Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛИТОВЕЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04335252 |
Вебсайт: | https://lotg.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45325, Україна , Волинська обл., Литовеж, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЯКОБЧУКА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Дармофал Віталій Володимирович 380688565337 lytov-rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 вересня 2023 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-03-000018 ● 479c77a78daa4e12819d64c00ae0bdb1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.10.2023 № 262
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 № 262.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-19-001235-a, 19.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 11:09:27
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-09-19-001235-a, яка проводилась Литовезькою сільською радою (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію чи укладено договір з ФОП Ткачук І.О. та якщо укладено надати документальне підтвердження укладання договору з ФОП Ткачук І.О. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ФОП Ткачук Іван Олександрович, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 14:38:54
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит від 05.10.2023 р. по закупівлі за ІD: UA-2023-09-19-001235-a, Литовезька сільська рада надає наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проведено на підставі проектно-кошторисної документації робочого проекту «Капітальний ремонт денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі з кризовою кімнатою, який знаходиться в адміністративній будівлі за адресом вул. Молодіжна, 30А, с. Заболотці, Володимирський район, Волинська область».»(Експертний звіт від 17 липня 2023 р. № 1359Є-07/23).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінамиhttps://lotg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/10/tehnichni-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-Kapitalnyj-remont-dennogo-tsentru-sotsialno-psyhologichnoyi-dopomogy-osobam.docx.
3. Між Литовезькою сільською радою і ФОП Ткачук І.О дійсно було укладено договір №53-23 від 19.09.2023 р. на суму 1314886,00 грн. Рішення уповноваженої про проведення закупівлі без застосування відкритих торгів було прийнято на підставі таких документів та законодавства, а саме:
- Наявності робочого проекту з капітального ремонту по об'єкту «Капітальний ремонт денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі з кризовою кімнатою, який знаходиться в адміністративній будівлі за адресом вул. Молодіжна, 30А, с. Заболотці, Володимирський район, Волинська область».
- Експертного звіту від 17 липня 2023 року № 1359Є-07/23, по робочому проекту з капітального ремонту по об'єкту «Капітальний ремонт денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі з кризовою кімнатою, який знаходиться в адміністративній будівлі за адресом вул. Молодіжна, 30А, с. Заболотці, Володимирський район, Волинська область».
- Відповідно до п. 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме: для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
4. Уповноваженої особою використано наступні оцінки критеріїв здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: ФОП Ткачук Іван Олександрович, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель.
- Проведено моніторинг цін на аналогічні будівельні роботи на закупівельному майданчику по Волинській області;
- Здійснено запит цінових пропозицій у виконавців робі (листи додаються);
- Виконано вимоги законодавства, а саме відповідно до п. 11 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме: для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок від 17.10.2023 по закупівлі UA-2023-09-19-001235-a щодо наявності або відсутності порушень повідомляємо про усунення вказаних Вами порушень. 1. Надаємо копію проектно-кошторисної документації робочого проекту «Капітальний ремонт денного центру соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі з кризовою кімнатою, який знаходиться в адміністративній будівлі за адресом вул. Молодіжна, 30А, с. Заболотці, Володимирський район, Волинська область».» та копію Експертного звіту від 17.07.2023 №1359Є-07/23. 2. Надаємо копію додаткової угоди №1 від 25.10.2023 якою додано до договору № 53-23 календарний графік виконання робіт. 3.Надаємо копію додаткової угоди №2 від 26.10.2023 якою додано до договору №53-23 план фінансування на 2023 рік.
2023-10-26 10:25:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини першої статті 846 ЦК України, пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ткачук Іван Олександрович #3581309838 |
Переможець |
1 314 886,00
UAH
|
19 вересня 2023 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:32
|
SCAN0041.PDF | зміни до договору |
27 жовтня 2023 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 16:24
|
SCAN0040.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 53-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додано план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 53-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |