Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дрова твердих порід)
Очікувана вартість
6 251 000,00 UAH
UA-2023-09-19-009770-a 7ddc56996d08478dae9b83f6412cf63b
Закупівля без використання електронної системи    Оборонна закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Путятін Володимир Борисович

+380512446624 kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 08029523
Місцезнаходження: 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру
Контактна особа: Путятін Володимир Борисович
+380512446624
kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Згідно постанови КМУ 1275 від 11.11.22
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 метри кубічні
Ціна за одиницю: 3290UAH без ПДВ
дрова твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2023
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського квартирно-експлуатаційного управління за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

19 вересня 2023 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-13-000046 ● d89037582ce14178a386ce9463f9451b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.11.2023 № 96-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі UA-2023-09-19-009770-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 вересня 2023 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.11.2023.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-14 16:55:09

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (дрова твердих порід)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Прошу надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Прошу пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ПП «Сангрія Люкс» (код ЄДРПОУ 39634551), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-16 12:49:30

пояснення

1. Під час проведення закупівлі за ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (дрова твердих порід) обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено відповідно до ДСТУ EN 1315-1-2001.
В очікувану вартість предмету закупівлі включено вартість деревини, завантажувальних та розвантажувальних робіт, транспортування товару, витрат на складування (штабелювання) товару в місці поставки та розраховано відповідно до ціни найбільш економічно вигідних пропозицій, яка в свою чергу визначена на підставі наданих комерційних пропозицій щодо ціни деревини (дрова твердих порід) та моніторингу закупівель враховуючи що місце постачання – Південні регіони: Миколаївська, Запоріжська та Одеська області:
- ТОВ «КОРН СИТИ» - 3976,00 грн/куб.м, додатково доставка – 300,00 грн/куб.м;
- ТОВ «ЕКВАЛАСТ» - 3870,00 грн/куб.м, додатково доставка – 300,00 грн/куб.м;
- ТОВ «ТЕМНИЙ ПРОМІНЬ» - 3290,00 грн/куб.м з доставкою;
- ПП «САНГРІЯ ЛЮКС» - 3290,00 грн/куб.м з доставкою;
- Результат закупівлі UA-2023-09-06-001279-a (укладено договір) – переможець ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС" – 3458,00 грн/куб.м;
- Результат закупівлі UA-2023-08-31-002714-a (укладено договір) – переможець ТОВ "ТРЕЙД СОЛЮШОНС" – 3455,00 грн/куб.м.
Відповідно до ст. 30 Закону «Про оборонні закупівлі» оголошення про закупівлю розміщено на веб-сайт уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/ 18.09.2023 о 13:32

2. Відповідно до наказу Міністерства оборони України від 01.03.2023 року №111/нм про уповноваження військових частин (установ, організацій) в системі Міністерства оборони України на здійснення оборонних закупівель та укладання контрактів (договорів) на період дії правового воєнного стану відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів Українти від 11.11.2022 року №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану”, Положення про МОУ, затвердженого постановою КМУ від28.11.2014 №671 (у редакції постанови КМУ від 19.10.2016 №730), з метою забезпечення виконання спланованих заходів шодо всебічного забезпечення військ (сил) товарами, роботами та послугами оборонного призначення, визначено уповноважити частини (установи, заклади), які включені до мережі розпорядників бюджетних коштів МОУ на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану.
Станом на 18.09.2023 загальна потреба дров (опалення бліндажів, землянок, інших об’єктів та господарсько-гігієнічні потреби особового складу) для військових частин що перебувають поза межами пунктів постійної дислокації та виконують бойову роботу на Півдні України в зоні підпорядкування Миколаївського квартирно-експлуатаційного управління, складає 23 097,0 куб.м., вказане підтверджується заявками від військових частин, що будуть додані до цієї відповіді в якості додатків. Наявність дров паливних на паливному складі Миколаївського КЕУ складає 898,951 куб.м. Недостатня кількість дров призводить до недотримання температурного режиму у зв’язку з цим є велика ймовірність захворювання особового складу, що призведе до зриву виконання поставлених бойових задач.
Відповідно до пункту 9 Особливостей № 1275 ПП «Сангрія Люкс» надано гарантійний лист що сукупний прибуток усіх суб’єктів господарювання, що були залучені в ланцюгу постачання між виробником товару і виконавцем державного контракту (договору), становить до 25 відсотків первинної собівартості товару. Відповідно до Довідки про склад ціни, наданої ПП «САНГРІЯ ЛЮКС» сукупний прибуток становить 13,37 відсотків.
На підставі вищевказаного, виникла необхідність у прийнятті рішення щодо закупівлі товару за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 03410000-7-Деревина (дрова твердих порід) без застосування конкурентних процедур закупівель, передбачених постановою Кабінету Міністрів Українти від 11.11.2022 року №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану”

3. Замовником визначено найбільш економічно вигідну пропозиції серед запропонованих, зокрема
- ТОВ «КОРН СИТИ» - 3976,00 грн/куб.м, додатково доставка – 300,00 грн/куб.м;
- ТОВ «ЕКВАЛАСТ» - 3870,00 грн/куб.м, додатково доставка – 300,00 грн/куб.м;
- ТОВ «ТЕМНИЙ ПРОМІНЬ» - 3290,00 грн/куб.м з доставкою;
- ПП «САНГРІЯ ЛЮКС» - 3290,00 грн/куб.м з доставкою,
та відповідно укладено договір з тим постачальником, який з'явився у визначений час для підписання Договору (про місце та час було повідомлено ТОВ «ТЕМНИЙ ПРОМІНЬ» та ПП «САНГРІЯ ЛЮКС» уповноваженою особою Замовника під час усних перемовин з потенційними поставчальниками, в ході яких ТОВ «ТЕМНИЙ ПРОМІНЬ» повідомило про неможливість підписання Договору через можливі зриви строків постачання).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сангрія Люкс"
#39634551
Переможець 6 251 000,00
UAH
19 вересня 2023 15:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
дрова твердих порід 1900 метри кубічні 3 290,00
UAH