Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консервовані томати та огірки
Очікувана вартість
25 800 000,00 UAH
UA-2023-09-19-003643-a adf33ae103d14e9dacb3d08b135c9722
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ігорович

+380957798416 ivanovoleksandr1993@icloud.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: 62495, Україна , Харківська обл., селище міського типу Васищеве, вул. Промислова, будинок 9
Контактна особа: Олександр Ігорович
+380957798416
ivanovoleksandr1993@icloud.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2023 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2023 11:38
Очікувана вартість: 25 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 кілограм
Томати консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2023
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150000 кілограм
огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2023
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості або тари або упаковки або маркування, Замовником проводяться шляхом 100% оплати у безготівковій формі за фактично поставлену кількість товару (партію товару) протягом 90 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 20 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2023 10:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2023 10:57
Оголошення,_додатки_15330000_0_консервація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність ДСТУ
Дата подання: 20 вересня 2023 11:15
Дата відповіді: 21 вересня 2023 09:16
Доброго дня, шановний Замовнику! Виготовляємо горіки та помідори за власними технічними умовами, які відповідають державному стандарту України. Чи не бужде вважатись виготовлення предмету закупівлі на підставі ТУ, а не ДСТУ, невідповідністю пропозиції технійчній специфікації?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Предмет закупівлі (харчовий продукт) повинен відповідати вимогам законодавства України про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, зокрема законам України: «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», «Про ветеринарну медицину», наказу МОЗ України від 13.05.2013 № 368 «Про затвердження Державних гігієнічних правил і норм «Регламент максимальних рівнів окремих забруднюючих речовин у харчових продуктах», а також виданих відповідно до них нормативно-правових актів. Всі вимоги до предмету закупівлі наведені в Додатку 2 до Оголошення, пропозиція Учасника має відповідати даним вимогам.
Обсяг закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2023 13:09
Дата відповіді: 22 вересня 2023 13:03
Доброго дня! Обсяг закупівлі Вами визначений у кілограмах, проте, закуповуєте продукт у скляних банках. Разом з основним продуктом у скляній банці також міститься й розсол, який також має вагу. Роз'ясніть, будь ласка, що висаме Ви закуповуєте?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Предмет закупівлі має чітко відповідати вимогам ДСТУ які вказані в Додатку 2 до Оголошення. Дане ДСТУ, особливо пункти 8 та 9, саме в яких і зазначено чому предмет закуповується в "кг" а пакування в скляних банках, чітко зазначають особливості предмету закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-19-000027 ● 56f5d2ce18084d56bf5862db2216953c
  • Статус: завершено ● Дата: 20 листопада 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023 12:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.10.2023 № 306

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-09-19-003643-a 19.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-24 14:44:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі консервованих томатів та огірків (ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-19-003643-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-26 15:41:01

Доброго дня! Надаємо роз'яснення.

Доброго дня!
База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) (далі – База забезпечення, військова частина 3075) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГ України) на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів.
Враховуючи вищезазначене, надаючи відповідь на 1 задане Вами запитання, зазначаємо, що розпорядженням ГУ НГ України від 22.08.2023 №27/10/1/2-6712 (розпорядження додається) визначено порядок проведення закупівлі огірків консервований та томатів консервованих, їх об’єми, місця постачання тощо.
За вхідним від 30.08.2023 №9 надійшов «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» (витяг додається) в якому визначено очікувану вартість предмету закупівлі – 25 800 000,00 гривень. Хочемо звернути увагу, що «Витяг з обсягів та переліку закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення на 2023 рік» вказує загальну кількість предмету закупівлі на рік в цілому для Національної гвардії України, розпорядження, в свою чергу, деталізує кількість до закупівлі конкретно для нас.
Щодо формування очікуваної вартості хочемо звернути увагу, що вимогами закупівлі передбачено закупівля саме консервованих огірків та консервованих помідорів в кілограмах, тобто приймання даного товару буде здійснюватися відповідно до маси нетто, яка розраховується згідно масової частки овочів від маси брутто консервів, на підставі технологій виробництва виробника. Також в ціну товару входить постачання товару до багатьох областей України, що складає також значні витрати постачальника.
За вхідним від 30.08.2023 №10 надійшли «технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі» затверджені ГУ НГУ від 25.08.2023 (технічні вимоги додаються).
Щодо 2 Вашого питання. Переможець спрощеної закупівлі огірків консервованих та томатів консервованих ТОВ «ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА» під час укладання договору про закупівлю виконав вимоги часини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та надав відповідні документи в друкованому вигляді за власним підписом та печаткою, а саме: - інформацію про право підписання договору про закупівлю; - довідка про відсутність ліцензії на предмет закупівлі, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (документи додаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" 21 852 000,00
UAH з ПДВ
20 862 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець СОБАКАР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 23 700 000,00
UAH з ПДВ
20 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШЕІЛ" 25 056 000,00
UAH з ПДВ
25 056 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2023 19:43
Електронний підпис
08 жовтня 2023 19:43
Документи переможця.rar
27 вересня 2023 22:24
Електронний підпис
27 вересня 2023 22:24
Електронний підпис
27 вересня 2023 22:22
1.rar
27 вересня 2023 22:22
Оброблені.rar
27 вересня 2023 22:22
2.rar

Публічні документи

27 вересня 2023 19:45
Електронний підпис
27 вересня 2023 19:45
Електронний підпис
27 вересня 2023 19:45
Електронний підпис
27 вересня 2023 19:40
Установчі собакар.pdf.p7s
27 вересня 2023 19:40
Установчі собакар.pdf
27 вересня 2023 19:40
Сертифікати НАССР..pdf.p7s
27 вересня 2023 19:40
Сертифікати НАССР..pdf
27 вересня 2023 19:40
Рішення про потужність.pdf
27 вересня 2023 19:40
Єд. податок.pdf.p7s
27 вересня 2023 19:40
Єд. податок.pdf
27 вересня 2023 19:40
ДОГОВІР ОРЕНДИ ТЗ.pdf.p7s
27 вересня 2023 19:40
ДОГОВІР ОРЕНДИ ТЗ.pdf
27 вересня 2023 19:39
Довідки пропозиції.pdf.p7s
27 вересня 2023 19:39
Довідки пропозиції.pdf

Публічні документи

27 вересня 2023 11:09
Електронний підпис
27 вересня 2023 11:07
Електронний підпис
27 вересня 2023 11:06
ISO 22000 (ПП Агроспецгосп).pdf
27 вересня 2023 11:06
АКТ.pdf
27 вересня 2023 11:06
ISO 22000 (ТОВ Шеіл).pdf
27 вересня 2023 11:06
Лист відгук.pdf
27 вересня 2023 11:06
ЦІнова пропозиція.pdf
27 вересня 2023 11:06
ISO 9001 ТОВ Шеіл.PDF
27 вересня 2023 11:06
Договір з виробника.pdf
27 вересня 2023 11:06
Декларація виробника.pdf
27 вересня 2023 11:06
Експлуатаційний дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"

ФОП СОБАКАР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "ШЕІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
#41947413
Переможець 20 862 000,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2023 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2023 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"
#41947413
20 862 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 13:20
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2023 16:16
Овочі консервовані_compressed.pdf укладений
13 жовтня 2023 16:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Томати консервовані 150000 кілограм 69,54
UAH з ПДВ
огірки консервовані 150000 кілограм 69,54
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 20 862 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 477 000,00 UAH)