Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
Код ЄДРПОУ: | 45134733 |
Місцезнаходження: | 62495, Україна , Харківська обл., селище міського типу Васищеве, вул. Промислова, будинок 9 |
Контактна особа: |
Олександр Ігорович +380957798416 ivanovoleksandr1993@icloud.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2023 11:38 |
Очікувана вартість: | 25 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості або тари або упаковки або маркування, Замовником проводяться шляхом 100% оплати у безготівковій формі за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом 90 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 20 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2023 10:57 |
Оголошення,_додатки_15330000_0_консервація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000027 ● 56f5d2ce18084d56bf5862db2216953c
- Статус: завершено ● Дата: 20 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-09-19-003643-a 19.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 14:44:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі консервованих томатів та огірків (ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-19-003643-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 15:41:01
Доброго дня! Надаємо роз'яснення.
Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на 1 задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України від 22.08.2023 №27/10/1/2-6712 (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі огірків консервований та томатів консервованих, їх об’єми, місця постачання тощо.
За вхідним від 30.08.2023 №9 надійшов «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» (витяг додається) в якому визначено очікувану вартість предмету закупівлі – 25 800 000,00 гривень. Хочемо звернути увагу, що «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» вказує загальну кількість предмету закупівлі на рік в цілому для Національної гвардії України, розпорядження, в свою чергу, деталізує кількість до закупівлі конкретно для нас.
Щодо формування очікуваної вартості хочемо звернути увагу, що вимогами закупівлі передбачено закупівля саме консервованих огірків та консервованих помідорів в кілограмах, тобто приймання даного товару буде здійснюватися відповідно до маси нетто, яка розраховується згідно масової частки овочів від маси брутто консервів, на підставі технологій виробництва виробника. Також в ціну товару входить постачання товару до багатьох областей України, що складає також значні витрати постачальника.
За вхідним від 30.08.2023 №10 надійшли «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» затверджені ГУ НГУ від 25.08.2023 (технічні вимоги додаються).
Щодо 2 Вашого питання. Переможець спрощеної закупівлі огірків консервованих та томатів консервованих ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги часини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та надав відповідні документи в друкованому вигляді за власним підписом та печаткою, а саме: - інформацію про право підписання договору про закупівлю; - довідка про відсутність ліцензії на предмет закупівлі, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (документи додаються).
- Щодо питання 1 - Тех.вимоги огірки.pdf
- Щодо питання 1 - Тех.вимоги томати.pdf
- Щодо_питання_1_Перелік_та_обсяги_закупівель_очікувана_вартість.pdf
- Щодо_питання_1_Підстава_для_проведення_закупівлі.pdf
- Щодо_питання_2_п_1_ч_2_ст_41_Право_підпису.pdf
- Щодо_питання_2_п_2_ч_2_ст_41_Щодо_ліцензії.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" |
21 852 000,00
UAH з ПДВ
|
20 862 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець СОБАКАР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
23 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШЕІЛ" |
25 056 000,00
UAH з ПДВ
|
25 056 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" #41947413 |
Переможець |
20 862 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 12:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 16:16
|
Овочі консервовані_compressed.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 16:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Томати консервовані | 150000 | кілограм |
69,54
UAH з ПДВ
|
огірки консервовані | 150000 | кілограм |
69,54
UAH з ПДВ
|