Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети)
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2023-09-19-008172-a ● 65c97e281e594dafbb1a93ba53c8e367
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІЗЮМСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ |
Код ЄДРПОУ: | 32284148 |
Місцезнаходження: | 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, проспект НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 33 |
Контактна особа: |
Клочко Сергій 380997996525 sk_fg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2023 15:44 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2023 15:44 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 тонни
Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64300, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Соснова, 1-Г (складське приміщення), майданчики розташування котелень: перехрестя вулиць Васильківського та Степана Бандери; прибудинкова територія вул. Кленова, 5; вул. Героїв Чорнобильців, 12/а, згідно схеми розташування на території міста Ізюм.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо форми записки
Дата подання: 27 вересня 2023 10:21
Дата відповіді: 27 вересня 2023 10:38
2. Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний та конкретний опис технічних характеристик товару, назву виробника та країни походження товару - пояснювальну записку надавати в довільній формі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пояснювальну записку надавати в довільній формі, з урахуванням всіх зазначених вимог.
Походження товару?
Дата подання: 27 вересня 2023 16:29
Дата відповіді: 27 вересня 2023 18:31
Шановний замовник. Відповідно до п.2 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації вимагається: "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь."
Просимо Вас конкретизувати дану вимогу та надати роз'яснення щодо форми та змісту даного документу. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідаючи на Ваше питання, слід насамперед звернутись до положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Водночас стаття 22 Закону не містить вимог щодо надання від учасників документів про походження товару.
Однак в Особливостях зазначено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та / або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та / або у фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців) - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Окрім цього, постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» визначено - заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Товари, переміщення яких територією Російської Федерації здійснено транзитом, та товари, ввезені з Російської Федерації, у тому числі товари походженням з третіх країн, можуть бути поміщені в митний режим імпорту, якщо їх ввезення в Україну здійснено до 24.04.2022 включно.
Також Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» забороняє на період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та / або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами, за винятком випадків, передбачених частинами третьою та четвертою цієї статті.
Переміщення товарів, маркування (етикетування) яких свідчить про вироблення таких товарів на тимчасово окупованій території, забороняється, крім речей, які віднесені до особистих речей, що переміщуються у ручній поклажі та / або супроводжуваному багажі відповідно до частин 3 та 4 цієї статті.
З огляду на викладене, замовникам слід обов’язково в тендерній документації вимагати від учасників документи про походження товару, оскільки існує низка нормативних-правових актів, які забороняють придбавати товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь та тимчасово окупованих територій.
Так, документи про походження товару замовники можуть вимагати у відповідності до частини 3 статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 43 Митного кодексу України документами, які підтверджують країну походження товару є: сертифікат про походження товару; засвідчена декларація про походження товару; декларація про походження товару; сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Отож, вище наведені документи можуть слугувати підтвердженням інформації про країну походження товару, відповідно замовники можуть вимагати зазначені документи в тендерній документації.
Для цілей визначення країни походження товару не враховується походження енергії, машин та інструментів, що використовуються для його виробництва або переробки.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Водночас стаття 22 Закону не містить вимог щодо надання від учасників документів про походження товару.
Однак в Особливостях зазначено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та / або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та / або у фізичних осіб (фізичних осіб - підприємців) - резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Окрім цього, постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» визначено - заборонити ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Товари, переміщення яких територією Російської Федерації здійснено транзитом, та товари, ввезені з Російської Федерації, у тому числі товари походженням з третіх країн, можуть бути поміщені в митний режим імпорту, якщо їх ввезення в Україну здійснено до 24.04.2022 включно.
Також Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» забороняє на період тимчасової окупації переміщення товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та / або з іншої території України на тимчасово окуповану територію усіма видами транспорту, в тому числі автомобільним, залізничним, повітряним та трубопровідним транспортом, а також лініями електропередач та гідротехнічними спорудами, за винятком випадків, передбачених частинами третьою та четвертою цієї статті.
Переміщення товарів, маркування (етикетування) яких свідчить про вироблення таких товарів на тимчасово окупованій території, забороняється, крім речей, які віднесені до особистих речей, що переміщуються у ручній поклажі та / або супроводжуваному багажі відповідно до частин 3 та 4 цієї статті.
З огляду на викладене, замовникам слід обов’язково в тендерній документації вимагати від учасників документи про походження товару, оскільки існує низка нормативних-правових актів, які забороняють придбавати товари походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь та тимчасово окупованих територій.
Так, документи про походження товару замовники можуть вимагати у відповідності до частини 3 статті 22 Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 43 Митного кодексу України документами, які підтверджують країну походження товару є: сертифікат про походження товару; засвідчена декларація про походження товару; декларація про походження товару; сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Отож, вище наведені документи можуть слугувати підтвердженням інформації про країну походження товару, відповідно замовники можуть вимагати зазначені документи в тендерній документації.
Для цілей визначення країни походження товару не враховується походження енергії, машин та інструментів, що використовуються для його виробництва або переробки.
Довідка про підтвердження сканкопії
Дата подання: 28 вересня 2023 22:25
Дата відповіді: 30 вересня 2023 17:58
Шановна уповноважена особа! В п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено таке: "Якщо Замовником в змісті тендерної документації вимагається надання оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу), на підтвердження надати відповідну довідку на кожний оригінал документу."
Що Замовник має на увазі під цією вимогою: необхідно надати довідку на кожну надану сканкопію "чужого" документу? чи тільки на окремі сканкопії? чи буде порушенням з точки зору Замовника, якщо Учасник надасть одну довідку про те, що він всі документи перед скануванням перевірів на предмет оригінальності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання надаємо відповідь: на кожний оригінал документу, виданого не Учасником, а іншим підприємством, органом, установою, організацією має бути окрема довідка.
Про підписання договору
Дата подання: 28 вересня 2023 22:33
Дата відповіді: 30 вересня 2023 18:51
Шановна уповноважена особа! п. 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" описана процедура підписання договору, яка мало реальна для виконання підписантом, який знаходиться не в м. Ізюм - договір надсилається Замовником у обраний ним спосіб (наразі не оприлюднений) та в не визначений строк, при цьому Учасник повинен підписати договір без допущення прострочення та в той же день повернути його Замовнику (інакше - дискваліфікація). Чи можна паередбачити більш реальну до виконання Учасником процедуру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Будь ласка, уважно прогляньте пункт 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю": «…..та надсилається ПЕРЕМОЖЦЮ у спосіб, обраний ЗАМОВНИКОМ». Тобто, це Замовник обирає спосіб надсилання договору визначеному за результатами аукціону Переможцю та не ставить ніяких вимог Переможцю щодо того, який спосіб надсилання укладеного договору обере Переможець, Строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору про закупівлю» розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю", передбачають, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Зазначені строки у повній мірі дозволяють Переможцю виконати умови пункту 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю". Для інформації: доставка до м. Ізюм Новою Поштою з будь-якого регіону України навіть в умовах військового стану не перевищує 3-4 діб з дня відправки. Стосовно другої частини Вашого питання «….при цьому Учасник повинен підписати договір без допущення прострочення та в той же день повернути його Замовнику (інакше - дискваліфікація)» - така вимога взагалі відсутня в пункті 3 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю". Присутня вимога «…у день підписання передати замовнику один примірник договору про закупівлю», що не є нездійсненною вимогою.
Сторони в Додатку 3
Дата подання: 28 вересня 2023 22:46
Дата відповіді: 30 вересня 2023 19:40
Шановна уповноважена особа! Звертаю вашу увагу, що сторонами в проєкті договору є Замовник та Постачальник. При цьому по тексту договору згадуються також Покупець, Продавець та Учасник - в контексті договору це невідомо хто. Пропоную привести у відповідність.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що Додаток 3 «Проект договору закупівлі» до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо» дійсно потребує коригування, необхідні зміни буде внесено до Додатку 3 «Проект договору закупівлі» до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»
п.п. 9.6., 9.7. Додатку 3
Дата подання: 28 вересня 2023 22:55
Дата відповіді: 29 вересня 2023 09:37
Шановна уповноважена особа! На мій погляд положеннями п. 9.6. та п. 9.7. передбачено штраф за одне й те саме порушення. Тобто в разі постачання товару неналежної якості Постачальник повинен заплатити штраф 20% по п. 9.6. + 20% по п. 9.7. Прошу уточнити та внести зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Невизначеність відповідальності в проекті договору в складі тендерної документації, потім - при його укладені з переможцем закупівлі може спричинити розбіжності на розв’язання яких буде витрачено зайвий час. Пункти 9.4. – 9.9. Додатку 3 викладені з урахуванням положень Господарського кодексу України, а пункти 9.6. та 9.7. передбачають штрафи за неоднакові порушення (9.6. – якість, 9.7. – положення Розділу 7 Додатку 3)
Невизначеність відповідальності в проекті договору в складі тендерної документації, потім - при його укладені з переможцем закупівлі може спричинити розбіжності на розв’язання яких буде витрачено зайвий час. Пункти 9.4. – 9.9. Додатку 3 викладені з урахуванням положень Господарського кодексу України, а пункти 9.6. та 9.7. передбачають штрафи за неоднакові порушення (9.6. – якість, 9.7. – положення Розділу 7 Додатку 3)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", Код ЄДРПОУ:31563714
Дата подання: 20 вересня 2023 17:35
Незаконні вимоги
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В тендерній документації вказано предмет закупівлі – тверде паливо, такий же предмет вказано у відповідному полі в електронній системі закупівель, а отже Замовник при зазначенні вимог до предмету закупівлі повинен послуговуватися наявним чинним Національним стандартом. Станом на сьогодні, Національним стандартом для паливних гранул є виключно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». ДСТУ 8358:2015 передбачає: "п.6.1 Брикети і гранули мають відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 та п. 13.1 Брикети або гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та
з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість." Відтак, вбачається, що чинним стандартом для даного виду товару передбачено надання лише одного документу про якість товару. В той же час, Замовник, для підтвердження відповідності якості товару технічним вимогам, встановив вимогу щодо надання учасником 2 (двох) документів, а саме: сертифікату відповідності та протоколу випробувань (п.4 Додатку 2 до тендерної документації). За таких умов, зазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Це доводить незаконність вимоги, встановленої Замовником в Додатку 2 тендерної документації. У зв’язку з цим Замовник повинен внести зміни до тендерної документації, а саме у Додаток 2,усунувши незаконні вимоги, а саме виклавши п. 4 у наступній редакції: "4.На підтвердження якості учасник під час подання своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності або протокол випробувань (перевірка гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) на відповідність вимогам ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» п.п. 5.2, 6.1 (табл. 1 поз. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9); п. 7.19 та Наказу № 573 від 31.10.2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cz і 90Sr у деревині та продукції з деревини» за № 1384/11664-2005, НРБУ-97, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, встановленим у тендерній документації."
Розгорнути
Згорнути
з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість." Відтак, вбачається, що чинним стандартом для даного виду товару передбачено надання лише одного документу про якість товару. В той же час, Замовник, для підтвердження відповідності якості товару технічним вимогам, встановив вимогу щодо надання учасником 2 (двох) документів, а саме: сертифікату відповідності та протоколу випробувань (п.4 Додатку 2 до тендерної документації). За таких умов, зазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Це доводить незаконність вимоги, встановленої Замовником в Додатку 2 тендерної документації. У зв’язку з цим Замовник повинен внести зміни до тендерної документації, а саме у Додаток 2,усунувши незаконні вимоги, а саме виклавши п. 4 у наступній редакції: "4.На підтвердження якості учасник під час подання своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності або протокол випробувань (перевірка гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) на відповідність вимогам ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» п.п. 5.2, 6.1 (табл. 1 поз. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9); п. 7.19 та Наказу № 573 від 31.10.2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cz і 90Sr у деревині та продукції з деревини» за № 1384/11664-2005, НРБУ-97, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам, встановленим у тендерній документації."
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 вересня 2023 15:01
Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Потреба у закупівлі Гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована максимальною ефективністю використання такого виду палива в умовах наслідків військової агресії рф, в результаті якої значна кількість котелень у м. Ізюм зруйнована, а багатоповерхові будинки потрібно опалювати альтернативними джерелами теплопостачання.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:21
Щодо вимог розділу "Кількість, обсяг поставки, технічні та якісні характеристики товару" Додатку 2 ТД
Шановний Замовник! Пунктом 29 Особливостей передбачено наступне:
"29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом, що поширюється на гранули паливні (пелети) з деревини є ДСТУ 8358:2015.
В таблиці 1 розділу 6 ДСТУ 8358 визначено технічні вимоги до гранул паливних. Вимоги, встановлені Замовником в розділі "Кількість, обсяг поставки, технічні та якісні характеристики товару" Додатку 2 ТД не відповідають вимогам ДСТУ, зокрема:
"Зольність, %: 0,5 - 1,1" - безпідставне встановлення нижньої межі на рівні 0,5% (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не більше 1%" - без обмеження по нижній межі);
"Вологість, %: 4 - 8" - безпідставне встановлення значення показника (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не більше 10%"
"Нижча теплота згорання: 17-18,9 МДж/кг" - безпідставне встановлення верхньої межі (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не менше 17,5 МДж/кг" - без обмеження по верхній межі);
"Щільність: 1,15 – 1,25 т/м3" - безпідставне встановлення значення показника (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не менше ніж 1,1 т/м3 - без обмеження по верхній межі");
"Насипна щільність: 650 кг/м3" - безпідставне встановлення ФІКСОВАНОГО значення показника (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не менше ніж 600 кг/м3 - без обмеження по верхній межі")
Додатково Замовником встановлено показник "Розмір: діаметр 6-8 мм, довжина до 20 мм"
ДСТУ значення довжини пелети нормується в п. 5.2.1., а саме: "від 3 до 49 мм"
Замовником безпідставно встановлено обмеження за довжиною пелет.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність до вимог національного стандарту.
Окремо звертаю цувагу, що Замовником встановлено показник "Фасування: БІГ – БЕГИ по 1,25 – 1,50 тонн кожен."
Цей показник не нормується згідно ДСТУ, проте, виходячи з практики, оптимальне наповнення БІГ – БЕГУ - не більше 1,0-1,2 т, оскільки більша вага сприяє розриву пакування.
Пропоную переглянути показник щодо фасування встановивши нижню межу наповнення БІГ-БЕГУ на рівні 0,9т.
Розгорнути
Згорнути
"29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом, що поширюється на гранули паливні (пелети) з деревини є ДСТУ 8358:2015.
В таблиці 1 розділу 6 ДСТУ 8358 визначено технічні вимоги до гранул паливних. Вимоги, встановлені Замовником в розділі "Кількість, обсяг поставки, технічні та якісні характеристики товару" Додатку 2 ТД не відповідають вимогам ДСТУ, зокрема:
"Зольність, %: 0,5 - 1,1" - безпідставне встановлення нижньої межі на рівні 0,5% (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не більше 1%" - без обмеження по нижній межі);
"Вологість, %: 4 - 8" - безпідставне встановлення значення показника (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не більше 10%"
"Нижча теплота згорання: 17-18,9 МДж/кг" - безпідставне встановлення верхньої межі (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не менше 17,5 МДж/кг" - без обмеження по верхній межі);
"Щільність: 1,15 – 1,25 т/м3" - безпідставне встановлення значення показника (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не менше ніж 1,1 т/м3 - без обмеження по верхній межі");
"Насипна щільність: 650 кг/м3" - безпідставне встановлення ФІКСОВАНОГО значення показника (для 1-ої групи якості ДСТУ встановлено норму "не менше ніж 600 кг/м3 - без обмеження по верхній межі")
Додатково Замовником встановлено показник "Розмір: діаметр 6-8 мм, довжина до 20 мм"
ДСТУ значення довжини пелети нормується в п. 5.2.1., а саме: "від 3 до 49 мм"
Замовником безпідставно встановлено обмеження за довжиною пелет.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність до вимог національного стандарту.
Окремо звертаю цувагу, що Замовником встановлено показник "Фасування: БІГ – БЕГИ по 1,25 – 1,50 тонн кожен."
Цей показник не нормується згідно ДСТУ, проте, виходячи з практики, оптимальне наповнення БІГ – БЕГУ - не більше 1,0-1,2 т, оскільки більша вага сприяє розриву пакування.
Пропоную переглянути показник щодо фасування встановивши нижню межу наповнення БІГ-БЕГУ на рівні 0,9т.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2023 14:27
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Потреба у закупівлі Гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована максимальною ефективністю використання такого виду палива в умовах наслідків військової агресії рф, в результаті якої значна кількість котелень у м. Ізюм зруйнована, а багатоповерхові будинки потрібно опалювати альтернативними джерелами теплопостачання.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:30
Щодо вимог п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД
Шановний Замовник! Пунктом 29 Особливостей передбачено наступне:
"29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом, що поширюється на гранули паливні (пелети) з деревини є ДСТУ 8358:2015.
В таблиці 1 розділу 6 ДСТУ 8358 визначено технічні вимоги до гранул паливних.
Вимоги, встановлені Замовником в п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД, не відповідають вимогам ДСТУ, в наступному.
Передачено необхідність надання Учасником такого: "сертифікат відповідності або протокол випробувань (перевірка гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) на відповідність вимогам ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» п.п. 5.2, 6.1 (табл. 1 поз. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)"
Проте поз. 7, 8 табл. 1 п. 6.1. (вміст сірки та вміст азоту) згідно ДСТУ 8358 нормують тільки для БРИКЕТІВ, які виготовлено з подрібненої деревини, що оброблена хімічними добавками.
Тобто вимога Замовника щодо вказаних показників не відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ 8358.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність до вимог національного стандарту, а саме виключити посилання на поз. 7,8 табл. 1 п. 6.1. ДСТУ 8358.
Розгорнути
Згорнути
"29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом, що поширюється на гранули паливні (пелети) з деревини є ДСТУ 8358:2015.
В таблиці 1 розділу 6 ДСТУ 8358 визначено технічні вимоги до гранул паливних.
Вимоги, встановлені Замовником в п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД, не відповідають вимогам ДСТУ, в наступному.
Передачено необхідність надання Учасником такого: "сертифікат відповідності або протокол випробувань (перевірка гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) на відповідність вимогам ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» п.п. 5.2, 6.1 (табл. 1 поз. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)"
Проте поз. 7, 8 табл. 1 п. 6.1. (вміст сірки та вміст азоту) згідно ДСТУ 8358 нормують тільки для БРИКЕТІВ, які виготовлено з подрібненої деревини, що оброблена хімічними добавками.
Тобто вимога Замовника щодо вказаних показників не відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ 8358.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність до вимог національного стандарту, а саме виключити посилання на поз. 7,8 табл. 1 п. 6.1. ДСТУ 8358.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2023 15:42
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Потреба у закупівлі Гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована максимальною ефективністю використання такого виду палива в умовах наслідків військової агресії рф, в результаті якої значна кількість котелень у м. Ізюм зруйнована, а багатоповерхові будинки потрібно опалювати альтернативними джерелами теплопостачання.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:37
Щодо вимог п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД (радіонукліди)
Шановний Замовник! Пунктом 29 Особливостей передбачено наступне:
"29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом, що поширюється на гранули паливні (пелети) з деревини є ДСТУ 8358:2015.
Вимоги, встановлені Замовником в п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД, не відповідають вимогам ДСТУ, в наступному.
Передачено необхідність надання Учасником такого: "сертифікат відповідності або протокол випробувань (перевірка гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) на відповідність вимогам ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» ... п. 7.19 та Наказу № 573 від 31.10.2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cz і 90Sr у деревині та продукції з деревини» за № 1384/11664-2005, НРБУ-97"
Проте:
- п 7.19. ДСТУ 8358 передбачено контроль наявності радіонуклідів у СИРОВИНІ (а НЕ в пелетах);
- Наказом № 573 НЕ передбачено необхідність контролю наявності радіонуклідів в пелетах.
Тобто вказана вимога Замовника є такою, що не відповідає відповідає вимогам національного стандарту.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність до вимог національного стандарту, а саме виключити слова "...; п. 7.19 та Наказу № 573 від 31.10.2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cz і 90Sr у деревині та продукції з деревини» за № 1384/11664-2005, НРБУ-97..." з п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД.
Розгорнути
Згорнути
"29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Національним стандартом, що поширюється на гранули паливні (пелети) з деревини є ДСТУ 8358:2015.
Вимоги, встановлені Замовником в п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД, не відповідають вимогам ДСТУ, в наступному.
Передачено необхідність надання Учасником такого: "сертифікат відповідності або протокол випробувань (перевірка гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) на відповідність вимогам ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» ... п. 7.19 та Наказу № 573 від 31.10.2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cz і 90Sr у деревині та продукції з деревини» за № 1384/11664-2005, НРБУ-97"
Проте:
- п 7.19. ДСТУ 8358 передбачено контроль наявності радіонуклідів у СИРОВИНІ (а НЕ в пелетах);
- Наказом № 573 НЕ передбачено необхідність контролю наявності радіонуклідів в пелетах.
Тобто вказана вимога Замовника є такою, що не відповідає відповідає вимогам національного стандарту.
Вимагаю внести зміни в тендерну документацію та привести у відповідність до вимог національного стандарту, а саме виключити слова "...; п. 7.19 та Наказу № 573 від 31.10.2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів 137Cz і 90Sr у деревині та продукції з деревини» за № 1384/11664-2005, НРБУ-97..." з п.4. розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі" Додатку 2 ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2023 16:11
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Потреба у закупівлі Гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована максимальною ефективністю використання такого виду палива в умовах наслідків військової агресії рф, в результаті якої значна кількість котелень у м. Ізюм зруйнована, а багатоповерхові будинки потрібно опалювати альтернативними джерелами теплопостачання.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:41
Щодо окремих невідповідностей в Додатку 2 ТД
Шановний Замовник! В додатку 2 до ТД вказано наступне:
п. 8 розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі ":
"Доставка товару здійснюється у кількості та у терміни згідно заявки-замовлення в залежності від погодних умов та фактичних потреб. Заявка-замовлення на наступний місяць надається Замовником до 25 числа місяця, що передує місяцю, в якому буде здійснено поставку товару, з можливістю подекадного коригування фактичної потреби. ..."
Розділ "Інші вимоги":
"Товар поставляється на наступний день після подання заявки. Учасник разом з товаром надає Замовнику накладну на товар та всю супровідну документацію на кожну партію товару."
Вимагаю врегулювати вимоги Замовника щодо строків подання та виконання заявок.
Розгорнути
Згорнути
п. 8 розділу "Особливі вимоги до предмету закупівлі ":
"Доставка товару здійснюється у кількості та у терміни згідно заявки-замовлення в залежності від погодних умов та фактичних потреб. Заявка-замовлення на наступний місяць надається Замовником до 25 числа місяця, що передує місяцю, в якому буде здійснено поставку товару, з можливістю подекадного коригування фактичної потреби. ..."
Розділ "Інші вимоги":
"Товар поставляється на наступний день після подання заявки. Учасник разом з товаром надає Замовнику накладну на товар та всю супровідну документацію на кожну партію товару."
Вимагаю врегулювати вимоги Замовника щодо строків подання та виконання заявок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2023 16:52
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Потреба у закупівлі Гранул паливних з деревинної сировини (паливних пелет) з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована максимальною ефективністю використання такого виду палива в умовах наслідків військової агресії рф, в результаті якої значна кількість котелень у м. Ізюм зруйнована, а багатоповерхові будинки потрібно опалювати альтернативними джерелами теплопостачання.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:47
Щодо незаповнення окремих даних в Додатку 3 ТД
Шановний Замовник!
В додатку 3 ТД (проект договору) не заповнено окремі дані щодо розміру штрафних санкцій та строків в п.п. 9.4.-9.9.
Це не дає моливості оцінити ризики Постачальника під час виконання договору.
Вимагаю заповнити пропуски в Додатку 3.
В додатку 3 ТД (проект договору) не заповнено окремі дані щодо розміру штрафних санкцій та строків в п.п. 9.4.-9.9.
Це не дає моливості оцінити ризики Постачальника під час виконання договору.
Вимагаю заповнити пропуски в Додатку 3.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2023 12:42
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Невизначеність відповідальності в проекті договору в складі тендерної документації, потім - при його укладені з переможцем закупівлі може спричинити розбіжності на розв’язання яких буде витрачено зайвий час.
Керуючись положеннями Господарського кодексу України та враховуючи те, що розмір штрафних санкцій хоча і не є істотною умовою договору, проте їх розмір має значення для учасника при прийнятті рішення щодо участі в закупівлі, а їх невизначеність може бути розцінена, як дискримінація учасників, повідомляємо, що для виправлення некоректних даних буде внесено зміни до пунктів 9.4. – 9.9. Розділу 9 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ» Додатку 3 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НА ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Невизначеність відповідальності в проекті договору в складі тендерної документації, потім - при його укладені з переможцем закупівлі може спричинити розбіжності на розв’язання яких буде витрачено зайвий час.
Керуючись положеннями Господарського кодексу України та враховуючи те, що розмір штрафних санкцій хоча і не є істотною умовою договору, проте їх розмір має значення для учасника при прийнятті рішення щодо участі в закупівлі, а їх невизначеність може бути розцінена, як дискримінація учасників, повідомляємо, що для виправлення некоректних даних буде внесено зміни до пунктів 9.4. – 9.9. Розділу 9 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ» Додатку 3 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НА ЗАКУПІВЛЮ» тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:51
Щодо п. 9.5. Додатку 3 ТД
Шановний Замовник!
п. 9.5. Додатку 3 передбачено наступне:
"9.5. У разі недопоставки Постачальником Товару останній зобов’язаний сплатити на користь Замовника штраф у розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості недопоставленого Товару, за умов якщо товар не був допоставлений протягом ___(___) днiв з моменту часткової поставки."
З формулювання цього пункту не зрозуміло про яку допоставку та яку часткову поставку йде мова. Які підстави для сплати штрафу у разі недопоставки не з вини Постачальника.
З огляду на неоднозначне формулювання умови, занадто суттєвий розмір штрафу, наявність в договорі п. 9.9. (щодо відшкодування збитків) вимагаю виключити з проєкту договору п. 9.5.
Розгорнути
Згорнути
п. 9.5. Додатку 3 передбачено наступне:
"9.5. У разі недопоставки Постачальником Товару останній зобов’язаний сплатити на користь Замовника штраф у розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від вартості недопоставленого Товару, за умов якщо товар не був допоставлений протягом ___(___) днiв з моменту часткової поставки."
З формулювання цього пункту не зрозуміло про яку допоставку та яку часткову поставку йде мова. Які підстави для сплати штрафу у разі недопоставки не з вини Постачальника.
З огляду на неоднозначне формулювання умови, занадто суттєвий розмір штрафу, наявність в договорі п. 9.9. (щодо відшкодування збитків) вимагаю виключити з проєкту договору п. 9.5.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2023 15:44
Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що Ваша вимога задоволенню не підлягає виходячи з наступного:
Пунктом 6.3 Проекту договору передбачено: «Доставка товару здійснюється у кількості та у терміни згідно заявки-замовлення в залежності від погодних умов та фактичних потреб. Заявка-замовлення на наступний місяць надається Замовником до 25 числа місяця, що передує місяцю, в якому буде здійснено поставку товару, з можливістю подекадного коригування фактичної потреби. Форма заявки-замовлення узгоджується Замовником та Учасником, якщо Учасник або Замовник не використовують форми, затверджені будь-якими розпорядчими рішеннями.»
Під «недопоставленим товаром» розуміється кількість товару, яка є різницею між кількістю товару визначеного в наданій заявці-замовленні та кількістю фактично поставленого Постачальником Товару на виконання заявки-замовлення.
Послуги теплопостачання у осінньо-зимовий період мають надзвичайно важливе значення для значної кількості споживачів, тому теплопостачання споживачам послуг маємо здійснювати безперебійно в межах встановлених параметрів.
Поставки замовлених партій Товару не в повному обсязі – поставлять під загрозу безперервність теплопостачання.
Враховуючи зазначене в договорі має бути належний запобіжник, який стимулюватиме Переможця – Постачальника, в повному обсязі та належним чином виконувати умови договору. Одним з таких запобіжників від неналежного виконання умов договору є встановлений пунктом 9.5 розмір штрафу.
До того ж проектом договору передбачено можливість допоставки товару до обсягу визначеного в заявці замовленні без сплати штрафу протягом 3 (трьох) календарних днів з дати часткової поставки. Тобто якщо постачальник з якихось причин поставив Товар не у повному обсязі в нього є можливість протягом п’яти днів виконати своє зобов’язання без сплати штрафу.
Пунктом 6.3 Проекту договору передбачено: «Доставка товару здійснюється у кількості та у терміни згідно заявки-замовлення в залежності від погодних умов та фактичних потреб. Заявка-замовлення на наступний місяць надається Замовником до 25 числа місяця, що передує місяцю, в якому буде здійснено поставку товару, з можливістю подекадного коригування фактичної потреби. Форма заявки-замовлення узгоджується Замовником та Учасником, якщо Учасник або Замовник не використовують форми, затверджені будь-якими розпорядчими рішеннями.»
Під «недопоставленим товаром» розуміється кількість товару, яка є різницею між кількістю товару визначеного в наданій заявці-замовленні та кількістю фактично поставленого Постачальником Товару на виконання заявки-замовлення.
Послуги теплопостачання у осінньо-зимовий період мають надзвичайно важливе значення для значної кількості споживачів, тому теплопостачання споживачам послуг маємо здійснювати безперебійно в межах встановлених параметрів.
Поставки замовлених партій Товару не в повному обсязі – поставлять під загрозу безперервність теплопостачання.
Враховуючи зазначене в договорі має бути належний запобіжник, який стимулюватиме Переможця – Постачальника, в повному обсязі та належним чином виконувати умови договору. Одним з таких запобіжників від неналежного виконання умов договору є встановлений пунктом 9.5 розмір штрафу.
До того ж проектом договору передбачено можливість допоставки товару до обсягу визначеного в заявці замовленні без сплати штрафу протягом 3 (трьох) календарних днів з дати часткової поставки. Тобто якщо постачальник з якихось причин поставив Товар не у повному обсязі в нього є можливість протягом п’яти днів виконати своє зобов’язання без сплати штрафу.
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 23 вересня 2023 20:54
Щодо окремих вимог п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД
Шановний Замовник!
Пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД зокрема передбачено надання наступного:
"• для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
• інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу);"
З огляду на те, що предметом закупівлі є товар, вимагаю виключити вказані вимоги з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД зокрема передбачено надання наступного:
"• для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
• інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу);"
З огляду на те, що предметом закупівлі є товар, вимагаю виключити вказані вимоги з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2023 09:41
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Згідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Статтею 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються зокрема наступні відомості:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
Таким чином, відомості про субпідрядника/співвиконавця дійсно зазначаються в тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг та не зазначається при закупівлі товарів.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних даних буде внесено зміни до Пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Згідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Статтею 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються зокрема наступні відомості:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
Таким чином, відомості про субпідрядника/співвиконавця дійсно зазначаються в тендерній документації у разі закупівлі робіт або послуг та не зазначається при закупівлі товарів.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних даних буде внесено зміни до Пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", Код ЄДРПОУ:31563714
Дата подання: 26 вересня 2023 16:02
Цінова пропозиція
Шановний замовник. У формі "Цінова пропозиція", яка викладена у Додатку 1 до тендерної документації (частина 3 п. 6), некоректно зазначений показник "Одиниця виміру - 1 послуга". Оскільки замовник закуповує товар (гранули паливні), то відповідно одиницею виміру може бути: тонна, кілограм. Просимо замовника усунути дану невідповідність.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2023 16:41
Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних даних буде внесено зміни до Тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 28 вересня 2023 22:19
Про використання удосконаленого електронного підпису
Шановна уповноважена особа! В п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" передбачено необхідність підписання тендерної пропозиції КЕП або УЕП. В той же час в п. 1 розділу "Подання та розкриття тендерної пропозиції" зазначено: "Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи." Тобто в розділі "Подання та розкриття тендерної пропозиції" не передбачено право (можливість) використання УЕП (удосконаленого електронного підпису). Вимагаю привести у відповідність та доповнити розділ "Подання та розкриття тендерної пропозиції" правом Учасника (можливістю) використання УЕП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2023 21:12
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до пункту 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до пункту 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.a11
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 28 вересня 2023 22:41
Про вимоги санітарного законодавства в Додатку 2
Шановна уповноважена особа! Іншими вимогами в Додатку 2 визначено таке: "3. Виробничі потужності та/або складські приміщення ____________ (найменування Учасника) для зберігання товару повністю відповідають вимогам санітарного законодавства.".
Вважаю, що така вимога є дискримінуючою по відношенню для учасників які не є виробниками товару (та не мають виробничих потужностей та/або складських приміщень) та не обгрунтованою з огляду на Товар (тверде паливо), який є предметом саме цієї закупівлі (які вимоги санітарного законодавства маються на увазі?). Вимагаю виключити цю вимогу Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Вважаю, що така вимога є дискримінуючою по відношенню для учасників які не є виробниками товару (та не мають виробничих потужностей та/або складських приміщень) та не обгрунтованою з огляду на Товар (тверде паливо), який є предметом саме цієї закупівлі (які вимоги санітарного законодавства маються на увазі?). Вимагаю виключити цю вимогу Додатку 2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2023 20:15
Шановний Учаснику Ваша вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного: згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Під «відповідають вимогам санітарного законодавства» мається на увазі що відповідають Санітарним правилам організації технологічних процесів і гігієнічні вимоги до виробничого устатковання, НАПБ А. 01.001-2004 Правила пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2.1.1-2002, СНиП II-89-80 Генеральні плани промислових підприємств
Номер вимоги: UA-2023-09-19-008172-a.b12
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХАРЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2770700614
Дата подання: 28 вересня 2023 22:52
п. 7.2. Додатку 3
Шановна уповноважена особа! в п. 7.2. Додатку 3 зазначено таке: "7.2. Постачальник зобов’язаний поставляти Товари разом з усією відповідною документацією (серед іншого, але не обмежуючись: засвідчені печаткою Постачальника сертифікати якості та/або сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-гігієнічної експертизи та інструкції з використання та гарантійні талони...". Вважаю, що вимога про засвідчення документів печаткою Постачальника є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які здійснюють господарську діяльність без використання печатки (це абсолютно законно). Вимагаю виключити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 вересня 2023 21:50
«Шановний Учаснику! Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, що тендерна документація підготовлена Замовником у відповідності до вимог статті 22 Закону та Особливостей і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до пункту 7.2. Розділу 7 «Якість товару» Додатку 3 «Проект договору закупівлі» тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»
Враховуючи Вашу вимогу, повідомляємо, що для виправлення некоректних з Вашої точки зору даних буде внесено зміни до пункту 7.2. Розділу 7 «Якість товару» Додатку 3 «Проект договору закупівлі» тендерної документації на закупівлю товару: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) код ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2023 16:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
9 280 000,00
UAH з ПДВ
|
8 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ЯЩЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДТЕПЛОПОСТАЧ" |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРО ПОЛІССЯ 2017" |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІООПТ" |
11 604 000,00
UAH з ПДВ
|
10 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛІМ" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" |
12 390 000,00
UAH з ПДВ
|
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
12 499 000,00
UAH з ПДВ
|
11 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕМЕЛІ ГРУП "СПЕЦ ПОСТАВКА" |
12 984 000,00
UAH з ПДВ
|
12 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СІРИК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2924404883 |
Переможець |
8 699 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 14:37
|
1_дод_угода_5_30.12.2023_подовження.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 08:37
|
дод_угода_4_23.11.23_сума_бюджет.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2023 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 14:36
|
дод_угода_3_02.11.2023_реквізити.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 10:46
|
Дод угода2 пелети.PDF | зміни до договору |
26 жовтня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 15:32
|
дод_угода_1_23.10.2023_пелети.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2023 15:30
|
протокол_32-К_тех_помилка.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 17:12
|
договір_пелети_12_10_20.10.2023_підписаний.pdf | укладений |
20 жовтня 2023 17:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) | 1000 | тонни |
8 699,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розмірів та джерел фінансування без збільшення суми договору закупівлі реквізитів сторін, а також визнаня технічною (механічною) помилкою інформацію щодо конкретної назви предмета закупівлі, оприлюднену в Електронній системі через авторизований електронний майданчик у річному плані закупівлі за предметом закупівлі «Тверде паливо: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети)» ідентифікатор річного плану № UA-P-2023-09-19-004297-a, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-09-19-008172-a. У річному плані закупівлі за предметом закупівлі «Тверде паливо: Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети)» ідентифікатор річного плану № UA-P-2023-09-19-004297-a, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-09-19-008172-a в полях «Конкретна назва предмета закупівлі» та пов’язаних з рядком річного плану документах Електронної системи, в тому числі в заголовку закупівлі та пов’язаних з закупівлею документах Електронної системи вважати правильною таку інформацію: «Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети)». |
Номер договору про закупівлю: | 12/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору закупівлі № 12/10 від 20.10.2023 р.: «1. Пункт договору 3.2. викласти в наступній редакції: «3.2. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі рахкнків або видаткових накладних протягом 30 (тридцяти) днів.» |
Номер договору про закупівлю: | 12/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору закупівлі № 12/10 від 20.10.2023 р.: Розділ 14 МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН договору закупівлі № 12/10 від 20.10.2023 р. викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 12/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору закупівлі № 12/10 від 20.10.2023 р.: Пункт договору 2.3. викласти в наступній редакції: «2.3. Джерело фінансування: місцевий бюджет, розмір фінансування у сумі 4549577,00 грн. (Чотири мільйони п’ятсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят сім грн. 00 коп.) та власні кошти від господарської діяльності Ізюмського КПТМ, розмір фінансування у сумі 4149423,00 грн. (Чотири мільйони сто сорок дев’ять тисяч чотириста двадцять три грн. 00 коп.» |
Номер договору про закупівлю: | 12/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням підпункту 8 пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону, якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони Договору дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору та внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 «Строк дії договору» Договору, виклавши його в такій редакції: «4.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31 березня 2024 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань.» Усі інші умови Договору, не охоплені Додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 12/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гранули паливні з деревинної сировини (паливні пелети) | 1000 | тонни |
8 699,00
UAH
|