання зазначити суму інфляції, ризиків, повідомляємо Вам, що очікувана вартість предмета закупівлі, визначається як загальна сума без поділу її на складові. Питання наступного змісту: З огляду на вашу відповідь то ви з очікуваної вартості "зняли" кошти на покриття ризиків та інфляції? Якщо ні - то дайте чіткі показники ризиків та інфляції які у вас зазначено у ПКД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дане питання аналогічне питанню, яке Ви задавали 21 вересня 2023 року, на котре Вам вже було надано відповідь.
Сертифікат
Дата подання: 23 вересня 2023 11:05
Дата відповіді: 26 вересня 2023 16:03
Вами прийнято рішення про 2. Внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ»: - таблицю «Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» доповнити пунктом: «п.16 Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності». Давайте разом прочитаємо оновлену вимогу: Ви вимагаєте сертифікат ... у ВИРОБНИЦТВІ!!! Вами оголошено закупівлю РОБІТ, а не закупівлю ВИРОБНИЦТВА або закупівлю товару, який може бути вироблений. Тому дана вимога є незаконною, дискримінуючою і доцільно внести зміни та прибрати цю вимогу або викласти в іншій редакції. Чи саме сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності є у вашого ПОТЕНЦІЙНОГО ПЕРЕМОЖЦЯ. Так напишіть про це відразу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Паралельно оголошені закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2023 14:18
Дата відповіді: 26 вересня 2023 16:05
Шановний Замовнику, просимо надати пояснення з приводу оголошення двох аналогічний закупівель. Перша закупівля за номером оголошення UA-2023-09-05-012730-a на суму 52 588 965,80 грн та дана закупівля за номером оголошення UA-2023-09-19-010847-a на суму 50 867 682,00 є ідентичними. Зменшення обсягів закупівлі не призводить до зміни Вашої потреби та необхідності оголошення нової процедури закупівлі. Підставою для відміни першої Закупівлі стала ймовірність в майбутньому порушення Бюджетного кодексу України. Дійсно це можливо якщо уповноважена особа Замовника не відповідає займаній посаді та не знає порядку зміни істотних умов договору визначених пунктом 19 Особливостей. Станом на 23.09.23 учасник закупівлі за номером оголошення UA-2023-09-05-012730-a подав скаргу до Антимонопольного комітету України і з огляду на суть викладеного в скарзі та аналізуючи практику органу оскарження, шанси в учасника першої оголошеної закупівлі великі. Як потенційний учасник розуміємо, що Замовник не може взяти зобов’язання двічі на ту саму потребу. Тобто за умови, що одночасно оголошені тендери відбудуться, у замовника виникає необхідність укласти договори про закупівлю. При цьому потреби в подвійному обсязі закуповуваного такий замовник фактично не має. Тож, розпочинаючи процедуру за номером оголошення UA-2023-09-19-010847-a, Замовник вводить в оману потенційних учасників, які витрачають і час, і гроші для участі в публічних закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше звернення надаємо наступні пояснення: під час визначення очікуваної вартості закупівлі не вірно було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, що підтверджується листом начальника фінансового управління Тростянецької міської ради від 15.09.2023р. вих.№01-10/131.
Некоректні вимоги щодо надання у складі пропозиції учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві
Дата подання: 23 вересня 2023 22:55
Дата відповіді: 26 вересня 2023 16:05
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації та змінити формулювання вимог Додаток №1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» , а саме п.16 в якому встановлена вимога до учасників закупівлі щодо надання в складі їх пропозиції Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності. Дана вимога звучить некоректно, бо зовсім не стосується учасників як потенційних виконавців робіт, що є предметом даної закупівлі. З таким формулюванням Ви змушені будете відхилити учасників які нададуть в складі своєї пропозиції Сертифікат системи менеджементу якості ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» сфера сертифікації якого містить перелік будівельних робіт. Дозвольте дати Вам пораду, щодо формулювання вимог тендерної документації які б підтверджували те, що система менеджменту якості учасника закупівлі перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту. Нижче наведене формулювання не є дискримінаційним та є коректним щодо предмета закупівлі і потенційних учасників. Пропонуємо внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» та п. 16 викласти в наступній редакції: «П.16 Копію виданого на ім’я учасника діючого сертифікату на відповідність системи управління (менеджменту) якістю такого учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:20015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», та згідно сфери сертифікації, що стосується будівництва».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
вибір замовника
Дата подання: 28 вересня 2023 14:34
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:57
Замовником згідно вимог які встановлені в документації - вже визначений претендент з яким укладеться договір - ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 23046766.
Відповідь: Шановний учасник! Вимоги, які встановлені в тендерній документації не суперечать вимогам чинного законодавства України, жодним чином не порушують його.
Під час проведення процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
очікувана вартість
Дата подання: 28 вересня 2023 14:36
Дата відповіді: 29 вересня 2023 15:58
Замовник!!!!!!!!!!!!!!!!!! Напишіть яким чином вами здійснено розрахунок очікуваної вартості закупівлі. Напишіть сам розрахунок або формулу так, щоб кожний учасник міг з ним ознайомитися.
Відповідь: Шановний учасник! Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначена на підставі наказу №275 від 18.02.2020 (зі змінами) Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням ДСТУ БД. 11.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 01.11.2021), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Вимога щодо сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві
Дата подання: 05 жовтня 2023 09:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:09
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що виключення п. 16 з таблиці «Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» додатку 1 до тендерної документаії. Не змінила вимоги, щодо надання учасниками у складі пропозиції сертифікату відповідності системи управління якістю у ВИРОБНИЦТВІ вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 ( EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015 IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Дана вимога була продубльована Вами в самій тендерній документації, а саме в абзаці 12 пункту 7 Розділ 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю". Наголошуємо, що вимога, щодо надання вище згаданого сертифікату відповідності системи управління якістю у ВИРОБНИЦТВІ є абсурдною, щодо предмета закупівлі капітальний ремонт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Стосовно Вашої вимоги щодо сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві, повідомляємо наступне:
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції).
До Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (який затверджений постановою КМУ №861 від 02.08.2022р.) були внесені зміни (Постанова КМУ №950 від 22.08.2023), а саме п.5 було доповнено вимогою щодо наявності у виробника товарів, зазначених Вами сертифікатів.
Пункт 5: « До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності; ……..».
Тож вимога, щодо надання вище зазначеного сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві є цілком законною, щодо предмета закупівлі капітальний ремонт.
очікувана вартість
Дата подання: 05 жовтня 2023 20:59
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:10
В чому різниця між оч. вартість відкритими торгами які відмінено і тими які зараз оголошено?
Відповідь: Шановний учасник! Різниця полягає у тому, що Замовником була допущена помилка під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по відмінених відкритих торгах. Більш детально Ви можете дізнатись, ознайомившись із протоколом №97 від 18.09.2023р., який офіційно оприлюднений.
відкриті реєстри
Дата подання: 05 жовтня 2023 21:13
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:28
У відритому реєстру https://e-construction.gov.ua/reestri наявна інформація про експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул. Миру, 32, м. Тростянець, Сумської області.». Проектою організацією ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ СП» розроблений проект з розрахунками. Вартість всього обєкту будівництва 56 083 379. При цьому глава 2 - 31 073 975; глава 7 - 10 352 166. глава 9 - 6 974. глава 10 - 2258964. глава 12 - 609422 + інші кошти на прибуток + покриття адмінвитрат + ризик + інфляція + пдв. і все ж таки вартість загальна 56 083 379 грн. Надайте відповіді: 1. Куди поділи кошти? 2. Або надайте чіткий розрахунок вашої вартості будівництва?. 3. Чому замовник самостійно знімає кошти, які закладені у кошторисній документації яка має позитивний експертний звіт? 4. Замовник має спеціальну освіту? Якщо відповідь не буде надана на всі питання - ми інформуємо про це компетентні органи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначена на підставі наказу №275 від 18.02.2020 (зі змінами) Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням ДСТУ БД. 11.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 01.11.2021), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-коштористної документації, з урахуванням виділеної субвенції у розмірі – 50 867 682,00 грн. (розпорядження КМУ від 16.06.2023р. №534-р)
інфо
Дата подання: 05 жовтня 2023 21:14
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:11
Ви вже визначили ПП "ТІМВЕЛ" #23046766 переможцем!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Відповідь: Шановний учаснику! Під час проведення процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Дискримінаційна вимога щодо надання виключно дозволу на виконання робіт підвищенної небезпеки
Дата подання: 05 жовтня 2023 22:25
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:13
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас, з вимогою внести зміни в тендерну документацію та виключити з неї дискримінаційну вимогу, щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (пункт 14 Таблиці "Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації" додатку 1 тендерної документації). Дійсно “Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (група А). АЛЕ, звертаємо Вашу увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357 визначено деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану. Постановою №357 від 24 березня 2022р. Кабінет Міністрів України постановив, що: 1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 3) суб’єкти господарювання, які набули право на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з урахуванням підпунктів 1 і 2 цього пункту, не пізніше одного місяця після припинення чи скасування воєнного стану повинні отримати відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, що передбачені законодавством; Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Строк дії воєнного стану в Україні продовжувався Указами Президента України від 26 липня 2023 року № 451, яким продовжено строк дії воєнного стану з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб (до 16 Листопада 2023). Підсумовуючи вище викладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та надати можливість учасникам надавати у складі пропозиції або дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Відповідальність уповноваженої особи та керівника Замовника
Дата подання: 05 жовтня 2023 22:51
Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:14
Шановний Замовнику, просимо Вас ознайомитись з ст. 164-14 Адміністративного Кодексу України, поки що Ви наробили біди лише на суму сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Але це ще Ви не почали виконувати рішення АМКУ по торгам UA-2023-09-05-012730-a, там з таким підходом до закупівельного процесу Ви і на накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян наприймаєте рішень. Поверніться до здорового глузду! В воюючий країні в торгах на відбудову закладу дошкільної освіти - обирати «своїх» учасників Вам ніхто не дозволить!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо Вам за надану інформацію. Зі статтею 164-14 Адміністративного кодексу України ознайомились.
Неправильно визначена очікувана вартість
Дата подання: 07 жовтня 2023 23:44
Дата відповіді: 10 жовтня 2023 15:32
Частиною 1 статті 18 Закону 922 визначено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Чи були Ви ознайомлені з резулятивною частиною Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15933-р/пк-пз? Згідно з цим Рішенням, за результатами розгляду скарги Комісія постановила зобов'язати Вас СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ — "Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул. Миру, 32, м. Тростянець, Сумської області.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-05-012730-a. ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ РЕЗУЛЯТИВНОЇ ЧАСТИНИ ДАНОГО РІШЕННЯ: 06 жовтня 2023 11:13 Звертаємо Вашу увагу, якщо орган оскарження зобов’язує скасувати відміну торгів, підстави для якої були описані вами в протоколі №97 від 18.09.2023р., фактично орган оскарження зобов’язує Вас скасувати саме цей протокол (№97 від 18.09.2023р.). ПІДСУМОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, ПРОСИМО РОЗ’ЯСНИТИ НАМ - ЧИМ ВИ КЕРУВАЛИСЬ КОЛИ ВІДПОВІДАЛИ НА ЗАПИТАННЯ: «очікувана вартість Дата подання: 05 жовтня 2023 20:59 Дата відповіді: 06 жовтня 2023 16:10 В чому різниця між оч. вартість відкритими торгами які відмінено і тими які зараз оголошено? Відповідь: Шановний учасник! Різниця полягає у тому, що Замовником була допущена помилка під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по відмінених відкритих торгах. Більш детально Ви можете дізнатись, ознайомившись із протоколом №97 від 18.09.2023р., який офіційно оприлюднений.» У своїй відповіді, яку Ви надали 06 жовтня 2023 16:10 (після оприлюднення резулятивної частини Рішення № 15933-р/пк-пз в електронній системі закупівель) Ви вперто посилаєтесь на протокол №97 від 18.09.2023р. який Вас орган оскарження зобов’язав скасувати. А ТАКОЖ, ПРОСИМО ПОЯСНИТИ РЕАЛЬНУ РІЗНИЦЮ І РЕАЛЬНІ ОБСТАВИНИ ВІДМІНИ ПЕРШОЇ ОГОЛОШЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ? При наданні відповіді просимо Вас, як мінімум, врахувати статтю 5 Закону 922 та дотриматись таких принципів здійснення публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них і найголовніше запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до рішення Комісії антимонопольного комітету України №15933-р/пк-пз від 05.10.2023р. відкриті торги з особливостями за предметом ДК 021-2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул.Миру,32 м.Тростянець Сумської області)) - будуть відмінені.
Розгорнути всі запитання: 23 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 жовтня 2023 15:54
Кінець періоду оскарження: 21 жовтня 2023 00:00
Дата відміни: 21 жовтня 2023 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021-2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт (термомодернізація) закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів закладу дошкільної освіти №5 Тростянецької міської ради по вул.Миру,32 м.Тростянець Сумської області)) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Документи:
10 жовтня 2023 15:54
Електронний підпис
10 жовтня 2023 15:53
Прот.у.о.104 від 10.10.23.pdf