Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052 , Україна , Харківська обл., Харків, Холодногірський район, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Мироненко Олександр Миколайович 380577241746 pz_kvp@lotus.pz.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 20:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 377 495 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 324 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту: «Реконструкція ххххххх ххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» х Ххххххххххх ххх. х.Хххххх, ххх. Ххххххххххх,хх Х»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Інформація про умови оплати зазаначено в пункті 4 "Фінансування та порядок здійснення оплати" Додатку №5 "Проект договору" до тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2023 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2023 15:19 |
зміни.doc | |
21 вересня 2023 15:19 |
ТД особливості 2023 (3).docx | |
20 вересня 2023 16:17 |
зміни.doc |
21 вересня 2023 15:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2023 15:19 |
зміни.doc
|
||||||
21 вересня 2023 15:19 |
ТД особливості 2023 (3).docx
|
||||||
20 вересня 2023 16:17 |
зміни.doc
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000170 ● 034ea8af787a425a99db620babcfb96b
- Статус: завершено ● Дата: 07 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 10:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-09-18-013903-a 18.09.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:56:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт ПЗ-23Р_098_ВО: Код ДК 021:2015 – 45220000-5 – інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту: «Реконструкція ххххххх ххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» х Ххххххххххх ххх. х.Хххххх, ххх. Ххххххххххх,хх Х») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-013903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині внесення КОНСОРЦІУМ «ЕДС-ПЛУТОН» не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 18:04:17
Пояснення до запиту
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 11.01.2024 № 4 «Про початок моніторингу закупівель» проводиться моніторинг закупівлі регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ДК 021:2015 – 45220000-5 – інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту: «Реконструкція ххххххх ххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» х Ххххххххххх ххх. х.Хххххх, ххх. Ххххххххххх,хх Х»)) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-18-013903-a).
В електронній системі закупівель опубліковано Запит про надання пояснень (далі – Запит), відповідь на який повинна бути надана через систему електронних закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в Україні з 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 введено правовий режим воєнного стану, який у подальшому був продовжений до 14.02.2024.
Надання відповіді на поставлені питання передбачає розміщення на порталі державних закупівель, доступ до якого є відкритим, відповідних пояснень та підтверджуючих ці пояснення копій документів, які містять інформацію про розташування та характеристики об’єктів критичної інфраструктури, розголошення якої в період дії воєнного стану в Україні може призвести до негативних наслідків.
З огляду на наведене, з метою виконання Запиту про надання пояснень та забезпечення можливості проведення Державної аудиторської служби України перевірки питання щодо правомірності прийняття рішень замовника при здійсненні наведеної закупівлі Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південна залізниця» надає в строк, визначений в Запиті, по першому питанню, пояснення та копії відповідних підтверджуючих документів з питань, викладених в Запиті, у вигляді листа з додатками, що надсилається на адресу Державної аудиторської служби України засобами електронного та поштового зв’язку за реквізитами, зазначеними на офіційній сторінці адресата в мережі Інтернет (адреса електронної пошти: post@dasu.gov.ua; поштова адреса: 04070, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, 4 на ім’я директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Державної аудиторської служби України Олексія АЛЕКСАНДРОВА ).
Так зокрема:
1. Вартість, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації та звіту експертної організації на загальну суму 487 008,905 тис грн з ПДВ. При цьому виконання робіт за об’єктом Код ДК 021:2015 – 45220000-5 – інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту: «Реконструкція ххххххх ххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» х Ххххххххххх ххх. х.Хххххх, ххх. Ххххххххххх,хх Х») входить до інвестиційної програми «Відновлення інфраструктури господарства електропостачання (знеструмленої через пошкодження електричних мереж внаслідок бойових дій, у період дії в Україні воєнного стану» по структурному підрозділу «Служба електропостачання» регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця», який затверджено рішенням правління АТ «Укрзалізниця».
За рахунок поставки замовника матеріалів та обладнання очікувану вартість зменшено до 377 495,00 тис грн з ПДВ. (відповідні підтверджуючі документи з питань, викладених в Запиті, у вигляді листа з додатками, надіслано на адресу Державної аудиторської служби України засобами електронного та поштового зв’язку).
2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням - https://www.pz.gov.ua/
3. Документи що підтверджують внесення Консорціум «ЕДС-ПЛУТОН» забезпечення виконання зобов’язань банківська гарантія.
Додатки:
1. Банківська гарантія.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 14:36:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт ПЗ-23Р_098_ВО: Код ДК 021:2015 – 45220000-5 – інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту: «Реконструкція ххххххх ххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» х Ххххххххххх ххх. х.Хххххх, ххх. Ххххххххххх,хх Х») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-013903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів (назва файла у складі тендерної пропозиції тощо), які підтверджують виконання учасником КОНСОРЦІУМ «ЕДС-ПЛУТОН» пункту 2.4 Розділу 5 тендерної документації в частині підтвердження ступеня локалізації виробництва, зокрема, трансформатора 400кВА (п.3 переліку обладнання поставки підрядника).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 14:32:17
Пояснення до запиту
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі надаємо пояснення: трансформатори 400 кВА є лише складовою частиною єдиного технологічного устаткування разом з панелями 0,4 кВ, яке має назву «Блок-модуль власних потреб» та повинен бути встановлених одним комплектом. Відповідно до діючого законодавства України є чіткий перелік товарів на які розповсюджується ступінь локалізації виробництва. «Блок-модуль власних потреб» в цьому переліку відсутній, тому ступінь локалізації виробництва на даний виріб не розповсюджується. Окремих вимог щодо визначення ступеня локалізації виробництва його складових елементів тендерна документація не містила.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 16:21:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт ПЗ-23Р_098_ВО: Код ДК 021:2015 – 45220000-5 – інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту: «Реконструкція ххххххх ххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» х Ххххххххххх ххх. х.Хххххх, ххх. Ххххххххххх,хх Х») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-013903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та відповідних документів: яким чином було здійснено оцінку наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту, зважаючи на предмет договорів, зазначених у Довідці про виконання аналогічних договорів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 16:53:25
Пояснення до запиту
На виконання вимог тендерної документації Учасником було надано довідку щодо досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до якої предметом договору були: 1. «Розробка проектно-кошторисної документації: Код ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція ххххххх хххххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Харківській обл., ххх. Ххххххххххх, ххХ»; 2. «Реконструкція поста секціонування контактної мережі ХХХ Хххххххххххх», який розташований за адресою: Дніпропетровська обл., Ххххххххххххх ххххх, х. Хххххх, ххх. Хххххх, хх»; 3. «Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ ххххххх хххххххххх ХХХХХХХХХ».
Предмет договору розробка проектно-кошторисної документації: Код ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації: «Реконструкція ххххххх хххххххххх Хххххх регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Харківській обл., ххх. Ххххххххххх, ххХ» передбачає наявність досвіду виконання аналогічного договору предметом закупівлі якого є роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р).
Предмет договору «Реконструкція поста секціонування контактної мережі ХХХ Хххххххххххх», який розташований за адресою: Дніпропетровська обл., Ххххххххххххх ххххх, х. Хххххх, ххх. Хххххх, хх» та «Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ ххххххх хххххххххх ХХХХХХХХХ» передбачає наявність досвіду виконання аналогічного договору предметом закупівлі якого є будівельно-монтажні роботи по об’єкту. Відповідна інформація Замовнику відома безпосередньо з договорів, зазначених у довідці Учасника, оскільки Замовником (контрагентом) у вказаних Учасником аналогічних договорах є саме АТ «Укрзалізниця».
Отже, оцінка наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, договору (договорів), а саме: роботи з розробки проектно-кошторисної документації стадія робоча документація (Р) та будівельно-монтажні роботи по об’єкту, була здійснена з Довідки про виконання аналогічних договорів наданої Учасником та безпосередньо з відповідних договорів, укладених Учасником з різними регіональними філіями, які входять в склад однієї юридичної особи АТ «Укрзалізниця»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ЕДС-ПЛУТОН" |
376 945 000,00
UAH з ПДВ
|
376 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ЕДС-ПЛУТОН" #45071747 |
Переможець |
376 945 000,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2023 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2023 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 14:43
|
ДУ-2.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 13:41
|
ДУ-1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 16:05
|
Договір.pdf | укладений |
01 листопада 2023 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-23844/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-23844/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |